mijn dochter is niet fake hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:21 schreef PeRi het volgende:
Nou, er wordt toch wel gekeken naar de stemmende (al dan niet fake) accounts hoor.
Ik heb een hele lieve echte dochterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:26 schreef savale het volgende:
Maar Bren je hebt toch echt een dochter?Dus dan is het geen fake account. Echt n muzikale familie! Echt leuk de nummers die ze ook zelf schrijft! Ik zal er even een berichtje achterlaten ook.
Succes met de inet verhuizing, hopelijk duurt het niet al te lang.
Ik heb liever wat minder stemmen en de zekerheid dat het eerlijk is, dan een poll die gemanipuleerd is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:35 schreef savale het volgende:
Ja n poll is wel fraudegevoeliger, maar wel meer kans dat er daadwerkelijk gestemd gaat worden
Ja die muts lieverdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef PeRi het volgende:
Met een fake account bedoel ik idd een account dat enkel is aangemaakt om te stemmen. Je dochter mag natuurlijk een account aanmaken en een filmpje insturen en ook stemmen! Leuk juist!
Nou, ze staat erbij. Nog ff wachten op een FAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja die muts zegt nu dat ze wil nadenken over haar deelname want ze vindt het eng...
Maar een account zal ze wel zo aanmakenThanx
ze zei het me net ja...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze staat erbij. Nog ff wachten op een FA.
Ik heb wél 24 uur nodig om van 4 naar 1 te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef savale het volgende:
keuzes... Ik ben er ook niet uit. Had eigenlijk m;n keus al gemaakt, maar wacht nog even tot het echt zo ver is. Je weet nooit wat er nog komt he [afbeelding]
met de "echte" Idols hebben ze daar zelfs een paar weken voor nodig dussuhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wél 24 uur nodig om van 4 naar 1 te gaan
Je moet waarschijnlijk een top3 maken met het stemmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wél 24 uur nodig om van 4 naar 1 te gaan
Dan heb ik ook nog wel 24 uur nodig om ze op de goede plek te zettenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk een top3 maken met het stemmen.
Dat moet je zelf beslissenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
mag je je inzending nog aanpassen?
Wil misschien toch http://nl.youtube.com/watch?v=FQNx5S9zPDw deze inzenden...
ging je zelf nog meedoen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het trouwens echt tof dat er zoveel mensen mee doen!
Kijk nog eens goed in het kandidatentopic.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Marble klinkt geil
Lindytje zou ik gewoon naar kunnen luisteren
Savale ook
Leonilein heeft ook wat
De rest kan zingen maar doet niets voor me. Ja, ik denk dat ik hieruit een keuze ga maken..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Marble klinkt geil
okquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet je zelf beslissen. Als je wilt wisselen voor donderdag 23:59 pm'en
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |