ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nu weet ik het bijna zeker.
Het geluid destijds van die klappen onder de dekens klonk alsof er iemand op zijn/haar bast werd geslagen.
Wilde nog het beste er van denken toen, maar nu dit weer ter sprake komt weet ik het dus zeker, dat DAT het geluid was!
Ga maar eens goed luisteren.
ik was ff bij de buren, ik zie dat jij het al gedaan hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Guuske, haal jij hem weg of mag ik het doen?
Ga je dat nog vragen ook ?????quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Guuske, haal jij hem weg of mag ik het doen?
Sterker nog, zoals ze zelf al zei; ik heb de beste man van de wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatWant dat is geyl!
![]()
Ja en Lieke werd naief en een schijnheil genoemd, omdat zij niets merkte.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatWant dat is geyl!
![]()
wtf? Echt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Sterker nog, zoals ze zelf al zei; ik heb de beste man van de wereld.
Dat kan alleen maar dit moment zijn. Wat er precies aan de hand is weet ik niet maar je ziet onder de dekens echt wel iets gebeuren. Volgens Leandra was het een slechte pijpbeurt waardoor Brian boos werd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.
Dit kind moet tegen zichzelf beschermd worden. Of moet zij haar zus achterna?
Eindigen onder aan de trap met een schedelbasisfractuur waar zij een eenzijdige verlamming aan over houdt??
Je kunt dit niet aan dat kind aan het verstand brengen. Was het niet Nena die dit nog probeerde? Is toen faliekant mislukt! Dus laat maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.
Zit Amanda over een jaar in een blijf van mijn lijf huis of, erger, naast haar zus half gehandicapt te wezen, dan mag de Febo zich dat persoonlijk aantrekken.
reageer toch maar ffquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ging het echt om 'lachen" ofzo....Er werd iets gezegt aan tafel en daar lachte Brian ook om. Dat stond Amanda niet aan, mag natuurlijk niet als d'r vriendje. En daarom kwam zie met die "schijnheilige kutkop" dat dat d'r niet aan stond.
In de Chill zei Brian ook iets van: "ik stond er helemaal niet bij stil" of dat hij het niet bewust deed ofzo.
Erg knap dat jullie het weer aan het gekneusde rib en vermeende slaan verhaal koppelen.
Heeft er in mijn ogen helemaal nop mee te maken.
Het is doodgezwegen idd en de bewoners mogen er duidelijk niet over praten op cam. Amanda zou waarschijnlijk het spel hebben moeten opgeven als ze er iets tegen had willen doen (aangifte).quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.
Zit Amanda over een jaar in een blijf van mijn lijf huis of, erger, naast haar zus half gehandicapt te wezen, dan mag de Febo zich dat persoonlijk aantrekken.
Ik wilde schrijven 'ik chargeer', maar dat doe ik eigenlijk helemaal niet.
O, sorry...ik vond dat je gelijk had. en dat ik he teen heel onsmakelijke grap vond.....dat was mijn bedoeling hiervan.quote:
Er zijn toch users die het Amanda letterlijk hebben horen zeggen. VV zal het idd niet melden en in de reguliere zullen we het ook niet tegenkomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
Heeft er in mijn ogen helemaal nop mee te maken.
Lekker hoe haar trainer erbij staat. Dat gaat zeker nog een keer mis. Breek je nek voorzichtig Amanda.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Boekt ze zowaar vooruitgang?
[ afbeelding ]
Ik ben voor! Er is toch niemand op de wereld die haar kan overtuigen van het feit dat brian slecht voor haar is en het slecht kan aflopen met haar. Hij tuigt haar regelmatig in elkaar en zei denkt met dr domme harses dat ze de beste relaasie van de wereld heeft...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.
Dit kind moet tegen zichzelf beschermd worden. Of moet zij haar zus achterna?
Eindigen onder aan de trap met een schedelbasisfractuur waar zij een eenzijdige verlamming aan over houdt??
Zware baan he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef T-lex het volgende:
En die 2 losers van de bediening zitten weer als enige bij het paaldansen te geilen.
Geen waarneembarequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Boekt ze zowaar vooruitgang?
[ afbeelding ]
Brian slaat vrouwen en krijgt nog het meeste daar ook in die kooi.Als meneertje het maar naar zijn zin heeft,mag slapen wanneer hij wil,tv maken hoeft niet en krijgt ook nog allerlei hulptroepenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn toch users die het Amanda letterlijk hebben horen zeggen. VV zal het idd niet melden en in de reguliere zullen we het ook niet tegenkomen.
Ja ja. Brain en Amanda ergeren zich steeds sneller aan elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
hoorde iets van : .... met je schijnheilige kutkop ......
Nou ja, ze blijft nu toch wel een beetje plakken aan die paal.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Geen waarneembare, op paaldansgebied
skattie..... Huub moest een 100cp=muntstuk wisselen in de potquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
waar is Claire het mee eens? Ze had toch geen punten meer?
Ach, dat schaap blaat ook maar mee, waar het kan
Ik ben dat niet vergeten,quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:45 schreef Guuskeee het volgende:
hoe is het mogelijk dat je vergeten bent dat yuri automonteur is?
Tja. Stel je voor, dat zij hem er uit moeten zetten wegens fysiek geweld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian slaat vrouwen en krijgt nog het meeste daar ook in die kooi.Als meneertje het maar naar zijn zin heeft,mag slapen wanneer hij wil,tv maken hoeft niet en krijgt ook nog allerlei hulptroepen
Dan waren we het een keer eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
O, sorry...ik vond dat je gelijk had. en dat ik he teen heel onsmakelijke grap vond.....dat was mijn bedoeling hiervan.
Edoch... het woord elegant is geenszins van toepassingquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ze blijft nu toch wel een beetje plakken aan die paal.
Jaap baalde vanmiddag als een stekker. Dikke kans dat hij weer met Brrr moet gaan samenwerkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat met Japie buiten wandelen.Wat voor script krijgen we nu weer.Huubje tegen Jaap weer ofzo.
Geweldige gifjes mazaruquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze script. Fraai zal het niet worden. Misschien was Jaap hier vanmiddag wel pissig over?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Jaap gaat even buiten lopen en Brian gaat met hem mee.
Wat is dat nou ineens?
Vooral die eerste is prachtig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier op de tien-site staat bij "Maak kennis met Yuri" dit:quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben dat niet vergeten,
Hans Nijman vertelde dat Yuri een kok is , veel werkt ,
slechte conditie heeft , sinds 1 jaar traint
en alleen af en toe kan trainen.
Van wie weet jij dat hij een automonteur is?
quote:"Wat ik nog meer doe? Ik ben in het dagelijks leven tweede automonteur. Daarnaast loop ik heel veel hard en ik doe zoveel mogelijk aan fitness."
relax... Brian gaat nooit winnen. Hij is een publicitaire ramp als het op wereldtoeren aan komt (wifebeater)quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tja. Stel je voor, dat zij hem er uit moeten zetten wegens fysiek geweld.
Dat verkoopt ook niet hoor. Zeker niet, als ze hem gedoodverfd hebben als de winnaar. (is niet zeker, maar alles wijst die richting op).![]()
![]()
![]()
Het hele gifje was te groot, ik moest hem in stukjes hakken, maar ik vond het zo ontzettend lachwekkend en verschrikkelijk niet sexiequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldige gifjes mazaruMaar even een vraagje aan de mannen hier. Is dit nu sexy?
Heel geprogrammeerd geslijm, walgelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Ziet het volgende:
brian lult alsof ie het tegen het kind van nadia en dennis heeft....
hij heeft jaap eigenlijk niks te melden,
dus dit klinkt meer als een kruisverhoor voor dummies
beeld stond stil, ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Py het volgende:
Hadden ze nou 2 minuten stilte stil of was het een soundmute
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Py het volgende:
Japie en Brian in tactische bespreking subzero in de tuin![]()
Jaap's zender deed het plotseling niet meer. Duh, ik weet inmiddels beter, de speaker riep iets om en dat mogen wij niet horen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Py het volgende:
Hadden ze nou 2 minuten stilte stil of was het een soundmute
Wat een souplesse! Wat een gratie! Wat een natuurtalentje!quote:
Jaap kan ook in de aandacht staan,zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
quote:
Ahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.
Misschien is hij op zijn manier nu weer TV aan het maken??
Jammer dat d'r pruik niet afvaltquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, dat zei hij vanmiddag ook al. Na een SlachtofferJaap is de KlaagJaap weer terug.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
Is het oliebollenavond?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Wat dachten ze van Brian en Amanda uit elkaar halen.Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Valt niet op die inmenging van de Febo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Ik help het je hopen, maar heb er een hard hoofd in. Amanda bijt zich vast in haar relaasie met Brian, no matter what.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
Ik heb meer het idee dat Amanda sinds ze door Lieke op de hoogte gebracht is over Brain, zij dit niet meer pikken wil van hem. Eerst zijn moeder die dit gezegd heeft en nou Lieke.....Je kan merken dat ze nu wil laten blijken dat ze niet alles zal en wil pikken.
Eensch. Kutlikker/-beffer draus. Slecht voor de audio ook nog.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
Mike op bezoekuurtje bij Dilana
Kutkeffer moet gewoon het huis uit
Aangezien de butlers hier geen belang bij hebben doen zij toch alleen maar wat hen opgedragen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |