Kan je die uitleggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal je harder nodig hebben irl.
Nee echt?? Staan daar dan alle liedjes uit HSM 1 en 2 (en 3) op?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en die nieuwe High School Musical he?!
Is het wel een comeback? Hij post toch al de hele tijd onder breezerslet en zo?quote:
1 en 2. (3 wordt pas volgende maand opgenomen en eind dit jaar i/d bios)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:42 schreef Weemz het volgende:
Nee echt?? Staan daar dan alle liedjes uit HSM 1 en 2 (en 3) op?
Ik denk dat 3 eerst uit moet komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee echt?? Staan daar dan alle liedjes uit HSM 1 en 2 (en 3) op?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 en 2. (3 wordt pas volgende maand opgenomen en eind dit jaar i/d bios)
Erg mee eens:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Weemz het volgende:
Zo, droogt die even leuk op!
Jeetje.... Leuke foto!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg mee eens:
[ afbeelding ]
Zeg, het is de cast van HSM. Die laat ik ECHT niet lopen. (al was het in Londonquote:
Weet niet of dat mag van Vanessaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Weemz het volgende:
Put a wrapper around him and place him under my christmas tree
Oh niet... ik mag em!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Weemz het volgende:
Ik zeg:
Put a wrapper around him and place him under my christmas tree
[bitchmode]IK WAS EERST!!![/bitchmode]quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Oh niet... ik mag em!
Mooie keuze!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we dan toch mogen kiezen:
Adrien Grenier.
[ afbeelding ]
Redder in nood voor je liefjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:41 schreef hierissieweer het volgende:
Sam loop Tha_Erik niet zo te jennen, als je ongesteld bent moet je dat zelf weten, maar wal een ander er niet mee lastig
Nee, denk dat Tha_Erik heel goed voor zichzelf op kan komen, daar is hij mans genoeg voor. Maar heet geeft mij geen fijn gevoel dat jij zo tegen hem uitvalt. Daarbij wil ik er aan toevoegen dat ik helemaal niks met Tha_Erik heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Redder in nood voor je liefje.
Ik wel. Maar alleen de liefstequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb geen fokkers in mijn msn.
waif of hoe noemde hij het ook alweer?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
tmm lag bovenop dus nu is zakje plat.
OMG ben je ook een Leslie fanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/weinstein/superheromovie/trailer1/
*LOL*
Ik ben helemaal niet van die scary movie, date movie, epic movie etc, maar als Leslie Nielsen meedoet.....
Nietusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
[bitchmode]IK WAS EERST!!![/bitchmode]
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef Cybart het volgende:nieuwe album van Milow
[ afbeelding ]
JUMP JUMP JUMP JUMP JUMPquote:
You don't know is best vaak op de radio hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP
eindelijk.....
iemand (naast mn vrienden) die MILOW kent...
schoon liekes maakt die gast !!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don't know is best vaak op de radio hoorPrachtnummer!
true, true, 3fm pikt hem (eindelijk) op...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don't know is best vaak op de radio hoorPrachtnummer!
jaaaaaaa, geweldige uitvoering van You Don;t Know trouwens, staat op youtube..quote:Hij stond ook op Rock Werchter.
Ik zing het heel vaakquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
true, true, 3fm pikt hem (eindelijk) op...
zwaar goed nummer
Coming of age '07?quote:maar goed, dat is dus nog van zn vorige album
en nu heeft ie een nieuwe
Weet ik niet precies meer. Was toen een beetje een geruil geloof ik.quote:[..]
jaaaaaaa, geweldige uitvoering van You Don;t Know trouwens, staat op youtube..
was opening in de .....tent toch?
min de "07"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zing het heel vaak
[..]
Coming of age '07?
[..]
Weet ik niet precies meer. Was toen een beetje een geruil geloof ik.
truste meid!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:43 schreef Wexy het volgende:
Ik ga slapen,
slaap lekker allemaal voor later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |