de rest niet gelezen?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor. Hoezo?
hahahahhahahaquote:
Ik had op mijn derde al een gereedschapskistquote:Op maandag 11 februari 2008 02:47 schreef Wexy het volgende:
nee nergens
ging over nuno die nog nooit een hamer in handen had gehad.. dat laat hij over aan mensen die er voor geleerd hebben........ wel een gave instelling
gelukkig toch nog mannelijke homo'squote:Op maandag 11 februari 2008 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had op mijn derde al een gereedschapskistZijn nog foto's van.
jaaaaaaaaquote:
Ik zag die in het andere topic en ik wilde ook pia zeggen, maar ik dacht, naaaah. Vast nietquote:Op maandag 11 februari 2008 03:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
gelukkig toch nog mannelijke homo's
[..]
jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
deze is mooierder
geen idee waar t aan ligt... maar heb er geen moeite mee...quote:Op maandag 11 februari 2008 04:40 schreef wonderer het volgende:
Leuk. Wat trekt je dan aan in oudere vrouwen?
692 inmiddels, maatje is naar bed
weinig kans. het is zijn vader, de koning van het land.quote:
truste.. the Lword is net afgelopen dus ik nok ookquote:Op maandag 11 februari 2008 05:44 schreef wonderer het volgende:
Als ik er echt niet uitkom, lul ik er wel omheen. Ik hoop nu nog dat het tijdens het schrijven wel komt...
Ik ga QI kijken en daarna naar bed.
die waren we halverwege de nacht al kwijt.. er stiekum tussenuit gepiept...quote:Op maandag 11 februari 2008 07:35 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen... ik sta even versteld dat je nog steeds niet slaapt wexy! Heb je dit dagelijks? Je hebt wel gewonnen intussen hoor... hierissieweer heeft wel geslapen (neem ik aan tenminste.. )
Veel plezierquote:Op maandag 11 februari 2008 07:41 schreef DR34M3R het volgende:
ik zou dat niet lang volhouden zo hoor..
Ik ga de kids ff verder klaarmaken voor school en dan gaan we zo. Ik ben er dus vast vantussen![]()
dank je! de zon straalt mooi maar de ruiten van mijn auto zien eruit alsof ik ze moet krabben....quote:Op maandag 11 februari 2008 09:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hallo jij!
* Wexy gooit aansteker naar Fleur.. Heb ik niet meer nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Jeetje Wexy, dat is wel een prestatie hoor! Moet je ook nog dingen doen vandaag?
Goedemorgen allen, trouwens. Ik ben weer eens dom geweest, heb helemaal een theepot en theelichtwarmhouder gekocht om lekkere theetjes op mijn werk te kunnen drinken, vergeet ik een aansteker voor het kaarsje
ik vrees dat je dat ook moet.. moest ik ook al hier....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je! de zon straalt mooi maar de ruiten van mijn auto zien eruit alsof ik ze moet krabben....
Dat is het wel waard, tochquote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je! de zon straalt mooi maar de ruiten van mijn auto zien eruit alsof ik ze moet krabben....
* Fille.des.Fleurs vangt 'm en heeft virtueel wél warme theequote:Op maandag 11 februari 2008 10:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
* Wexy gooit aansteker naar Fleur.. Heb ik niet meer nodig
En ik heb weinig te doen vandaag, kijken en hopen dat mn knul zn Adiploma haalt en smiddags nog een paar kleine dingetjes...
Bahquote:Op maandag 11 februari 2008 10:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vrees dat je dat ook moet.. moest ik ook al hier....
Koffie, zwart is een lekkere mok, gaat er altijd wel in!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/verse jus/water en warme chocolademelk klaar
Zeker, maar een beetje warmte maakt dat je ook nog lekker buiten kunt zijn dan!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is het wel waard, toch
OW 15 graden, das goed te doen. En goed genoeg voor studie ontwijkend gedrag! TERRASJES!!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:16 schreef Wexy het volgende:
Joh het wordt 15 graden... dus nie mauwen!!
En dank je fleur
jaa terrasjesquote:Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
OW 15 graden, das goed te doen. En goed genoeg voor studie ontwijkend gedrag! TERRASJES!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |