Hoezo... kun jij me van mn slapeloosheid afhelpen?quote:
droom zequote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan jullie samen een wedstrijdje houden?
Ik ga wel naar bed.. morgen weer vroeg op en veel drukte op t werk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
liegebeestquote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent niet lief... Niemand vind mij aardig...
quote:
Weltruste!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bedoelt Labrie, die van dat nieuwe reisprogramma van Floortje Dessing op Ned 3?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hairspray is leuk![]()
Huishomo en ik hebben nu wel allebei behoefte aan vechtende hooligans en ander agressiefs om naar te kijken.
Hoewel Sebastiaan Larie ook altijd wel leuk is
ik ben na 30 minuten afgehaaktquote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
hairspay wil ik ook nog wel eens
zien
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
hairspay wil ik ook nog wel eens zien
Ik vind Floortje Dessing wel een goede presentatrice.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt Labrie, die van dat nieuwe reisprogramma van Floortje Dessing op Ned 3?![]()
al vind ik Chris Zeegers nog net wat lekkerder![]()
Die jaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt Labrie, die van dat nieuwe reisprogramma van Floortje Dessing op Ned 3?![]()
al vind ik Chris Zeegers nog net wat lekkerder![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben na 30 minuten afgehaakt
ik vond het geen doorkomen aan en ik heb niet 1 keer hoeven lachen
De originele of de nieuwe?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:08 schreef Wexy het volgende:
wb fleur
[..]
enne hairspray al gezien.. vond het niet super... wel leuk maar oke.....
beiden gezienquote:Op zondag 10 februari 2008 23:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
[..]
De originele of de nieuwe?
Ik vind de originele wat beter door te komen, maar ik snap heel goed dat het moeilijk is voor velen
Net als Cry Baby...
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten,
en slaap lekker!
is volgens mij niet mijn kopje theequote:Op zondag 10 februari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind Floortje Dessing wel een goede presentatrice.
Is sweany tod leuk?
die nieuwe met John travoltaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
[..]
De originele of de nieuwe?
Ik vind de originele wat beter door te komen, maar ik snap heel goed dat het moeilijk is voor velen
Net als Cry Baby...
Edward siccorhands, maar vind depp gewoon een erg goed acteurquote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is volgens mij niet mijn kopje thee
ik vond Depp als Willy Wonka ook niet amusant
willy wonka was juist geweldig!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is volgens mij niet mijn kopje thee
ik vond Depp als Willy Wonka ook niet amusant
toffe dromen voor jouquote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten,
en slaap lekker!
ook die vond ik dan weer het aankijken niet waardquote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Edward siccorhands, maar vind depp gewoon een erg goed acteur
In wageningen zit een leuke bios die veel arthouse draait, maar mij maakt het echt niet uit, als het mij maar vermaaktquote:Op zondag 10 februari 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook die vond ik dan weer het aankijken niet waard
maar ik ben dan ook meer van arthouse dingen![]()
al kan ik dan weer wel ontzettend genieten van Ja zuster Nee Zuster en Filmpje![]()
nee Tippi is niet leukquote:Op maandag 11 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
ook hier weer aanwezig
aloha.. nog wakker hiero?
btw.. Filmpje vond ik n zwakke film... een beetje TE plat.. net als die clown zoekt kind item van Paul de Leeuw in MWDL tegenwoordig
Roosen was inderdaad geweldig.. en man zoekt hond uit Tilburg was ook om tranen te lachenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee Tippi is niet leuk
net zo min als heppy de peppie
Die brigadier Roosen van opsponing verzocht is weer wel ge wel dig![]()
maar die bejaarde uit Tilburg stal vandaag wel weer de show
goedenavondquote:Op maandag 11 februari 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
En weer terug.
ik blijf het rare lessen vinden daar bij jouquote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ahh
We deden pictionary bij theorieles, mijn groep verloor helaas in het gelijkspel
Ik vind het wel leuk. Beter dan droge theoriequote:Op maandag 11 februari 2008 02:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik blijf het rare lessen vinden daar bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |