Verre van dat, ik ben (half) Turks en heb dus ook een turkse naam, namelijk Filiz.quote:
de narcis staat op pagina 2quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de OP - leuk
In een narcistische bui zal ik nog wel eens een stukje over mezelf schrijven, aangezien ik denk dat niemand hier me echt heel goed kent![]()
[..]
Verre van dat, ik ben (half) Turks en heb dus ook een turkse naam, namelijk Filiz.
nu kan ik dus een week geen sex meer hebben he, bedankt!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
neeeheeeee ge leest niet...
de sex van jou met een lesbo zou bisex zijn
Wat een mooie naam is dat!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
namelijk Filiz.
Mooie naaaaamquote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Verre van dat, ik ben (half) Turks en heb dus ook een turkse naam, namelijk Filiz.
graag gedaanquote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu kan ik dus een week geen sex meer hebben he, bedankt!
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij de naamquote:
Ik dacht, dat is een flauwe grap als ik dat zeiquote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef Marble het volgende:
Filiz Navidad!
ow dus... dat had ik nog niet eens berekend.... maar nu je het zegt.......quote:Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dank u Erik, maedel en NanKingIk ben mijn ouders ook best wel dankbaar!
En Marble, die hoor ik inderdaad heel erg vaak... Ik had vroeger een vriendinnetje (vriendschappelijk) die heette Frieda, en dan was het Filiz-en-Frieda (zing het maar, het past...)
maaruh, mag ik wat vragen? Ben je ou en zo ja was het geen probleem dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dank u Erik, maedel en NanKingIk ben mijn ouders ook best wel dankbaar!
En Marble, die hoor ik inderdaad heel erg vaak... Ik had vroeger een vriendinnetje (vriendschappelijk) die heette Frieda, en dan was het Filiz-en-Frieda (zing het maar, het past...)
Had je die dan wel?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu kan ik dus een week geen sex meer hebben he, bedankt!
Nee want ik heb geen sex voor het huwelijk, en mijn ware liefde heeft trouwplannen met een ander...quote:
alweerr??????quote:
Heb jij die Friends-aflevering weleens gezien waarin Ross en Brad Pitt de anti-Rachel-club oprichten?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hierwissieweer, je hebt al te kennen gegeven dat je walgt van een zachte G, en die geef ik nevernooit op.
hadden zij ook een zachte CH?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb jij die Friends-aflevering weleens gezien waarin Ross en Brad Pitt de anti-Rachel-club oprichten?
Nee zeg, mensen met een zachte g mogen niet eens op tv!quote:
Is dat de enige reden dat je met een ander trouwt?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hierwissieweer, je hebt al te kennen gegeven dat je walgt van een zachte G, en die geef ik nevernooit op.
Owja, nee dan is het over...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft op sbs (dacht ik) een eigen tuinprogramma (de tuinruimers oid?)quote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
Echt waar, zit iemand mij net te vertellen dat eigen huis en tuin geen rob verlinde meer heeft. En zweer toch echt dat ik hem laatst zag hoor!
Yepquote:
Tja een zachte g klinkt ook niet en vooral niet dat taaltje en woord gebruik wat erbij zit...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee zeg, mensen met een zachte g mogen niet eens op tv!. Die moeten van Hillywood eerst op logopediecursus. Vraag maar aan Stella Gommans en Chantal Janzen.
kun je nu niet kijken dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep
Ik zou twee uur observeren voor rijles nu maar dat gaat niet door.
Rob heeft tegenwoordig zijn eigen tuin programma...............ergens bij een zenderquote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
Echt waar, zit iemand mij net te vertellen dat eigen huis en tuin geen rob verlinde meer heeft. En zweer toch echt dat ik hem laatst zag hoor!
ach joh dat mach de pret niet drukken dat taeltje... tochhh?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja een zachte g klinkt ook niet en vooral niet dat taaltje en woord gebruik wat erbij zit...
wat is er nu mee gebeurt dan, met eigen huis en tuin. Ik vond toen der tijd met manuaela kemp erg leuk!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft op sbs (dacht ik) een eigen tuinprogramma (de tuinruimers oid?)
Een zachte g heeft juist wel iets schattigs vind ikquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja een zachte g klinkt ook niet en vooral niet dat taaltje en woord gebruik wat erbij zit...
Volgens mij komt het omdat het veluws toch vrij hard is qua klanken, waardoor ik die g niet zo kan uitstaan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach joh dat mach de pret niet drukken dat taeltje... tochhh?
Dat heeft nu een hele andere crew.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat is er nu mee gebeurt dan, met eigen huis en tuin. Ik vond toen der tijd met manuaela kemp erg leuk!
Nope, de jongen die zou rijden is halverwege omgekeerd en terug naar huis gegaan.quote:
Ah, een kennerquote:Op zondag 10 februari 2008 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een zachte g heeft juist wel iets schattigs vind ik
Ook een mietje zeker?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, de jongen die zou rijden is halverwege omgekeerd en terug naar huis gegaan.
Het moeilijke vind ik alleen om niet zelf met een zachte g te gaan praten wanneer ik het hoor.quote:
Jammer, vond eigen huis een tuin echt een verrijking op mijn moeders donker eiken :Squote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft nu een hele andere crew.
stommerd!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, de jongen die zou rijden is halverwege omgekeerd en terug naar huis gegaan.
dat heb ik met iedere tongval in NL.. aangezien ik met 3 dialecten ben opgevoed heb ik de meeste klanken wel in mn systeem zittenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moeilijke vind ik alleen om niet zelf met een zachte g te gaan praten wanneer ik het hoor.
Eh...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ook een mietje zeker?
oeps dies flauw.......... grijnz
hahahhahaaquote:Op zondag 10 februari 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh...
Mijn gaydar is niet afgegaan bij hem. Maar dat zegt niet zoveel
Ik heb het inderdaad met alle dialecten en tongvallen wel.. Het probleem is alleen dat een zachte g meteen zo opvalt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat heb ik met iedere tongval in NL.. aangezien ik met 3 dialecten ben opgevoed heb ik de meeste klanken wel in mn systeem zitten
moet je voor de grap eens gedeeltelijk fries zijn opgevoed.. dat is pas eng...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad met alle dialecten en tongvallen wel.. Het probleem is alleen dat een zachte g meteen zo opvalt.
Hoezo? Zo erg is het toch niet om een halfbloed te zijn?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens gedeeltelijk fries zijn opgevoed.. dat is pas eng...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |