Goh, dat zei hij vanmiddag ook al. Na een SlachtofferJaap is de KlaagJaap weer terug.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
Is het oliebollenavond?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Wat dachten ze van Brian en Amanda uit elkaar halen.Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Valt niet op die inmenging van de Febo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Ik help het je hopen, maar heb er een hard hoofd in. Amanda bijt zich vast in haar relaasie met Brian, no matter what.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
Ik heb meer het idee dat Amanda sinds ze door Lieke op de hoogte gebracht is over Brain, zij dit niet meer pikken wil van hem. Eerst zijn moeder die dit gezegd heeft en nou Lieke.....Je kan merken dat ze nu wil laten blijken dat ze niet alles zal en wil pikken.
Eensch. Kutlikker/-beffer draus. Slecht voor de audio ook nog.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
Mike op bezoekuurtje bij Dilana
Kutkeffer moet gewoon het huis uit
Aangezien de butlers hier geen belang bij hebben doen zij toch alleen maar wat hen opgedragen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Haha. Dat zat ik net ook te bedenken. Stel je voor. Live streams, dus we vangen in ieder geval een glimp op, voordat de streams weg switchen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jammer dat d'r pruik niet afvalt
Kan hij niet weg uit dat hok, hoeft hij Dilana ook niet te missen. Opzouten met die USB stelende kutzwerver.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Mike voelt zich volgens mij flink genaaid, zit hij als gastspeler in dat huis, moet hij met zijn hond voor een bezoekuurtje in het kantoor.
Kan hij niet met Dilana naar MacDonalds?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Mike voelt zich volgens mij flink genaaid, zit hij als gastspeler in dat huis, moet hij met zijn hond voor een bezoekuurtje in het kantoor.
Kan hij niet met Dilana naar MacDonalds?
Tsja, zo kun je het ook zien maar het blijft een feit dat de meerderheid pro Amanda en Brian is en Huub blijft vechten tegen de ( FEBO) bierkaai.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:13 schreef 2live het volgende:
Aangezien de butlers hier geen belang bij hebben doen zij toch alleen maar wat hen opgedragen is.
Van die Russische Jut en Jul... niet echt iets om je gelijk zorgen over te maken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.
Misschien is hij op zijn manier nu weer TV aan het maken??
Bedankt Guuskee, ik kom zelden op de Tiensite, Hans Nijman heeft het verkeerd gezegd,quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Guuskeee het volgende:
Hier op de tien-site[/url] staat bij "Maak kennis met Yuri" dit:
Ach, Mike zal dit ook in opdracht van de FEBO gedaan hebben. Kunnen ze op die manier Brain weer uit de wind houden, omdat iemand anders de aanzet heeft gegeven en niet Brain.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan hij niet weg uit dat hok, hoeft hij Dilana ook niet te missen. Opzouten met die USB stelende kutzwerver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |