Is het aanbod zo slecht dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet met zo weinig nog niet eens op wie ik moet gaan stemmen
En, heb je al wat opgenomen? Ben erg benieuwd!!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
godverdegodver.. zit ik klaar, is de buurvrouw aan het stofzuigen (met een betonboor zo te horen)
quote:
Die heb ik niet nodigquote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hengel nodig? Of gaat het vissen zo ook wel?
jaquote:Op maandag 18 februari 2008 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En, heb je al wat opgenomen? Ben erg benieuwd!!
Ben wel errug benieuwd naar Because of you!!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaik heb wat opgenomen, maar moest direct na het opnemen weg
zit nu nog te twijfelen tussen een oudere opname en deze...
dit was "Over de Muur" van Klein Orkest
maar heb ook nog Norah Jones - Don't Know Why en Because of you van Kelly Clarkson staan
*twijfel*
Ik moet mn inzending ook nog doen hequote:Op maandag 18 februari 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's deze: http://nl.youtube.com/watch?v=FQNx5S9zPDw
maar ik moet Over de muur nog even naar een goed youtube formaat pleuren.. dus dit is nog niet mijn inzending
Toe maar!! Jeej!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef savale het volgende:
[..]
Ik moet mn inzending ook nog doen he![]()
Zal t morgen even gaan regelen. Maaruh voorlopig zal op jou gaan stemmen: echt goed gedaan! Beste van allemaal tot nu toe... en dan Lindytje en Recon op de 2e plek
Hahahahaha!! Leuk he, liedjes in je hoofd hebben?? All that jazz is gewoon tof..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de hele tijd All that jazz in m'n hoofd.
die zing ik altijd onder de douche, omdat daar de akoestiek zo tof isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!! Leuk he, liedjes in je hoofd hebben?? All that jazz is gewoon tof..![]()
Haha is zowiezo een aanrader voor iedereen: je filmpje opnemen in de badkamerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zing ik altijd onder de douche, omdat daar de akoestiek zo tof is
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:44 schreef savale het volgende:
[..]
Haha is zowiezo een aanrader voor iedereen: je filmpje opnemen in de badkamer
ik heb geen badkamer, alleen ...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:44 schreef savale het volgende:
[..]
Haha is zowiezo een aanrader voor iedereen: je filmpje opnemen in de badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |