quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben het liefste kind van mijn hele familie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:41 schreef Sebasser het volgende:
Je weet hoe Herman finkers over lieve kinderen denkt.
Jij hebt net als Kimmert een hond als vriendin?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Morgen gaan we naar een hondenshow.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt net als Kimmert een hond als vriendin?
Ik heb een narcis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt net als Kimmert een hond als vriendin?
Telkens als ik jouw ondertitel lees zit ik weer met dat liedje in mn hoofd. En het gaat er niet uit.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Noodly het volgende:
[..]
Telkens als ik jouw ondertitel lees zit ik weer met dat liedje in mn hoofd. En het gaat er niet uit.
okee, hoe moet ik dat nou weer weten?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry.
Zal ik maar een andere nemen dan.
Nee ik vind hem wel leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry.
Zal ik maar een andere nemen dan.
De hond van Kimmert heeft zelfs een eigen DVD.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
okee, hoe moet ik dat nou weer weten?
Heb je een hond? ik wil graag een hond, maar dat kan niet.
(dat heb ik vast weleens gehoord en niet onthouden.)
OMG, ik vind dat zo niet grappig he.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De hond van Kimmert heeft zelfs een eigen DVD.
I know.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG, ik vind dat zo niet grappig he.
Dat maakt helemaal niets uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
Hoe denk je dat dat komt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
Ik ook, bye.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo naar haar mandje. wtr !
Jullie hebben stiekem onderonsjesquote:
Trusten Liesjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef Alicey het volgende:
Dag Joostquote:
Wenst Lieje een goede nachtrust toequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef Alicey het volgende:
Oh god.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
Ik lees weer even mee. Ik wist niet dat Erik van Mika hield... love mika to:Y
ik lust geen rum..............quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
ik zou hier vanavond nog iemand komen verwennen met warme chocolademelk met slagrom en een grote bel rum erin![]()
![]()
![]()
hihi je avaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
Ik lees weer even mee. Ik wist niet dat Erik van Mika hield... love mika to:Y
what?quote:
Golden retrievers!quote:
Is het de grote lach-mij-uit dag vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |