huquote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar stond je zelf met je snufferd bovenop in oktober
Heeft hij nu al een anderquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef Cahir het volgende:
Het is Zakje en Tomasso noob!
popcorn bij?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
Dit begint een soap te worden...
schat, als ik ga rellen win jij nooitquote:Op maandag 11 februari 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan we relluh![]()
![]()
![]()
![]()
in the blue corner gilt
Jij hebt nimmer in de situatie gezeten om mij te 'passen'' , en die situatie zal zich ook nooit en te nimmer voordoen. Hetzelfde voor TMM.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje werkt nu het H topic af? Ik pas Zakje, maar wil wel eens een tarot-kaartje met je leggen
nee hoor, die rol is voor iemand anders weg gelegdquote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje werkt nu het H topic af
Zet een ladder neer en vraagt of Zakje alstublieft van de kast af wil komenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij hebt nimmer in de situatie gezeten om mij te 'passen'' , en die situatie zal zich ook nooit en te nimmer voordoen. Hetzelfde voor TMM.
Waar deze belachelijke topic-titel vandaan komt zou ik bij god niet weten, maar ik heb nimmer, en dan ook nimmer TMM zelfs maar het kleinste zoentje gegeven , en nee, ook niet in oktober. Het idee...........
is er iets?quote:
massa/speeddaten.......plak er maar een etiket op, ik kreeg het er Spaans benauwd van.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet een ladder neer en vraagt of Zakje alstublieft van de kast af wil komen
mijn verwijzing naar oktober gold slechts voor de Fok Meet wat toch ook een soort van massa/speeddaten was.
het is flauw om nu een opmerking te maken over naar adem happenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
massa/speeddaten.......plak er maar een etiket op, ik kreeg het er Spaans benauwd van.
yep dat is erg flauw... je ziet toch dat zakje al een rooie kop heeft.....quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is flauw om nu een opmerking te maken over naar adem happen![]()
en wat er in het middag programma gepasseerd is weet ik niet want daar was ik niet bij
Hoe lang moet ik nog aan die ene faux pas herinnerd worden!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is flauw om nu een opmerking te maken over naar adem happen![]()
en wat er in het middag programma gepasseerd is weet ik niet want daar was ik niet bij
Naamtopic is een eer, niet zeiken.quote:
Zo komt het niet over, ik vind het helemaal geen leuke titelquote:Op maandag 11 februari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naamtopic is een eer, niet zeiken.
Dan klik je op het driehoekje bovenaan het topic en vraag je of een modje de TT aanpast. Opgelostquote:Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo komt het niet over, ik vind het helemaal geen leuke titel.
Beetje ongesteld schat?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij hebt nimmer in de situatie gezeten om mij te 'passen'' , en die situatie zal zich ook nooit en te nimmer voordoen.
Ja zo zeg ik dat ook altijd. "Ik ben geen slet, ik ben sociaal!"quote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoals ik al schreedf:
Zakje vindt het gewoon fijn om te socializen, mensen van Fok in het echt te leren kennen, om daar een beeld van te krijgen, niets geks aan toch?
Wat heeft tarot hiermee te maken?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje werkt nu het H topic af? Ik pas Zakje, maar wil wel eens een tarot-kaartje met je leggen
Als iets me ontzettend de keel uit hangt ben ik niet zo erg subtiel.quote:
hey! heb ik zitten slapen of is het lang geleden dat je langsgeweest bent?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef Yonah het volgende:
*p0mp0mp0m*
Tja.... you never get a second chance to make a first impression... no matter what marijke may sayquote:Op maandag 11 februari 2008 21:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog aan die ene faux pas herinnerd worden!
als je hebt zitten slapen..... heb je dat vast lang gedaan... en dan heb ik het gemist.. want ik heb niet geslapen..quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hey! heb ik zitten slapen of is het lang geleden dat je langsgeweest bent?
het is hollen of stilstaan met Yonahquote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hey! heb ik zitten slapen of is het lang geleden dat je langsgeweest bent?
thanks God I'm not a ladyquote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef Cairon het volgende:
Which is why a lady should always keep in mind the rules of social interaction.
Niets duurt langer dan een week zegt een collega altijd...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als iets me ontzettend de keel uit hangt ben ik niet zo erg subtiel.
slaaaaaaaaaaaaaappppp jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is hollen of stilstaan met Yonah![]()
Nu stuitert hij weer regelmatig voorbij
maar hij was de laaste maanden druk geweest met van alles behalve fok
toch Yonah
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
als je hebt zitten slapen..... heb je dat vast lang gedaan... en dan heb ik het gemist.. want ik heb niet geslapen..
Het is wat de mensen ervan maken, ik vond het persoonlijk niet zo shockerend, maar mensen uit het topic vonden het kennelijk zo indrukwekkend dat er om de zoveel tijd een toespeling op gemaakt moet wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Cairon het volgende:
ik wist trouwens niet eens dat het een nu een "faux pas" is, ik dacht dat er niets aan de hand was enzo...
ik lig al... en mocht overdag niet slapen van mezelf want dan wordt ik een nachtuil..... ga ik snachts leven en overdag slapen.. heb ik zo'n hekel aan...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Nog steeds niet?!
Dan ga eens heel gauw je bed in!
Idd zucht I still want Rquote:Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja.... you never get a second chance to make a first impression... no matter what marijke may say
Weltrusten!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Wexy het volgende:
heren en dames... goedenacht..... en tot morgen maar weer
ik kan geloof ik eindelijk slapen... ben kapot
WHOEIIIIIIIII
Lief hoor, maar je nichtje is de dochter van je broer?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
nuja.. ik sta helemaal links, daarnaast mijn broertje, dan mijn vader + nichtje/bruids,eisje
en op de eerste rij zie je v.l.n.r mijn moeder
technisch gezien is ze de dochter van mijn nicht,quote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lief hoor, maar je nichtje is de dochter van je broer?
Die is goed gespeld. Wilde je het met een T schrijven dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Cahir het volgende:
Volgende TT is van mij, en dan zal ik alles goed gaan spellen! Deze TT
Achternichtje dus. Lief hoor!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Yonah het volgende:
[..]
technisch gezien is ze de dochter van mijn nicht,
maar mijn nicht en ik zijn zo goed als zussen
slechts een kniesoor die daar op let,quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Achternichtje dus. Lief hoor!
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
slechts een kniesoor die daar op let,
ik ben ome jan, en zij is mijn diamantje
lief hoor!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
slechts een kniesoor die daar op let,
ik ben ome jan, en zij is mijn diamantje
Wil je op vakantie van het geld van ome jan?quote:
whehehe.. nee, de mijne hebben al een ome janquote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je op vakantie van het geld van ome jan?
Ik vond dat zo lief...quote:en zij is mijn diamantje
Maar dat is waar het uiteindelijk om gaat toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
maar wel lief!
haha ja dat zingen wij ookm altijdquote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en niemand leek te weten hoe die aan die centen kwamquote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het zijn dan ook 2 kei geweldige kinderen, also.. de enige waar ik niet bang voor ben hahahaquote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
Maar mijnwas dus vanwege
[..]
Ik vond dat zo lief...
Was dat niet een of ander tragisch liedje ofzo? Kan het me vaag herinneren...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
oh die lieve ome jan
en dan heeft moeders naderhand weer de ondankbare taak om haar kroost terug in het gareel te krijgen?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef Yonah het volgende:
[..]
het zijn dan ook 2 kei geweldige kinderen, also.. de enige waar ik niet bang voor ben hahaha
hun moeder vind wel eens dat ik ze teveel verwen, maarja dat vinden alle moeders.
ik kan echt uren over ze vertellen enzo
nou zo zou ik Willeke toch weer niet willen omschrijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:44 schreef MrBrightside het volgende:
God, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd. >< Echt zo'n lokale radio / kabelkrantkutlied.
ze worden verwend, ze gedragen zich niet verwendquote:Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zo zou ik Willeke toch weer niet willen omschrijven
wat een schatjes!quote:
ze lijken een beetje op hun oom HAHAHAquote:
er dan het genre "gehandicapten en kampers muziek"quote:
wie dacht je dat ik met "ze"bedoeldequote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef Yonah het volgende:
[..]
ze lijken een beetje op hun oom HAHAHA
:$
Is dat Orpheus?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
nuja.. ik sta helemaal links, daarnaast mijn broertje, dan mijn vader + nichtje/bruids,eisje
en op de eerste rij zie je v.l.n.r mijn moeder
ook schatjes, mooie foto ook wel technischquote:Op maandag 11 februari 2008 23:01 schreef Stroekie het volgende:
hier spelen de belhamels bij opa en oma in het hooi
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/2007%204.JPG
oeh!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:01 schreef Stroekie het volgende:
hier spelen de belhamels bij opa en oma in het hooi
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/2007%204.JPG
die in apeldoorn bedoel je?quote:
huh?quote:
ja hun broertje en zusje lagen vorig jaar zomer nog in de wiegquote:Op maandag 11 februari 2008 23:05 schreef Yonah het volgende:
[..]
oeh!
2 neefjes hmm?
ik zie een verbond
Yeahquote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die in apeldoorn bedoel je?
Is die zo opgeknapt dan? Ik kan het niet anders herinneren als een depressief jaren 70 gebouw... Dit ziet er iets sprankelender uit. Maar Wonderer zit er dus 30 kilometer ernaastquote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef Yonah het volgende:
[..]
huh?
die foto is gemaakt op 30/07/2007 tijdens het huwelijk van mijn ouders op het stadhuis in arnhem
Niet dusquote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef Yonah het volgende:
[..]
huh?
die foto is gemaakt op 30/07/2007 tijdens het huwelijk van mijn ouders op het stadhuis in arnhem
slaap lekker!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Stroekie het volgende:
maar deze suikeroom gaat op bed liggen![]()
sweet dreams allemaal
2 kussens... toe maar!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
Ook ik ga mijn bedje opzoeken en genieten van mijn 2 nieuwe hoofdkussens
Vinds sonsbeek wel erg mooi.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef Yonah het volgende:
[..]
slaap lekker!
T gemeentehuis is van de achterkant nog steeds oersaai en grijs
maar de voorkant is echt een stadsaanzicht
Tis omdat er niemand woont die ik ken anders was ik wel wel komen wonen denk ik..quote:
Nou het zit zo, CDP is heel vaak dronken, vandaar mn opmerkingquote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook nuchter lol hebbenecht waar! I've read about them!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef Weemz het volgende:
Zo... Vandaag een doorloop van het tot-nu-toe gereteerde stuk gedaan... Blijkt maar weer eens dat dat altijd ergens goed voor is... Zeker in de eerste paar scènes was bijna iedereen zijn tekst(volgorde) kwijt...
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
He je zorgt er toch wel voor dat ik niet voor niks kom kijken he!
Excuse me??????quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef MisterO het volgende:
Nou het zit zo, CDP is heel vaak dronken, vandaar mn opmerking
Met je griep is je vermogen om de juiste toetsen op het toetsenbord te vinden verdwenen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
langzaamaan begint het er op te liken dat ik begin op te knappen, nadat ik vanacht 18UUR NON-STOP
ja natyyrlijk met een zeer hoge dosring slaappillen omdat ik niet nocht zo'n helnacht als zaterdag wilde) die hebben me neergenuppeld en als uit een coma werdt ik om 18.30 wakker, ongeloofelijk
en als mijn moeder niet gebeld zou hebben sliep il misschien nog wel, dus..
Ik ga maar weer naar bed en hoop dat ik morgen weer net zo flamoayant ben als altijd
moet ook wel want ik moet morgen echt ectreem hard werken aan die schoolpresentatie
xiao
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met je griep is je vermogen om de juiste toetsen op het toetsenbord te vinden verdwenen?
drama queenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
langzaamaan begint het er op te liken dat ik begin op te knappen, nadat ik vanacht 18UUR NON-STOP
ja natyyrlijk met een zeer hoge dosring slaappillen omdat ik niet nocht zo'n helnacht als zaterdag wilde) die hebben me neergenuppeld en als uit een coma werdt ik om 18.30 wakker, ongeloofelijk
Ik ga maar weer naar bed en hoop dat ik morgen weer net zo flamoayant ben als altijd
moet ook wel want ik moet morgen echt ectreem hard werken aan die schoolpresentatie
xiao
succes!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
xiao
Ik verbaas me altijd weer over je ontzettend belabberde taal- en typkwaliteiten. Hier is slechts met moeite een touw aan vast te knopen. IJlde je nog of zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
xiao
Mogguhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:54 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen
je bent een schat!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:40 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder![]()
en zullen we vandaag weer gewoon lief zijn voor elkaar ?
Vroege vergadering zijn beter, wij hebben ze om half 2 smiddags, waardoor je hele dag verkloot is!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh
Geen vergadering meer om half 9
Enne, ik ben gister gewoon gegaan hoor, ondanks de opmerkingen "En wie boekt er dan door?". Ik heb W mijn paswoord gegeven en ben vertrokken.
chocolate chip cookies!!!quote:
ik trilde zo van de koorts en had de puf niet het te gaan verbeteren sorry...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over je ontzettend belabberde taal- en typkwaliteiten. Hier is slechts met moeite een touw aan vast te knopen. IJlde je nog of zo?
Ik niet, ik stond niet te schuren met een jongenquote:
Ik krijg ze door de busquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:06 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb vandaag met een ExpresZo in m'n handen gestaan.
Of ben ik nu 2 topics te laat? Jullie gaan ook veel te snel
ow leuk!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
woei, morgen naar de perspresentatie van Pinkpop i/d Paradiso
nee, maar dat wilde je wel graag hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik niet, ik stond niet te schuren met een jongen
True. Maar ik was niet dronken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef MisterO het volgende:
nee, maar dat wilde je wel graag hoor
Nee toen niet indd. ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
True. Maar ik was niet dronken.
Schuren, persoon A schuurt met zijn/haar achterste over het kruis van persoon B , je doet het meestal als je uitgaat, op de dansvloerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
WTF is schuren ? soort van sex in de schuur of zo ? goedemorgen trouwens
Nopequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef MisterO het volgende:
En, ga je zaterdag naar Pannekoek of niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
WTF is schuren ? soort van sex in de schuur of zo ? goedemorgen trouwens
ik heb het even opgezocht, kende het woord niet sorry, maar de betekenis welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik dacht dat jij zo'n alleswetende sex-predator was
?
sorry maar mijn nederlands is niet zo goed bekend met dat soort dubbele woordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zelfs ik wist dat.
Ik dacht dat het andersom was, dat je met je kruis tegen iemand anders aanschuurt Of heet dat tegen iemand oprijden?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zelfs ik wist dat.
dan vinden ze je vast belangrijk.. ofzo.. denk ik... toch??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef Weemz het volgende:
Jeumig... Wordt ik net voor de 6e keer gebeld op 1 dag door mijn werk!!!
Persoon A en B mogen omgedraaid wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andersom was, dat je met je kruis tegen iemand anders aanschuurt Of heet dat tegen iemand oprijden?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Schuren, persoon A schuurt met zijn/haar achterste over het kruis van persoon B , je doet het meestal als je uitgaat, op de dansvloer.
Oeh mooi toestelletjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
wordt mijn nieuwe telefoon
Het ook een HTC gehad, was me uiteindelijk toch iets te ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
Windowsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
xtc is minder ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het ook een HTC gehad, was me uiteindelijk toch iets te ingewikkeld
HTC is een smartphone/pocket pc phone maker. Heeft heel lang telefoond gebouwd die werden verkocht onder eigen naam van de provider en QTEK en I-MATE, sinds kort brengen ze hun telefoons ook uit onder hun "eigen bedrijfsnaam" HTC Maar het "merk" bestaat dus al langer, maar de telefoons die de merknaam HTC dragen nog niet zo heel lang (een jaartje dacht ik)quote:
nooit gebruikt en ook geen behoefte aan!quote:
Of de verschillende afdelingen overleggen niet met elkaar...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef Wexy het volgende:
dan vinden ze je vast belangrijk.. ofzo.. denk ik... toch??
Onderste heb ik ook, bovenste leek me niet zoveel aan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]net gekocht.
De mijne neigt ook een HTC te worden... Is deze met schuiftoetsenbord? In ieder geval geen touch zo te zien?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal heerlijke bler-nummers erop!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
Onderste heb ik ook, bovenste leek me niet zoveel aan...
Ik heb alleen nog maar de eerste, pop en party, maar na afgelopen weekend had ik de smaak weer te pakkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aantal heerlijke bler-nummers erop!
Wat is er dan? Weer een wedstrijd of zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom als de trein, de bus en de hele stad vol is met mensen.
voor zover ik kan zien wel, maar heb nog niet alle specs, en als t geen querty is, dan ga ik voor de tytn 2 heb ik besloten,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Of de verschillende afdelingen overleggen niet met elkaar...
[..]
Onderste heb ik ook, bovenste leek me niet zoveel aan...
[..]
De mijne neigt ook een HTC te worden... Is deze met schuiftoetsenbord? In ieder geval geen touch zo te zien?
MDA pocket? Ik had de SPV M600 maar smsjes die 8 keer werden verstuurt terwijl 1 de bedoeling was, elke half jaar een nieuwe battery omdat de oude er spontaan mee op hield, dat ie uit ging naar een slaapdienst(een afpraak over meerdere dagen in de agenda) en zich resetten deden mij toch besluiten hem op te geven. Ik heb nu een Nokia 6300 en ben daar zeer tevreden mee!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
voor zover ik kan zien wel, maar heb nog niet alle specs, en als t geen querty is, dan ga ik voor de tytn 2 heb ik besloten,
ik heb al 3jr een MDA, en kan niet meer zonder
wat betreft platform... tsja, ik kan me niet redden met Symbian of consorten..
heb even een nokia 3370 gehad, maar nee, ik blijf lekker bij WM
Gewoon spits in Utrechtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dan? Weer een wedstrijd of zo?
90's, Anthems en Bollywood heb je ook nog.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Rock, Legends, 80's, Rock Ballads, R&B?
nooit last van gehad, en eerlijk zeg ik, mi9jn telefoon heeft het regelmatig zwaar gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
MDA pocket? Ik had de SPV M600 maar smsjes die 8 keer werden verstuurt terwijl 1 de bedoeling was, elke half jaar een nieuwe battery omdat de oude er spontaan mee op hield, dat ie uit ging naar een slaapdienst(een afpraak over meerdere dagen in de agenda) en zich resetten deden mij toch besluiten hem op te geven. Ik heb nu een Nokia 6300 en ben daar zeer tevreden mee!
Dat jij er rooie oortjes van krijgtquote:
Anthems, 90's, Pop Hits erbij en dan ben je compleetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste, pop en party, maar na afgelopen weekend had ik de smaak weer te pakkenDus ik ga binnenkort maar 's ff kijken welke er nog zijn. Rock, Legends, 80's, Rock Ballads, R&B?
dat gedoe met die telefoons, ik heb 3 van die krengen en ik word er gek vanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef Yonah het volgende:
[..]
nooit last van gehad, en eerlijk zeg ik, mi9jn telefoon heeft het regelmatig zwaar gehad.
er zitten een aantal diepe krassen in van de A2, de trap en de marmeren vloer op mn werk![]()
nu de laatste keer ging ie pas echt stuk, nu blijft ie in boot modus hangen, en is het dus een hele dure paper presse, maarja, na 3jr mag dat ook wel
ik mag eind vdm een nieuwe uitzoeken, maar als ik een andere leuke vind dan ga ik mischien voor zelf kopen, heb een T-Mobile abbo, en die hebben niet zo heel veel keus :S
ik heb 1 telefoon... o nee ook nog 1 waar mn oude nummer in zit maar die gebruik ik alleen nog om te kijken wie mn nieuwe nummer per ongeluk (of expres) nog niet heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat gedoe met die telefoons, ik heb 3 van die krengen en ik word er gek van
Dat blijft mij echt achtervolgen he!? Vond het zelf ook wel erg idd...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat jij er rooie oortjes van krijgtterwijl je iemand oraal hebt lopen bevredigen in een wc hokje
.
en die nieuwe High School Musical he?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef Weemz het volgende:
Anthems, 90's, Pop Hits erbij en dan ben je compleet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat blijft mij echt achtervolgen he!? Vond het zelf ook wel erg idd...
Maar goed, ik bedoelde meerdat doe ik ook altijd...
Stoer zegquote:
je boeld, 2 nummers 1 telefoon?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
omdat er hier toch zoveel experts zijn is er niet 1 (phone dus) waar je mutiple chips in kan doen
en dan bedoel ik tegelijkertijd
was jij de andere persoon in het hokjequote:
merk etc ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
je boeld, 2 nummers 1 telefoon?
ja hoor, een Dual SIM is dat, en die bestaan
Je hebt gelijk, maar ik ga mijn leven beteren. Ik ben celibatair tot het huwelijk en ga ook niet meer sjansen/sletten en dat soort ongein. Ik word een nette jongen... die alleen nog maar val op wat-wil-je-drinken jongensquote:
was maar een woordspeling Sam dat weet je best welquote:
volgens mij kan je daar elke telefoon voor hebben, maar dual sim is volgens mij (bij T-Mobile voor zover ik weet) alleen voor de zakelijke marktquote:
Ik doe niet aan hokjes en ook niet aan 'gay' lifequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was jij de andere persoon in het hokjeenfin tijd voor dinner met de grote baas en familie etc. hoe saai zal mijn avond worden, gelukkig is zijn zoon (lekker ding ) er ook en die is zo gay als elton john alleen volgens zijn familie niet
Of word anders heteroquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ga mijn leven beteren. Ik ben celibatair tot het huwelijk en ga ook niet meer sjansen/sletten en dat soort ongein. Ik word een nette jongen... die alleen nog maar val op wat-wil-je-drinken jongens
Dat is het zelfde als celibatair zijn toch?quote:
And you are boring! Get a lifequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, wat ben je toch ook vermoeiend, jij ook nuno.
Soms snap ik niet waarom die 2 sommige gesprekken niet via MSN/email voeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, wat ben je toch ook vermoeiend, jij ook nuno.
Sterke comeback zeg. Tjeempie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
And you are boring! Get a life.
Misschien hebben ze geen msn of de email adressen niet uitgewisseld...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soms snap ik niet waarom die 2 sommige gesprekken niet via MSN/email voeren.
Ja! Dat idee heb ik dus ook al een tijdje. Dan kun je bijvoorbeeld je werknummer en je privenummer in een telefoon gebruiken en hoef je niet steeds met twee van die dingen rond te lopen. Ik snap echt niet waarom dat nog niet op de markt isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
omdat er hier toch zoveel experts zijn is er niet 1 (phone dus) waar je mutiple chips in kan doen
en dan bedoel ik tegelijkertijd
Zal je harder nodig hebben irlquote:
Kan je die uitleggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal je harder nodig hebben irl.
Nee echt?? Staan daar dan alle liedjes uit HSM 1 en 2 (en 3) op?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en die nieuwe High School Musical he?!
Is het wel een comeback? Hij post toch al de hele tijd onder breezerslet en zo?quote:
1 en 2. (3 wordt pas volgende maand opgenomen en eind dit jaar i/d bios)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:42 schreef Weemz het volgende:
Nee echt?? Staan daar dan alle liedjes uit HSM 1 en 2 (en 3) op?
Ik denk dat 3 eerst uit moet komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee echt?? Staan daar dan alle liedjes uit HSM 1 en 2 (en 3) op?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 en 2. (3 wordt pas volgende maand opgenomen en eind dit jaar i/d bios)
Erg mee eens:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Weemz het volgende:
Zo, droogt die even leuk op!
Jeetje.... Leuke foto!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg mee eens:
[ afbeelding ]
Zeg, het is de cast van HSM. Die laat ik ECHT niet lopen. (al was het in Londonquote:
Weet niet of dat mag van Vanessaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Weemz het volgende:
Put a wrapper around him and place him under my christmas tree
Oh niet... ik mag em!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Weemz het volgende:
Ik zeg:
Put a wrapper around him and place him under my christmas tree
[bitchmode]IK WAS EERST!!![/bitchmode]quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Oh niet... ik mag em!
Mooie keuze!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we dan toch mogen kiezen:
Adrien Grenier.
[ afbeelding ]
Redder in nood voor je liefjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:41 schreef hierissieweer het volgende:
Sam loop Tha_Erik niet zo te jennen, als je ongesteld bent moet je dat zelf weten, maar wal een ander er niet mee lastig
Nee, denk dat Tha_Erik heel goed voor zichzelf op kan komen, daar is hij mans genoeg voor. Maar heet geeft mij geen fijn gevoel dat jij zo tegen hem uitvalt. Daarbij wil ik er aan toevoegen dat ik helemaal niks met Tha_Erik heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Redder in nood voor je liefje.
Ik wel. Maar alleen de liefstequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb geen fokkers in mijn msn.
waif of hoe noemde hij het ook alweer?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
tmm lag bovenop dus nu is zakje plat.
OMG ben je ook een Leslie fanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/weinstein/superheromovie/trailer1/
*LOL*
Ik ben helemaal niet van die scary movie, date movie, epic movie etc, maar als Leslie Nielsen meedoet.....
Nietusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
[bitchmode]IK WAS EERST!!![/bitchmode]
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef Cybart het volgende:nieuwe album van Milow
[ afbeelding ]
JUMP JUMP JUMP JUMP JUMPquote:
You don't know is best vaak op de radio hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP
eindelijk.....
iemand (naast mn vrienden) die MILOW kent...
schoon liekes maakt die gast !!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don't know is best vaak op de radio hoorPrachtnummer!
true, true, 3fm pikt hem (eindelijk) op...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don't know is best vaak op de radio hoorPrachtnummer!
jaaaaaaa, geweldige uitvoering van You Don;t Know trouwens, staat op youtube..quote:Hij stond ook op Rock Werchter.
Ik zing het heel vaakquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
true, true, 3fm pikt hem (eindelijk) op...
zwaar goed nummer
Coming of age '07?quote:maar goed, dat is dus nog van zn vorige album
en nu heeft ie een nieuwe
Weet ik niet precies meer. Was toen een beetje een geruil geloof ik.quote:[..]
jaaaaaaa, geweldige uitvoering van You Don;t Know trouwens, staat op youtube..
was opening in de .....tent toch?
min de "07"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zing het heel vaak
[..]
Coming of age '07?
[..]
Weet ik niet precies meer. Was toen een beetje een geruil geloof ik.
truste meid!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:43 schreef Wexy het volgende:
Ik ga slapen,
slaap lekker allemaal voor later
Tja... msn Breezahtaal...quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nu de enige die zich echt schaamt voor het feit dat dit nu zo i/d winkels ligt en geaccepteerd wordt als Nederlands?![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nu de enige die zich echt schaamt voor het feit dat dit nu zo i/d winkels ligt en geaccepteerd wordt als Nederlands?![]()
dat is idd wel ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Ik ken het gevoel. Mensen die zo typen worden ook altijd per direct uit mijn MSN e.d. verwijderd. Vre-se-lijk!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
dus je hebt barry al verwijderd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ken het gevoel. Mensen die zo typen worden ook altijd per direct uit mijn MSN e.d. verwijderd. Vre-se-lijk!
Mij ook sgatjuh?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ken het gevoel. Mensen die zo typen worden ook altijd per direct uit mijn MSN e.d. verwijderd. Vre-se-lijk!
Zat ik maar te wachten wat er aan de andere kant je ogen is, draaien ze weer terugquote:
Dat zijn geen pupillen.quote:Jammer dat je ziet dat alleen je pupillen bewegen, en niet de hele oog.
eerst maar eens een camera vinden danquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef MrBrightside het volgende:
Wat houd je tegen?
Wat doe jij eigenlijk op het expreszo forum?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
wel grappig die mensen van het expreszoforum maken op you tube voorstelfilmpjes, iets voor ons misschien?
Berriequote:Op woensdag 13 februari 2008 11:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus je hebt barry al verwijderd?.
Maar goed dat je homo bent, je houdt zo van zuigen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op het expreszo forum?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar goed dat je homo bent, je houdt zo van zuigen...
Als je dat al vals vindt zie ik voor jou geen carriere weggelegd in de door jou zo begeerde nichtenwereldquote:
Ik snap hem niet eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar goed dat je homo bent, je houdt zo van zuigen...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op het expreszo forum?
en toch... toch is er hier veel meer lekkers te vinden dan bijvoorbeeld in Nederland. Meer gebak, meer vleeswaren, meer Kerrie-producten en indiaase gerechten...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
De Engelse keuken..
De Schotse keuken..
Haggis..
Gefrituurde marsrepen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
en toch... toch is er hier veel meer lekkers te vinden dan bijvoorbeeld in Nederland. Meer gebak, meer vleeswaren, meer Kerrie-producten en indiaase gerechten...
Ik kan me er iets bij voorstellen, ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef Cairon het volgende:
fried marsbar is overigens venijnig lekker!
Mijn charmes maken dat wel goedquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dat al vals vindt zie ik voor jou geen carriere weggelegd in de door jou zo begeerde nichtenwereld
Spreek voor jezelf. Wie de schoen past en zoals de waard is hequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!
Wat denk jij dat alle 25+'ers in dit topic doen? We hopen voortdurend dat hier nieuw vers vlees zich aandient, liefst met een goed gevuld fotoboek. En als het meezit, ook nog foto's in KPD..
Sociaal, slet, charmes. Ik leer zoveel nieuwe synoniemen op internetquote:
Nu wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef MisterO het volgende:
Wisten jullie dat het gisteren de Chinese nieuwejaarsviering was?
Ik moest er gisteren in het Casino aan gelovenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef Cairon het volgende:
die hebben we hier vorige week al gevierd...
Aangezien ik heel veel collega's heb in Hong Kong: Jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef MisterO het volgende:
Wisten jullie dat het gisteren de Chinese nieuwejaarsviering was?
Gisteren werd het in NL gevierd (in de casino'squote:Op woensdag 13 februari 2008 19:36 schreef Cairon het volgende:
vorige week, weet je wel... toen het ECHT chinese nieuwe jaar is begonnen. Een van mijn collega's was overigens daarom vrij.
dus gewoon braaf op 7 februari.
dat is dus gewoon stom.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gisteren werd het in NL gevierd (in de casino's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |