Ze doen het gewoon alle 6 hier.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja en heel veel video's in het kandidaten topic doen niet meer.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik heb opgenomen, video on teh way.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben aan het uploaden....
Morgenochtend heb ik 3 pm's dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik wil wel maar ik weet nog niet zeker of ik mee doe, mijne staat wel een tijdje op youtube wisselende reacties van zeer positief naar zeer kut. Rating.. is 3,5 ster
Jij ging toch niet over de PM's?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgenochtend heb ik 3 pm's dus?
quote:
quote:Ik ga hier niet over![]()
*stampvoet*
Ik zei:quote:
/quote:Ik ga daar niet over, lees de spelregels, vieze flikker
Sterker nog, je hebt nu al een PM!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgenochtend heb ik 3 pm's dus?
Je klinkt echt tofquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nu al een PM!![]()
Enne, ik vind dit toch eigenlijk wel rete-eng...![]()
quote:
Het moet nog geëdit worden door een FA, mods kunnen geen youtube-filmpjes postenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dank je!
Enne, mooie post heeft Peri gemaakt in t kandidatentopic!
Aaha!! Ik heb niks gezegd!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het moet nog geëdit worden door een FA, mods kunnen geen youtube-filmpjes posten.
Vind ik ook samen met die ReconServquote:Op zondag 17 februari 2008 11:06 schreef savale het volgende:
Goed gelukt Lindytje! Klinkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |