Het toilet wil ook weleens voor een beetje galm zorgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen badkamer, alleen ...
een douchekabine-ding in de slaapkamer van 90cm bij 90cm
Hahahahah!! De volgende keer ga ik op de wc zitten zingen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef savale het volgende:
[..]
Het toilet wil ook weleens voor een beetje galm zorgen
Ja, die heb ik inmiddels. Moest m wel ergens voor 1.99 aanschaffen, maar soit. Daar is funny honey ook te vinden, maar paypal werkt niet mee dus dat krijg ik niet voor elkaar....quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
heb jij dan de karaoke versie ergens van All that Jazz?
ik heb die namelijk ook nergens kunnen vinden
Ja ben er zelf ook erg blij mee, leuk dat je niet op jezelf stemt!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
heb nu eindelijk even de tijd om rustig alle andere filmpjes te bekijken
en jeetje, savale! You've got my vote!geweldige stem, ritme en een goede keus qua nummer voor je stem!
ik ben fan!
Ik heb er met plezier naar geluisterd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:15 schreef savale het volgende:
Jeeeej mijn inzending eindelijk ook op youtube gezet
http://www.youtube.com/watch?v=qBvgUSLlxsA
Haha uhhh vroeger logopedie gehad omdat ik de 'R' niet uit kon sprekenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die van savale ook leuk ja, alleen.. Spreek jij het nu uit als cweep?
Ik heb m gehoord/gezien en het klinkt gewoon top hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 10:01 schreef savale het volgende:
[..]
Haha uhhh vroeger logopedie gehad omdat ik de 'R' niet uit kon sprekenMisschien is dat toch niet helemaal goed gekomen nog
edit: Claudia_x en Harajuku bedankt voor t compliment!
dan heb ik het goed gedaan thanxquote:Op zondag 24 februari 2008 10:21 schreef savale het volgende:
Thanks, in de openingspost staat dat je een PM moet sturen. Haha geen idee of r wat te winnen valt eigenlijk
kee dan...quote:Op zondag 24 februari 2008 10:42 schreef savale het volgende:
Ben benieuwd! Je kan t linkje hier ook posten kunnen we vast kijken
Nou dan ga ik maar weer stemmen a.s zaterdagquote:Op zondag 24 februari 2008 10:43 schreef PeRi het volgende:
Een prijsje zal er zeker komen, PR en wijzelf zijn hard bezig een leuke prijs te regelen. Maar een WII kan je op je buik schrijven.
potverdikkeme lekker gezongen zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 10:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
kee dan...
niet lachen hoor, ik ga wel soms naast de noot
http://nl.youtube.com/watch?v=QhsV2bRp40U
Dat dusquote:
Thanx dearquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx deardeze bejaarde groeit een beetje
Dat laatste filmpje is trouwens ook
BTW ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk. Of je nou niet op de noot zingt of wel, muziek maken, zingen is gewoon leuk.
Maar ik weet nog steeds wel waar mijn stem naar toegaat, ik ben al fan van iemand hier
hey, you deserve it, simple as thatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:53 schreef savale het volgende:
[..]Thanks voor de support Bren!
Ja het stemmen gaat via de PM heb ik begrepen. Is iets van een poll niet makkelijker?
quote:Dus vanaf 1 maart kan ik stemmen ?
Heb jij even geluk, doordat er elke vier jaar een schrikkeldag is, kun je al stemmen vanaf 29 februari . Ook dit gebeurt weer via de PM. Hoe dat precies werkt hoor je dan. Stemmen kan tot 2 maart 23:59
Wordt wel kort dag voor mij want vanaf 29 feb heb ik geen internetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Komt nog een medeling met meer informatie.
Kan je niet tot morgenavond wachten? Want er kunnen vanavond en morgen nog inzendingen komen. Als je het me morgenavond pm't, vind ik het primaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wordt wel kort dag voor mij want vanaf 29 feb heb ik geen internet [afbeelding] , althans dan wordt ik overgenomen door een andere provider. Ik heb dus geen idee hoe lang die overname gaat duren. Mag ik jou alvast mijn stem pmmen dan? Please?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je niet tot morgenavond wachten? Want er kunnen vanavond en morgen nog inzendingen komen. Als je het me morgenavond pm't, vind ik het prima!
Echt wel! Ik kannie wachten want (hopelijk) vanaf volgende week maandag surf ik met 3 MB sneller over het inetquote:
Nee alleen echte FOK!kers mogen stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is goed, morgenavond heb ik nog inet, top [afbeelding]
Nog een klein vraagje, mogen ook niet-Fokkers stemmen? Dit vraag ik voor mijn dochter want die is ook fan van een van de deelnemers (en nee, ik ben het niet trouwens). Ze is wel fan van mij hoor maar dat heeft niets met zingen te maken [afbeelding]
kee zal dr zeggen ff snel een accountje aan te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee alleen echte FOK!kers mogen stemmen.
Een poll is ook veel fraudegevoeliger.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:53 schreef savale het volgende:
[..]Thanks voor de support Bren!
Ja het stemmen gaat via de PM heb ik begrepen. Is iets van een poll niet makkelijker?
Wel naar Idols pm´n dan he! Dit voor het overzichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wordt wel kort dag voor mij want vanaf 29 feb heb ik geen internet, althans dan wordt ik overgenomen door een andere provider. Ik heb dus geen idee hoe lang die overname gaat duren. Mag ik jou alvast mijn stem pmmen dan? Please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |