je bent een schat!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:40 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder![]()
en zullen we vandaag weer gewoon lief zijn voor elkaar ?
Vroege vergadering zijn beter, wij hebben ze om half 2 smiddags, waardoor je hele dag verkloot is!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh
Geen vergadering meer om half 9
Enne, ik ben gister gewoon gegaan hoor, ondanks de opmerkingen "En wie boekt er dan door?". Ik heb W mijn paswoord gegeven en ben vertrokken.
chocolate chip cookies!!!quote:
ik trilde zo van de koorts en had de puf niet het te gaan verbeteren sorry...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over je ontzettend belabberde taal- en typkwaliteiten. Hier is slechts met moeite een touw aan vast te knopen. IJlde je nog of zo?
Ik niet, ik stond niet te schuren met een jongenquote:
Ik krijg ze door de busquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:06 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb vandaag met een ExpresZo in m'n handen gestaan.
Of ben ik nu 2 topics te laat? Jullie gaan ook veel te snel
ow leuk!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
woei, morgen naar de perspresentatie van Pinkpop i/d Paradiso
nee, maar dat wilde je wel graag hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik niet, ik stond niet te schuren met een jongen
True. Maar ik was niet dronken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef MisterO het volgende:
nee, maar dat wilde je wel graag hoor
Nee toen niet indd. ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
True. Maar ik was niet dronken.
Schuren, persoon A schuurt met zijn/haar achterste over het kruis van persoon B , je doet het meestal als je uitgaat, op de dansvloerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
WTF is schuren ? soort van sex in de schuur of zo ? goedemorgen trouwens
Nopequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef MisterO het volgende:
En, ga je zaterdag naar Pannekoek of niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
WTF is schuren ? soort van sex in de schuur of zo ? goedemorgen trouwens
ik heb het even opgezocht, kende het woord niet sorry, maar de betekenis welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik dacht dat jij zo'n alleswetende sex-predator was
?
sorry maar mijn nederlands is niet zo goed bekend met dat soort dubbele woordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zelfs ik wist dat.
Ik dacht dat het andersom was, dat je met je kruis tegen iemand anders aanschuurt Of heet dat tegen iemand oprijden?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zelfs ik wist dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |