quote:Op zondag 17 februari 2008 11:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Vind ik ook samen met die ReconServ
Graag gedaan, je hebt een goede stem alleen ik ben niet fan van het liedje.quote:
Je zingt goed. Ik moest wel lachen om je zo te zien zitten in die stoel. Heel droogjes zonder de mimiek of bewegingen die voor mijn gevoel bij zo'n nummer horen.quote:
Haha, geniaalquote:
Haha, klopt! Ik kan als ik te veel beweeg kan mijn cam het niet meer volgen en begint ie te haperen...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zingt goed. Ik moest wel lachen om je zo te zien zitten in die stoel. Heel droogjes zonder de mimiek of bewegingen die voor mijn gevoel bij zo'n nummer horen.
Nice!!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:03 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Graag gedaan, je hebt een goede stem alleen ik ben niet van fan van het liedje.
Ik heb nu ook iets ingestuurd, http://www.youtube.com/watch?v=0v1tPZNPVmc
Ik had er twee waar ik uit kon kiezen ik heb maar voor deze gekozen, nu maar hopen dat het wat is.
Die is wel netjes. die new shoes is wel beetje vals hier en daarquote:Op zondag 17 februari 2008 13:03 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Graag gedaan, je hebt een goede stem alleen ik ben niet van fan van het liedje.
Ik heb nu ook iets ingestuurd, http://www.youtube.com/watch?v=0v1tPZNPVmc
Ik had er twee waar ik uit kon kiezen ik heb maar voor deze gekozen, nu maar hopen dat het wat is.
LOL wordt me trademarkquote:Enne, wat heb jij een hoekige hoektanden joh! Viel me op!
Toch zou ik zeggen: let go of that idea. Als je je hart in het zingen legt dan krijg je dat soms. Wel beter dan zonder emotie. Okay.... sommigen kijken erbij alsof ze moeten poepen. Da's waarquote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, klopt! Ik kan als ik te veel beweeg kan mijn cam het niet meer volgen en begint ie te haperen...
En met mimiek is niet om áán te zien, ik ga dan héle domme koppen trekken!
Nee nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Rayman!![]()
Je hebt hem toch wel ook gePMd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |