Eigenlijk vind ik alle hondjes wel leuk, in het asiel in ehv zit nu een heel lieve labradorquote:
Ik lach je niet uit, ik vind je ava grappig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het de grote lach-mij-uit dag vandaag?![]()
Daar had ik stiekum al rekening mee gehouden en de rum in een apart glas ernaast gezetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik lust geen rum..............
maar toch ontzettend bedankt
Slaap lekker JBquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef JamesBrownie het volgende:
ik ga ook naar bed, tot ziens!
yeahquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had ik stiekum al rekening mee gehouden en de rum in een apart glas ernaast gezet
Vind zijn serieuzere nummers ook wel erg goed hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je niet van Mika houdt dan zak je toch onmiddelijk voor het toelatingsexamen Homo zijn ?![]()
Dan is het maar goed dat ik dat Examen niet hoef af te leggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je niet van Mika houdt dan zak je toch onmiddelijk voor het toelatingsexamen Homo zijn ?![]()
Oke dan is het goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik vind je ava grappig.
Nou toevallig had ik dat ook, niet kunnen inslapen en vaak wakker worden/niet zo diep in slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:
trouwens is het raar dat bij stoppen met roken een vorm van slaapproblemen hoort ofzo?
ben alweer klaarwakker... pfff zoveelste dag op rij..
en Mika heeft wel heel goed de clipjes van Freddy Mercury bestudeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind zijn serieuzere nummers ook wel erg goed hoor!
Maar hijs gewoon heel breed in zijn muziek en daarbij vernieuwend en zijn teksten zijn goed!
Netzo als Daniel Bedingfield, die is ook breed en heeft goede teksten. Alleen hij is ook nog eens bijzonder lekker!
Volgens mij is dat niet zo vreemd maar ik weet 't niet zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:
trouwens is het raar dat bij stoppen met roken een vorm van slaapproblemen hoort ofzo?
ben alweer klaarwakker... pfff zoveelste dag op rij..
je kan altijd nog een her aanvragenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik dat Examen niet hoef af te leggen.
Nee mika heeft goed gekeken naar andere grootheden, maar in plaats van immititeren heeft hij het geperfectioneerd!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Mika heeft wel heel goed de clipjes van Freddy Mercury bestudeerd
en nee dat is geen verwijt maar juist als compliment bedoelt, al geloof ik niet dat Mika hier komt lurken
Nou nou nou, overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee mika heeft goed gekeken naar andere grootheden, maar in plaats van immititeren heeft hij het geperfectioneerd!
en 's morgens mn bed niet uit kunnen komen.. toevallig heb ik momenteel ook geen reden om voor 10 uur mn bed uit te zijn dus dat scheeltquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou toevallig had ik dat ook, niet kunnen inslapen en vaak wakker worden/niet zo diep in slapen.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee mika heeft goed gekeken naar andere grootheden, maar in plaats van immititeren heeft hij het geperfectioneerd!
Nou soms niet soms wel, vind mika soms toch net iets fijner om te luisterenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak.
Freddy valt imo niet te perfectioneren
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou soms niet soms wel, vind mika soms toch net iets fijner om te luisteren
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Wexy het volgende:
dat liedje trouwens he.. coin operated boy... knap irritant nummer..
Mika zou met een performance a la Freddy in Wembley bij Live Aid natuurlijk wel een compleet nieuwe extra groep fans erbij krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik persoonlijk vind Mika leuk en ik zie wel dat het een leuke performer is maar 't is niet helemaal mijn muziek.
Heus Wel!!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:42 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Bailys!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Heus Wel!!![]()
trouwens stroek..... ik weet nog wel iets wat ik ook wel zou lusten nu........
[ afbeelding ]
kortgezegd ook wel genaamd...quote:
Zo min mogelijk rotsen, maar wel koudquote:Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
kortgezegd ook wel genaamd...
Beelies!
met heul veul rotsen
smaken verschillenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo min mogelijk rotsen, maar wel koud
dat hoor je toch als bodyshot uit een navel te consumerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Heus Wel!!![]()
trouwens stroek..... ik weet nog wel iets wat ik ook wel zou lusten nu........
[ afbeelding ]
Met jouw buik, word dat eerder een bodylongdrinkglasquote:Op zondag 10 februari 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hoor je toch als bodyshot uit een navel te consumeren![]()
![]()
foei !!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met jouw buik, word dat eerder een bodylongdrinkglas![]()
daar hebben ze ook hele lange flexibele rietjes voorquote:Op zondag 10 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
foei !!
en ja uit de navel is het allerlekkerste... maar aangezien ik een narcist ben............. heb ik nu geen navel om uit te drinken want ik ben niet lenig genoeg uit mn eigen navel te lebberen
moet je wel goed roksjes kunnen ontwijken, want die flikker ik er direct uitquote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met jouw buik, word dat eerder een bodylongdrinkglas![]()
je mag wel uit mijn navel komen drinkenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
foei !!
en ja uit de navel is het allerlekkerste... maar aangezien ik een narcist ben............. heb ik nu geen navel om uit te drinken want ik ben niet lenig genoeg uit mn eigen navel te lebberen
Zo'n opmerking kan jij ook beter hier dan in het H topic makenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je mag wel uit mijn navel komen drinken
dat is een optiequote:Op zondag 10 februari 2008 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hebben ze ook hele lange flexibele rietjes voor
hmz..... geen goed planquote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je mag wel uit mijn navel komen drinken
tuulk hij weet wel waar hij het neerzet...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan jij ook beter hier dan in het H topic maken![]()
ik las eerst narcis en kreeg al direct een beeld voor me van jij in een vaas met je voeten in de baileysquote:Op zondag 10 februari 2008 00:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is een optie
[..]
hmz..... geen goed plan
[..]
tuulk hij weet wel waar hij het neerzet...
Maar inderdaad as Narcist kies ik voor optie 1
ff testen of dit wil nee dusquote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik las eerst narcis en kreeg al direct een beeld voor me van jij in een vaas met je voeten in de baileys
truste issiequote:Op zondag 10 februari 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen ik ga slapen, moet morgen een vroege dienst... Dus om 5:30 op
Doet me denken aan een liedje van de cranberries:quote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
ff testen of dit wil nee dus
deze wel?
[ afbeelding ]
deze staat bij mn profiel op FemFusion....
Ik vind het wel prettig... dat geeft een klein beetje natuurlijke selectiequote:Op zondag 10 februari 2008 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het zooooo stom dat je moet betalen voor femfusion.
Nou sommigen mogen best uit mijn navel komen drinken hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan jij ook beter hier dan in het H topic maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |