het is geen halfquote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Zo erg is het toch niet om een halfbloed te zijn?
Wat de boer niet kent enzo.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Marble het volgende:
Waar komt al die hostiliteit jegens groepen met een andere etnische achtergrond (bijv. een andere tongval) toch vandaen?
Ik heb niks met andere dialecten en talen hoor. Maar dat brabant, misschien komt het ook omdat een klasgenoot waar ik een aardshekel aan had ook zo'nverschrikkelijk accent heeft en dat ik het daarmee te veel associeer...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Marble het volgende:
Waar komt al die hostiliteit jegens groepen met een andere etnische achtergrond (bijv. een andere tongval) toch vandaen?
Noem je Tha_Erik nu een boer?quote:
Heet jij Frieda? Dat is grappig!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus... dat had ik nog niet eens berekend.... maar nu je het zegt.......
dat wordt geen relatie samen.... tussen jou en mij
vind het niet verkeerd klinken hoor, mijn ex was trouwens friesquote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
het is geen half
het is een derdebloed
maar nee op zich dat niet.. maar het fries is nog wel het ergste wat je als tongval/dialect kunt overnemen van anderen.. het klinkt echt voor geen meter
Ik vind het wel meevallen. De Friese tongval is erg duidelijk zolang je niet ook de Friese taal gaat spreken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
het is geen half
het is een derdebloed
maar nee op zich dat niet.. maar het fries is nog wel het ergste wat je als tongval/dialect kunt overnemen van anderen.. het klinkt echt voor geen meter
ik heb geen last van hatelijkheid tegen een tongval...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Marble het volgende:
Ben ik ou? Die ken ik nog niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maaruh, mag ik wat vragen? Ben je ou en zo ja was het geen probleem dan?
Goed gegoktquote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heet jij Frieda? Dat is grappig!
Oh, en![]()
Dat is ook een van mijn stokpaardjesquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb geen last van hatelijkheid tegen een tongval...
enige dat mij bijvoorbeeld wel ergert is dat ze hun eigen normen waarden en etnische bijzaken mee willen nemen naar de nederlandse wet en regelgeving....
Heel cru gezegd... dat ze daar in Turkije heel hard demonstreren om te proberen dat de grondwet niet veranderd wordt en het geloof buiten het onderwijs kan blijven.... Maar als er in NL een politic(us)(a) zegt dat het verstandig is geen hoofddoekjes in het onderwijs toe te staan..... dan is het dat NL niet tollerant is
Nee, hierissiewierquote:
Wauw, dat is best wel toevallig.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
Goed gegoktZelfs ook nog echt met ie.....
Oh en... jij kan natuurlijk je naam veranderne zodat die zanggrapjes niet gaan komen
Ok, maar goed, had je als je achtergrond niet zo was er wel voor uit gekomen?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben ik out? Die ken ik nog niet.
Maar ik ben biseksueel, als je dat bedoelt. En toen ik het mijn vader vertelde was hij wel even stil...maar onze familie-situatie is dermate problematisch dat het niet zo heel dramatisch meer was, er zijn wel dramatischere dingen gebeurd.
Mijn vader is trouwens net zo moslim als dat de meeste Nederlanders christen zijn, en ik ben zo moslim als dat de meeste mensen van mijn leeftijd nu christen zijn
kijksequote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs gaat even de nieuwe Hairspray kijken
waw en dat offer heb jij voor mij over???quote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wauw, dat is best wel toevallig.
En naamgrapjes aanhoren is in principe een klein offer om te maken
stokpaardjes zijn leukquote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is ook een van mijn stokpaardjesHeel lang waren hoofddoekjes gewoon verboden bij iedereen die een openbare functie bekleedde (vanuit de regering, voor ambtenaren dus). Het is pas sinds kort dat dat is veranderd, met de wat strengere regeringspartijen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef hierissieweer het volgende:
een collega zegt net tegen mij: Vandaag was het lekker weer voor sex in de natuur, ik ben het wel met haar eens
Wil je dat niet meer zeggen... het is meteen bijna 10 minuten stilquote:
Alsnog de bisex?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef hierissieweer het volgende:
een collega zegt net tegen mij: Vandaag was het lekker weer voor sex in de natuur, ik ben het wel met haar eens
ik kan je wel de ZAZ mee laten lezen online.... Expreszo ben ik geen lid van dus kan ik ook geen oordeel over geven.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik zou best de expreszo willen lezen. Staat er toevallig ook iets in over boeken?
Bah, de teller staat nu op 2 weken geen geilheid meer.quote:
matig hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik zou best de expreszo willen lezen. Staat er toevallig ook iets in over boeken?
geen idee eigenlijk.. ik let er niet zo opquote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
Denk niet dat de ZAZ veel boeken voor mannnen zal bespreken
lalalaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen... het is meteen bijna 10 minuten stil
blabla!quote:
Volgens mij is iedereen bang dat ze de slotpost te pakken hebben... Niemand durft de nieuwe OP te kopierenquote:
in dit topic zou ik me daar bij 298posts pas zorgen om makenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen bang dat ze de slotpost te pakken hebben... Niemand durft de nieuwe OP te kopieren
Dit is nummer 288 van de 301.......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in dit topic zou ik me daar bij 298posts pas zorgen om maken
3 voor tijd doet mij alarmbellen rinkelenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dit is nummer 288 van de 301.......
als je de 300 telt is het 289
nog 9 te gaan voor het zorgen maken
het niveau stijgt...quote:
Bezorg je ook?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het niveau stijgt...
en ik ben niet bang hoor! Ben eten aan het koken voor morgen
Wat kook je? Ik kan niet koken dus ben op zoek naar mensen die voor mij willen koken?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het niveau stijgt...
en ik ben niet bang hoor! Ben eten aan het koken voor morgen
whehehe.. daar is het niet goed genoeg voor hoorquote:
nah, ik gooi maar wat bij elkaar in de pan en hoop dat het smaakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat kook je? Ik kan niet koken dus ben op zoek naar mensen die voor mij willen koken?
niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. daar is het niet goed genoeg voor hoor
Dat klinkt super!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah, ik gooi maar wat bij elkaar in de pan en hoop dat het smaakt.
kipfilet, champignons, uitje, roerbakgroenten, woksaus en dan nog rijst natuurlijk!
uhuh. Lijkt me nietquote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet?
vast wel beter dan de mijne!!
Dus morgen krijg ik bezorging?
[..]
Dat klinkt super!!
Hoelaat zijn we uitgenodigd?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah, ik gooi maar wat bij elkaar in de pan en hoop dat het smaakt.
kipfilet, champignons, uitje, roerbakgroenten, woksaus en dan nog rijst natuurlijk!
Dat kan ook!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoelaat zijn we uitgenodigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |