dan vinden ze je vast belangrijk.. ofzo.. denk ik... toch??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef Weemz het volgende:
Jeumig... Wordt ik net voor de 6e keer gebeld op 1 dag door mijn werk!!!
Persoon A en B mogen omgedraaid wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andersom was, dat je met je kruis tegen iemand anders aanschuurt Of heet dat tegen iemand oprijden?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Schuren, persoon A schuurt met zijn/haar achterste over het kruis van persoon B , je doet het meestal als je uitgaat, op de dansvloer.
Oeh mooi toestelletjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
wordt mijn nieuwe telefoon
Het ook een HTC gehad, was me uiteindelijk toch iets te ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
Windowsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
xtc is minder ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het ook een HTC gehad, was me uiteindelijk toch iets te ingewikkeld
HTC is een smartphone/pocket pc phone maker. Heeft heel lang telefoond gebouwd die werden verkocht onder eigen naam van de provider en QTEK en I-MATE, sinds kort brengen ze hun telefoons ook uit onder hun "eigen bedrijfsnaam" HTC Maar het "merk" bestaat dus al langer, maar de telefoons die de merknaam HTC dragen nog niet zo heel lang (een jaartje dacht ik)quote:
nooit gebruikt en ook geen behoefte aan!quote:
Of de verschillende afdelingen overleggen niet met elkaar...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef Wexy het volgende:
dan vinden ze je vast belangrijk.. ofzo.. denk ik... toch??
Onderste heb ik ook, bovenste leek me niet zoveel aan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]net gekocht.
De mijne neigt ook een HTC te worden... Is deze met schuiftoetsenbord? In ieder geval geen touch zo te zien?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal heerlijke bler-nummers erop!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
Onderste heb ik ook, bovenste leek me niet zoveel aan...
Ik heb alleen nog maar de eerste, pop en party, maar na afgelopen weekend had ik de smaak weer te pakkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aantal heerlijke bler-nummers erop!
Wat is er dan? Weer een wedstrijd of zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom als de trein, de bus en de hele stad vol is met mensen.
voor zover ik kan zien wel, maar heb nog niet alle specs, en als t geen querty is, dan ga ik voor de tytn 2 heb ik besloten,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Of de verschillende afdelingen overleggen niet met elkaar...
[..]
Onderste heb ik ook, bovenste leek me niet zoveel aan...
[..]
De mijne neigt ook een HTC te worden... Is deze met schuiftoetsenbord? In ieder geval geen touch zo te zien?
MDA pocket? Ik had de SPV M600 maar smsjes die 8 keer werden verstuurt terwijl 1 de bedoeling was, elke half jaar een nieuwe battery omdat de oude er spontaan mee op hield, dat ie uit ging naar een slaapdienst(een afpraak over meerdere dagen in de agenda) en zich resetten deden mij toch besluiten hem op te geven. Ik heb nu een Nokia 6300 en ben daar zeer tevreden mee!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
voor zover ik kan zien wel, maar heb nog niet alle specs, en als t geen querty is, dan ga ik voor de tytn 2 heb ik besloten,
ik heb al 3jr een MDA, en kan niet meer zonder
wat betreft platform... tsja, ik kan me niet redden met Symbian of consorten..
heb even een nokia 3370 gehad, maar nee, ik blijf lekker bij WM
Gewoon spits in Utrechtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dan? Weer een wedstrijd of zo?
90's, Anthems en Bollywood heb je ook nog.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Rock, Legends, 80's, Rock Ballads, R&B?
nooit last van gehad, en eerlijk zeg ik, mi9jn telefoon heeft het regelmatig zwaar gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
MDA pocket? Ik had de SPV M600 maar smsjes die 8 keer werden verstuurt terwijl 1 de bedoeling was, elke half jaar een nieuwe battery omdat de oude er spontaan mee op hield, dat ie uit ging naar een slaapdienst(een afpraak over meerdere dagen in de agenda) en zich resetten deden mij toch besluiten hem op te geven. Ik heb nu een Nokia 6300 en ben daar zeer tevreden mee!
Dat jij er rooie oortjes van krijgtquote:
Anthems, 90's, Pop Hits erbij en dan ben je compleetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste, pop en party, maar na afgelopen weekend had ik de smaak weer te pakkenDus ik ga binnenkort maar 's ff kijken welke er nog zijn. Rock, Legends, 80's, Rock Ballads, R&B?
dat gedoe met die telefoons, ik heb 3 van die krengen en ik word er gek vanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef Yonah het volgende:
[..]
nooit last van gehad, en eerlijk zeg ik, mi9jn telefoon heeft het regelmatig zwaar gehad.
er zitten een aantal diepe krassen in van de A2, de trap en de marmeren vloer op mn werk![]()
nu de laatste keer ging ie pas echt stuk, nu blijft ie in boot modus hangen, en is het dus een hele dure paper presse, maarja, na 3jr mag dat ook wel
ik mag eind vdm een nieuwe uitzoeken, maar als ik een andere leuke vind dan ga ik mischien voor zelf kopen, heb een T-Mobile abbo, en die hebben niet zo heel veel keus :S
ik heb 1 telefoon... o nee ook nog 1 waar mn oude nummer in zit maar die gebruik ik alleen nog om te kijken wie mn nieuwe nummer per ongeluk (of expres) nog niet heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat gedoe met die telefoons, ik heb 3 van die krengen en ik word er gek van
Dat blijft mij echt achtervolgen he!? Vond het zelf ook wel erg idd...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat jij er rooie oortjes van krijgtterwijl je iemand oraal hebt lopen bevredigen in een wc hokje
.
en die nieuwe High School Musical he?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef Weemz het volgende:
Anthems, 90's, Pop Hits erbij en dan ben je compleet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat blijft mij echt achtervolgen he!? Vond het zelf ook wel erg idd...
Maar goed, ik bedoelde meerdat doe ik ook altijd...
Stoer zegquote:
je boeld, 2 nummers 1 telefoon?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
omdat er hier toch zoveel experts zijn is er niet 1 (phone dus) waar je mutiple chips in kan doen
en dan bedoel ik tegelijkertijd
was jij de andere persoon in het hokjequote:
merk etc ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
je boeld, 2 nummers 1 telefoon?
ja hoor, een Dual SIM is dat, en die bestaan
Je hebt gelijk, maar ik ga mijn leven beteren. Ik ben celibatair tot het huwelijk en ga ook niet meer sjansen/sletten en dat soort ongein. Ik word een nette jongen... die alleen nog maar val op wat-wil-je-drinken jongensquote:
was maar een woordspeling Sam dat weet je best welquote:
volgens mij kan je daar elke telefoon voor hebben, maar dual sim is volgens mij (bij T-Mobile voor zover ik weet) alleen voor de zakelijke marktquote:
Ik doe niet aan hokjes en ook niet aan 'gay' lifequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was jij de andere persoon in het hokjeenfin tijd voor dinner met de grote baas en familie etc. hoe saai zal mijn avond worden, gelukkig is zijn zoon (lekker ding ) er ook en die is zo gay als elton john alleen volgens zijn familie niet
Of word anders heteroquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ga mijn leven beteren. Ik ben celibatair tot het huwelijk en ga ook niet meer sjansen/sletten en dat soort ongein. Ik word een nette jongen... die alleen nog maar val op wat-wil-je-drinken jongens
Dat is het zelfde als celibatair zijn toch?quote:
And you are boring! Get a lifequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, wat ben je toch ook vermoeiend, jij ook nuno.
Soms snap ik niet waarom die 2 sommige gesprekken niet via MSN/email voeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, wat ben je toch ook vermoeiend, jij ook nuno.
Sterke comeback zeg. Tjeempie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
And you are boring! Get a life.
Misschien hebben ze geen msn of de email adressen niet uitgewisseld...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soms snap ik niet waarom die 2 sommige gesprekken niet via MSN/email voeren.
Ja! Dat idee heb ik dus ook al een tijdje. Dan kun je bijvoorbeeld je werknummer en je privenummer in een telefoon gebruiken en hoef je niet steeds met twee van die dingen rond te lopen. Ik snap echt niet waarom dat nog niet op de markt isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
omdat er hier toch zoveel experts zijn is er niet 1 (phone dus) waar je mutiple chips in kan doen
en dan bedoel ik tegelijkertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |