Wat sein die faituh dan, gosert?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef Yavido het volgende:
Brian vult aan: "ut sein guwon faituh, znap juh?"
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat sein die faituh dan, gosert?
Oh My Gawd! Wil dat schorriemorrie zich serieus gaan voortplanten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Yavido het volgende:
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix toch? .quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Yavido het volgende:
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniersquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Revalidatiecentrum "de Hoogstraat" zit bij mij om de hoek. Breng hem daar naartoe en ik bezoek hem dagelijks.
Phew.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix.
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Ziet het volgende:
wie heeft delana doorgebeten dan?
jaa wand braiiiiieeenn is de maastuurrr je weet toggg ??? ik vint amanda egt top!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix toch? .
Wat zeg je schat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef farscapevr6 het volgende:
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniers
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
ben al te lang geleden verhuist uit cothen dan denk ik hehehequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.
Afbeelding verwijderd, niet gepast.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Maar serieus, je wilt toch niet eens weten wat voor een kind er uit Brian en Amanda voort zou komen... Iets met een mega-grote kop en dan zo'n klein mondje met rattentanden. En krullen natuurlijk van vaders- en moederszijde, zodat het al in de baarmoeder moet worden getangd.
Mooi, dan haak ik net op tijd in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
hoorde iets van : .... met je schijnheilige kutkop ......
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
Brian lachte ergens om mee ofzo....en gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Amanda stoorde zich aan zijn chagerijnige kutkop of zijn schijnheilige kutkop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Ze kunnen wmb alletwee wel weg hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
triest als ik mike zo met dilana zie, kan die kutkeffer niet gewoon weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |