Tja... msn Breezahtaal...quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nu de enige die zich echt schaamt voor het feit dat dit nu zo i/d winkels ligt en geaccepteerd wordt als Nederlands?![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nu de enige die zich echt schaamt voor het feit dat dit nu zo i/d winkels ligt en geaccepteerd wordt als Nederlands?![]()
dat is idd wel ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Ik ken het gevoel. Mensen die zo typen worden ook altijd per direct uit mijn MSN e.d. verwijderd. Vre-se-lijk!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
dus je hebt barry al verwijderd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ken het gevoel. Mensen die zo typen worden ook altijd per direct uit mijn MSN e.d. verwijderd. Vre-se-lijk!
Mij ook sgatjuh?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ken het gevoel. Mensen die zo typen worden ook altijd per direct uit mijn MSN e.d. verwijderd. Vre-se-lijk!
Zat ik maar te wachten wat er aan de andere kant je ogen is, draaien ze weer terugquote:
Dat zijn geen pupillen.quote:Jammer dat je ziet dat alleen je pupillen bewegen, en niet de hele oog.
eerst maar eens een camera vinden danquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef MrBrightside het volgende:
Wat houd je tegen?
Wat doe jij eigenlijk op het expreszo forum?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
wel grappig die mensen van het expreszoforum maken op you tube voorstelfilmpjes, iets voor ons misschien?
Berriequote:Op woensdag 13 februari 2008 11:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus je hebt barry al verwijderd?.
Maar goed dat je homo bent, je houdt zo van zuigen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op het expreszo forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |