Oja, jij bent hier ook al een tijdje ziet mijn oog op je profiel..quote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
China![]()
[..]
Whehe, klopt ja.
Ik had mijn nick trouwens nav 't boek, toen was de serie er nog niet.
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oja, jij bent hier ook al een tijdje ziet mijn oog op je profiel..
Ah jezus JBquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Aaahh, wat lief.
En hier kan ik wel zeggen waarom niet, mijn uitstrijkje is niet goed, dus moet ik naar de gyneacoloog voor verder onderzoek
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Aaahh, wat lief.
En hier kan ik wel zeggen waarom niet, mijn uitstrijkje is niet goed, dus moet ik naar de gyneacoloog voor verder onderzoek
Oh, gelukkig maar dat het zo snel is inderdaad! In onzekerheid zitten is helemaal erg.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Onrustig weefsel.
Er is kennelijk een schaal van 1 tot 5 (1 goed, 5 slecht) en bij mij is het een 3, kan dus allebei de kanten op, het kan vanzelf weggaan, maar het kan ook fout uitpakken.
Vrijdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, dus dat is in elk geval lekker snel !
Nou, laten wij er dan allemaal voor de balans maar van uit gaan dat het gewoon goed zitquote:Op maandag 11 februari 2008 13:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, daar ben ik wel blij mee, vind het wel spannend hoor, en mijn vriend is nogal overt de zeik...
Hij maakt zich nu echt heel erg druk. Zijn ouders zijn heel snel na elkaar gestorven aan kanker, dus die gaat van het ergste uit.
En dat zal het ookquote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga er vanuit dat het meevalt.
Doe dat maar jaquote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga er vanuit dat het meevalt.
Gefeliciteerd voor hemquote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef Wexy het volgende:
HIJ HEEFT ZN A DIPLOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:40 schreef maedel het volgende:
ik heb toch de indruk dat ik iets gemist heb![]()
moest begin van de middag in t zwembad kijken bij de knul die ik al 1,5 jaar zwemles geef... en daarvoor al 1,5 jaar van een vriend van mij drillessen heeft gehad...quote:Op maandag 11 februari 2008 14:40 schreef maedel het volgende:
ik heb toch de indruk dat ik iets gemist heb![]()
dank je.. hij krijgt woensdag alle felicitaties over gebracht voor we verder drillenquote:
Is dat echt je baan? Kindjes drillen?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:48 schreef Wexy het volgende:
nog 2 diploma's bij deze knul te gaan en dan heb ik 3 kids afgeleverd met A B en C in 10* jaar tijd (*+aantal jaar dat hij nog over deze 2 doet)
Nee mn hobby Dquote:Op maandag 11 februari 2008 14:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is dat echt je baan? Kindjes drillen?
Wat nobel van jequote:Op maandag 11 februari 2008 14:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nee mn hobby D
Als ik er nog voor betaald zou krijgen zat er nog logica in... maar nee deze wup doet t gewoon vrijwillig... ouders hebben gratis oppas want ze zijn weer een ADHD-er kwijt..
Ow ja t zijn allemaal gehandicapte knullen en meiden.. 1 op 1 zwemles.....
heb trouwens alleen maar knullen gehad...
de handicaps kunnen uiteenlopen van missende ledematen tot geestelijk niet alles op een rij hebben....quote:Op maandag 11 februari 2008 15:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat nobel van je
gehandicapte ADHD'ers? Of is ADHD de handicap?
die heeft gewoon in de boom zitten wachten totdat jij weer thuiskwamquote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef maedel het volgende:
heb ik net mijn auto laten wassen voor ¤ 8,50.
Kom ik thuis.
*flats* schijt er een duif op m'n auto.
Shit happens?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef maedel het volgende:
heb ik net mijn auto laten wassen voor ¤ 8,50.
Kom ik thuis.
*flats* schijt er een duif op m'n auto.
heb ik ook wel eensquote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef wonderer het volgende:
Is het stom als je je doodergert aan iemand op een forum die de rest allemaal hartstikke aardig vinden enzo?
hoiquote:
toch niet aan mij hè?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef wonderer het volgende:
Is het stom als je je doodergert aan iemand op een forum die de rest allemaal hartstikke aardig vinden enzo?
Niet alles draait om jou, dromertquote:
Niet?? De wereld toch .. op zijn minstquote:Op maandag 11 februari 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou, dromert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |