quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef lauwert het volgende:
Als ik ergens een fatsoenlijke mic. kan vinden neem ik wel even wat op
Dan TVP ik hem ffquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef lauwert het volgende:
Als ik ergens een fatsoenlijke mic. kan vinden neem ik wel even wat op
Mooiste is dat na mijn 'uithaal'quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht in het begin dat Danny "oh denneboom" ging zingen
so what. doet 't bij mij ook niet. Who gives a fuck? Is toch gewoon voor de leuk joh?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb voor mezelf een poging gewaagd, maar het klinkt in de verste verte nergens naar.
Nee, ik ben een zanger wil je zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb voor mezelf een poging gewaagd, maar het klinkt in de verste verte nergens naar.
Jouw inzendingquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn inzending ingestuurd!![]()
Dit was ik geloof ik niet van plan geweest, maar in het kader van schapen en dammen vond ik toch dat ik wel ook maar mee moest doen.
Ik heb het net nog even teruggeluisterd en het klinkt heel braaf en truttig.![]()
Maar goed, het klinkt iig niet heel vreselijk vals, dat is al iets.
Het scheelt al als je het bij daglicht gaat opnemen... Maar ja dan nog blijft t niet goed vrees ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:43 schreef Lindytje het volgende:
OMG!! Ik heb een probleempje... Ik wil best met beeld iets inzenden, maar dan krijg ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=N44kkgYfteU
Op de computer was het iets minder erg dan dat het op youtube is, daar wordt het verschil tussen beeld en geluid wel heel groot...
Nee, ik neem direct met mijn webcam op. Dat sla ik gewoon op en dan upload ik het naar youtube... Nou ja, anders maar gewoon beeld dat scheef loopt...quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:44 schreef savale het volgende:
[..]
Het scheelt al als je het bij daglicht gaat opnemen... Maar ja dan nog blijft t niet goed vrees ikNeem je het direct via youtube op? Je zou eens windows movie maker kunnen proberen anders en dan opslaan als wmv bestand en dat uploaden naar youtube.
Je hebt trouwens wel een goede stem!
Alleen in het geval als je zelf denkt dat je heel goed bent en dat t eigenlijk heel slecht is... (zijn wel de leukste trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat als je gaat zingen op youtube dat filmpje je hele leven blijft achtervolgen
Als jij die van zwart wit b eeld op youtube bent vind ik dit zonder doubt de beste.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:03 schreef savale het volgende:
Vanaaf gemaakt:
http://www.savale.nl/wp-c(...)%20Creep%20Cover.mp3
Met dit nr ga ik ook meedoen. Video is weer eens vertraagd dus dat moet ik morgen even fixen. Ben benieuwd wat jullie van de uithaal vinden [afbeelding]
Haha ik ben die zwart witte jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij die van zwart wit b eeld op youtube bent vind ik dit zonder doubt de beste.
In één keer wordt er iemand gekozen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb nog een vraagje he.. Zijn er ook meerdere rondes? Of wordt er in een keer iemand gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |