Studie ontwijkend gedragquote:Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
OW 15 graden, das goed te doen. En goed genoeg voor studie ontwijkend gedrag! TERRASJES!!
Tja, moeten ze maar geen college op maandagochtend plannen, toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Noodly het volgende:
Ik ben al aan het SOGgen want ik had college moeten hebben maar ik heb me verslapen
Hihi, ik las het nog net - en ik ben ook wel in jou geinteresseerd hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 10:50 schreef Noodly het volgende:
oeps verkeerde :p lama
Inderdaad. Mijn nachtrust wat doe jequote:Op maandag 11 februari 2008 10:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar geen college op maandagochtend plannen, toch?
Allebeiquote:Op maandag 11 februari 2008 10:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ik las het nog net - en ik ben ook wel in jou geinteresseerd hoor
Succes bij je kijkavond, moet je ook bij mensen in de smaak vallen of moet de kamer alleen bij jou in de smaak vallen?
Niet te warm hoor, rond de 20 graden is prima!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
jaa terrasjes
* wegdroomt bij gedachte aan echt zomerweer
Ik doe de SPH in deeltijd op het CHE in Edequote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag![]()
Terrasjes![]()
Wat studeer je en waar?
Ik heb een autoquote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Wexy het volgende:
Ede.... hmz te ver fietsen voor een terrasje
dat toch juist de uitdaging voor jequote:Op maandag 11 februari 2008 10:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb een auto![]()
Maar was me net aan het afvragen of je niet in slaap was gevallen...
spannende verhalenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat toch juist de uitdaging voor je
dat je haar met dermate spannende onderhoudende verhalen gewoon wakker moet zien te houden
Groningenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef Wexy het volgende:
neuj ik ben nog wakker... leef op thee momenteel... moet me zo nog wel omkleden aangezien ik om half 1 weg moet....
maar als jij de auto hebt... kom dan ff naar groningen terrasje pikken
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zitquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
spannende verhalen
heb momenteel meer aan sex geloof ik...
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?quote:
ja duhhh drom heb ik diequote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zit
Ilg sex met vrouwenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
spannende verhalen
heb momenteel meer aan sex geloof ik...
vroeg ik ook niet om!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ilg sex met vrouwen![]()
Nop sorrie kan ik je niet mee helpen
Ik ga maar een dag in de week naar school, die moet ik dan maar proberen vol te houden, maar voor de toekomst sla ik de uitnodiging niet afquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
vroeg ik ook niet om!
jij bent van de verkeerde kant.. dat weet ik ook wel
ps.. sex met vrouwen is heerlijk!!
'k zou heel graag willen, maar zit in Leiden achter de computer de hele dagquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?
elke dag een opmerking en dan ben je straks helemaal sexloosquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...
Plus ik van de verkeerde kant... Het met mannen doen dat is de enige juiste weg!
Wat een rechtlijnigheid toch hier weer allemaal! Het heeft allemaal z'n voor- en z'n nadelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...
Plus ik van de verkeerde kant... Het met mannen doen dat is de enige juiste weg!
Ben je een man dan?quote:
Je moet de opmerkingen compenseren.... Denken aan lekkere jongens bijv.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
elke dag een opmerking en dan ben je straks helemaal sexloos
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
'k zou heel graag willen, maar zit in Leiden achter de computer de hele dag
Ach een kromme lijn kan ik ook nog wel handelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat een rechtlijnigheid toch hier weer allemaal! Het heeft allemaal z'n voor- en z'n nadelen
Boeie, je gaat je toch niet druk maken om wat een ander dan wel niet zou zeggen!?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ook
wat moet ik met een aap??quote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je een man dan?
Zo nee, zou ik me eerder druk maken dat king-kong jou komt bezoeken...
jongens? lekker?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je moet de opmerkingen compenseren.... Denken aan lekkere jongens bijv.
Over lekkere jongens gesproken: Waar is Tha_Erik?
en liedjes enzoquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ook
jij ziet weinig van de knipoogjes he....quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Boeie, je gaat je toch niet druk maken om wat een ander dan wel niet zou zeggen!?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ach een kromme lijn kan ik ook nog wel handelen
kinderhand is snel gevuldquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ha ik sta in de OP![]()
thanx stroekie
inderdaadquote:
Wat moet ik met een vrouw?quote:
dit bevestigdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zit
Ja serieus dat soort dingen heb ik nooit zo snel door, wat dat betreft zit er echt een bord voor mijn kop hoor. Maar gelukkig heb ik Fag-Hags die mij op de hoogte houden. tenzij ze zelf niet op dat moment andere activiteiten aan het ondernemen zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij ziet weinig van de knipoogjes he....
vandaar ook dat je al 4 weken sexloos moet
wauw vrolijke kleurtjes...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Eigenlijk schandalig dat er in het lesbeau-topic afkeurend wordt gesproken over sex met vrouwen... En dat een verkapte booty call niet kan worden beantwoord
Zelf gebreid?quote:
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
vroeg ik ook niet om!
jij bent van de verkeerde kant.. dat weet ik ook wel
ps.. sex met vrouwen is heerlijk!!
Daar ben ik het grondig mee eens!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Eigenlijk schandalig dat er in het lesbeau-topic afkeurend wordt gesproken over sex met vrouwen... En dat een verkapte booty call niet kan worden beantwoord
jammer dat je geen code hebt om smilies te vergroten.. dat zou voor jou handig zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja serieus dat soort dingen heb ik nooit zo snel door, wat dat betreft zit er echt een bord voor mijn kop hoor. Maar gelukkig heb ik Fag-Hags die mij op de hoogte houden. tenzij ze zelf niet op dat moment andere activiteiten aan het ondernemen zijn
de onderkant!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |