is er iets?quote:
massa/speeddaten.......plak er maar een etiket op, ik kreeg het er Spaans benauwd van.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet een ladder neer en vraagt of Zakje alstublieft van de kast af wil komen
mijn verwijzing naar oktober gold slechts voor de Fok Meet wat toch ook een soort van massa/speeddaten was.
het is flauw om nu een opmerking te maken over naar adem happenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
massa/speeddaten.......plak er maar een etiket op, ik kreeg het er Spaans benauwd van.
yep dat is erg flauw... je ziet toch dat zakje al een rooie kop heeft.....quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is flauw om nu een opmerking te maken over naar adem happen![]()
en wat er in het middag programma gepasseerd is weet ik niet want daar was ik niet bij
Hoe lang moet ik nog aan die ene faux pas herinnerd worden!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is flauw om nu een opmerking te maken over naar adem happen![]()
en wat er in het middag programma gepasseerd is weet ik niet want daar was ik niet bij
Naamtopic is een eer, niet zeiken.quote:
Zo komt het niet over, ik vind het helemaal geen leuke titelquote:Op maandag 11 februari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naamtopic is een eer, niet zeiken.
Dan klik je op het driehoekje bovenaan het topic en vraag je of een modje de TT aanpast. Opgelostquote:Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo komt het niet over, ik vind het helemaal geen leuke titel.
Beetje ongesteld schat?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij hebt nimmer in de situatie gezeten om mij te 'passen'' , en die situatie zal zich ook nooit en te nimmer voordoen.
Ja zo zeg ik dat ook altijd. "Ik ben geen slet, ik ben sociaal!"quote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoals ik al schreedf:
Zakje vindt het gewoon fijn om te socializen, mensen van Fok in het echt te leren kennen, om daar een beeld van te krijgen, niets geks aan toch?
Wat heeft tarot hiermee te maken?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje werkt nu het H topic af? Ik pas Zakje, maar wil wel eens een tarot-kaartje met je leggen
Als iets me ontzettend de keel uit hangt ben ik niet zo erg subtiel.quote:
hey! heb ik zitten slapen of is het lang geleden dat je langsgeweest bent?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef Yonah het volgende:
*p0mp0mp0m*
Tja.... you never get a second chance to make a first impression... no matter what marijke may sayquote:Op maandag 11 februari 2008 21:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog aan die ene faux pas herinnerd worden!
als je hebt zitten slapen..... heb je dat vast lang gedaan... en dan heb ik het gemist.. want ik heb niet geslapen..quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hey! heb ik zitten slapen of is het lang geleden dat je langsgeweest bent?
het is hollen of stilstaan met Yonahquote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hey! heb ik zitten slapen of is het lang geleden dat je langsgeweest bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |