Ze heeft twee mensen gebeten, en bij een medewerker doorgebeten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Prospera het volgende:
Dilana heeft vandaag 2 x naar Datjes uitgehaald en 1x naar de productiejongen.
Maar zegt Mikey tegen Brian dat er geen greintje kwaad in haar zit.
Op straat was Dilana beveiligster van zijn spullen, maar nu haalt ze ook uit naar mensen die geen kwaad in de zin hebben.
Als hij Dutchess zou pakken dan wordt Dilana afgemaakt omdat dat niet kan volgens hem.
En al die katten doen er niet aan toe
Super!! Leef je uit!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
vanaf vandaag post ik ook mee in de cos..
alleen ik had een vraagje weten jullie mischien hoe je je posticons gebruikt?
FF in een ander topic vragen, hier gaat het over de streamsquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef joep.t het volgende:
sorry dat ik het moet vragen maar het lukt weer niet:S
moet je een bepaalde code invoeren ofzo?zou dat kunnen?
Voordat je je bericht schrijft moet je op reageer klikken en niet eerst je bericht typen en dan op invoeren. Daar staan alle posticonsquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef joep.t het volgende:
Dankje voor de tip dan probeer ik het daar ff!quote:Ha Joep, welkom, vragen kun je beter in de SC stellen, de COS is niet echt een plek voor dit soort off-topic toestanden
De SC is hier: SC # 600 Marktplaatsfetisjisten
Misschien helpt dit topic.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef joep.t het volgende:
quote:“Japie, ga je een stukje buiten lopen?”, vraagt Brian aan zijn mede-Miljonair. “Ga je alleen?”, probeert Brian nog eens. “Ja. Ga je mee?”, vraagt Jaap tot onze grote verbazing. De twee trekken hun jassen aan en lopen door de tuin. “Dit hebben we al lang niet gedaan hè”, merkt Brian op. “Heel lang”, beaamt Jaap. Dan gaan de twee zitten op het terrasje bij de vijver. “Wat is er aan je hoofd?”, begint Brian. “Niet meer dan anders”, mompelt Jaap een antwoord. Dan valt het stil. “Hoe vind je het met zoveel mensen in huis?”, doet de Antilliaan nog een poging. “Erg druk…”, is Jaap weer kortaf. Zouden de twee nog tot een fatsoenlijk gesprek komen?
ja! gister op de post gedaan, 1 naar H en 1 naar J. Beetje nutteloos om ook naar C te tsuren, die komt er toch niet achter. met klein tekstje over 'subliminal messages' erbij, ik gok erop dat jaap weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef STAP01 het volgende:
Guus! heb je je gedicht opgestuurd??????????????????
Huub haalde toen uit de user namen ook wel het bericht, was toen hij Jaap niet kon vertrouwen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja! gister op de post gedaan, 1 naar H en 1 naar J. Beetje nutteloos om ook naar C te tsuren, die komt er toch niet achter. met klein tekstje over 'subliminal messages' erbij, ik gok erop dat jaap weet wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja! gister op de post gedaan, 1 naar H en 1 naar J. Beetje nutteloos om ook naar C te tsuren, die komt er toch niet achter. met klein tekstje over 'subliminal messages' erbij, ik gok erop dat jaap weet wat ik bedoel.
Zijn dit ook Mike's woorden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Als Dilana een andere hond zou doodbijten, dan breek ik hoogst persoonlijk haar nek.
Brrrrr en zijn del zaten beneden in de chillquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:00 schreef farscapevr6 het volgende:
waar zijn brrr jaap en amanda?
mocht ie slapen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub word nu aardig wakker geschud.
blijft maar steeds terug komen he ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef avonne het volgende:
[..]
relax... Brian gaat nooit winnen. Hij is een publicitaire ramp als het op wereldtoeren aan komt (wifebeater)
Op wat voor manier? Ik heb het gemist.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub word nu aardig wakker geschud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |