Told you!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nitwitrussen hebben het er maar druk mee .... met Huub wegspelen
Wel, die pingelt op zn gitaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef blomst het volgende:
Heilige Brian niet in het kantoor?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
nou guuske dit gaat wel iets te ver.
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribben
brrr was meteen stil, vond t zeer opvallend zeg maar
Nu weet ik het bijna zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribben
brrr was meteen stil, vond t zeer opvallend zeg maar
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nu weet ik het bijna zeker.
Het geluid destijds van die klappen onder de dekens klonk alsof er iemand op zijn/haar bast werd geslagen.
Wilde nog het beste er van denken toen, maar nu dit weer ter sprake komt weet ik het dus zeker, dat DAT het geluid was!
Ga maar eens goed luisteren.
ik was ff bij de buren, ik zie dat jij het al gedaan hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Guuske, haal jij hem weg of mag ik het doen?
Ga je dat nog vragen ook ?????quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Guuske, haal jij hem weg of mag ik het doen?
Sterker nog, zoals ze zelf al zei; ik heb de beste man van de wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatWant dat is geyl!
![]()
Ja en Lieke werd naief en een schijnheil genoemd, omdat zij niets merkte.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatWant dat is geyl!
![]()
wtf? Echt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Sterker nog, zoals ze zelf al zei; ik heb de beste man van de wereld.
Dat kan alleen maar dit moment zijn. Wat er precies aan de hand is weet ik niet maar je ziet onder de dekens echt wel iets gebeuren. Volgens Leandra was het een slechte pijpbeurt waardoor Brian boos werd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.
Dit kind moet tegen zichzelf beschermd worden. Of moet zij haar zus achterna?
Eindigen onder aan de trap met een schedelbasisfractuur waar zij een eenzijdige verlamming aan over houdt??
Je kunt dit niet aan dat kind aan het verstand brengen. Was het niet Nena die dit nog probeerde? Is toen faliekant mislukt! Dus laat maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.
Zit Amanda over een jaar in een blijf van mijn lijf huis of, erger, naast haar zus half gehandicapt te wezen, dan mag de Febo zich dat persoonlijk aantrekken.
reageer toch maar ffquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ging het echt om 'lachen" ofzo....Er werd iets gezegt aan tafel en daar lachte Brian ook om. Dat stond Amanda niet aan, mag natuurlijk niet als d'r vriendje. En daarom kwam zie met die "schijnheilige kutkop" dat dat d'r niet aan stond.
In de Chill zei Brian ook iets van: "ik stond er helemaal niet bij stil" of dat hij het niet bewust deed ofzo.
Erg knap dat jullie het weer aan het gekneusde rib en vermeende slaan verhaal koppelen.
Heeft er in mijn ogen helemaal nop mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |