Nou dood??? Iig wel het gevoel om dood te willen, dat welquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als het recht zal zegevieren, zal Yuri Brian dood moeten slaan ben ik bang voor:P..
Ik heb haar in de loop der tijd zeker twee keer zien happen. En daarstraks hapte ze even in Duchess.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef Larisje het volgende:
Ik geloof er niks van deze bijtverhalen. De febo heeft gewoon door dat Saint Brian zo niet kan slapen en niet aan zijn rust toekoemt en voila hier is de oplossing!
+2.quote:
Gewoon net genoeg invalideren om het slaan en intimideren beletten. En dan mag hij van DGK zo'n aapje krijgen dat zijn koffie inschenkt en er een rietje in doet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou dood??? Iig wel het gevoel om dood te willen, dat wel
hou toch op, het is gewoon een vals beest en het maakt niet uit oftie dat eerst niet was, tis nu een vals beest dus opbokken ermeequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef riri het volgende:
De drukte is voor Dilana niet goed...daar wordt ze veel te onrustig van.....al die schreeuwerij en het aanvallen van mensen onderling,zoals ook vannacht weer is niet goed...een hond wil zijn baasje beschermen....is een natuurlijk gedrag
Hmmm, koffie inschenkt.... oke, da's nog acceptabel maar hoe hij het rietje erin krijgt dat mag hij zelf oplossenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon net genoeg invalideren om het slaan en intimideren beletten. En dan mag hij van DGK zo'n aapje krijgen dat zijn koffie inschenkt en er een rietje in doet.
Mike is een beetje als een uitzendkracht die iets te lang op dezelfde plek heeft gewerkt, die denken ook dat ze dezelfde privileges hebben als de vaste medewerkers...NOT! dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mike is volgens mij al aardig gewend aan zijn luxe (...) leventje in de kooi. Dus die laat dat graag voor zich beslissen, heb ik het idee. Ook Mike is gecorrumpeerd door weelde.
en toch moet ik even stiekem lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar in de loop der tijd zeker twee keer zien happen. En daarstraks hapte ze even in Duchess.
En dan het kwijl op zijn kin... dat mag Amanda doen okee?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, koffie inschenkt.... oke, da's nog acceptabel maar hoe hij het rietje erin krijgt dat mag hij zelf oplossen
LOL. Ik heb die luxe niet, het kreng bijt katten dood.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch moet ik even stiekem lachen.
Maar wat gemeen!
Dilana eerst!!Dilana eerst!!
![]()
[ afbeelding ]
Thanks Mazaru!
Ik zie niks.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
en toch moet ik even stiekem lachen.
Maar wat gemeen!
Dilana eerst!!Dilana eerst!!
![]()
[ afbeelding ]
Thanks Mazaru!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Dilana weg, Mike weg, Selene weg, de nitwitrussen weg en alle dieren die erbij horen ook!
Yep, en als het links van zijn mondhoek veel meer kwijlt dan rechts, dan moet Amanda ook instructies krijgen van de FEBO dat ze Brian weer echt op in zijn stoel zet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan het kwijl op zijn kin... dat mag Amanda doen okee?
Paaldansen vrouwtje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:01 schreef tipsch het volgende:
Wie is dit, Suzan? Is er ook een nieuwe butler?
Revalidatiecentrum "de Hoogstraat" zit bij mij om de hoek. Breng hem daar naartoe en ik bezoek hem dagelijks.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, en als het links van zijn mondhoek veel meer kwijlt dan rechts, dan moet Amanda ook instructies krijgen van de FEBO dat ze Brian weer echt op in zijn stoel zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |