Weet je dat zeker of is dat een conclusie na een heleboel speculaties in de COS?quote:
Mike had het zelf over verband en een prik halen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of is dat een conclusie na een heleboel speculaties in de COS?
Er ontstaan hier wel meer "waarheden" die op niets anders dan speculatie gebaseerd zijn.
Mike heeft het zelf toegegeven. Dilana heeft iemand gebeten van de productie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
Weet je dat zeker of is dat een conclusie na een heleboel speculaties in de COS?
Er ontstaan hier wel meer "waarheden" die op niets anders dan speculatie gebaseerd zijn.
Dat zit Mike net aan Brr te vertellen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, geef Mike dit en hij is weer dik tevredenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Lobasca het volgende:
Mike heeft gewoon gisternacht al op zijn flikker gehad, vandaar zijn zure schmjoelwerk
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef mootie het volgende:
Mike had het zelf over verband en een prik halen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft het zelf toegegeven. Dilana heeft iemand gebeten van de productie.
Thnxquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Dat zit Mike net aan Brr te vertellen.
Brr: Heb je het gezien?
M: Ja, ik dacht eerst dat er niets aan de hand was, dat het gewoon een beetje was zoals ze wel vaker bij mensen doet. Maar ze heeft die jongen echt pijn gedaan. Ik heb ook gezien dat ze dat kleine hondje al een paar keer veel te hard heeft gebeten.
Als Dilana een andere hond zou doodbijten, dan breek ik hoogst persoonlijk haar nek.
Toch Flens??? Dan hoop ik dat Dilana rabiës heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef avonne het volgende:
Aha, die mevrouw achter de schermen die gebeten is door Dilana, die was dus niet zo aardig tegen Mike. Daar werd Dilana een beetje "beschermend" van.
Joepiedepoepie!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
vanaf vandaag post ik ook mee in de cos..
alleen ik had een vraagje weten jullie mischien hoe je je posticons gebruikt?
Misschien moet je hem even afsluiten en opnieuw weer opstarten. Dat hielp bij mij wel....quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie helemaal geen last van bufferende streams? ik kan helemaal niets volgen, vang alleen maar flarden op
blijkbaar was het een jongeman.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch Flens??? Dan hoop ik dat Dilana rabiës heeft.
En die kunnen hier: [SOS #1] Waar we speculeren over een boze Huub!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welkom joep. Naast de posticons staan rondjes, vink die aan en voilà.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
Ha Joep, welkom, vragen kun je beter in de SC stellen, de COS is niet echt een plek voor dit soort off-topic toestandenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
Heeeel geloofwaardig ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Prospera het volgende:
Dilana heeft vandaag 2 x naar Datjes uitgehaald en 1x naar de productiejongen.
Maar zegt Mikey tegen Brian dat er geen greintje kwaad in haar zit.Op straat was Dilana beveiligster van zijn spullen, maar nu haalt ze ook uit naar mensen die geen kwaad in de zin hebben.
Als hij Dutchess zou pakken dan wordt Dilana afgemaakt omdat dat niet kan volgens hem.
En al die katten doen er niet aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |