Thanksquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Fans die dat gedoe met Gaby afkeuren.
Ik hoop dat dit een grapje is? Waarom denk je dat ze de Jensen uitzending nooit hebben mogen kijken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
blijft maar steeds terug komen he ?
lach me kapot als over bv 5 jaar de de werkelijke beelden van het douche incident te zien zijn
de beelden van na de steamlock
brian en mannie naar de Produktie/beveligings mensen met een grote glimlach : en staat het er een beetje goed op ? "
denk ff aan de "toevallig" gelekte beelden van scene 34723489146 waar tas lieke voor haar bek slaat
maar ik geloof dan ook nog in sinterklaas
Goh, Papa Ron is dus ook politiek correct. Huub wel een klootzak/lul en hufter noemen maar Brian, die haar een pijpslet noemt, pakt hij aan in een brief. Stoer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Lady-night het volgende:
Van een user van HSF
Tijger had gereageerd op de site van claire en heeft een mail terug gekregen die ik mocht plaatsen van haar Tijger dank je wel dat je dit wilt delen met ons.
Je hebt gelijk , ik tooste met een smeerlap, maar ik had me voorgenomen om de rust te bewaren, ik kwam voor Claire en dat was een fijn moment. Laat ik dus niet door ratten bederven, het liefst had ik hem een knal gegeven, hij zat vrij laag dus die was dan goed aangekomen.
Maar zeker bedankt voor je reactrie..
Vader Claire
neequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is? Waarom denk je dat ze de Jensen uitzending nooit hebben mogen kijken?
Dat klleine stukje in het jaarfilmpje van Amanda sloeg nergens op en Amanda doet dat sowieso af als bescherming.
Holy Brian kan never nooit stuk bij Amanda.
Ik heb een paar gebeld ja. Ze zeiden dat het inderdaad niet door de beugel kan, dat het veel stress voor het dier kan geven. Ook gezegd van dat jagen op de katten. Ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met RTL5.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik denk dat de mails en telefoontjes naar de honden bescherming 070-------
met klachten dat Dilana wordt gebruikt in het spel DGK en
Ik geloof in wat ik wel zie en de beelden waren niet mooi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Nomrc2 het volgende:
geloof je echt in wat je "niet" ziet ?
Ook Brian heeft Dilana van binnen naar buiten gelokt en opgejut tegen de Kat in de boomquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef schatje het volgende:
Mikey gebruikte Dilena zelf ook. Een plannetje van Amanda en Brian.
Dat ze zou gaan blaffen omdat Huub zich daaraan stoorde.
Wat Huub deed was ook ontzettend fout.
lijkt wel een lamme dronken britney spearsquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou sexie, of gewoon een vreselijke bewegingsstoornis?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een paar gebeld ja. Ze zeiden dat het inderdaad niet door de beugel kan, dat het veel stress voor het dier kan geven. Ook gezegd van dat jagen op de katten. Ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met RTL5.
Mikey gebruikte Dilena zelf ook. Een plannetje van Amanda en Brian. Dat ze zou gaan blaffen omdat Huub zich daaraan stoorde.
Wat Huub deed was ook ontzettend fout.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef Copycat het volgende:
Gebeurt er nog wat, vanavond?
Buiten een badende butler?
Als de danseressen het doen is het sexy als Amanda het doet lijkt het wel een epileptische aanval.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou sexie, of gewoon een vreselijke bewegingsstoornis?
[ afbeelding ]
Een gnoom met een aanval.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Als de danseressen het doen is het sexy als Amanda het doet lijkt het wel een epileptische aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |