quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik wel!!! en de afstand maakt niet uit... ik heb de hele dag morgenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Wonen jullie wel genoeg in de richting? En kunnen jullie wel tegen de zagte geee?
ag dat neem ik dan wel voor lief.... Maar zit morgen avond op school...quote:
JOEPPIEEEEEEquote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag dat neem ik dan wel voor lief.... Maar zit morgen avond op school...
Ja ze zocht mij, maar ze had mijn leeftijd verkeerd...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik wel!!! en de afstand maakt niet uit... ik heb de hele dag morgen
en ben geen bangert... zit paul de leeuw te kijken met tranen op mn wangen
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja ze zocht mij, maar ze had mijn leeftijd verkeerd...
Nee was niet bang maar jij baggerde het topic vol
Jij bent niet lief... Niemand vind mij aardig...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
JOEPPIEEEEEE
dan kan ik alleen bij dromer eten als jij toch nie kan
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Noodly het volgende:
hehe, nu durf ik weer
hahahahhahahahhahaha welkom terugquote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Noodly het volgende:
hehe, nu durf ik weer
man bijt hond.. die niet in de camera kijkt maar naar de cameramanquote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Paul de leeuw nu, das grappig. Je bent ook zo'n smeerlap
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat de rijst vervangen gaat worden door wraps
PM je het adres even????quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Lekkerder!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
tuurlijk wel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent niet lief... Niemand vind mij aardig...
BX!!quote:
Thnxquote:
quote:
Het accent wel... de rest alleen niet..... grijnzquote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens dat accent van die ouwe valt nog best wel mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Thnx
ben ik de enige die de neiging heeft om haar BrandY te noemen???
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Nou soms twijfel ik daar wel eens aan. Maar misschien moet ik ook niet willen dat iedereen mij leuk vind. (in het speciaal de personenen vaarvan ik heel graag zou willen dat ze mij aardig vinden)quote:
jaquote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Thnx
ben ik de enige die de neiging heeft om haar BrandY te noemen???
schrijfse!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]ik kom alleen eventjes snel langhobbelen hoor
ben druk scriptie schrijven, en heb de slag te pakken dus daar moet ik misbruik van maken
Daarom wilde ik de nieuwe OP niet makenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had de nieuwe OP nog niet geupload...
Doorgaan niet stoppen! snel weer scriptien!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]ik kom alleen eventjes snel langhobbelen hoor
ben druk scriptie schrijven, en heb de slag te pakken dus daar moet ik misbruik van maken
Nu wel? Dan pas ik hem aan voor jequote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had de nieuwe OP nog niet geupload...
Wees welkomquote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef BrandX het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een heul gezellig topicmoet hier toch echt vaker komen
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef BrandX het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een heul gezellig topicmoet hier toch echt vaker komen
Vind ik ook wel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef BrandX het volgende:
Je moet sowieso niet willen dat iedereen je leuk vindt. Je moet jezelf zijn en gewoon kijken wat daarbij past. Dat blijft vanzelf rond je hangen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou soms twijfel ik daar wel eens aan. Maar misschien moet ik ook niet willen dat iedereen mij leuk vind. (in het speciaal de personenen vaarvan ik heel graag zou willen dat ze mij aardig vinden)
Mooi dan kan ik dit topic ook de lapo postenquote:
dag dagquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef BrandX het volgende:ik beloof dat ik vaker kom buurten!
maar nu ga ik weer aan de schrijf
tot kijk wonderer! De OP is aangepast, ik ga je niet meer zien straksquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik peer hem, dames
Tot over een uurtje of drie (voor de slapelozen).
Dag Brand.. Xquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef BrandX het volgende:ik beloof dat ik vaker kom buurten!
Weltrusten!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik peer hem, dames + heren
Tot over een uurtje of drie (voor de slapelozen).
tot straks wonderquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tot kijk wonderer! De OP is aangepast, ik ga je niet meer zien straks
Waarschijnlijk verandert ie tussen nu en dan nog wel weer...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik dit topic ook de lapo posten
Mooi dan kunnen we samen newbe zijn...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef BrandX het volgende:ik beloof dat ik vaker kom buurten!
ken je mij nog nietquote:Op zondag 10 februari 2008 22:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
tot straks wonderik houd het wel weer vol
Gaan jullie samen een wedstrijdje houden?quote:
Hoezo... kun jij me van mn slapeloosheid afhelpen?quote:
droom zequote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan jullie samen een wedstrijdje houden?
Ik ga wel naar bed.. morgen weer vroeg op en veel drukte op t werk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
liegebeestquote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent niet lief... Niemand vind mij aardig...
quote:
Weltruste!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bedoelt Labrie, die van dat nieuwe reisprogramma van Floortje Dessing op Ned 3?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hairspray is leuk![]()
Huishomo en ik hebben nu wel allebei behoefte aan vechtende hooligans en ander agressiefs om naar te kijken.
Hoewel Sebastiaan Larie ook altijd wel leuk is
ik ben na 30 minuten afgehaaktquote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
hairspay wil ik ook nog wel eens
zien
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
hairspay wil ik ook nog wel eens zien
Ik vind Floortje Dessing wel een goede presentatrice.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt Labrie, die van dat nieuwe reisprogramma van Floortje Dessing op Ned 3?![]()
al vind ik Chris Zeegers nog net wat lekkerder![]()
Die jaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt Labrie, die van dat nieuwe reisprogramma van Floortje Dessing op Ned 3?![]()
al vind ik Chris Zeegers nog net wat lekkerder![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben na 30 minuten afgehaakt
ik vond het geen doorkomen aan en ik heb niet 1 keer hoeven lachen
De originele of de nieuwe?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:08 schreef Wexy het volgende:
wb fleur
[..]
enne hairspray al gezien.. vond het niet super... wel leuk maar oke.....
beiden gezienquote:Op zondag 10 februari 2008 23:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
[..]
De originele of de nieuwe?
Ik vind de originele wat beter door te komen, maar ik snap heel goed dat het moeilijk is voor velen
Net als Cry Baby...
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten,
en slaap lekker!
is volgens mij niet mijn kopje theequote:Op zondag 10 februari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind Floortje Dessing wel een goede presentatrice.
Is sweany tod leuk?
die nieuwe met John travoltaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
[..]
De originele of de nieuwe?
Ik vind de originele wat beter door te komen, maar ik snap heel goed dat het moeilijk is voor velen
Net als Cry Baby...
Edward siccorhands, maar vind depp gewoon een erg goed acteurquote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is volgens mij niet mijn kopje thee
ik vond Depp als Willy Wonka ook niet amusant
willy wonka was juist geweldig!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is volgens mij niet mijn kopje thee
ik vond Depp als Willy Wonka ook niet amusant
toffe dromen voor jouquote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten,
en slaap lekker!
ook die vond ik dan weer het aankijken niet waardquote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Edward siccorhands, maar vind depp gewoon een erg goed acteur
In wageningen zit een leuke bios die veel arthouse draait, maar mij maakt het echt niet uit, als het mij maar vermaaktquote:Op zondag 10 februari 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook die vond ik dan weer het aankijken niet waard
maar ik ben dan ook meer van arthouse dingen![]()
al kan ik dan weer wel ontzettend genieten van Ja zuster Nee Zuster en Filmpje![]()
nee Tippi is niet leukquote:Op maandag 11 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
ook hier weer aanwezig
aloha.. nog wakker hiero?
btw.. Filmpje vond ik n zwakke film... een beetje TE plat.. net als die clown zoekt kind item van Paul de Leeuw in MWDL tegenwoordig
Roosen was inderdaad geweldig.. en man zoekt hond uit Tilburg was ook om tranen te lachenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee Tippi is niet leuk
net zo min als heppy de peppie
Die brigadier Roosen van opsponing verzocht is weer wel ge wel dig![]()
maar die bejaarde uit Tilburg stal vandaag wel weer de show
goedenavondquote:Op maandag 11 februari 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
En weer terug.
ik blijf het rare lessen vinden daar bij jouquote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ahh
We deden pictionary bij theorieles, mijn groep verloor helaas in het gelijkspel
Ik vind het wel leuk. Beter dan droge theoriequote:Op maandag 11 februari 2008 02:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik blijf het rare lessen vinden daar bij jou
de rest niet gelezen?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor. Hoezo?
hahahahhahahaquote:
Ik had op mijn derde al een gereedschapskistquote:Op maandag 11 februari 2008 02:47 schreef Wexy het volgende:
nee nergens
ging over nuno die nog nooit een hamer in handen had gehad.. dat laat hij over aan mensen die er voor geleerd hebben........ wel een gave instelling
gelukkig toch nog mannelijke homo'squote:Op maandag 11 februari 2008 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had op mijn derde al een gereedschapskistZijn nog foto's van.
jaaaaaaaaquote:
Ik zag die in het andere topic en ik wilde ook pia zeggen, maar ik dacht, naaaah. Vast nietquote:Op maandag 11 februari 2008 03:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
gelukkig toch nog mannelijke homo's
[..]
jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
deze is mooierder
geen idee waar t aan ligt... maar heb er geen moeite mee...quote:Op maandag 11 februari 2008 04:40 schreef wonderer het volgende:
Leuk. Wat trekt je dan aan in oudere vrouwen?
692 inmiddels, maatje is naar bed
weinig kans. het is zijn vader, de koning van het land.quote:
truste.. the Lword is net afgelopen dus ik nok ookquote:Op maandag 11 februari 2008 05:44 schreef wonderer het volgende:
Als ik er echt niet uitkom, lul ik er wel omheen. Ik hoop nu nog dat het tijdens het schrijven wel komt...
Ik ga QI kijken en daarna naar bed.
die waren we halverwege de nacht al kwijt.. er stiekum tussenuit gepiept...quote:Op maandag 11 februari 2008 07:35 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen... ik sta even versteld dat je nog steeds niet slaapt wexy! Heb je dit dagelijks? Je hebt wel gewonnen intussen hoor... hierissieweer heeft wel geslapen (neem ik aan tenminste.. )
Veel plezierquote:Op maandag 11 februari 2008 07:41 schreef DR34M3R het volgende:
ik zou dat niet lang volhouden zo hoor..
Ik ga de kids ff verder klaarmaken voor school en dan gaan we zo. Ik ben er dus vast vantussen![]()
dank je! de zon straalt mooi maar de ruiten van mijn auto zien eruit alsof ik ze moet krabben....quote:Op maandag 11 februari 2008 09:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hallo jij!
* Wexy gooit aansteker naar Fleur.. Heb ik niet meer nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Jeetje Wexy, dat is wel een prestatie hoor! Moet je ook nog dingen doen vandaag?
Goedemorgen allen, trouwens. Ik ben weer eens dom geweest, heb helemaal een theepot en theelichtwarmhouder gekocht om lekkere theetjes op mijn werk te kunnen drinken, vergeet ik een aansteker voor het kaarsje
ik vrees dat je dat ook moet.. moest ik ook al hier....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je! de zon straalt mooi maar de ruiten van mijn auto zien eruit alsof ik ze moet krabben....
Dat is het wel waard, tochquote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je! de zon straalt mooi maar de ruiten van mijn auto zien eruit alsof ik ze moet krabben....
* Fille.des.Fleurs vangt 'm en heeft virtueel wél warme theequote:Op maandag 11 februari 2008 10:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
* Wexy gooit aansteker naar Fleur.. Heb ik niet meer nodig
En ik heb weinig te doen vandaag, kijken en hopen dat mn knul zn Adiploma haalt en smiddags nog een paar kleine dingetjes...
Bahquote:Op maandag 11 februari 2008 10:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vrees dat je dat ook moet.. moest ik ook al hier....
Koffie, zwart is een lekkere mok, gaat er altijd wel in!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/verse jus/water en warme chocolademelk klaar
Zeker, maar een beetje warmte maakt dat je ook nog lekker buiten kunt zijn dan!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is het wel waard, toch
OW 15 graden, das goed te doen. En goed genoeg voor studie ontwijkend gedrag! TERRASJES!!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:16 schreef Wexy het volgende:
Joh het wordt 15 graden... dus nie mauwen!!
En dank je fleur
jaa terrasjesquote:Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
OW 15 graden, das goed te doen. En goed genoeg voor studie ontwijkend gedrag! TERRASJES!!
Studie ontwijkend gedragquote:Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
OW 15 graden, das goed te doen. En goed genoeg voor studie ontwijkend gedrag! TERRASJES!!
Tja, moeten ze maar geen college op maandagochtend plannen, toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Noodly het volgende:
Ik ben al aan het SOGgen want ik had college moeten hebben maar ik heb me verslapen
Hihi, ik las het nog net - en ik ben ook wel in jou geinteresseerd hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 10:50 schreef Noodly het volgende:
oeps verkeerde :p lama
Inderdaad. Mijn nachtrust wat doe jequote:Op maandag 11 februari 2008 10:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar geen college op maandagochtend plannen, toch?
Allebeiquote:Op maandag 11 februari 2008 10:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ik las het nog net - en ik ben ook wel in jou geinteresseerd hoor
Succes bij je kijkavond, moet je ook bij mensen in de smaak vallen of moet de kamer alleen bij jou in de smaak vallen?
Niet te warm hoor, rond de 20 graden is prima!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
jaa terrasjes
* wegdroomt bij gedachte aan echt zomerweer
Ik doe de SPH in deeltijd op het CHE in Edequote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag![]()
Terrasjes![]()
Wat studeer je en waar?
Ik heb een autoquote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Wexy het volgende:
Ede.... hmz te ver fietsen voor een terrasje
dat toch juist de uitdaging voor jequote:Op maandag 11 februari 2008 10:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb een auto![]()
Maar was me net aan het afvragen of je niet in slaap was gevallen...
spannende verhalenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat toch juist de uitdaging voor je
dat je haar met dermate spannende onderhoudende verhalen gewoon wakker moet zien te houden
Groningenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef Wexy het volgende:
neuj ik ben nog wakker... leef op thee momenteel... moet me zo nog wel omkleden aangezien ik om half 1 weg moet....
maar als jij de auto hebt... kom dan ff naar groningen terrasje pikken
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zitquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
spannende verhalen
heb momenteel meer aan sex geloof ik...
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?quote:
ja duhhh drom heb ik diequote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zit
Ilg sex met vrouwenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
spannende verhalen
heb momenteel meer aan sex geloof ik...
vroeg ik ook niet om!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ilg sex met vrouwen![]()
Nop sorrie kan ik je niet mee helpen
Ik ga maar een dag in de week naar school, die moet ik dan maar proberen vol te houden, maar voor de toekomst sla ik de uitnodiging niet afquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
vroeg ik ook niet om!
jij bent van de verkeerde kant.. dat weet ik ook wel
ps.. sex met vrouwen is heerlijk!!
'k zou heel graag willen, maar zit in Leiden achter de computer de hele dagquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?
elke dag een opmerking en dan ben je straks helemaal sexloosquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...
Plus ik van de verkeerde kant... Het met mannen doen dat is de enige juiste weg!
Wat een rechtlijnigheid toch hier weer allemaal! Het heeft allemaal z'n voor- en z'n nadelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...
Plus ik van de verkeerde kant... Het met mannen doen dat is de enige juiste weg!
Ben je een man dan?quote:
Je moet de opmerkingen compenseren.... Denken aan lekkere jongens bijv.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
elke dag een opmerking en dan ben je straks helemaal sexloos
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
'k zou heel graag willen, maar zit in Leiden achter de computer de hele dag
Ach een kromme lijn kan ik ook nog wel handelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat een rechtlijnigheid toch hier weer allemaal! Het heeft allemaal z'n voor- en z'n nadelen
Boeie, je gaat je toch niet druk maken om wat een ander dan wel niet zou zeggen!?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ook
wat moet ik met een aap??quote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je een man dan?
Zo nee, zou ik me eerder druk maken dat king-kong jou komt bezoeken...
jongens? lekker?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je moet de opmerkingen compenseren.... Denken aan lekkere jongens bijv.
Over lekkere jongens gesproken: Waar is Tha_Erik?
en liedjes enzoquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ook
jij ziet weinig van de knipoogjes he....quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Boeie, je gaat je toch niet druk maken om wat een ander dan wel niet zou zeggen!?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ach een kromme lijn kan ik ook nog wel handelen
kinderhand is snel gevuldquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ha ik sta in de OP![]()
thanx stroekie
inderdaadquote:
Wat moet ik met een vrouw?quote:
dit bevestigdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zit
Ja serieus dat soort dingen heb ik nooit zo snel door, wat dat betreft zit er echt een bord voor mijn kop hoor. Maar gelukkig heb ik Fag-Hags die mij op de hoogte houden. tenzij ze zelf niet op dat moment andere activiteiten aan het ondernemen zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij ziet weinig van de knipoogjes he....
vandaar ook dat je al 4 weken sexloos moet
wauw vrolijke kleurtjes...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Eigenlijk schandalig dat er in het lesbeau-topic afkeurend wordt gesproken over sex met vrouwen... En dat een verkapte booty call niet kan worden beantwoord
Zelf gebreid?quote:
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
vroeg ik ook niet om!
jij bent van de verkeerde kant.. dat weet ik ook wel
ps.. sex met vrouwen is heerlijk!!
Daar ben ik het grondig mee eens!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Eigenlijk schandalig dat er in het lesbeau-topic afkeurend wordt gesproken over sex met vrouwen... En dat een verkapte booty call niet kan worden beantwoord
jammer dat je geen code hebt om smilies te vergroten.. dat zou voor jou handig zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja serieus dat soort dingen heb ik nooit zo snel door, wat dat betreft zit er echt een bord voor mijn kop hoor. Maar gelukkig heb ik Fag-Hags die mij op de hoogte houden. tenzij ze zelf niet op dat moment andere activiteiten aan het ondernemen zijn
de onderkant!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?
Nou ja goed, je bent ook zelf te veeleisend hoor - mensen afkeuren alleen maar om liedjesquote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
Daar ben ik het grondig mee eens!!
tsss ik schreeuw bijna om sex in een lesbo topic en hoor alleen 2 mannen over dat ze niet willen.....
heb je ook nog teruggelezen van afgelopen nacht?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja goed, je bent ook zelf te veeleisend hoor - mensen afkeuren alleen maar om liedjes
da's heul niet verkeerdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
de onderkant!!!
hij heeft een slurfje
of zoals hij het zelf noemt.. de pijp
Ik denk dat de bijbel met de zin "gaat heen en vermenigvuldig je" niet bedoeld hebben dat je het met een vrouw moest gaan doen....quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?
wel als ik om sex gil in een lesbotopic!! duhquote:
Oh ja, ik las wel iets over dat mijn leeftijd ongeveer het standaard leeftijdsverschil was bij iemandquote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
heb je ook nog teruggelezen van afgelopen nacht?
dan denk ik dat je ook leest dat je stiekum ook een beetje te jong voor me bent
je bent nog hartsikke piep, en volgens mij pas net droog achter je orenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
heb je ook nog teruggelezen van afgelopen nacht?
dan denk ik dat je ook leest dat je stiekum ook een beetje te jong voor me bent
misschien moet je het eens bij zoekertjes in KPD proberenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
wel als ik om sex gil in een lesbotopic!! duh
grijnzquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh ja, ik las wel iets over dat mijn leeftijd ongeveer het standaard leeftijdsverschil was bij iemand
Heb vanmorgen gedouched en mn handdoek kon ook achter mn niet omgezoomde oortjesquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent nog hartsikke piep, en volgens mij pas net droog achter je oren
nee dank je...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misschien moet je het eens bij zoekertjes in KPD proberen
Smilie opslaan op de computer vergroten met paint en dan inladen in tinypic ofzo en dan posten als afbeeldingquote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Wexy het volgende:
jammer dat je geen code hebt om smilies te vergroten.. dat zou voor jou handig zijn
ieuw das lelukquote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Smilie opslaan op de computer vergroten met paint en dan inladen in tinypic ofzo en dan posten als afbeelding
[ afbeelding ]
je wilt sex of je wilt het nietquote:
ik heb nog wel een klein beetje waardigheid om te te weten in welk topic ik het gooiquote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je wilt sex of je wilt het niet
maar het werkt welquote:
Maar het werkt welquote:
Tja...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb nog wel een klein beetje waardigheid om te te weten in welk topic ik het gooi
Maar het werkt wel idd... Wat niet werkt is meerdere schermen open hebben en dan niet meer kijken wat je waar neer tiktquote:
slapeloosheidquote:
gestopt zijn met roken!!quote:
Polka dots!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mijn allerliefste huisgenoot belt me net dat 'ie op het Waterlooplein een jaren '60 jurkje voor me heeft gevonden, zwart met witte stippen![]()
Niks verkeerde kant
Schoolquote:
dies cute!!quote:
Goedemorgenquote:
ow ja... tijdsbesef is wegquote:
niet goed??quote:Op maandag 11 februari 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat is er gebeurd met het lesbeau topic?!?!?!![]()
Neenquote:Op maandag 11 februari 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemiddag NanKing!
Jouw naam doet me trouwens steeds denken aan een Chinees restaurant...is dat ook je inspiratiebron geweest?
Toch iets Chineesquote:Op maandag 11 februari 2008 12:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
Inspiratiebronner zijn http://bbc.co.uk/tipping en de stad Nanjing
Jawel hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 12:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja... tijdsbesef is weg
[..]
niet goed??
Chinaquote:
Whehe, klopt ja.quote:Heb trouwens geloof ik wel eens wat afleveringen van die serie gezien. Iets met een voorbeelddildo en een hele rijke vrouw.
Oja, jij bent hier ook al een tijdje ziet mijn oog op je profiel..quote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
China![]()
[..]
Whehe, klopt ja.
Ik had mijn nick trouwens nav 't boek, toen was de serie er nog niet.
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oja, jij bent hier ook al een tijdje ziet mijn oog op je profiel..
Ah jezus JBquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Aaahh, wat lief.
En hier kan ik wel zeggen waarom niet, mijn uitstrijkje is niet goed, dus moet ik naar de gyneacoloog voor verder onderzoek
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Aaahh, wat lief.
En hier kan ik wel zeggen waarom niet, mijn uitstrijkje is niet goed, dus moet ik naar de gyneacoloog voor verder onderzoek
Oh, gelukkig maar dat het zo snel is inderdaad! In onzekerheid zitten is helemaal erg.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Onrustig weefsel.
Er is kennelijk een schaal van 1 tot 5 (1 goed, 5 slecht) en bij mij is het een 3, kan dus allebei de kanten op, het kan vanzelf weggaan, maar het kan ook fout uitpakken.
Vrijdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, dus dat is in elk geval lekker snel !
Nou, laten wij er dan allemaal voor de balans maar van uit gaan dat het gewoon goed zitquote:Op maandag 11 februari 2008 13:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, daar ben ik wel blij mee, vind het wel spannend hoor, en mijn vriend is nogal overt de zeik...
Hij maakt zich nu echt heel erg druk. Zijn ouders zijn heel snel na elkaar gestorven aan kanker, dus die gaat van het ergste uit.
En dat zal het ookquote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga er vanuit dat het meevalt.
Doe dat maar jaquote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga er vanuit dat het meevalt.
Gefeliciteerd voor hemquote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef Wexy het volgende:
HIJ HEEFT ZN A DIPLOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:40 schreef maedel het volgende:
ik heb toch de indruk dat ik iets gemist heb![]()
moest begin van de middag in t zwembad kijken bij de knul die ik al 1,5 jaar zwemles geef... en daarvoor al 1,5 jaar van een vriend van mij drillessen heeft gehad...quote:Op maandag 11 februari 2008 14:40 schreef maedel het volgende:
ik heb toch de indruk dat ik iets gemist heb![]()
dank je.. hij krijgt woensdag alle felicitaties over gebracht voor we verder drillenquote:
Is dat echt je baan? Kindjes drillen?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:48 schreef Wexy het volgende:
nog 2 diploma's bij deze knul te gaan en dan heb ik 3 kids afgeleverd met A B en C in 10* jaar tijd (*+aantal jaar dat hij nog over deze 2 doet)
Nee mn hobby Dquote:Op maandag 11 februari 2008 14:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is dat echt je baan? Kindjes drillen?
Wat nobel van jequote:Op maandag 11 februari 2008 14:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nee mn hobby D
Als ik er nog voor betaald zou krijgen zat er nog logica in... maar nee deze wup doet t gewoon vrijwillig... ouders hebben gratis oppas want ze zijn weer een ADHD-er kwijt..
Ow ja t zijn allemaal gehandicapte knullen en meiden.. 1 op 1 zwemles.....
heb trouwens alleen maar knullen gehad...
de handicaps kunnen uiteenlopen van missende ledematen tot geestelijk niet alles op een rij hebben....quote:Op maandag 11 februari 2008 15:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat nobel van je
gehandicapte ADHD'ers? Of is ADHD de handicap?
die heeft gewoon in de boom zitten wachten totdat jij weer thuiskwamquote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef maedel het volgende:
heb ik net mijn auto laten wassen voor ¤ 8,50.
Kom ik thuis.
*flats* schijt er een duif op m'n auto.
Shit happens?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef maedel het volgende:
heb ik net mijn auto laten wassen voor ¤ 8,50.
Kom ik thuis.
*flats* schijt er een duif op m'n auto.
heb ik ook wel eensquote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef wonderer het volgende:
Is het stom als je je doodergert aan iemand op een forum die de rest allemaal hartstikke aardig vinden enzo?
hoiquote:
toch niet aan mij hè?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef wonderer het volgende:
Is het stom als je je doodergert aan iemand op een forum die de rest allemaal hartstikke aardig vinden enzo?
Niet alles draait om jou, dromertquote:
Niet?? De wereld toch .. op zijn minstquote:Op maandag 11 februari 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou, dromert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |