quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik wel!!! en de afstand maakt niet uit... ik heb de hele dag morgenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Wonen jullie wel genoeg in de richting? En kunnen jullie wel tegen de zagte geee?
ag dat neem ik dan wel voor lief.... Maar zit morgen avond op school...quote:
JOEPPIEEEEEEquote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag dat neem ik dan wel voor lief.... Maar zit morgen avond op school...
Ja ze zocht mij, maar ze had mijn leeftijd verkeerd...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik wel!!! en de afstand maakt niet uit... ik heb de hele dag morgen
en ben geen bangert... zit paul de leeuw te kijken met tranen op mn wangen
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja ze zocht mij, maar ze had mijn leeftijd verkeerd...
Nee was niet bang maar jij baggerde het topic vol
Jij bent niet lief... Niemand vind mij aardig...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
JOEPPIEEEEEE
dan kan ik alleen bij dromer eten als jij toch nie kan
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Noodly het volgende:
hehe, nu durf ik weer
hahahahhahahahhahaha welkom terugquote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Noodly het volgende:
hehe, nu durf ik weer
man bijt hond.. die niet in de camera kijkt maar naar de cameramanquote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Paul de leeuw nu, das grappig. Je bent ook zo'n smeerlap
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat de rijst vervangen gaat worden door wraps
PM je het adres even????quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Lekkerder!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
tuurlijk wel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent niet lief... Niemand vind mij aardig...
BX!!quote:
Thnxquote:
quote:
Het accent wel... de rest alleen niet..... grijnzquote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens dat accent van die ouwe valt nog best wel mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Thnx
ben ik de enige die de neiging heeft om haar BrandY te noemen???
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Nou soms twijfel ik daar wel eens aan. Maar misschien moet ik ook niet willen dat iedereen mij leuk vind. (in het speciaal de personenen vaarvan ik heel graag zou willen dat ze mij aardig vinden)quote:
jaquote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Thnx
ben ik de enige die de neiging heeft om haar BrandY te noemen???
schrijfse!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]ik kom alleen eventjes snel langhobbelen hoor
ben druk scriptie schrijven, en heb de slag te pakken dus daar moet ik misbruik van maken
Daarom wilde ik de nieuwe OP niet makenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had de nieuwe OP nog niet geupload...
Doorgaan niet stoppen! snel weer scriptien!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]ik kom alleen eventjes snel langhobbelen hoor
ben druk scriptie schrijven, en heb de slag te pakken dus daar moet ik misbruik van maken
Nu wel? Dan pas ik hem aan voor jequote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had de nieuwe OP nog niet geupload...
Wees welkomquote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef BrandX het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een heul gezellig topicmoet hier toch echt vaker komen
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef BrandX het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een heul gezellig topicmoet hier toch echt vaker komen
Vind ik ook wel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef BrandX het volgende:
Je moet sowieso niet willen dat iedereen je leuk vindt. Je moet jezelf zijn en gewoon kijken wat daarbij past. Dat blijft vanzelf rond je hangen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou soms twijfel ik daar wel eens aan. Maar misschien moet ik ook niet willen dat iedereen mij leuk vind. (in het speciaal de personenen vaarvan ik heel graag zou willen dat ze mij aardig vinden)
Mooi dan kan ik dit topic ook de lapo postenquote:
dag dagquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef BrandX het volgende:ik beloof dat ik vaker kom buurten!
maar nu ga ik weer aan de schrijf
tot kijk wonderer! De OP is aangepast, ik ga je niet meer zien straksquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik peer hem, dames
Tot over een uurtje of drie (voor de slapelozen).
Dag Brand.. Xquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef BrandX het volgende:ik beloof dat ik vaker kom buurten!
Weltrusten!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik peer hem, dames + heren
Tot over een uurtje of drie (voor de slapelozen).
tot straks wonderquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tot kijk wonderer! De OP is aangepast, ik ga je niet meer zien straks
Waarschijnlijk verandert ie tussen nu en dan nog wel weer...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik dit topic ook de lapo posten
Mooi dan kunnen we samen newbe zijn...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef BrandX het volgende:ik beloof dat ik vaker kom buurten!
ken je mij nog nietquote:Op zondag 10 februari 2008 22:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
tot straks wonderik houd het wel weer vol
Gaan jullie samen een wedstrijdje houden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |