mooi zo, doe ik het morgen rond dezelfde tijd gewoon weerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Noodly het volgende:
Ik vond de koffie lekker hoor.
Ik wil 'm ook best weer even omhoog halen, zodat jij 'm centraal maakt hoorquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
[ afbeelding ]
Scissor me baby!
Mijn copy/paste is behekst. Nu doet ie het weer niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef maedel het volgende:
truth? thruth? welke truth?
* maedel is er ook weer bij
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn copy/paste is behekst. Nu doet ie het weer niet.
je was niet toevallig aan het blozen? offuhm hard gelopen en daardoor nog rood aangelopen??quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef wonderer het volgende:
Hoi Wexy
Nog vergeten trouwens, gister haalde ik de post en er kwam een vrouwtje met een hond langs, die ineens zei "where did you get that nice red head?"
Ik dacht eerst dat ze "hat" zei en zei iets van "huh wat?"
"Where did you get that nice red head? Does it run in your family?"
Toen begreep ik wel dat ze het over mijn haren had, maar WTF? Ik ben donkerblond
\de hond is naast de text wat ze zei ook het enige dat jou bij is gebleven zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, we zullen het wel nooit weten. Ik kan wel een rode glans hebben (strawberryblonde) maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat gister het geval was, want het was bewolkt...
Ze had wel een mooie hond.
Nah, ik denk wel dat ik haar zou herkennen als ik haar zou tegenkomen ergensquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
\de hond is naast de text wat ze zei ook het enige dat jou bij is gebleven zeker?
is iets te laat met de koekjes en gebakquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:55 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
het is je vergevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
is iets te laat met de koekjes en gebak
Nee? Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:08 schreef maedel het volgende:
Eej Wonderer, $1000,- gebeurd van de staat?
quote:
Was op de radio, dat alle echtparen in de Joe Es Eej 1000 dollar krijgen. Om de economie te reddenquote:
Oeh. Leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Was op de radio, dat alle echtparen in de Joe Es Eej 1000 dollar krijgen. Om de economie te redden
Ik zou me kapot schrikken....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef wonderer het volgende:
WTF?
Ik ging lunch maken, keek uit het raam, liep er een hert op z'n gemakkie door de achtertuin
Lijkt me wel mooi om te zien ja, maar in mijn achtertuin hoeft nou ook weer niet...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef wonderer het volgende:
Hoi soapie
Wel jammer dat het geen eland was. Ik wil een eland zien
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je dromert nou vergeten?
of was het maar een opzetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |