Trouwens - ik vind het best een fijne afkorting maar ik denk misschien is het goed te melden dat ik geen Fleur heetquote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
oke nu snap ik je weer...
en wat Fleur zei over een onverwachte wending zodat de hoofdpersoon niet meer zo dramatisch is?
* Wexy meldtquote:
Fille klinkt zo raar als je dat tegen n persoon zegtquote:Op zondag 10 februari 2008 12:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Trouwens - ik vind het best een fijne afkorting maar ik denk misschien is het goed te melden dat ik geen Fleur heet![]()
Mijn eigen naam zit dichter bij de Fille
Famke/Femke?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Trouwens - ik vind het best een fijne afkorting maar ik denk misschien is het goed te melden dat ik geen Fleur heet![]()
Mijn eigen naam zit dichter bij de Fille
noem je dat werken?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef hierissieweer het volgende:
weer terug uit het werk! Heerlijk lekker buiten gezeten, heerlijk!
Tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden he. Heb nog SRZ-schaal-lijsten ingevuld bij het buiten zitten, de rest heeft helemaal niks gedaan, dus vond dat ik zelf wel goed bezig was.quote:
ag je mag best wat leuks schrijven over mij hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Als er dingen (of mensen) in de OP moeten, PB please
lui wezenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden he. Heb nog SRZ-schaal-lijsten ingevuld bij het buiten zitten, de rest heeft helemaal niks gedaan, dus vond dat ik zelf wel goed bezig was.
ik nietquote:Op zondag 10 februari 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
Maar had niemand vandaag een ik-wil-verliefd-zijn-gevoel vandaag?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag je mag best wat leuks schrijven over mij hoor
Ik op Tha_Erik, maar die liefde word niet beantwoordquote:
Doe maar een gok danquote:Op zondag 10 februari 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo. Jullie ken ik niet goed genoeg
Ik ben het.. tot ver over mijn oren!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk, lief!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het.. tot ver over mijn oren!
Stroekie komt al met een omschrijving.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo. Jullie ken ik niet goed genoeg
Ja, ikquote:Op zondag 10 februari 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
"pakt Hierissieweer bij z'n handje"quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroekie komt al met een omschrijving.
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"pakt Hierissieweer bij z'n handje"
komaar dan doen we het wel even samen
Hierissieweer: spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan uiterlijk vertoon. Met m'n birckenstocks huppel ik door het leven recht op de armen van mijn stille liefde af
We kunnen allebij een toneelstuk gaan opvoeren en elkaar nemen?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:41 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ja, ikIk wil heel graag maar er is niemand
buh
MOet ik dat "nemen" overdrachtelijk lezen of letterlijk?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We kunnen allebij een toneelstuk gaan opvoeren en elkaar nemen?
Bah! perverse geest! Ik ga echt niet seksueel actief zijn met een meisje/vrouw hoor! Dat vind ik echt pervers, bah. Maar we kunnen het wel gezellig met elkaar maken!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
MOet ik dat "nemen" overdrachtelijk lezen of letterlijk?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We kunnen allebij een toneelstuk gaan opvoeren en elkaar nemen?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
ieuw....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
ieuw....
is het dan ook hetero sex? half bah
of lesbische sex bah
en homo sex?![]()
en toch vraag ik het me af.....quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er sowieso geen seks plaatsvindt.
toch wakkerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er sowieso geen seks plaatsvindt.
Waar wil jij wonen? Ik wil naar duitsland (kleve/emmerich) daar is het leven goedkoper en dan vooral de kroeg!quote:
lesbische seks en homoseks, aangezien het plaatsvindt tussen een lesbeau en en homoquote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
en toch vraag ik het me af.....
hoe noem je die sex?
nee niet in Duitsland, gewoon in Nederland.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar wil jij wonen? Ik wil naar duitsland (kleve/emmerich) daar is het leven goedkoper en dan vooral de kroeg!
Jij mag het wel met vrouwen doen, als ik er maar niks van hoef te wetenquote:
het gaat er om HOE je het noemt... niet of het BAH ofquote:
ok wel op de veluwe hoor danquote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Noodly het volgende:
[..]
nee niet in Duitsland, gewoon in Nederland.
dan is het goedquote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij mag het wel met vrouwen doen, als ik er maar niks van hoef te weten
is het niet spannender beiden aan een kant van het bed?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij mag het wel met vrouwen doen, als ik er maar niks van hoef te weten
zelf service?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
lesbische seks en homoseks, aangezien het plaatsvindt tussen een lesbeau en en homo
ik flirt niet..................................quote:
wink winkquote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik flirt niet..................................
we nemen 2, 2 persoons beddenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
is het niet spannender beiden aan een kant van het bed?
niet verkeerdquote:
Dat lijkt me het toppunt van biseksualiteit...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
en toch vraag ik het me af.....
hoe noem je die sex?
ow ja dat kan ookquote:Op zondag 10 februari 2008 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lijkt me het toppunt van biseksualiteit...
neeeheeeee ge leest niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef hierissieweer het volgende:
Huh ik ben bisexueel? BAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |