Thanx jij ook voor wanneer je gaat!quote:
Mjah, laat ik het anders zeggen. Ik vind het vooral stom dat je moet betalen als je ook nog eens lid bent van de zazquote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig... dat geeft een klein beetje natuurlijke selectie
Thanx!quote:
dat kan ik niet anders dan beamenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah, laat ik het anders zeggen. Ik vind het vooral stom dat je moet betalen als je ook nog eens lid bent van de zaz
Nog niet...nog even aan het genieten van een bruine boterham met kaas...quote:
Vanwege fok of omdat jij een insomniac bent? Of is dat een kip-of-ei vraag?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:53 schreef Wexy het volgende:
nee ik slaap nog niet.....
wel op bed inmiddels trouwens... maar zal nog wel een paar uur wakker liggen.....
Je begrijpt dat ik je dan ga vragen waar die bijwerkingen dan van zijn...?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:00 schreef Wexy het volgende:
insimniac momenteel.... hopelijk gaan die bijwerkingen snel over...... sjugt....
Hoe is het afgelopen met je eventuele uitgever? Al wat gehoord?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:00 schreef wonderer het volgende:
Het is hier acht uur 's avonds en ik moet schrijven.
Maar ik heb nog even geen zin.
van het gestopt zijn met roken....... irritant.. net of die nicotine je in slaap kreeg voorheen.........quote:Op zondag 10 februari 2008 02:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik je dan ga vragen waar die bijwerkingen dan van zijn...?
(je mag het anders ook negeren)
Nope, maar die had gister de lancering van haar eigen (lesbo) dichtbundel dus ik neem haar niks kwalijkquote:Op zondag 10 februari 2008 02:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je eventuele uitgever? Al wat gehoord?
Maar wel stoer! Al lang?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
van het gestopt zijn met roken....... irritant.. net of die nicotine je in slaap kreeg voorheen.........
Je had eigenlijk dat feestje moeten crashen met een groot spandoek: Publish Mequote:Op zondag 10 februari 2008 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, maar die had gister de lancering van haar eigen (lesbo) dichtbundel dus ik neem haar niks kwalijk
Maar dat gaat sowieso al gebeuren (tenzij we het niet eens worden over het contract), dus dat zou zonde zijn van het ticketquote:Op zondag 10 februari 2008 02:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je had eigenlijk dat feestje moeten crashen met een groot spandoek: Publish Me
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat gaat sowieso al gebeuren (tenzij we het niet eens worden over het contract), dus dat zou zonde zijn van het ticket
In april zit er vast wel een meetje in. Als jullie maar netjes allemaal Engels praten tegen Bradquote:Op zondag 10 februari 2008 02:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel die meet doen!
een maand min 7 dagenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maar wel stoer! Al lang?
Ik wilde trouwens zeggen steek een blowtje op, maar dat kan dan natuurlijk ook niet
No problem...quote:Op zondag 10 februari 2008 02:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
In april zit er vast wel een meetje in. Als jullie maar netjes allemaal Engels praten tegen Brad
En houdt ook de lesbeau-slowchat actiefquote:Op zondag 10 februari 2008 02:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
een maand min 7 dagen
en blowen deed ik al niet... dus dat was sowieso geen optie grijnz
ach ja ik lees gewoon lekker fok snachsts... houd me van de straat
En da's het belangrijkste natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En houdt ook de lesbeau-slowchat actief
Doe jij ook de een-zin-en-dan-mag-ik-f5-en-tactiek?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En da's het belangrijkste natuurlijkHeb ik ook wat te doen tussen de moeizame zinnen door
heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Doe jij ook de een-zin-en-dan-mag-ik-f5-en-tactiek?
Yeah, zoietsquote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Doe jij ook de een-zin-en-dan-mag-ik-f5-en-tactiek?
Tot in den treure. Ik heb zelfs de open-een-document-en-dan-mag-je-f5-en-tactiek geperfectioneerd.quote:
Dan introduceer je toch een bijpersoon in de vorm van een orkaan of een vervelende peuter/man om met een botte opmerking/windvlaag een einde te maken aan emotionele overpeinzingen?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, zoiets
Mijn hoofdpersoon zit weer eens in een emotionele bui en ik ben het een beetje zat. Op de een of andere manier worden het altijd van die melodramatische zeikerds op een gegeven moment.
oke nu snap ik je weer...quote:Op zondag 10 februari 2008 02:54 schreef wonderer het volgende:
Truste Fleur.
Wexy, ik doe mee met een schrijfmarathon. Elke dag +/- 750 woorden schrijven en posten op een forum. Een soort feuilleton dus. Ik heb er nu ongeveer 500 voor het stuk van zondag en het is het einde van een hoofdstuk. Ik wil dus eigenlijk gewoon alleen dat posten en morgen beginnen met het nieuwe hoofdstuk. Da's alles
Schijtirritant, die knakkers die zo zwaar op de hand zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 03:08 schreef Wexy het volgende:
Toch raar he hoe die jongen zn eigen leven helemaal zelf weet in te vullen...
Orlyquote:Op zondag 10 februari 2008 04:52 schreef wonderer het volgende:
Vrouwen die voetballen meestal lesbisch?
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het zooooo stom dat je moet betalen voor femfusion.
Wie zijn jullie op Femfusion?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig... dat geeft een klein beetje natuurlijke selectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |