Nou ja goed, je bent ook zelf te veeleisend hoor - mensen afkeuren alleen maar om liedjesquote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
Daar ben ik het grondig mee eens!!
tsss ik schreeuw bijna om sex in een lesbo topic en hoor alleen 2 mannen over dat ze niet willen.....
heb je ook nog teruggelezen van afgelopen nacht?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja goed, je bent ook zelf te veeleisend hoor - mensen afkeuren alleen maar om liedjes
da's heul niet verkeerdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
de onderkant!!!
hij heeft een slurfje
of zoals hij het zelf noemt.. de pijp
Ik denk dat de bijbel met de zin "gaat heen en vermenigvuldig je" niet bedoeld hebben dat je het met een vrouw moest gaan doen....quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?
wel als ik om sex gil in een lesbotopic!! duhquote:
Oh ja, ik las wel iets over dat mijn leeftijd ongeveer het standaard leeftijdsverschil was bij iemandquote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
heb je ook nog teruggelezen van afgelopen nacht?
dan denk ik dat je ook leest dat je stiekum ook een beetje te jong voor me bent
je bent nog hartsikke piep, en volgens mij pas net droog achter je orenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
heb je ook nog teruggelezen van afgelopen nacht?
dan denk ik dat je ook leest dat je stiekum ook een beetje te jong voor me bent
misschien moet je het eens bij zoekertjes in KPD proberenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
wel als ik om sex gil in een lesbotopic!! duh
grijnzquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh ja, ik las wel iets over dat mijn leeftijd ongeveer het standaard leeftijdsverschil was bij iemand
Heb vanmorgen gedouched en mn handdoek kon ook achter mn niet omgezoomde oortjesquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent nog hartsikke piep, en volgens mij pas net droog achter je oren
nee dank je...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misschien moet je het eens bij zoekertjes in KPD proberen
Smilie opslaan op de computer vergroten met paint en dan inladen in tinypic ofzo en dan posten als afbeeldingquote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Wexy het volgende:
jammer dat je geen code hebt om smilies te vergroten.. dat zou voor jou handig zijn
ieuw das lelukquote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Smilie opslaan op de computer vergroten met paint en dan inladen in tinypic ofzo en dan posten als afbeelding
[ afbeelding ]
je wilt sex of je wilt het nietquote:
ik heb nog wel een klein beetje waardigheid om te te weten in welk topic ik het gooiquote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je wilt sex of je wilt het niet
maar het werkt welquote:
Maar het werkt welquote:
Tja...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb nog wel een klein beetje waardigheid om te te weten in welk topic ik het gooi
Maar het werkt wel idd... Wat niet werkt is meerdere schermen open hebben en dan niet meer kijken wat je waar neer tiktquote:
slapeloosheidquote:
gestopt zijn met roken!!quote:
Polka dots!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mijn allerliefste huisgenoot belt me net dat 'ie op het Waterlooplein een jaren '60 jurkje voor me heeft gevonden, zwart met witte stippen![]()
Niks verkeerde kant
Schoolquote:
dies cute!!quote:
Goedemorgenquote:
ow ja... tijdsbesef is wegquote:
niet goed??quote:Op maandag 11 februari 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat is er gebeurd met het lesbeau topic?!?!?!![]()
Neenquote:Op maandag 11 februari 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemiddag NanKing!
Jouw naam doet me trouwens steeds denken aan een Chinees restaurant...is dat ook je inspiratiebron geweest?
Toch iets Chineesquote:Op maandag 11 februari 2008 12:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
Inspiratiebronner zijn http://bbc.co.uk/tipping en de stad Nanjing
Jawel hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 12:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja... tijdsbesef is weg
[..]
niet goed??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |