Het toilet wil ook weleens voor een beetje galm zorgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen badkamer, alleen ...
een douchekabine-ding in de slaapkamer van 90cm bij 90cm
Hahahahah!! De volgende keer ga ik op de wc zitten zingen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef savale het volgende:
[..]
Het toilet wil ook weleens voor een beetje galm zorgen
Ja, die heb ik inmiddels. Moest m wel ergens voor 1.99 aanschaffen, maar soit. Daar is funny honey ook te vinden, maar paypal werkt niet mee dus dat krijg ik niet voor elkaar....quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
heb jij dan de karaoke versie ergens van All that Jazz?
ik heb die namelijk ook nergens kunnen vinden
Ja ben er zelf ook erg blij mee, leuk dat je niet op jezelf stemt!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
heb nu eindelijk even de tijd om rustig alle andere filmpjes te bekijken
en jeetje, savale! You've got my vote!geweldige stem, ritme en een goede keus qua nummer voor je stem!
ik ben fan!
Ik heb er met plezier naar geluisterd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:15 schreef savale het volgende:
Jeeeej mijn inzending eindelijk ook op youtube gezet
http://www.youtube.com/watch?v=qBvgUSLlxsA
Haha uhhh vroeger logopedie gehad omdat ik de 'R' niet uit kon sprekenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die van savale ook leuk ja, alleen.. Spreek jij het nu uit als cweep?
Ik heb m gehoord/gezien en het klinkt gewoon top hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 10:01 schreef savale het volgende:
[..]
Haha uhhh vroeger logopedie gehad omdat ik de 'R' niet uit kon sprekenMisschien is dat toch niet helemaal goed gekomen nog
edit: Claudia_x en Harajuku bedankt voor t compliment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |