slaap lekker!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Stroekie het volgende:
maar deze suikeroom gaat op bed liggen![]()
sweet dreams allemaal
2 kussens... toe maar!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
Ook ik ga mijn bedje opzoeken en genieten van mijn 2 nieuwe hoofdkussens
Vinds sonsbeek wel erg mooi.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef Yonah het volgende:
[..]
slaap lekker!
T gemeentehuis is van de achterkant nog steeds oersaai en grijs
maar de voorkant is echt een stadsaanzicht
Tis omdat er niemand woont die ik ken anders was ik wel wel komen wonen denk ik..quote:
Nou het zit zo, CDP is heel vaak dronken, vandaar mn opmerkingquote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook nuchter lol hebbenecht waar! I've read about them!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef Weemz het volgende:
Zo... Vandaag een doorloop van het tot-nu-toe gereteerde stuk gedaan... Blijkt maar weer eens dat dat altijd ergens goed voor is... Zeker in de eerste paar scènes was bijna iedereen zijn tekst(volgorde) kwijt...
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
He je zorgt er toch wel voor dat ik niet voor niks kom kijken he!
Excuse me??????quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef MisterO het volgende:
Nou het zit zo, CDP is heel vaak dronken, vandaar mn opmerking
Met je griep is je vermogen om de juiste toetsen op het toetsenbord te vinden verdwenen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
langzaamaan begint het er op te liken dat ik begin op te knappen, nadat ik vanacht 18UUR NON-STOP
ja natyyrlijk met een zeer hoge dosring slaappillen omdat ik niet nocht zo'n helnacht als zaterdag wilde) die hebben me neergenuppeld en als uit een coma werdt ik om 18.30 wakker, ongeloofelijk
en als mijn moeder niet gebeld zou hebben sliep il misschien nog wel, dus..
Ik ga maar weer naar bed en hoop dat ik morgen weer net zo flamoayant ben als altijd
moet ook wel want ik moet morgen echt ectreem hard werken aan die schoolpresentatie
xiao
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met je griep is je vermogen om de juiste toetsen op het toetsenbord te vinden verdwenen?
drama queenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
langzaamaan begint het er op te liken dat ik begin op te knappen, nadat ik vanacht 18UUR NON-STOP
ja natyyrlijk met een zeer hoge dosring slaappillen omdat ik niet nocht zo'n helnacht als zaterdag wilde) die hebben me neergenuppeld en als uit een coma werdt ik om 18.30 wakker, ongeloofelijk
Ik ga maar weer naar bed en hoop dat ik morgen weer net zo flamoayant ben als altijd
moet ook wel want ik moet morgen echt ectreem hard werken aan die schoolpresentatie
xiao
succes!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
xiao
Ik verbaas me altijd weer over je ontzettend belabberde taal- en typkwaliteiten. Hier is slechts met moeite een touw aan vast te knopen. IJlde je nog of zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
xiao
Mogguhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:54 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |