quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben het liefste kind van mijn hele familie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:41 schreef Sebasser het volgende:
Je weet hoe Herman finkers over lieve kinderen denkt.
Jij hebt net als Kimmert een hond als vriendin?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Morgen gaan we naar een hondenshow.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt net als Kimmert een hond als vriendin?
Ik heb een narcis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt net als Kimmert een hond als vriendin?
Telkens als ik jouw ondertitel lees zit ik weer met dat liedje in mn hoofd. En het gaat er niet uit.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Noodly het volgende:
[..]
Telkens als ik jouw ondertitel lees zit ik weer met dat liedje in mn hoofd. En het gaat er niet uit.
okee, hoe moet ik dat nou weer weten?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry.
Zal ik maar een andere nemen dan.
Nee ik vind hem wel leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry.
Zal ik maar een andere nemen dan.
De hond van Kimmert heeft zelfs een eigen DVD.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
okee, hoe moet ik dat nou weer weten?
Heb je een hond? ik wil graag een hond, maar dat kan niet.
(dat heb ik vast weleens gehoord en niet onthouden.)
OMG, ik vind dat zo niet grappig he.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De hond van Kimmert heeft zelfs een eigen DVD.
I know.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG, ik vind dat zo niet grappig he.
Dat maakt helemaal niets uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
Hoe denk je dat dat komt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
Ik ook, bye.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo naar haar mandje. wtr !
Jullie hebben stiekem onderonsjesquote:
Trusten Liesjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef Alicey het volgende:
Dag Joostquote:
Wenst Lieje een goede nachtrust toequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef Alicey het volgende:
Oh god.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
Ik lees weer even mee. Ik wist niet dat Erik van Mika hield... love mika to:Y
ik lust geen rum..............quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
ik zou hier vanavond nog iemand komen verwennen met warme chocolademelk met slagrom en een grote bel rum erin![]()
![]()
![]()
hihi je avaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
Ik lees weer even mee. Ik wist niet dat Erik van Mika hield... love mika to:Y
what?quote:
Golden retrievers!quote:
Is het de grote lach-mij-uit dag vandaag?quote:
Eigenlijk vind ik alle hondjes wel leuk, in het asiel in ehv zit nu een heel lieve labradorquote:
Ik lach je niet uit, ik vind je ava grappig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het de grote lach-mij-uit dag vandaag?![]()
Daar had ik stiekum al rekening mee gehouden en de rum in een apart glas ernaast gezetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik lust geen rum..............
maar toch ontzettend bedankt
Slaap lekker JBquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef JamesBrownie het volgende:
ik ga ook naar bed, tot ziens!
yeahquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had ik stiekum al rekening mee gehouden en de rum in een apart glas ernaast gezet
Vind zijn serieuzere nummers ook wel erg goed hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je niet van Mika houdt dan zak je toch onmiddelijk voor het toelatingsexamen Homo zijn ?![]()
Dan is het maar goed dat ik dat Examen niet hoef af te leggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je niet van Mika houdt dan zak je toch onmiddelijk voor het toelatingsexamen Homo zijn ?![]()
Oke dan is het goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:17 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik vind je ava grappig.
Nou toevallig had ik dat ook, niet kunnen inslapen en vaak wakker worden/niet zo diep in slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:
trouwens is het raar dat bij stoppen met roken een vorm van slaapproblemen hoort ofzo?
ben alweer klaarwakker... pfff zoveelste dag op rij..
en Mika heeft wel heel goed de clipjes van Freddy Mercury bestudeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind zijn serieuzere nummers ook wel erg goed hoor!
Maar hijs gewoon heel breed in zijn muziek en daarbij vernieuwend en zijn teksten zijn goed!
Netzo als Daniel Bedingfield, die is ook breed en heeft goede teksten. Alleen hij is ook nog eens bijzonder lekker!
Volgens mij is dat niet zo vreemd maar ik weet 't niet zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:
trouwens is het raar dat bij stoppen met roken een vorm van slaapproblemen hoort ofzo?
ben alweer klaarwakker... pfff zoveelste dag op rij..
je kan altijd nog een her aanvragenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik dat Examen niet hoef af te leggen.
Nee mika heeft goed gekeken naar andere grootheden, maar in plaats van immititeren heeft hij het geperfectioneerd!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Mika heeft wel heel goed de clipjes van Freddy Mercury bestudeerd
en nee dat is geen verwijt maar juist als compliment bedoelt, al geloof ik niet dat Mika hier komt lurken
Nou nou nou, overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee mika heeft goed gekeken naar andere grootheden, maar in plaats van immititeren heeft hij het geperfectioneerd!
en 's morgens mn bed niet uit kunnen komen.. toevallig heb ik momenteel ook geen reden om voor 10 uur mn bed uit te zijn dus dat scheeltquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou toevallig had ik dat ook, niet kunnen inslapen en vaak wakker worden/niet zo diep in slapen.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee mika heeft goed gekeken naar andere grootheden, maar in plaats van immititeren heeft hij het geperfectioneerd!
Nou soms niet soms wel, vind mika soms toch net iets fijner om te luisterenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak.
Freddy valt imo niet te perfectioneren
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou soms niet soms wel, vind mika soms toch net iets fijner om te luisteren
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Wexy het volgende:
dat liedje trouwens he.. coin operated boy... knap irritant nummer..
Mika zou met een performance a la Freddy in Wembley bij Live Aid natuurlijk wel een compleet nieuwe extra groep fans erbij krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik persoonlijk vind Mika leuk en ik zie wel dat het een leuke performer is maar 't is niet helemaal mijn muziek.
Heus Wel!!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:42 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Bailys!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Heus Wel!!![]()
trouwens stroek..... ik weet nog wel iets wat ik ook wel zou lusten nu........
[ afbeelding ]
kortgezegd ook wel genaamd...quote:
Zo min mogelijk rotsen, maar wel koudquote:Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
kortgezegd ook wel genaamd...
Beelies!
met heul veul rotsen
smaken verschillenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo min mogelijk rotsen, maar wel koud
dat hoor je toch als bodyshot uit een navel te consumerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Heus Wel!!![]()
trouwens stroek..... ik weet nog wel iets wat ik ook wel zou lusten nu........
[ afbeelding ]
Met jouw buik, word dat eerder een bodylongdrinkglasquote:Op zondag 10 februari 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hoor je toch als bodyshot uit een navel te consumeren![]()
![]()
foei !!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met jouw buik, word dat eerder een bodylongdrinkglas![]()
daar hebben ze ook hele lange flexibele rietjes voorquote:Op zondag 10 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
foei !!
en ja uit de navel is het allerlekkerste... maar aangezien ik een narcist ben............. heb ik nu geen navel om uit te drinken want ik ben niet lenig genoeg uit mn eigen navel te lebberen
moet je wel goed roksjes kunnen ontwijken, want die flikker ik er direct uitquote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met jouw buik, word dat eerder een bodylongdrinkglas![]()
je mag wel uit mijn navel komen drinkenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
foei !!
en ja uit de navel is het allerlekkerste... maar aangezien ik een narcist ben............. heb ik nu geen navel om uit te drinken want ik ben niet lenig genoeg uit mn eigen navel te lebberen
Zo'n opmerking kan jij ook beter hier dan in het H topic makenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je mag wel uit mijn navel komen drinken
dat is een optiequote:Op zondag 10 februari 2008 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hebben ze ook hele lange flexibele rietjes voor
hmz..... geen goed planquote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je mag wel uit mijn navel komen drinken
tuulk hij weet wel waar hij het neerzet...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan jij ook beter hier dan in het H topic maken![]()
ik las eerst narcis en kreeg al direct een beeld voor me van jij in een vaas met je voeten in de baileysquote:Op zondag 10 februari 2008 00:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is een optie
[..]
hmz..... geen goed plan
[..]
tuulk hij weet wel waar hij het neerzet...
Maar inderdaad as Narcist kies ik voor optie 1
ff testen of dit wil nee dusquote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik las eerst narcis en kreeg al direct een beeld voor me van jij in een vaas met je voeten in de baileys
truste issiequote:Op zondag 10 februari 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen ik ga slapen, moet morgen een vroege dienst... Dus om 5:30 op
Doet me denken aan een liedje van de cranberries:quote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
ff testen of dit wil nee dus
deze wel?
[ afbeelding ]
deze staat bij mn profiel op FemFusion....
Ik vind het wel prettig... dat geeft een klein beetje natuurlijke selectiequote:Op zondag 10 februari 2008 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het zooooo stom dat je moet betalen voor femfusion.
Nou sommigen mogen best uit mijn navel komen drinken hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan jij ook beter hier dan in het H topic maken![]()
Thanx jij ook voor wanneer je gaat!quote:
Mjah, laat ik het anders zeggen. Ik vind het vooral stom dat je moet betalen als je ook nog eens lid bent van de zazquote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig... dat geeft een klein beetje natuurlijke selectie
Thanx!quote:
dat kan ik niet anders dan beamenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah, laat ik het anders zeggen. Ik vind het vooral stom dat je moet betalen als je ook nog eens lid bent van de zaz
Nog niet...nog even aan het genieten van een bruine boterham met kaas...quote:
Vanwege fok of omdat jij een insomniac bent? Of is dat een kip-of-ei vraag?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:53 schreef Wexy het volgende:
nee ik slaap nog niet.....
wel op bed inmiddels trouwens... maar zal nog wel een paar uur wakker liggen.....
Je begrijpt dat ik je dan ga vragen waar die bijwerkingen dan van zijn...?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:00 schreef Wexy het volgende:
insimniac momenteel.... hopelijk gaan die bijwerkingen snel over...... sjugt....
Hoe is het afgelopen met je eventuele uitgever? Al wat gehoord?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:00 schreef wonderer het volgende:
Het is hier acht uur 's avonds en ik moet schrijven.
Maar ik heb nog even geen zin.
van het gestopt zijn met roken....... irritant.. net of die nicotine je in slaap kreeg voorheen.........quote:Op zondag 10 februari 2008 02:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik je dan ga vragen waar die bijwerkingen dan van zijn...?
(je mag het anders ook negeren)
Nope, maar die had gister de lancering van haar eigen (lesbo) dichtbundel dus ik neem haar niks kwalijkquote:Op zondag 10 februari 2008 02:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je eventuele uitgever? Al wat gehoord?
Maar wel stoer! Al lang?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
van het gestopt zijn met roken....... irritant.. net of die nicotine je in slaap kreeg voorheen.........
Je had eigenlijk dat feestje moeten crashen met een groot spandoek: Publish Mequote:Op zondag 10 februari 2008 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, maar die had gister de lancering van haar eigen (lesbo) dichtbundel dus ik neem haar niks kwalijk
Maar dat gaat sowieso al gebeuren (tenzij we het niet eens worden over het contract), dus dat zou zonde zijn van het ticketquote:Op zondag 10 februari 2008 02:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je had eigenlijk dat feestje moeten crashen met een groot spandoek: Publish Me
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat gaat sowieso al gebeuren (tenzij we het niet eens worden over het contract), dus dat zou zonde zijn van het ticket
In april zit er vast wel een meetje in. Als jullie maar netjes allemaal Engels praten tegen Bradquote:Op zondag 10 februari 2008 02:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel die meet doen!
een maand min 7 dagenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maar wel stoer! Al lang?
Ik wilde trouwens zeggen steek een blowtje op, maar dat kan dan natuurlijk ook niet
No problem...quote:Op zondag 10 februari 2008 02:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
In april zit er vast wel een meetje in. Als jullie maar netjes allemaal Engels praten tegen Brad
En houdt ook de lesbeau-slowchat actiefquote:Op zondag 10 februari 2008 02:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
een maand min 7 dagen
en blowen deed ik al niet... dus dat was sowieso geen optie grijnz
ach ja ik lees gewoon lekker fok snachsts... houd me van de straat
En da's het belangrijkste natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En houdt ook de lesbeau-slowchat actief
Doe jij ook de een-zin-en-dan-mag-ik-f5-en-tactiek?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En da's het belangrijkste natuurlijkHeb ik ook wat te doen tussen de moeizame zinnen door
heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Doe jij ook de een-zin-en-dan-mag-ik-f5-en-tactiek?
Yeah, zoietsquote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Doe jij ook de een-zin-en-dan-mag-ik-f5-en-tactiek?
Tot in den treure. Ik heb zelfs de open-een-document-en-dan-mag-je-f5-en-tactiek geperfectioneerd.quote:
Dan introduceer je toch een bijpersoon in de vorm van een orkaan of een vervelende peuter/man om met een botte opmerking/windvlaag een einde te maken aan emotionele overpeinzingen?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, zoiets
Mijn hoofdpersoon zit weer eens in een emotionele bui en ik ben het een beetje zat. Op de een of andere manier worden het altijd van die melodramatische zeikerds op een gegeven moment.
oke nu snap ik je weer...quote:Op zondag 10 februari 2008 02:54 schreef wonderer het volgende:
Truste Fleur.
Wexy, ik doe mee met een schrijfmarathon. Elke dag +/- 750 woorden schrijven en posten op een forum. Een soort feuilleton dus. Ik heb er nu ongeveer 500 voor het stuk van zondag en het is het einde van een hoofdstuk. Ik wil dus eigenlijk gewoon alleen dat posten en morgen beginnen met het nieuwe hoofdstuk. Da's alles
Schijtirritant, die knakkers die zo zwaar op de hand zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 03:08 schreef Wexy het volgende:
Toch raar he hoe die jongen zn eigen leven helemaal zelf weet in te vullen...
Orlyquote:Op zondag 10 februari 2008 04:52 schreef wonderer het volgende:
Vrouwen die voetballen meestal lesbisch?
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:49 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het zooooo stom dat je moet betalen voor femfusion.
Wie zijn jullie op Femfusion?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig... dat geeft een klein beetje natuurlijke selectie
Trouwens - ik vind het best een fijne afkorting maar ik denk misschien is het goed te melden dat ik geen Fleur heetquote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
oke nu snap ik je weer...
en wat Fleur zei over een onverwachte wending zodat de hoofdpersoon niet meer zo dramatisch is?
* Wexy meldtquote:
Fille klinkt zo raar als je dat tegen n persoon zegtquote:Op zondag 10 februari 2008 12:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Trouwens - ik vind het best een fijne afkorting maar ik denk misschien is het goed te melden dat ik geen Fleur heet![]()
Mijn eigen naam zit dichter bij de Fille
Famke/Femke?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Trouwens - ik vind het best een fijne afkorting maar ik denk misschien is het goed te melden dat ik geen Fleur heet![]()
Mijn eigen naam zit dichter bij de Fille
noem je dat werken?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef hierissieweer het volgende:
weer terug uit het werk! Heerlijk lekker buiten gezeten, heerlijk!
Tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden he. Heb nog SRZ-schaal-lijsten ingevuld bij het buiten zitten, de rest heeft helemaal niks gedaan, dus vond dat ik zelf wel goed bezig was.quote:
ag je mag best wat leuks schrijven over mij hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Als er dingen (of mensen) in de OP moeten, PB please
lui wezenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden he. Heb nog SRZ-schaal-lijsten ingevuld bij het buiten zitten, de rest heeft helemaal niks gedaan, dus vond dat ik zelf wel goed bezig was.
ik nietquote:Op zondag 10 februari 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
Maar had niemand vandaag een ik-wil-verliefd-zijn-gevoel vandaag?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag je mag best wat leuks schrijven over mij hoor
Ik op Tha_Erik, maar die liefde word niet beantwoordquote:
Doe maar een gok danquote:Op zondag 10 februari 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo. Jullie ken ik niet goed genoeg
Ik ben het.. tot ver over mijn oren!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk, lief!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het.. tot ver over mijn oren!
Stroekie komt al met een omschrijving.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo. Jullie ken ik niet goed genoeg
Ja, ikquote:Op zondag 10 februari 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
"pakt Hierissieweer bij z'n handje"quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroekie komt al met een omschrijving.
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"pakt Hierissieweer bij z'n handje"
komaar dan doen we het wel even samen
Hierissieweer: spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan uiterlijk vertoon. Met m'n birckenstocks huppel ik door het leven recht op de armen van mijn stille liefde af
We kunnen allebij een toneelstuk gaan opvoeren en elkaar nemen?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:41 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ja, ikIk wil heel graag maar er is niemand
buh
MOet ik dat "nemen" overdrachtelijk lezen of letterlijk?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We kunnen allebij een toneelstuk gaan opvoeren en elkaar nemen?
Bah! perverse geest! Ik ga echt niet seksueel actief zijn met een meisje/vrouw hoor! Dat vind ik echt pervers, bah. Maar we kunnen het wel gezellig met elkaar maken!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
MOet ik dat "nemen" overdrachtelijk lezen of letterlijk?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We kunnen allebij een toneelstuk gaan opvoeren en elkaar nemen?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
ieuw....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
ieuw....
is het dan ook hetero sex? half bah
of lesbische sex bah
en homo sex?![]()
en toch vraag ik het me af.....quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er sowieso geen seks plaatsvindt.
toch wakkerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er sowieso geen seks plaatsvindt.
Waar wil jij wonen? Ik wil naar duitsland (kleve/emmerich) daar is het leven goedkoper en dan vooral de kroeg!quote:
lesbische seks en homoseks, aangezien het plaatsvindt tussen een lesbeau en en homoquote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
en toch vraag ik het me af.....
hoe noem je die sex?
nee niet in Duitsland, gewoon in Nederland.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar wil jij wonen? Ik wil naar duitsland (kleve/emmerich) daar is het leven goedkoper en dan vooral de kroeg!
Jij mag het wel met vrouwen doen, als ik er maar niks van hoef te wetenquote:
het gaat er om HOE je het noemt... niet of het BAH ofquote:
ok wel op de veluwe hoor danquote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Noodly het volgende:
[..]
nee niet in Duitsland, gewoon in Nederland.
dan is het goedquote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij mag het wel met vrouwen doen, als ik er maar niks van hoef te weten
is het niet spannender beiden aan een kant van het bed?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij mag het wel met vrouwen doen, als ik er maar niks van hoef te weten
zelf service?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
lesbische seks en homoseks, aangezien het plaatsvindt tussen een lesbeau en en homo
ik flirt niet..................................quote:
wink winkquote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik flirt niet..................................
we nemen 2, 2 persoons beddenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
is het niet spannender beiden aan een kant van het bed?
niet verkeerdquote:
Dat lijkt me het toppunt van biseksualiteit...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
en toch vraag ik het me af.....
hoe noem je die sex?
ow ja dat kan ookquote:Op zondag 10 februari 2008 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lijkt me het toppunt van biseksualiteit...
neeeheeeee ge leest niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef hierissieweer het volgende:
Huh ik ben bisexueel? BAH
Verre van dat, ik ben (half) Turks en heb dus ook een turkse naam, namelijk Filiz.quote:
de narcis staat op pagina 2quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de OP - leuk
In een narcistische bui zal ik nog wel eens een stukje over mezelf schrijven, aangezien ik denk dat niemand hier me echt heel goed kent![]()
[..]
Verre van dat, ik ben (half) Turks en heb dus ook een turkse naam, namelijk Filiz.
nu kan ik dus een week geen sex meer hebben he, bedankt!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
neeeheeeee ge leest niet...
de sex van jou met een lesbo zou bisex zijn
Wat een mooie naam is dat!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
namelijk Filiz.
Mooie naaaaamquote:Op zondag 10 februari 2008 19:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Verre van dat, ik ben (half) Turks en heb dus ook een turkse naam, namelijk Filiz.
graag gedaanquote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu kan ik dus een week geen sex meer hebben he, bedankt!
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij de naamquote:
Ik dacht, dat is een flauwe grap als ik dat zeiquote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef Marble het volgende:
Filiz Navidad!
ow dus... dat had ik nog niet eens berekend.... maar nu je het zegt.......quote:Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dank u Erik, maedel en NanKingIk ben mijn ouders ook best wel dankbaar!
En Marble, die hoor ik inderdaad heel erg vaak... Ik had vroeger een vriendinnetje (vriendschappelijk) die heette Frieda, en dan was het Filiz-en-Frieda (zing het maar, het past...)
maaruh, mag ik wat vragen? Ben je ou en zo ja was het geen probleem dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dank u Erik, maedel en NanKingIk ben mijn ouders ook best wel dankbaar!
En Marble, die hoor ik inderdaad heel erg vaak... Ik had vroeger een vriendinnetje (vriendschappelijk) die heette Frieda, en dan was het Filiz-en-Frieda (zing het maar, het past...)
Had je die dan wel?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu kan ik dus een week geen sex meer hebben he, bedankt!
Nee want ik heb geen sex voor het huwelijk, en mijn ware liefde heeft trouwplannen met een ander...quote:
alweerr??????quote:
Heb jij die Friends-aflevering weleens gezien waarin Ross en Brad Pitt de anti-Rachel-club oprichten?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hierwissieweer, je hebt al te kennen gegeven dat je walgt van een zachte G, en die geef ik nevernooit op.
hadden zij ook een zachte CH?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb jij die Friends-aflevering weleens gezien waarin Ross en Brad Pitt de anti-Rachel-club oprichten?
Nee zeg, mensen met een zachte g mogen niet eens op tv!quote:
Is dat de enige reden dat je met een ander trouwt?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hierwissieweer, je hebt al te kennen gegeven dat je walgt van een zachte G, en die geef ik nevernooit op.
Owja, nee dan is het over...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft op sbs (dacht ik) een eigen tuinprogramma (de tuinruimers oid?)quote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
Echt waar, zit iemand mij net te vertellen dat eigen huis en tuin geen rob verlinde meer heeft. En zweer toch echt dat ik hem laatst zag hoor!
Yepquote:
Tja een zachte g klinkt ook niet en vooral niet dat taaltje en woord gebruik wat erbij zit...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee zeg, mensen met een zachte g mogen niet eens op tv!. Die moeten van Hillywood eerst op logopediecursus. Vraag maar aan Stella Gommans en Chantal Janzen.
kun je nu niet kijken dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep
Ik zou twee uur observeren voor rijles nu maar dat gaat niet door.
Rob heeft tegenwoordig zijn eigen tuin programma...............ergens bij een zenderquote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
Echt waar, zit iemand mij net te vertellen dat eigen huis en tuin geen rob verlinde meer heeft. En zweer toch echt dat ik hem laatst zag hoor!
ach joh dat mach de pret niet drukken dat taeltje... tochhh?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja een zachte g klinkt ook niet en vooral niet dat taaltje en woord gebruik wat erbij zit...
wat is er nu mee gebeurt dan, met eigen huis en tuin. Ik vond toen der tijd met manuaela kemp erg leuk!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft op sbs (dacht ik) een eigen tuinprogramma (de tuinruimers oid?)
Een zachte g heeft juist wel iets schattigs vind ikquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja een zachte g klinkt ook niet en vooral niet dat taaltje en woord gebruik wat erbij zit...
Volgens mij komt het omdat het veluws toch vrij hard is qua klanken, waardoor ik die g niet zo kan uitstaan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach joh dat mach de pret niet drukken dat taeltje... tochhh?
Dat heeft nu een hele andere crew.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat is er nu mee gebeurt dan, met eigen huis en tuin. Ik vond toen der tijd met manuaela kemp erg leuk!
Nope, de jongen die zou rijden is halverwege omgekeerd en terug naar huis gegaan.quote:
Ah, een kennerquote:Op zondag 10 februari 2008 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een zachte g heeft juist wel iets schattigs vind ik
Ook een mietje zeker?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, de jongen die zou rijden is halverwege omgekeerd en terug naar huis gegaan.
Het moeilijke vind ik alleen om niet zelf met een zachte g te gaan praten wanneer ik het hoor.quote:
Jammer, vond eigen huis een tuin echt een verrijking op mijn moeders donker eiken :Squote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft nu een hele andere crew.
stommerd!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, de jongen die zou rijden is halverwege omgekeerd en terug naar huis gegaan.
dat heb ik met iedere tongval in NL.. aangezien ik met 3 dialecten ben opgevoed heb ik de meeste klanken wel in mn systeem zittenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moeilijke vind ik alleen om niet zelf met een zachte g te gaan praten wanneer ik het hoor.
Eh...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ook een mietje zeker?
oeps dies flauw.......... grijnz
hahahhahaaquote:Op zondag 10 februari 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh...
Mijn gaydar is niet afgegaan bij hem. Maar dat zegt niet zoveel
Ik heb het inderdaad met alle dialecten en tongvallen wel.. Het probleem is alleen dat een zachte g meteen zo opvalt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat heb ik met iedere tongval in NL.. aangezien ik met 3 dialecten ben opgevoed heb ik de meeste klanken wel in mn systeem zitten
moet je voor de grap eens gedeeltelijk fries zijn opgevoed.. dat is pas eng...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad met alle dialecten en tongvallen wel.. Het probleem is alleen dat een zachte g meteen zo opvalt.
Hoezo? Zo erg is het toch niet om een halfbloed te zijn?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens gedeeltelijk fries zijn opgevoed.. dat is pas eng...
het is geen halfquote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Zo erg is het toch niet om een halfbloed te zijn?
Wat de boer niet kent enzo.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Marble het volgende:
Waar komt al die hostiliteit jegens groepen met een andere etnische achtergrond (bijv. een andere tongval) toch vandaen?
Ik heb niks met andere dialecten en talen hoor. Maar dat brabant, misschien komt het ook omdat een klasgenoot waar ik een aardshekel aan had ook zo'nverschrikkelijk accent heeft en dat ik het daarmee te veel associeer...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Marble het volgende:
Waar komt al die hostiliteit jegens groepen met een andere etnische achtergrond (bijv. een andere tongval) toch vandaen?
Noem je Tha_Erik nu een boer?quote:
Heet jij Frieda? Dat is grappig!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus... dat had ik nog niet eens berekend.... maar nu je het zegt.......
dat wordt geen relatie samen.... tussen jou en mij
vind het niet verkeerd klinken hoor, mijn ex was trouwens friesquote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
het is geen half
het is een derdebloed
maar nee op zich dat niet.. maar het fries is nog wel het ergste wat je als tongval/dialect kunt overnemen van anderen.. het klinkt echt voor geen meter
Ik vind het wel meevallen. De Friese tongval is erg duidelijk zolang je niet ook de Friese taal gaat spreken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
het is geen half
het is een derdebloed
maar nee op zich dat niet.. maar het fries is nog wel het ergste wat je als tongval/dialect kunt overnemen van anderen.. het klinkt echt voor geen meter
ik heb geen last van hatelijkheid tegen een tongval...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Marble het volgende:
Ben ik ou? Die ken ik nog niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maaruh, mag ik wat vragen? Ben je ou en zo ja was het geen probleem dan?
Goed gegoktquote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heet jij Frieda? Dat is grappig!
Oh, en![]()
Dat is ook een van mijn stokpaardjesquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb geen last van hatelijkheid tegen een tongval...
enige dat mij bijvoorbeeld wel ergert is dat ze hun eigen normen waarden en etnische bijzaken mee willen nemen naar de nederlandse wet en regelgeving....
Heel cru gezegd... dat ze daar in Turkije heel hard demonstreren om te proberen dat de grondwet niet veranderd wordt en het geloof buiten het onderwijs kan blijven.... Maar als er in NL een politic(us)(a) zegt dat het verstandig is geen hoofddoekjes in het onderwijs toe te staan..... dan is het dat NL niet tollerant is
Nee, hierissiewierquote:
Wauw, dat is best wel toevallig.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
Goed gegoktZelfs ook nog echt met ie.....
Oh en... jij kan natuurlijk je naam veranderne zodat die zanggrapjes niet gaan komen
Ok, maar goed, had je als je achtergrond niet zo was er wel voor uit gekomen?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben ik out? Die ken ik nog niet.
Maar ik ben biseksueel, als je dat bedoelt. En toen ik het mijn vader vertelde was hij wel even stil...maar onze familie-situatie is dermate problematisch dat het niet zo heel dramatisch meer was, er zijn wel dramatischere dingen gebeurd.
Mijn vader is trouwens net zo moslim als dat de meeste Nederlanders christen zijn, en ik ben zo moslim als dat de meeste mensen van mijn leeftijd nu christen zijn
kijksequote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs gaat even de nieuwe Hairspray kijken
waw en dat offer heb jij voor mij over???quote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wauw, dat is best wel toevallig.
En naamgrapjes aanhoren is in principe een klein offer om te maken
stokpaardjes zijn leukquote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is ook een van mijn stokpaardjesHeel lang waren hoofddoekjes gewoon verboden bij iedereen die een openbare functie bekleedde (vanuit de regering, voor ambtenaren dus). Het is pas sinds kort dat dat is veranderd, met de wat strengere regeringspartijen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef hierissieweer het volgende:
een collega zegt net tegen mij: Vandaag was het lekker weer voor sex in de natuur, ik ben het wel met haar eens
Wil je dat niet meer zeggen... het is meteen bijna 10 minuten stilquote:
Alsnog de bisex?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef hierissieweer het volgende:
een collega zegt net tegen mij: Vandaag was het lekker weer voor sex in de natuur, ik ben het wel met haar eens
ik kan je wel de ZAZ mee laten lezen online.... Expreszo ben ik geen lid van dus kan ik ook geen oordeel over geven.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik zou best de expreszo willen lezen. Staat er toevallig ook iets in over boeken?
Bah, de teller staat nu op 2 weken geen geilheid meer.quote:
matig hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik zou best de expreszo willen lezen. Staat er toevallig ook iets in over boeken?
geen idee eigenlijk.. ik let er niet zo opquote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
Denk niet dat de ZAZ veel boeken voor mannnen zal bespreken
lalalaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen... het is meteen bijna 10 minuten stil
blabla!quote:
Volgens mij is iedereen bang dat ze de slotpost te pakken hebben... Niemand durft de nieuwe OP te kopierenquote:
in dit topic zou ik me daar bij 298posts pas zorgen om makenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen bang dat ze de slotpost te pakken hebben... Niemand durft de nieuwe OP te kopieren
Dit is nummer 288 van de 301.......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in dit topic zou ik me daar bij 298posts pas zorgen om maken
3 voor tijd doet mij alarmbellen rinkelenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dit is nummer 288 van de 301.......
als je de 300 telt is het 289
nog 9 te gaan voor het zorgen maken
het niveau stijgt...quote:
Bezorg je ook?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het niveau stijgt...
en ik ben niet bang hoor! Ben eten aan het koken voor morgen
Wat kook je? Ik kan niet koken dus ben op zoek naar mensen die voor mij willen koken?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het niveau stijgt...
en ik ben niet bang hoor! Ben eten aan het koken voor morgen
whehehe.. daar is het niet goed genoeg voor hoorquote:
nah, ik gooi maar wat bij elkaar in de pan en hoop dat het smaakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat kook je? Ik kan niet koken dus ben op zoek naar mensen die voor mij willen koken?
niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. daar is het niet goed genoeg voor hoor
Dat klinkt super!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah, ik gooi maar wat bij elkaar in de pan en hoop dat het smaakt.
kipfilet, champignons, uitje, roerbakgroenten, woksaus en dan nog rijst natuurlijk!
uhuh. Lijkt me nietquote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet?
vast wel beter dan de mijne!!
Dus morgen krijg ik bezorging?
[..]
Dat klinkt super!!
Hoelaat zijn we uitgenodigd?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah, ik gooi maar wat bij elkaar in de pan en hoop dat het smaakt.
kipfilet, champignons, uitje, roerbakgroenten, woksaus en dan nog rijst natuurlijk!
Dat kan ook!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoelaat zijn we uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |