3 hele dagen, en natuurlijk volle bak tijdens de finale.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een korte stemtermijn.
Maar wel een toffe wedstrijd.
Jaaaa Burdie heeft talentquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Burdie het volgende:
Ah, tvptje voor als ik m'n stem weer terug heb.
We wilden het in de eerste instantie wel via een afvalrace doen en meer rondes creëeren, maar ivm met de tijd die ons nog rest, is dat niet haalbaar, vandaar dat we gekozen hebben om het op deze manier te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Leuk! Geen afvalrace? Gelijk een winnaar? Of komt uit de stemmen een groepje finalisten?
Het handige van youtube is dat men het direct vanuit een topic kan luisteren (ze komen embed in een topic te staan). Je hoeft trouwens niet zelf op het filmpje te staan hoor, het kan ook net als Zhenar: http://www.youtube.com/watch?v=sZR5f9_hxEEquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef moemoe het volgende:
Ik wil denk ik wel mee doen. Alleen vind ik het niet zo fijn om op youtube te staan met een eventueel filmpje. Als ik het ergens upload zodat het gedownload kan worden, is dat dan ook goed? Of filmpje naar jullie toe ofzo, ik zeg maar wat.
Want die willen allemaal een vrouw zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:43 schreef Maartel het volgende:
Die TT is wel erg uitnodigend voor mannelijke Fok!-ers
uhm nee, juist niet dus..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want die willen allemaal een vrouw zijn
Ja, Jamai bij zetten is ook niet zo handigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want die willen allemaal een vrouw zijn
Zolang we maar kunnen horen dat jij zingt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:35 schreef Burdie het volgende:
Moet je met een mp3tje meezingen, of accapella, of zijn er geen regels voor?
Ah ok, dan is het goed. Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het handige van youtube is dat men het direct vanuit een topic kan luisteren (ze komen embed in een topic te staan). Je hoeft trouwens niet zelf op het filmpje te staan hoor, het kan ook net als Zhenar: http://www.youtube.com/watch?v=sZR5f9_hxEE
Het gaat dus alleen om zang? Want bij Idols was Neil dan niet zo ver gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het handige van youtube is dat men het direct vanuit een topic kan luisteren (ze komen embed in een topic te staan). Je hoeft trouwens niet zelf op het filmpje te staan hoor, het kan ook net als Zhenar: http://www.youtube.com/watch?v=sZR5f9_hxEE
De muziek staat iets te hard. Of je stemgeluid iets te zacht. Maar ik vind deze wel mooier persoonlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:53 schreef savale het volgende:
Ik doe in ieder geval mee. Ik ben nog flink aan t twijfelen met welk nummer, maar heb wel een goed idee!
Deze even als 2e teasertje: http://www.youtube.com/watch?v=5ZdBW95EjNk
Iets te laag voor mijn stem eigenlijk, maar het einde vond ik wel geslaagd. Wat vinden jullie?
Ja ik had mn keyboard direct in de computer ingeplugt. Staat iets te hard denk.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De muziek staat iets te hard. Of je stemgeluid iets te zacht. Maar ik vind deze wel mooier persoonlijk.
WIndows Movie Maker-->Audio importeren-->Op tijdlijn plakken-->mooie foto o.i.d. erbij-->opslaanquote:Op zondag 10 februari 2008 16:39 schreef Burdie het volgende:
Ik ben wat aan het klooien met nummers opnemen en mijn stem is echt bagger (heb net griep gehad). Dat komt wel weer goed... anyways, wat ik wilde weten: ik neem alleen geluid op. Hoe zet ik het dan op youtube?
Check anders even je FBquote:Op zondag 10 februari 2008 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je hoeft dus niet zelf op het filmpje te staan? Ik wil dan best meedoen alleen ik heb geen microfoon of iets dergelijks. Is zo'n ding duur?Leuk iig dat het er echt van is gekomen, ben benieuwd naar alle inzendingen.
Als je een goede camera hebt, kan je daar meestal ook wel filmpjes mee opnemen! Dan moet je gewoon met Windows Media Maker iets leuks over het beeld heen plakken!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je hoeft dus niet zelf op het filmpje te staan? Ik wil dan best meedoen alleen ik heb geen microfoon of iets dergelijks. Is zo'n ding duur?Leuk iig dat het er echt van is gekomen, ben benieuwd naar alle inzendingen.
Ohh da's een goeiequote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Als je een goede camera hebt, kan je daar meestal ook wel filmpjes mee opnemen! Dan moet je gewoon met Windows Media Maker iets leuks over het beeld heen plakken!
Gewoon, youtube!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:47 schreef Hockeylotje het volgende:
Weet iemand waar je karaoke versies van nummers kunt vinden?
Ik hoop dat ik nog mee kan doen, heb best wel last gehad van bronchitis en kan nu niet echt uithalen ofzo
Ja, of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor Isdatzo.
Mag allebeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:10 schreef Evelien het volgende:
Moet het a capella of mag ik er gitaar bij spelen?
Doe plain white t's liedje !quote:Op zondag 10 februari 2008 00:53 schreef savale het volgende:
Ik doe in ieder geval mee. Ik ben nog flink aan t twijfelen met welk nummer, maar heb wel een goed idee!
Deze even als 2e teasertje: http://www.youtube.com/watch?v=5ZdBW95EjNk
Iets te laag voor mijn stem eigenlijk, maar het einde vond ik wel geslaagd. Wat vinden jullie?
En jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
savala of Zhenar moet Tom Waits - I hope I dont fall in love with you doen
Maak je niet druk, er gaat vast en zeker nog veel meer komen hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef Evelien het volgende:
Fuck dat meen je niet, ben ik serieus de enige die heeft gereageerd?!
speciaal voor jou n klein stukje dan: http://home.casema.nl/dick.vanleeuwen/gitaarnet/delilah.mp3quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Doe plain white t's liedje !
Hmmmz dus bij deze lig ik al n stem op hem achter dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
Die andere met die lage stem, ben vergeten wie, mag Tom Waits ook doen hoor
Jullie moeten hem gewoon alle drie doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:51 schreef savale het volgende:
[..]
Hmmmz dus bij deze lig ik al n stem op hem achter dus [afbeelding]
is dat toegestaan? je stem door filters halen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:43 schreef savale het volgende:
[..]
speciaal voor jou n klein stukje dan: http://home.casema.nl/dick.vanleeuwen/gitaarnet/delilah.mp3![]()
Stuur die zowiezo niet in, maar ik kan iedereen aanbevelen om in de badkamer te gaan zitten zingen voor een beetje extra galmquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
is dat toegestaan? je stem door filters halen?
Klinkt verder niet slecht hoor, daar niet van, maar vraag me af of dat niet tegen de spelregels in zou gaan
Eens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:54 schreef Danny het volgende:
Ik vind trouwens dat alle crewleden sowieso mee zouden moeten doen eigenlijk [afbeelding]
Je zou mijn held zijn!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:50 schreef savale het volgende:
Lindytje wat is de artiestnaam? Ik kan anders uit het echte nummer wel de zang een beetje proberen weg te filteren. Kwestie van je microfoon hard genoeg en de echte stem hoor je dan niet meer...
Ik kijk morgen even voor je. Nu bedtijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zou mijn held zijn!!![]()
Het is het nummer All that jazz van de musical Chicago. De musical of de film, dat maakt niet zo heel veel uit, de nummers zijn ongeveer hetzelfde. Zijn makkelijk te vinden online en anders kan ik m je wel doorsturen, maar het is echt een mega-bestand...
Super! Dank alvast!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:59 schreef savale het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even voor je. Nu bedtijd
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef Svensational het volgende:
het kan ook net als Zhenar: http://www.youtube.com/watch?v=sZR5f9_hxEE
Ben je ook al aan het oefenen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:54 schreef Danny het volgende:
Ik vind trouwens dat alle crewleden sowieso mee zouden moeten doen eigenlijk
Ik zou niet zo 'dapper' geweest zijn als ik wist dat ik de eerste wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Evelien!Dappere!
Enneh... als er 1 schaap over de dam is...
Je bent iig al niet meer alleen!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik zou niet zo 'dapper' geweest zijn als ik wist dat ik de eerste was
Hmmm... zal ik...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik sta er al tussen
FOK!Idols: De kandidaten!
nu de rest van de crew nog
haha, ja, ik raak héél snel gefrustreerd!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef savale het volgende:
Haha nu al opgegeven? Wat gaat r mis?
deze natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... zal ik...
Eens denken welk nummer ik dan zou kiezen...
Naaktquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben nog even aan het overwegen of en hoe ik meedoe
Maak er een film van met knuffels die playbackenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben nog even aan het overwegen of en hoe ik meedoe
RecomServ en Danny hebben ook een oud liedje ingestuurd, dus dat mag best.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Marble het volgende:
Ik snap het niet zo goed. Moet iedereen een nieuwe inzending opnemen, of mag je ook je inzending van tijdens het brainstormtopique nog mee laten doen? Zo ja, dan wil ik mijn Ring of Fire wel mee laten doen. Want ik ben te lui om wat nieuws op te nemen.
och, mijn filmpje is uit december 2005. 1 januari 2006 ben ik gestopt met roken. Voor die tijd was het erg knap als je me zonder sigaret kon spottenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:52 schreef Svensational het volgende:
Danny zit er een beetje lomp bij met z'n sigaret! Ik zie Nikki al een peuk opsteken tijdens het zingen!
Het filmpje duurt 1:11, je maakt mij niet wijs dat je 60 minuten * 16 uur op = 960 sigaretten per dag rooktequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
och, mijn filmpje is uit december 2005. 1 januari 2006 ben ik gestopt met roken. Voor die tijd was het erg knap als je me zonder sigaret kon spotten
Das geen echo, maar galm. en inderdaad het is een overkill aan galmquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Svensational het volgende:
RecomServ zingt niet slecht maar heeft wel een beetje een echo.!
neuh, ongeveer 60-80.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het filmpje duurt 1:11, je maakt mij niet wijs dat je 60 minuten * 16 uur op = 960 sigaretten per dag rookte.
Nee.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Moet je op de filmpjes te zien zijn :")
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef lauwert het volgende:
Als ik ergens een fatsoenlijke mic. kan vinden neem ik wel even wat op
Dan TVP ik hem ffquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef lauwert het volgende:
Als ik ergens een fatsoenlijke mic. kan vinden neem ik wel even wat op
Mooiste is dat na mijn 'uithaal'quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht in het begin dat Danny "oh denneboom" ging zingen
so what. doet 't bij mij ook niet. Who gives a fuck? Is toch gewoon voor de leuk joh?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb voor mezelf een poging gewaagd, maar het klinkt in de verste verte nergens naar.
Nee, ik ben een zanger wil je zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb voor mezelf een poging gewaagd, maar het klinkt in de verste verte nergens naar.
Jouw inzendingquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn inzending ingestuurd!![]()
Dit was ik geloof ik niet van plan geweest, maar in het kader van schapen en dammen vond ik toch dat ik wel ook maar mee moest doen.
Ik heb het net nog even teruggeluisterd en het klinkt heel braaf en truttig.![]()
Maar goed, het klinkt iig niet heel vreselijk vals, dat is al iets.
Het scheelt al als je het bij daglicht gaat opnemen... Maar ja dan nog blijft t niet goed vrees ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:43 schreef Lindytje het volgende:
OMG!! Ik heb een probleempje... Ik wil best met beeld iets inzenden, maar dan krijg ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=N44kkgYfteU
Op de computer was het iets minder erg dan dat het op youtube is, daar wordt het verschil tussen beeld en geluid wel heel groot...
Nee, ik neem direct met mijn webcam op. Dat sla ik gewoon op en dan upload ik het naar youtube... Nou ja, anders maar gewoon beeld dat scheef loopt...quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:44 schreef savale het volgende:
[..]
Het scheelt al als je het bij daglicht gaat opnemen... Maar ja dan nog blijft t niet goed vrees ikNeem je het direct via youtube op? Je zou eens windows movie maker kunnen proberen anders en dan opslaan als wmv bestand en dat uploaden naar youtube.
Je hebt trouwens wel een goede stem!
Alleen in het geval als je zelf denkt dat je heel goed bent en dat t eigenlijk heel slecht is... (zijn wel de leukste trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat als je gaat zingen op youtube dat filmpje je hele leven blijft achtervolgen
Als jij die van zwart wit b eeld op youtube bent vind ik dit zonder doubt de beste.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:03 schreef savale het volgende:
Vanaaf gemaakt:
http://www.savale.nl/wp-c(...)%20Creep%20Cover.mp3
Met dit nr ga ik ook meedoen. Video is weer eens vertraagd dus dat moet ik morgen even fixen. Ben benieuwd wat jullie van de uithaal vinden [afbeelding]
Haha ik ben die zwart witte jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij die van zwart wit b eeld op youtube bent vind ik dit zonder doubt de beste.
In één keer wordt er iemand gekozen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb nog een vraagje he.. Zijn er ook meerdere rondes? Of wordt er in een keer iemand gekozen?
Ze doen het gewoon alle 6 hier.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja en heel veel video's in het kandidaten topic doen niet meer.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik heb opgenomen, video on teh way.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben aan het uploaden....
Morgenochtend heb ik 3 pm's dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik wil wel maar ik weet nog niet zeker of ik mee doe, mijne staat wel een tijdje op youtube wisselende reacties van zeer positief naar zeer kut. Rating.. is 3,5 ster
Jij ging toch niet over de PM's?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgenochtend heb ik 3 pm's dus?
quote:
quote:Ik ga hier niet over![]()
*stampvoet*
Ik zei:quote:
/quote:Ik ga daar niet over, lees de spelregels, vieze flikker
Sterker nog, je hebt nu al een PM!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgenochtend heb ik 3 pm's dus?
Je klinkt echt tofquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nu al een PM!![]()
Enne, ik vind dit toch eigenlijk wel rete-eng...![]()
quote:
Het moet nog geëdit worden door een FA, mods kunnen geen youtube-filmpjes postenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dank je!
Enne, mooie post heeft Peri gemaakt in t kandidatentopic!
Aaha!! Ik heb niks gezegd!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het moet nog geëdit worden door een FA, mods kunnen geen youtube-filmpjes posten.
Vind ik ook samen met die ReconServquote:Op zondag 17 februari 2008 11:06 schreef savale het volgende:
Goed gelukt Lindytje! Klinkt goed!
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Vind ik ook samen met die ReconServ
Graag gedaan, je hebt een goede stem alleen ik ben niet fan van het liedje.quote:
Je zingt goed. Ik moest wel lachen om je zo te zien zitten in die stoel. Heel droogjes zonder de mimiek of bewegingen die voor mijn gevoel bij zo'n nummer horen.quote:
Haha, geniaalquote:
Haha, klopt! Ik kan als ik te veel beweeg kan mijn cam het niet meer volgen en begint ie te haperen...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zingt goed. Ik moest wel lachen om je zo te zien zitten in die stoel. Heel droogjes zonder de mimiek of bewegingen die voor mijn gevoel bij zo'n nummer horen.
Nice!!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:03 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Graag gedaan, je hebt een goede stem alleen ik ben niet van fan van het liedje.
Ik heb nu ook iets ingestuurd, http://www.youtube.com/watch?v=0v1tPZNPVmc
Ik had er twee waar ik uit kon kiezen ik heb maar voor deze gekozen, nu maar hopen dat het wat is.
Die is wel netjes. die new shoes is wel beetje vals hier en daarquote:Op zondag 17 februari 2008 13:03 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Graag gedaan, je hebt een goede stem alleen ik ben niet van fan van het liedje.
Ik heb nu ook iets ingestuurd, http://www.youtube.com/watch?v=0v1tPZNPVmc
Ik had er twee waar ik uit kon kiezen ik heb maar voor deze gekozen, nu maar hopen dat het wat is.
LOL wordt me trademarkquote:Enne, wat heb jij een hoekige hoektanden joh! Viel me op!
Toch zou ik zeggen: let go of that idea. Als je je hart in het zingen legt dan krijg je dat soms. Wel beter dan zonder emotie. Okay.... sommigen kijken erbij alsof ze moeten poepen. Da's waarquote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, klopt! Ik kan als ik te veel beweeg kan mijn cam het niet meer volgen en begint ie te haperen...
En met mimiek is niet om áán te zien, ik ga dan héle domme koppen trekken!
Nee nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Rayman!![]()
Je hebt hem toch wel ook gePMd he?
Is het aanbod zo slecht dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet met zo weinig nog niet eens op wie ik moet gaan stemmen
En, heb je al wat opgenomen? Ben erg benieuwd!!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
godverdegodver.. zit ik klaar, is de buurvrouw aan het stofzuigen (met een betonboor zo te horen)
quote:
Die heb ik niet nodigquote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hengel nodig? Of gaat het vissen zo ook wel?
jaquote:Op maandag 18 februari 2008 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En, heb je al wat opgenomen? Ben erg benieuwd!!
Ben wel errug benieuwd naar Because of you!!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaik heb wat opgenomen, maar moest direct na het opnemen weg
zit nu nog te twijfelen tussen een oudere opname en deze...
dit was "Over de Muur" van Klein Orkest
maar heb ook nog Norah Jones - Don't Know Why en Because of you van Kelly Clarkson staan
*twijfel*
Ik moet mn inzending ook nog doen hequote:Op maandag 18 februari 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's deze: http://nl.youtube.com/watch?v=FQNx5S9zPDw
maar ik moet Over de muur nog even naar een goed youtube formaat pleuren.. dus dit is nog niet mijn inzending
Toe maar!! Jeej!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef savale het volgende:
[..]
Ik moet mn inzending ook nog doen he![]()
Zal t morgen even gaan regelen. Maaruh voorlopig zal op jou gaan stemmen: echt goed gedaan! Beste van allemaal tot nu toe... en dan Lindytje en Recon op de 2e plek
Hahahahaha!! Leuk he, liedjes in je hoofd hebben?? All that jazz is gewoon tof..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de hele tijd All that jazz in m'n hoofd.
die zing ik altijd onder de douche, omdat daar de akoestiek zo tof isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!! Leuk he, liedjes in je hoofd hebben?? All that jazz is gewoon tof..![]()
Haha is zowiezo een aanrader voor iedereen: je filmpje opnemen in de badkamerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zing ik altijd onder de douche, omdat daar de akoestiek zo tof is
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:44 schreef savale het volgende:
[..]
Haha is zowiezo een aanrader voor iedereen: je filmpje opnemen in de badkamer
ik heb geen badkamer, alleen ...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:44 schreef savale het volgende:
[..]
Haha is zowiezo een aanrader voor iedereen: je filmpje opnemen in de badkamer
Het toilet wil ook weleens voor een beetje galm zorgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen badkamer, alleen ...
een douchekabine-ding in de slaapkamer van 90cm bij 90cm
Hahahahah!! De volgende keer ga ik op de wc zitten zingen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef savale het volgende:
[..]
Het toilet wil ook weleens voor een beetje galm zorgen
Ja, die heb ik inmiddels. Moest m wel ergens voor 1.99 aanschaffen, maar soit. Daar is funny honey ook te vinden, maar paypal werkt niet mee dus dat krijg ik niet voor elkaar....quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
heb jij dan de karaoke versie ergens van All that Jazz?
ik heb die namelijk ook nergens kunnen vinden
Ja ben er zelf ook erg blij mee, leuk dat je niet op jezelf stemt!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
heb nu eindelijk even de tijd om rustig alle andere filmpjes te bekijken
en jeetje, savale! You've got my vote!geweldige stem, ritme en een goede keus qua nummer voor je stem!
ik ben fan!
Ik heb er met plezier naar geluisterd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:15 schreef savale het volgende:
Jeeeej mijn inzending eindelijk ook op youtube gezet
http://www.youtube.com/watch?v=qBvgUSLlxsA
Haha uhhh vroeger logopedie gehad omdat ik de 'R' niet uit kon sprekenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die van savale ook leuk ja, alleen.. Spreek jij het nu uit als cweep?
Ik heb m gehoord/gezien en het klinkt gewoon top hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 10:01 schreef savale het volgende:
[..]
Haha uhhh vroeger logopedie gehad omdat ik de 'R' niet uit kon sprekenMisschien is dat toch niet helemaal goed gekomen nog
edit: Claudia_x en Harajuku bedankt voor t compliment!
dan heb ik het goed gedaan thanxquote:Op zondag 24 februari 2008 10:21 schreef savale het volgende:
Thanks, in de openingspost staat dat je een PM moet sturen. Haha geen idee of r wat te winnen valt eigenlijk
kee dan...quote:Op zondag 24 februari 2008 10:42 schreef savale het volgende:
Ben benieuwd! Je kan t linkje hier ook posten kunnen we vast kijken
Nou dan ga ik maar weer stemmen a.s zaterdagquote:Op zondag 24 februari 2008 10:43 schreef PeRi het volgende:
Een prijsje zal er zeker komen, PR en wijzelf zijn hard bezig een leuke prijs te regelen. Maar een WII kan je op je buik schrijven.
potverdikkeme lekker gezongen zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 10:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
kee dan...
niet lachen hoor, ik ga wel soms naast de noot
http://nl.youtube.com/watch?v=QhsV2bRp40U
Dat dusquote:
Thanx dearquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx deardeze bejaarde groeit een beetje
Dat laatste filmpje is trouwens ook
BTW ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk. Of je nou niet op de noot zingt of wel, muziek maken, zingen is gewoon leuk.
Maar ik weet nog steeds wel waar mijn stem naar toegaat, ik ben al fan van iemand hier
hey, you deserve it, simple as thatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:53 schreef savale het volgende:
[..]Thanks voor de support Bren!
Ja het stemmen gaat via de PM heb ik begrepen. Is iets van een poll niet makkelijker?
quote:Dus vanaf 1 maart kan ik stemmen ?
Heb jij even geluk, doordat er elke vier jaar een schrikkeldag is, kun je al stemmen vanaf 29 februari . Ook dit gebeurt weer via de PM. Hoe dat precies werkt hoor je dan. Stemmen kan tot 2 maart 23:59
Wordt wel kort dag voor mij want vanaf 29 feb heb ik geen internetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Komt nog een medeling met meer informatie.
Kan je niet tot morgenavond wachten? Want er kunnen vanavond en morgen nog inzendingen komen. Als je het me morgenavond pm't, vind ik het primaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wordt wel kort dag voor mij want vanaf 29 feb heb ik geen internet [afbeelding] , althans dan wordt ik overgenomen door een andere provider. Ik heb dus geen idee hoe lang die overname gaat duren. Mag ik jou alvast mijn stem pmmen dan? Please?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je niet tot morgenavond wachten? Want er kunnen vanavond en morgen nog inzendingen komen. Als je het me morgenavond pm't, vind ik het prima!
Echt wel! Ik kannie wachten want (hopelijk) vanaf volgende week maandag surf ik met 3 MB sneller over het inetquote:
Nee alleen echte FOK!kers mogen stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is goed, morgenavond heb ik nog inet, top [afbeelding]
Nog een klein vraagje, mogen ook niet-Fokkers stemmen? Dit vraag ik voor mijn dochter want die is ook fan van een van de deelnemers (en nee, ik ben het niet trouwens). Ze is wel fan van mij hoor maar dat heeft niets met zingen te maken [afbeelding]
kee zal dr zeggen ff snel een accountje aan te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee alleen echte FOK!kers mogen stemmen.
Een poll is ook veel fraudegevoeliger.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:53 schreef savale het volgende:
[..]Thanks voor de support Bren!
Ja het stemmen gaat via de PM heb ik begrepen. Is iets van een poll niet makkelijker?
Wel naar Idols pm´n dan he! Dit voor het overzichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wordt wel kort dag voor mij want vanaf 29 feb heb ik geen internet, althans dan wordt ik overgenomen door een andere provider. Ik heb dus geen idee hoe lang die overname gaat duren. Mag ik jou alvast mijn stem pmmen dan? Please?
mijn dochter is niet fake hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:21 schreef PeRi het volgende:
Nou, er wordt toch wel gekeken naar de stemmende (al dan niet fake) accounts hoor.
Ik heb een hele lieve echte dochterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:26 schreef savale het volgende:
Maar Bren je hebt toch echt een dochter?Dus dan is het geen fake account. Echt n muzikale familie! Echt leuk de nummers die ze ook zelf schrijft! Ik zal er even een berichtje achterlaten ook.
Succes met de inet verhuizing, hopelijk duurt het niet al te lang.
Ik heb liever wat minder stemmen en de zekerheid dat het eerlijk is, dan een poll die gemanipuleerd is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:35 schreef savale het volgende:
Ja n poll is wel fraudegevoeliger, maar wel meer kans dat er daadwerkelijk gestemd gaat worden
Ja die muts lieverdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef PeRi het volgende:
Met een fake account bedoel ik idd een account dat enkel is aangemaakt om te stemmen. Je dochter mag natuurlijk een account aanmaken en een filmpje insturen en ook stemmen! Leuk juist!
Nou, ze staat erbij. Nog ff wachten op een FAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja die muts zegt nu dat ze wil nadenken over haar deelname want ze vindt het eng...
Maar een account zal ze wel zo aanmakenThanx
ze zei het me net ja...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze staat erbij. Nog ff wachten op een FA.
Ik heb wél 24 uur nodig om van 4 naar 1 te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef savale het volgende:
keuzes... Ik ben er ook niet uit. Had eigenlijk m;n keus al gemaakt, maar wacht nog even tot het echt zo ver is. Je weet nooit wat er nog komt he [afbeelding]
met de "echte" Idols hebben ze daar zelfs een paar weken voor nodig dussuhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wél 24 uur nodig om van 4 naar 1 te gaan
Je moet waarschijnlijk een top3 maken met het stemmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wél 24 uur nodig om van 4 naar 1 te gaan
Dan heb ik ook nog wel 24 uur nodig om ze op de goede plek te zettenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk een top3 maken met het stemmen.
Dat moet je zelf beslissenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
mag je je inzending nog aanpassen?
Wil misschien toch http://nl.youtube.com/watch?v=FQNx5S9zPDw deze inzenden...
ging je zelf nog meedoen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het trouwens echt tof dat er zoveel mensen mee doen!
Kijk nog eens goed in het kandidatentopic.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Marble klinkt geil
Lindytje zou ik gewoon naar kunnen luisteren
Savale ook
Leonilein heeft ook wat
De rest kan zingen maar doet niets voor me. Ja, ik denk dat ik hieruit een keuze ga maken..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Marble klinkt geil
okquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet je zelf beslissen. Als je wilt wisselen voor donderdag 23:59 pm'en
.
Wat Sven al zei!quote:
Same here. Maar ja, er moeten altijd een paar Zosja's, I-Jays en Ellens tussen zitten zodat de rest er extra goed bij afsteekt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik deed mee in het kader van 'als er 1 schaap over de dam is...' maar sommige schapen die gevolgd zijn, zijn zo goed dat ik mijn inzending maar heel magertjes vind nu.![]()
Ik heb een nieuwe favoriet gevonden in MeXxis. Wow.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef roooosje het volgende:
Savale en Flying Fox FTW! Die vind ik boven de rest uitsteken.
Waarom doe jij niet mee eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef roooosje het volgende:
Savale en Flying Fox FTW! Die vind ik boven de rest uitsteken.
Same here...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat Sven al zei!
Enneh... ik zou me nu al wel terug willen trekken.Ik deed mee in het kader van 'als er 1 schaap over de dam is...' maar sommige schapen die gevolgd zijn, zijn zo goed dat ik mijn inzending maar heel magertjes vind nu.
![]()
Eens!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind je helemaal niet slecht hoor BE.
Waar komt dat liedje trouwens vandaan?
Same here..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat Sven al zei!
Enneh... ik zou me nu al wel terug willen trekken.Ik deed mee in het kader van 'als er 1 schaap over de dam is...' maar sommige schapen die gevolgd zijn, zijn zo goed dat ik mijn inzending maar heel magertjes vind nu.
![]()
Jij doet pabo of begrijp ik 't nu verkeerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef FlyingFox het volgende:
@Rooosje. Kom eens langs in 't pabo-gebouw; daar staat een vleugel waar ik af en toe seks mee heb op speel.
Reken er maar niet op. (wheheh, ik zei 'reken' in een opmerking over de paboquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet pabo of begrijp ik 't nu verkeerd?
Zit je daar voortaan? RIP v.d. Grintengebouwquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. (wheheh, ik zei 'reken' in een opmerking over de pabo). Nee, maar daar staat de enige piano in het scholencomplex.
Misschien komt het doordat je browser die vele filmpjes niet in een keer kan laden en daardoor vastlooptquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef BwennieBren het volgende:
FOK loopt telkens vast als ik het kandidatentopic aanklik, balen zeg!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat je browser die vele filmpjes niet in een keer kan laden en daardoor vastloopt! Probeer het eens via deze link: FOK!Idols: De kandidaten! heb je steeds 1 filmpje per pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |