thanks God I'm not a ladyquote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef Cairon het volgende:
Which is why a lady should always keep in mind the rules of social interaction.
Niets duurt langer dan een week zegt een collega altijd...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als iets me ontzettend de keel uit hangt ben ik niet zo erg subtiel.
slaaaaaaaaaaaaaappppp jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is hollen of stilstaan met Yonah![]()
Nu stuitert hij weer regelmatig voorbij
maar hij was de laaste maanden druk geweest met van alles behalve fok
toch Yonah
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
als je hebt zitten slapen..... heb je dat vast lang gedaan... en dan heb ik het gemist.. want ik heb niet geslapen..
Het is wat de mensen ervan maken, ik vond het persoonlijk niet zo shockerend, maar mensen uit het topic vonden het kennelijk zo indrukwekkend dat er om de zoveel tijd een toespeling op gemaakt moet wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Cairon het volgende:
ik wist trouwens niet eens dat het een nu een "faux pas" is, ik dacht dat er niets aan de hand was enzo...
ik lig al... en mocht overdag niet slapen van mezelf want dan wordt ik een nachtuil..... ga ik snachts leven en overdag slapen.. heb ik zo'n hekel aan...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Nog steeds niet?!
Dan ga eens heel gauw je bed in!
Idd zucht I still want Rquote:Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja.... you never get a second chance to make a first impression... no matter what marijke may say
Weltrusten!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Wexy het volgende:
heren en dames... goedenacht..... en tot morgen maar weer
ik kan geloof ik eindelijk slapen... ben kapot
WHOEIIIIIIIII
Lief hoor, maar je nichtje is de dochter van je broer?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yonah het volgende:
[ afbeelding ]
nuja.. ik sta helemaal links, daarnaast mijn broertje, dan mijn vader + nichtje/bruids,eisje
en op de eerste rij zie je v.l.n.r mijn moeder
technisch gezien is ze de dochter van mijn nicht,quote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lief hoor, maar je nichtje is de dochter van je broer?
Die is goed gespeld. Wilde je het met een T schrijven dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Cahir het volgende:
Volgende TT is van mij, en dan zal ik alles goed gaan spellen! Deze TT
Achternichtje dus. Lief hoor!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Yonah het volgende:
[..]
technisch gezien is ze de dochter van mijn nicht,
maar mijn nicht en ik zijn zo goed als zussen
slechts een kniesoor die daar op let,quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Achternichtje dus. Lief hoor!
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
slechts een kniesoor die daar op let,
ik ben ome jan, en zij is mijn diamantje
lief hoor!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
slechts een kniesoor die daar op let,
ik ben ome jan, en zij is mijn diamantje
Wil je op vakantie van het geld van ome jan?quote:
whehehe.. nee, de mijne hebben al een ome janquote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je op vakantie van het geld van ome jan?
Ik vond dat zo lief...quote:en zij is mijn diamantje
Maar dat is waar het uiteindelijk om gaat toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
maar wel lief!
haha ja dat zingen wij ookm altijdquote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je op vakantie van het geld van ome jan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |