huquote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar stond je zelf met je snufferd bovenop in oktober
Heeft hij nu al een anderquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef Cahir het volgende:
Het is Zakje en Tomasso noob!
popcorn bij?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
Dit begint een soap te worden...
schat, als ik ga rellen win jij nooitquote:Op maandag 11 februari 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan we relluh![]()
![]()
![]()
![]()
in the blue corner gilt
Jij hebt nimmer in de situatie gezeten om mij te 'passen'' , en die situatie zal zich ook nooit en te nimmer voordoen. Hetzelfde voor TMM.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje werkt nu het H topic af? Ik pas Zakje, maar wil wel eens een tarot-kaartje met je leggen
nee hoor, die rol is voor iemand anders weg gelegdquote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje werkt nu het H topic af
Zet een ladder neer en vraagt of Zakje alstublieft van de kast af wil komenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij hebt nimmer in de situatie gezeten om mij te 'passen'' , en die situatie zal zich ook nooit en te nimmer voordoen. Hetzelfde voor TMM.
Waar deze belachelijke topic-titel vandaan komt zou ik bij god niet weten, maar ik heb nimmer, en dan ook nimmer TMM zelfs maar het kleinste zoentje gegeven , en nee, ook niet in oktober. Het idee...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |