Jaap's zender deed het plotseling niet meer. Duh, ik weet inmiddels beter, de speaker riep iets om en dat mogen wij niet horen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Py het volgende:
Hadden ze nou 2 minuten stilte stil of was het een soundmute
Wat een souplesse! Wat een gratie! Wat een natuurtalentje!quote:
Jaap kan ook in de aandacht staan,zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
quote:
Ahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.
Misschien is hij op zijn manier nu weer TV aan het maken??
Jammer dat d'r pruik niet afvaltquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, dat zei hij vanmiddag ook al. Na een SlachtofferJaap is de KlaagJaap weer terug.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
Is het oliebollenavond?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Wat dachten ze van Brian en Amanda uit elkaar halen.Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Valt niet op die inmenging van de Febo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Ik help het je hopen, maar heb er een hard hoofd in. Amanda bijt zich vast in haar relaasie met Brian, no matter what.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
Ik heb meer het idee dat Amanda sinds ze door Lieke op de hoogte gebracht is over Brain, zij dit niet meer pikken wil van hem. Eerst zijn moeder die dit gezegd heeft en nou Lieke.....Je kan merken dat ze nu wil laten blijken dat ze niet alles zal en wil pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |