Ohja en van de week 62 kg op het werk, in de avond. Dat is toch 2 kg minder dan de vorige weekquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:Ik heb vanochtend ook niet de verwarming uitgezet (dat doe ik soms aangezien het vaak 14 graden is na een nacht de kachel uit gehad te hebben), dus vanavond zal het wel flink warm zijn
![]()
Gisteren hardgelopen, deels in de regen. Ik had les 3 van Evy opgezet, maar vanwege vervelend buikgevoel wel een stukje gewandeld tussendoor en niet echt versneld.
Dat fruit komt wel op! Heb nog maar een paar abrikozen, een halve ananas en wat appels. De groentes wordt moeilijk denk ik. Vanavond ratatouille maken daar heb ik in elk geval genoeg ingredienten voor
Ik wil ook lente, of zomer (en dan niet zo een als afgelopen jaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu al bijna een week niet gesport: wilde niet het risico lopen dat ik een echte blessure zou oplopen. Vandaag wil ik toch rustig aan weer wat gaan bewegen, ik voel heel in de verte nog wel een pijntje, maar ga vandaag even testen of dat niet erger wordt met hardlopen...Wel nog een paar uurtjes wachten, want ik ben net pas wakker.
@Veiligheidsspeldje: jij woont toch ook (deels) in Rotterdam? Ik vond het wel heel leuk voor die 2 dagen, maar hoe is het om daar te wonen?
Kan niet wachten tot de lente weer begint, ik kan die grijze luchten niet meer zíen
Dat had ik ook! Veel meer een wereldstad dan Amsterdam. Ik zou er dus ook liever niet wonen, maar ik vind dat ze de grote "oorlogswonden" heel goed hebben opgelost! Als ze in Amsterdams soms iets nieuws bouwen tussen het oude in, is het vaak niet om áán te zien, maar in Rotterdam heb je echt hele leuke gebouwen. Italiaanse delicatessewinkel ben ik however niet tegengekomenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, hoeveelstejaars ben je eigenlijk, veiligheidsspeldje?
Ik vind Rotterdam qua skyline en architectuur wel erg mooi. Niet zo mooi dat ik er zou willen wonen, maar tochEnne, er zit een geweldige Italiaanse delicatessenwinkel in Rotterdam
Nou, na de studie dan maar naar A'dam verhuizen! Ik denk niet dat ze het Vondelpark zo snel zullen slopenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje is alweer vierdejaars. Het gewone studeren zit er dan ook alweer bijna op![]()
Rotterdam heeft inderdaad als enige in NL denk ik de neiging een echte grote stad te zijn. Dat is wel leuk en ik krijg ook wel meer binding met de stad, maar echt super zal ik het nooit vinden denk ik. tis niet echt gezellig ofzo.
Heb heel eventjes in schiedam gewoond (paar maanden omdat het antikraak was dus) en dat vind ik wel zo een schattig centrumpje hebben, maar is wel flink aan het aftakelen helaas.
Ohja in rdam zijn ze mijn hardlooppark aan het slopen om er dure huizen neer te zetten dus dat is ook al vervelend eraan
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Rotterdam is qua architectuur idd erg mooi, maar ik vind het er maar kil, ik heb toch liever Amsterdam.
Over steden gesproken, ik heb vandaag een gesprek met de decaan, en dan krijg ik te horen of ik vanaf juli 6 maanden naar Londen kan!Ik heb alles namelijk al geregeld, ik moet alleen even kijken of het met mijn studie ook kan (eigenlijk wel het belangrijkste).
Qua afvallen gaat het nog slechter dan gisteren, ik woog vanmorgen 68 kiloDus een halve kilo meer dan gister. Ik snap dus echt niet hoe dat kan. Vandaag dus nog maar een dagje rustig met eten doen, en zometeen weer een uur fietsen door weer en wind.
Londen is leuk!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Rotterdam is qua architectuur idd erg mooi, maar ik vind het er maar kil, ik heb toch liever Amsterdam.
Over steden gesproken, ik heb vandaag een gesprek met de decaan, en dan krijg ik te horen of ik vanaf juli 6 maanden naar Londen kan!Ik heb alles namelijk al geregeld, ik moet alleen even kijken of het met mijn studie ook kan (eigenlijk wel het belangrijkste).
Qua afvallen gaat het nog slechter dan gisteren, ik woog vanmorgen 68 kiloDus een halve kilo meer dan gister. Ik snap dus echt niet hoe dat kan. Vandaag dus nog maar een dagje rustig met eten doen, en zometeen weer een uur fietsen door weer en wind.
Ik had kortgeleden een optie op een leuke baan in Almere, en dan had ik ook zeker graag in Amsterdam willen wonen, vind het een leuke stad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, na de studie dan maar naar A'dam verhuizen! Ik denk niet dat ze het Vondelpark zo snel zullen slopen![]()
(ik zou hier ook nooit meer wegwillen overigens, tenminste niet voor lange tijd.)
Ik ga maar eens ontbijten nu en dan een beetje huishouden, want das braucht das haus
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Faithy het volgende:
teeveepee![]()
lekker vanaf 't werk
ben een nieuwe collega aan het inwerken, die ineens 4 uur meer werkten straks pikt ze nog mijn 4 uur in
heb namelijk NOG STEEDS geen akkoord voor het werken van de vrijdag in plaats van de maandag door studie (iets wat ik al een maand geleden heb aangevraagd) en dan hoor ik morgen hoe of wat.. ben erg benieuwd.. straks moet ik nog een nieuwe baan zoeken
blah.. het zint me niets.... ben echt bang dat ze er 4 uur bij mij afhalen nu
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me ook erg leuk!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Londen is leuk!!Geweldige stad.
![]()
En je gewicht schommelt altijd. Schommelingen van een kilo zijn dus ook heel erg normaal.
Waar in Belgie?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had kortgeleden een optie op een leuke baan in Almere, en dan had ik ook zeker graag in Amsterdam willen wonen, vind het een leuke stad.
Maar uiteindelijk heb ik toch besloten om in België een promotieonderzoek te gaan doen
je zou het niet zeggen, maar zo ben ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je d'r alles verkeerd laten doen
Het is anders wel écht heel leuk om samen te doen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
Hey, wat tof
Ik ben ook altijd benieuwd hoe ik er nou écht uitzie!
Alleen ik denk niet dat ik TARA zo ver krijg om me in te gipsen
omg dat is echt cooolquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef minilotje het volgende:
Hieperdepiep, de honderdvijfentwintigste! Dit wordt vást het topicnummer waarin iedereen z'n/d'r streefgewicht bereikt.
Wie trouwens de confrontatie met eigen lijf aan wil gaan: maak eens een paspop van jezelf!
Mijn lief heeft me dit weekend (in mijn blootje) in gips verpakt, me uitgezaagd, de mal gevuld met purschuim en het gips er weer afgepulkt, teneinde mij een perfect gelijkende paspop te bezorgen voor al mijn zelfmaaknaai-avonturen.
[ afbeelding ]
(Achterkant, slechte telefoonfoto. Tussenfase met een dun laagje papier maché. Dat moet nog gladgewreven worden, drogen en dan kan er stof overheen.)
Het is heel gek om ineens een overdreven precieze afdruk van je blote lijf te hebben, een ding met precies dezelfde borsten, schouderbladen, sleutelbeenderen, heupen, navel en bilspleet als jijzelf!
Ik heb er wel honderd keer omheen gelopen: mijn kont blijkt groter dan ik had verwacht!![]()
Al met al erg leuk om te doen (en spannend: ik ben tijdens het gipsen bijna flauwgevallen) en een goede manier om eens écht te kunnen zien hoe je lijf eruit ziet.
Breek me de bek niet open over Nederlandse billenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en al mn bikini broekjes zijn te groot en het was al allemaal maat 36
nederlandse billen zijn blijkbaar over het algemeen heel lang en uitgerekt? als ik mn broekjes trek zodat ze strak zitten op mn bil zitten ze ongeveer tot aan mn oksels
Ik heb ook 'korte', bolle billen. Niet lang, wel brééd, ontdekte ik door mijn paspop. Net kadetjes!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en al mn bikini broekjes zijn te groot en het was al allemaal maat 36
nederlandse billen zijn blijkbaar over het algemeen heel lang en uitgerekt? als ik mn broekjes trek zodat ze strak zitten op mn bil zitten ze ongeveer tot aan mn oksels
herkenbaar, en dan is mijn derrière niet eens zo heel bescheidenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over Nederlandse billen
Omdat het overgrote deel van de NL vrouwen platten billen en meer spekvormingop de buik heeft, kan ik (ronde, bolle billen) nooit een fatsoenlijke broek vinden. Hou ik achteraan een flap over of zitten ze te laag
(zelfs toen ik nog maatje 36/38 droeg
)
Doen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:45 schreef freecell het volgende:
Mij lijkt het dus wél leuk minilotje
Ha, die zou ik ook wel willen. Maar helaas.quote:En ik geloof dat ik zowaar redelijk symetrische borsten heb
Leuk! Maar weinig praktisch nut als je geen naaister bent...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:47 schreef minilotje het volgende:
[..]
Doen!![]()
[..]
Ha, die zou ik ook wel willen. Maar helaas.
Tja, ik vind de Mac dus echt niet lekker, en Subway wel. Maar je moet het gewoon als hoofdmaaltijd nemen, en niet als tussendoortjequote:Op woensdag 6 februari 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
Sinds ik ontdekt heb dat bij de mcDonalds eten minder calorieën is dan de subway, kom ik daar maar niet meer
Ha, nou, de ene borst is wat groter dan de andere en de tepels zitten niet op precies dezelfde hoogte.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Maar weinig praktisch nut als je geen naaister bent...
Ik heb er nooit over nagedacht of mijn borsten symmetrisch zijn![]()
*Tluurt naar beneden in shirt: volgens mij wel redelijk, ja. Waar zit 'm de afwijking dan, bij jou?
Zowel mijn ogen als mijn oren zijn niet symmetrisch: m'n linkeroog is kleiner. En rechts flapt mijn oor een klein beetje, links niet
Als tussendoortje zeker niet inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik vind de Mac dus echt niet lekker, en Subway wel. Maar je moet het gewoon als hoofdmaaltijd nemen, en niet als tussendoortje
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:11 schreef minilotje het volgende:
"Meisje, je gezicht is niet mooi, maar wel heel grappig!"
Ja. Dat vertel ik aan de vooravond van elke lente ook aan mijn pigment, maar luisteren hó maar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat je maar aan één kant sproeten krijgt, is wel vreemd, zeg.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat je maar aan één kant sproeten krijgt, is wel vreemd, zeg.
Freecell, ik ben op allebei niet dol. Subway heeft wat meer smaak, maar ik vind t vaak extreem veten de Mac vind ik ronduit deprimerend, eet-wise. Dat ze zoveel calorieen in zo weinig smaak weten te persen
Een groot menu is vaak zo'n 1000-1200 kcal!!! Nou ben ik helemaal niet zo'n calorieenteller, maar als ik dat naar binnen werk, moet ik er toch even aan denken wat ik in plaats daarvan had kunnen eten
Een bord andijviestamppot met worst en jus en een dikke vette brownie toe
en dan ben je er nog vaak niet helemaal.
Nee, ik mag van mezelf alleen af en toe friet van de goeie snackbar verderop in de straat: stevige, knapperige, niet-te-vettige-of-zompige goudgele friet. Héérlijk.
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raaaaaaaaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ja. Dat vertel ik aan de vooravond van elke lente ook aan mijn pigment, maar luisteren hó maar.
Enerzijds is het natuurlijk erg stom dat ik bij zonnig weer met een half gezicht vol bruine spikkels moet lopen, aan de andere kant is het zó idioot dat ik er eigenlijk wel aan gehecht ben. Ik kan sowieso altijd wel heel blij worden van het besef dat er nergens ter wereld precies zo'n lijf en zo'n hoofd is als die van mij, en dan ben ik juist heel dankbaar voor mijn sproetverdeling, mijn bolle armen, mijn ongelijke wenkbrauwen en mijn rare hazetandjes.
't Zal vast de invloed van al die weerzinwekkend zoete, gristelijke Elly & Rikkert-liedjes uit mijn vroege jeugd zijn.![]()
Nee, ik maak ze niet helemaal zelfquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raaaaaaaaar![]()
Ik ben er trouwens niet mee opgegroeid, ik was toen nog een tandje christelijker, zeg maarHeb het pas later leren kennen.
Freecell, maak je ze dan helemaal zelf? Met aardappels en twee keer bakken enzo?
Bagel, zonde, de winterefteling is juist reuze leukBeterschap met je voet; ik ben zelf echt wel bang voor blessures, ineens een hele tijd niet sporten zou beslist klote zijn voor de lijn....
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Bagel, zonde, de winterefteling is juist reuze leukBeterschap met je voet; ik ben zelf echt wel bang voor blessures, ineens een hele tijd niet sporten zou beslist klote zijn voor de lijn....
Gaaf!! Hoe zorg je ervoor dat het van je huid loslaat? En hoe zaag je het los? Lijkt mij wel leuk om een keer te doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef minilotje het volgende:
Hieperdepiep, de honderdvijfentwintigste! Dit wordt vást het topicnummer waarin iedereen z'n/d'r streefgewicht bereikt.
Wie trouwens de confrontatie met eigen lijf aan wil gaan: maak eens een paspop van jezelf!
Mijn lief heeft me dit weekend (in mijn blootje) in gips verpakt, me uitgezaagd, de mal gevuld met purschuim en het gips er weer afgepulkt, teneinde mij een perfect gelijkende paspop te bezorgen voor al mijn zelfmaaknaai-avonturen.
[ afbeelding ]
(Achterkant, slechte telefoonfoto. Tussenfase met een dun laagje papier maché. Dat moet nog gladgewreven worden, drogen en dan kan er stof overheen.)
Het is heel gek om ineens een overdreven precieze afdruk van je blote lijf te hebben, een ding met precies dezelfde borsten, schouderbladen, sleutelbeenderen, heupen, navel en bilspleet als jijzelf!
Ik heb er wel honderd keer omheen gelopen: mijn kont blijkt groter dan ik had verwacht!![]()
Al met al erg leuk om te doen (en spannend: ik ben tijdens het gipsen bijna flauwgevallen) en een goede manier om eens écht te kunnen zien hoe je lijf eruit ziet.
Je hebt helaas ook mensen die niks van hun lijf willen weten...quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik heb ook 'korte', bolle billen. Niet lang, wel brééd, ontdekte ik door mijn paspop. Net kadetjes!![]()
Ik hou ook altijd bikinibroek over. Ik doe het al tijden met heupbroekjes, want gewone bikinibroekjes pas ik voor geen meter.
Voor de mensen die er écht niet aan moeten denken, zo'n paspop.. Ik heb dat nu al meer gehoord, en ik vraag me dan toch af, is het nou écht zo'n probleem om jezelf eens serieus goed te kunnen bekijken? Hoe werkt dat dan? Het is toch je eigen lijf?
Ik moet zeggen dat ik echt dikke pret heb gehad om de vorm van mijn achterwerk en ik vond het interessant om te zien op welke manier mijn borsten a-symmetrisch zijn. Ik hou van mijn lijf (ook toen ik zeventig kilo woog) en vind het leuk om het beter te leren kennen, en ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het voelt om dat juist niet te hebben. Lijkt me werkelijk heel vervelend.
Vooraf scheren waar nodig, inwrijven met babyolie, en dan niettemin even de tanden op mekaar als het gips loskomt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Gaaf!! Hoe zorg je ervoor dat het van je huid loslaat? En hoe zaag je het los? Lijkt mij wel leuk om een keer te doen.
Misschien een heel stomme vraag, maar hoe doe je dat met je borsten als je een bh aantrekt? Dan worden ze toch anders van vorm etc. dan de vorm die je paspop heeft. Een bh corrigeert toch.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef minilotje het volgende:
[..]
Vooraf scheren waar nodig, inwrijven met babyolie, en dan niettemin even de tanden op mekaar als het gips loskomt.Je houdt er wél een babyzacht velletje aan over.
En we hebben het losgezaagd met een hobbymesje, een stanleymes, een schaar en een kartelig broodmes. Dat kán vast handiger, denk ik.
Hmm,quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef minilotje het volgende:
[..]
Vooraf scheren waar nodig, inwrijven met babyolie, en dan niettemin even de tanden op mekaar als het gips loskomt.Je houdt er wél een babyzacht velletje aan over.
En we hebben het losgezaagd met een hobbymesje, een stanleymes, een schaar en een kartelig broodmes. Dat kán vast handiger, denk ik.
Nou, ik heb van mezelf maar een klein b-cupje, dus daar zit weinig vervorming in.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien een heel stomme vraag, maar hoe doe je dat met je borsten als je een bh aantrekt? Dan worden ze toch anders van vorm etc. dan de vorm die je paspop heeft. Een bh corrigeert toch.
Nu scheelt het natuurlijk wel of je enorm dikke opvulling hebt of gewoon eentje zonder vulling
Bij mij komen heupbroekjes tot mn navel ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik heb ook 'korte', bolle billen. Niet lang, wel brééd, ontdekte ik door mijn paspop. Net kadetjes!![]()
Ik hou ook altijd bikinibroek over. Ik doe het al tijden met heupbroekjes, want gewone bikinibroekjes pas ik voor geen meter.
Voor de mensen die er écht niet aan moeten denken, zo'n paspop.. Ik heb dat nu al meer gehoord, en ik vraag me dan toch af, is het nou écht zo'n probleem om jezelf eens serieus goed te kunnen bekijken? Hoe werkt dat dan? Het is toch je eigen lijf?
Ik moet zeggen dat ik echt dikke pret heb gehad om de vorm van mijn achterwerk en ik vond het interessant om te zien op welke manier mijn borsten a-symmetrisch zijn. Ik hou van mijn lijf (ook toen ik zeventig kilo woog) en vind het leuk om het beter te leren kennen, en ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het voelt om dat juist niet te hebben. Lijkt me werkelijk heel vervelend.
Uiteraard. Mijn lief en ik zijn het erover eens dat dát een van de belangrijkste dingen is die je aan een kind mee kunt geven!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat gevoel ga je dus gewoon zèlf aan je kinderen meegeven?
Dit klinkt heeeeeel dramatisch, maar ik WOU dat ik dat gevoel van 'ook jij mag er zijn' had meegekregen, soms
Ah, vandaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:14 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou, ik heb van mezelf maar een klein b-cupje, dus daar zit weinig vervorming in.
Ik heb er expres voorgekozen om een paspop te maken zónder beha, omdat ik er allerlei verschillende soorten kledingstukken op wil kunnen maken, en ik dan liever uitga van de basis.
Ik kan mijn pop natuurlijk makkelijk allerlei verschillende soorten beha's aantrekken wanneer dat handig of nodig is. Als je de pop al inclusief beha maakt dan zit je aan die vorm vast, en ik heb allerlei verschillende beha's, voor onder verschillende soorten kleding, dus dat schiet niet op.
Ik heb hele kleine heupbroekjes.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij mij komen heupbroekjes tot mn navel ookkorte billen
een foto van jezelf geeft dat niet hetzelfde idee?
ik had 70B+quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Tja, ik heb zelf een cupje FF/G, da's wel een verschilIk heb dan ook altijd een bh aan, muv een paar (gala)jurken en strapless topjes.
Het is niet zo dat ze onwijs hangen, maar ze zijn wel heel breed. Met een bh maakt dat bij mij meestal wel een verschil: ze worden naar binnen geduwd (binnen m'n torso) en krijgen meer projectie.
Vandaar
Mja, ik heb af en toe al 'last' dat sommige topjes niet echt gevuld genoeg raken zonder pushupje, maar het si natuurlijk véél moeilijker als je echt grote borsten hebt. Je had vast ook last van je rug enzo!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Ewelina het volgende:
Bij mij is dit al verkleindJe lijkt idd wel een stuk forser door grote borsten (nog los van het probleem van kleding kopen)
Dat kan je altijd nog innemenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:24 schreef minilotje het volgende:
[..]
Mja, ik heb af en toe al 'last' dat sommige topjes niet echt gevuld genoeg raken zonder pushupje, maar het si natuurlijk véél moeilijker als je echt grote borsten hebt. Je had vast ook last van je rug enzo!
haha, hier nog 1. Bij mij is t door afvallen en allemaal hormonen gedoe wel n stuk kleiner inmiddels! (heb nu kleinere borster dan op mn 14equote:Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Ewelina het volgende:
Bij mij is dit al verkleindJe lijkt idd wel een stuk forser door grote borsten (nog los van het probleem van kleding kopen)
Na de verkleining riep iedereen ook dat ik er meteen slanker uitzag, terwijl ik gigantisch opgezet was door al het vocht wat ik vasthield. Mijn omvang was toen 1-2 maten groter dan normaal.
En wat betreft leeftijd... op mijn 14e kon ik al door voor 18.. toen had ik al cup D...
Sja, opgroeien op de Veluwe, met goedbedoelende maar niet altijd even handige ouders, en in de zwartekousenkerkquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef minilotje het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn lief en ik zijn het erover eens dat dát een van de belangrijkste dingen is die je aan een kind mee kunt geven!
Ik heb zelf enorm geluk gehad met mijn opvoeding, ik heb me altijd erg gewaardeerd en welkom gevoeld en dat is heel prettig voor je zelfvertrouwen. Ik pluk er als volwassene ook nog dagelijks de vruchten van en ik weet ook heel goed hoeveel ik aan mijn ouders te danken heb als ik om me heen zie hoe veel mensen worstelen met hun lijf, hun zelfbeeld en hun onzekerheden.
Sorry, ik moest een beetje grinneken.....Hoop doet leven!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. dus op je 20e kunnen ze nog groeien?
... En je bent afgestudeerd. Hoe benijdenswaardigquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Check![]()
edit: die vent in kwestie is trouwens écht heel goed voor mijn zelfbeeld (en vice versa trouwens)
In het begin vond ik het zo raar dat hij me écht leuk vond
Ik heb van pesten eigenlijk nooit last gehad; dat kleine beetje op de basisschool deerde me niet (het was ook nauwelijks pesten te noemen, meer dat ik het opnam voor het slachtoffer en daardoor mezelf ook kortstondig mikpunt maakte). Maar familie kan echt hard zijn daarin; ik ben altijd 'dikkerd' en 'bolletje' genoemd (zelfs met een BMI van onder de 20quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:59 schreef Sylvana het volgende:
Op school hebben mn klasgenoten mn zelfbeeld helemaal ontnomen, maar dankzij Peter is het ook wel weer boven het vriespunt gekomen inmiddelsAlleen mn familie die is wat dat betreft niet zo aardig, die maken wel vaak kwetsende opmerkingen over mn uiterlijk.
Ja, vroeger hè? Vijftien jaar geleden enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Pluishaar, konijnengebit? Op de foto lijk je meer op Goudlokje met een blaadje slaDe asymmetrische sproeten daargelaten
Ja, wel een beetje hè. Maar lijf en zelfbeeld en al dan niet dik zijn heeft zo vreselijk veel te maken met elkaar!quote:
Die ribvetjes had ik niet genoemd, dat zijn jouw woordenquote:maar ik weet heel goed wat mijn slechte punt is, namelijk de door coldfeet al benoemde nederlandse buik, met vieze vadsige ribvetjes en al.
* Greys om hoekje loert...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:55 schreef conleche het volgende:
Nou ja, mijn welverdiende straf.)
De alcohol is ingeslagen in je hersenenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef zwahiel het volgende:
al het eten dat door god en alleman verboden is.
Mocht je oventomaatjes willen die qua smaak wat beter aansluiten bij kerriekip en mandarijntjes...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Eventueel kun je er ook mozerella bij doen, maar ik lust geen kaas. Kruiden kun je ook variëren, bv provencaalse kruiden of italiaanse kruiden erover, of rozemarijn.
Achgossie! Wanneer kun je eigenlijk weer gewoon koken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb macaroni bolognese op, de kipmaaltijden waren helaas allemaal al op
Geen idee, man die nieuw fornuis zou komen brengen, zou aan begin van de week bellen, maar nog niks gehoord. En mn huisbaas neemt zn telefoon niet op, heb het nummer van die keukenman zelf niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:22 schreef minilotje het volgende:
[..]
Achgossie! Wanneer kun je eigenlijk weer gewoon koken?
Oeh dat klinkt lekker!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:21 schreef minilotje het volgende:
[..]
Mocht je oventomaatjes willen die qua smaak wat beter aansluiten bij kerriekip en mandarijntjes...
Rooster eens wat ingekerfde tomaten in de oven met zoete ui in grote stukken, flinke tenen knoflook, een schepje bruine suiker, een beetje honing, zwarte peper en wat chilipoeder!
Je maakt me bangquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:37 schreef Ewelina het volgende:
Bij mij worden ze niet kleiner van afvallen, er moest een plastisch chirurg aan te pas komen. Ze zijn wel groter dan op mijn 16e/18e. Kreeg op mijn 19e/20e nog even een groeispurt: even 3/4 cupmaten erbij
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:17 schreef minilotje het volgende:
Een broccoli vermomd als de LSD-visioenen die ik af en toe 's zomers op rare strandfeestjes aan de binnenkant van mijn ogen zie!
Bijna buurvrouwquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Ewelina het volgende:
Net lekker naar de Dappermarkt geweest
Een hoop dingen gekocht, o.a. voor het avondeten vandaag, allemaal gezond en lekker
Ga denk ik morgen naar de Albert Cuijp, nu geen tijd meer voor.
Ik eet vanavond kerriekip met allemaal bijgerechtjes
- tomaatjes uit de oven
- mandarijntjes
- basmatirijst
- komkommer
Ga zo al koken, vriendlief komt pas om 19:00u maar dan kan de kerrie goed intrekken
Boodschappen doen op de markt is leuk trouwens. En goedkoop!
@zwahiel: jij hebt carnaval gevierd?Waar?
Ik heb daar vroeger ook gewoond op de 1e van Swindenstraat to de Albert Heijn!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bijna buurvrouwIk woon ook vlakbij de Dappermarkt
Ben ook fan van de markt. Veel keus en veel goedkoper.
Volgende keer zal ik zwaaienquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bijna buurvrouwIk woon ook vlakbij de Dappermarkt
Ben ook fan van de markt. Veel keus en veel goedkoper.
En dit vind ik nou een van de leukste dingen van het topic: de ideetjes om iets lekkers te maken, en nu dat jij het ook echt lekker vindtquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker!heb alleen geen zwarte peper en bruine suiker gebruikt, omdat ik dat niet in huis had. In plaats daarvan heb ik de peper & zout weggelaten en gewone kristalsuiker gebruikt. Smaakte ook prima
Binnenkort met zwarte peper, zout en bruine suiker uitproberen![]()
Wat grappig zeg!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger ook gewoond op de 1e van Swindenstraat to de Albert Heijn!
's Nachts wordt ijn buik ook altijd platter. Dat zal wel komen omdat je alles ontspant en alle spijsverteringsprocessen dan hebben stilgelegen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Ja heb ik ook ... 's morgens is alles strakgetrokken (en in de zomervakantie merk ik vaak dat als ik weinig tot niets gegeten heb, het strak blijft) en dan is de spiegel al een stuk leuker... met strakke buikspieren is het bolle wel wat minder, maar het verdwijnt niet, bij mij tenminste
.
Sowieso heb ik 's morgens een nacht gelegen, en het lijkt alsof door de ontspanning mijn buik al een stuk dunner is ... sta maar eens op na een uurtje gelegen/geslapen te hebben, groot deel van de bolling is dan al weg. Naja, zal wel goed zitten, zoveel is het verschil niet
...
Gelezen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo zeg, jullie gaan snel! Mijn dag was lijntechnisch best wel saai, maar goed gelukt, omdat ik gewoon simpelweg te druk ben geweest om te eten! Ontbeten met koffie en ontbijtkoek, lunch een cup-a-soup en een boterham met ham, avondeten groentesoep en een broodje kroket. Niet echt gezond, en al helemaal geen groente en fruit, maar het was wel weinig allemaal. Heb ook totaal geen honger nu, wie wil weten hoe dat komt moet maar even in dit topic lezen.
Ik kan me voorstellen dat je dan geen honger hebt nee, wat kut zegquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo zeg, jullie gaan snel! Mijn dag was lijntechnisch best wel saai, maar goed gelukt, omdat ik gewoon simpelweg te druk ben geweest om te eten! Ontbeten met koffie en ontbijtkoek, lunch een cup-a-soup en een boterham met ham, avondeten groentesoep en een broodje kroket. Niet echt gezond, en al helemaal geen groente en fruit, maar het was wel weinig allemaal. Heb ook totaal geen honger nu, wie wil weten hoe dat komt moet maar even in dit topic lezen.
Ik kan je helemaal begrijpenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Metabool syndroom door light frisdrank
Uitgegeven: 6 februari 2008 18:36
Het drinken van de 'light' versie van frisdranken vergroot je kansen op het metabool syndroom. Light frisdranken zijn wat dat betreft slechter voor je dan het eten van gefrituurd voedsel.
Een 'westers' dieet – met veel vetten, suikers en rood vlees – verhoogt je kansen op het metabool syndroom met 18%. Een gezond dieet – met veel groente, fruit, vis en gevogelte – vermindert het risico op dit syndroom niet. Zo ontdekten wetenschappers in Amerika in een onderzoeksgroep van 9500 mensen die negen jaar zijn gevolgd.
De groep die het meest gefrituurde voedsel at had vergeleken met de groep die het minst gefrituurde voedsel at, had 25% meer kans op het metabool syndroom. Terwijl mensen die elke dag een blikje light frisdrank drinken hun kans hebben verhoogd met 34%, vergeleken met mensen die dat niet deden.
Het metabool syndroom is een combinatie van vier aandoeningen: een hoge bloeddruk, verhoogd cholesterol en bloedsuiker waardes en obesitas. Deze geven op hun beurt weer een verhoogd risico op hart- en vaatziekten en suikerziekte.
ja, zo ben ik ook blij dat ik dat spul sowieso al niet te drinken vind...quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Toch blij dat ik al heel lang geleden ben gestopt met het drinken van light frisdranken; het blijkt toch niet echt best voor je te zijn.
[..]
Tof dat je af mag rijden en ik hoop dat je het haalt, maar ik snap je verhaal verder niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:02 schreef Jeipod het volgende:
Ennnnn ik mag de 27e afrijden o/ hopelijk in 1x ... heb dat geluk echt nodig, moet een auto ... door weer en wind elke keer 20 min naar stage lopen is niet leuk. Dinsdag zeikesnat ... komt je gezondheid en humeur niet ten goede ...
En van de 15 euro aanbieding van Only ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Die ribvetjes had ik niet genoemd, dat zijn jouw woordenMaar hé, jij kunt tenminste broeken van de H&M dragen
Dit is wel een beetje een rare zin. Het lijkt erop dat ze het gezonde dieet als referentiekader gebruiken. Dan is dat het relatief risico van 1 toch?quote:Een 'westers' dieet – met veel vetten, suikers en rood vlees – verhoogt je kansen op het metabool syndroom met 18%. Een gezond dieet – met veel groente, fruit, vis en gevogelte – vermindert het risico op dit syndroom niet. Zo ontdekten wetenschappers in Amerika in een onderzoeksgroep van 9500 mensen die negen jaar zijn gevolgd.
maar dan nogquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Edit 2: Misschien moet jeipod eerst met het OV en dan 20 minuten lopen nog eens, dan zou het weleens te ver fietsen kunnen zijn. Maar om dan de auto te nemen vind ik idd. ook overdreven. Zo vaak regent het nou ook weer niet.
Dat stukje over die drukke klas of mis ik ietsquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar dan nogof je nou eerst met het OV meot en dan 20 minuten lopen, of alleen 20 minuten lopen.. als je het alleen voor die 20 minuten doet..
![]()
vind 20 minuten nog wel mee vallenen het is goed voor de gezondheid, en je wordt lekker wakker 's ochtends
![]()
Volgens mij is "ie" een meissiequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
Daar ben je dan ook scholier voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat stukje over die drukke klas of mis ik iets?
oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Heb wierooksticks met vanillegeur gekocht bij de Xenos.
Die vriendin met wie ik was ook.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinken![]()
Ah, dat verklaart het al een beetje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:00 schreef Jeipod het volgende:
Hoi, nee ik heb een stuk weg gelaten ...
Voor mijn stage moet ik vanuit mijn dorp eerst 20 min met de bus, naar de stad om daar een trein te pakken. Die trein doet er 10 min over om op een volgend station te komen ... en van daaruit 20 min lopen.
Klinkt niet zo heel ernstig en ik kan prima op de fiets, nu is het geval alleen, dat ik een hele groot stuk over een weg zonder fietspad moet fietsen .. deze weg heeft geen verlichting en mijn fiets ook niet, vandaar die mobiele lampjes ... nu geven deze genoeg licht om op gezien te worden, ik zie alleen de straat niet. Het is pikkedonker 'smorgens .. en direct pal naast deze weg ligt een sloot ... en de weg is smal, en er wordt geraced met auto's ... rijden 90 ipv 60. Dus ik vind dit niet zo heel veilig ... daarom liever en auto ... en mijn vriendje woont in Leeuwarden (A) en nu elke keer 2-3 uur reizen heen en terug met de bus, begint na 3 jaar toch wel vervelend te worden.
Is het nu een legitieme reden dat ik graag een auto wil ?:P:P
Eniwee, vandaag, cruesli balans gegeten, 2 crackers filet americain, straks nog 1 ... en net gesport met zonnebankje, nu ff tas inpakken (weer naar Lwd strak) en gauw nog ff langs de kapper
1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...
hehe, dinsdag bracht mn moeder me en toen was het half 8 en nog niet licht hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het al een beetje.
Maar afijn, het was vanochtend om 8 uur al licht buiten!En gister om 6 uur was het ook nog licht!
Dus tenzij je hele bizarre werktijden hebt, kun je weer fijn in het licht fietsen.
Maar afijn, ik vind dat je altijd kunt fietsen want ik vind autorijden stom. En daarom staat mijn auto vooral voor de deur geparkeerd.
Hm.. Ik snap het van 2 kanten wel.. natuurlijk wil je jouw visie en je vak is zo leuk en leren is leuk enz overdragenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook scholier voor. Als je zelf nog eens voor de klas komt te staan, realiseer je je pas wat een etterbakje je zelf ooit bent geweest
.
ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijd
terwijl je er vaak met de auto dan opeens in 40 m kan zijn
ik zou het wel wetendie 40 minuten winst gaan boksen als lichaamsbeweging oid als je daar op doelde
ja lees 't nu ook pas op deze paginaquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dus![]()
nu kan ik zeggen 'ok, dan snap ik het wel' (neem zelf ook de motor terwijl er een prima bus-verbinding is, maargoed.. daar doe ik dan ook wel veel langer over)
Nope, nog steeds nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Sylvana, ik heb het misschien helemaal gemist, maar was er nu al een uitslag van waar al je klachten vandaan komen?
Dat is balen zeg, dat het er nu weer aan zit, welkom terug en veel succesquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik moet ook weer afvallen. Ik deed vorig jaar mee in dit topic en ben toen zo'n 5 kilo afgevallen, maar het zit er nu weer bijna aan. Ik ben nu bezig de chocola te vervangen door kiwi's, gelijk goed voor de stoelgang
.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoeveel onderzoeken hebben ze al gedaanen nogsteeds niks
!
Thnxquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:06 schreef Chicolate het volgende:voor Sylvana, echt ongelooflijk zo lang als dit duurt ...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat frustrerend voor je Sylvana. Als er nou gewoon kwaadaardige cellen waren gevonden was je tenminste opgelucht geweest.
Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS. En als dat IETS dan kwaadaardig is, so be it, dan kan er tenminste wel behandeld worden. En heb ik toch een stuk minder onzekerheid dan dat ze de hele tijd niks kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
!
Wel een beetje eens, en ik kan me zo'n opmerking van jouw kant ook prima voorstellen. Maar ik zou er ook aardig gefrustreerd/moedeloos van worden als er steeds maar geen oorzaak werd gevonden.
Dat is wel erg weinig, die van mij zijn 29 kcal per stuk. Ik doe er nooit wat op ofzo, eet ze gewoon zo opquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzoutOf met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
Ik hou alleen van extreem vers broodquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en ik hou van brood. Dik, donker brood
. Of witte, zachte puntjes
. Krentebollen
. Blue Band Brood
. Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop
. Ik ben brood-addict.
De mijne zijn 24quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzoutOf met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
Ik ook (ook een brood-addict, ook brood in de vriezer, ook roosteren)quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en ik hou van brood. Dik, donker brood
. Of witte, zachte puntjes
. Krentebollen
. Blue Band Brood
. Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop
. Ik ben brood-addict.
Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Nou, man van fornuis is geweest, en we moeten nu maar gewoon stekker eruit doen en met lucifers aansteken en dan gaat ie ff met huisbaas overleggen wat voor nieuw fornuis+ afzuigkap er kan komen enzo
Hij deed het wel, maar hij gaf stroomstoten af. En we wisten niet waardoor dat kwam, wat er eventueel mis zou kunnen zijn, dus we vertrouwden het gewoon niet. Wilden eerst zekerheid hebben dat het veilig was zeg maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?
Pfoe, wat een lijst met onderzoeken zeg! Nu maar duimen dat je snel uitsluitsel krijgt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS.
Ha, leuk! Niks mis met allerlei groene kruiden op je tomaat natuurlijk (waarom klinkt dat als een vunzige uitdrukking?), maar zeker bij kip en kerrie smaakt iets zoetigs vaak ook prima.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:
@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker!![]()
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmestenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zo.
Ik heb dus toch het huis maar schoongemaakt. Toen zat ik er zo lekker in dat ik Marks kamer ook nog heb uitgemest. Ik ben gek, ik weet het, maar ik kan het nog verklaren door te zeggen dat hij zijn rommeltjes ook meeneemt naar mijn kamer
. Echt een enorme varkensstal. En het mooie is: doordat ik een beginnetje heb gemaakt, is Mark nu gedwongen het af te maken
. Hij zou het al in de kerstvakantie doen nml. Het is nu heerlijk schoon en hij heeft veel meer ruimte
. Binnenkort zijn kasten nog even en alles is helemaal pico bello. Later op de middag kwam hij zelf ook thuis en toen heeft hij ook mee geholpen, hoor
.
Ik heb niet gezegd dat het me niet kan schelen, ik heb gezegd dat het dan maar zo moet zijn als het zo is. En natuurlijk is het dan niet leuk, kanker is een vreselijke ziekte, dat ontken ik ook niet. Maar NIET weten wat je hebt, is ook heel erg frustrerend, omdat er dan ook geen behandeling kan worden gestart, en je wel de hele dag met klachten zit. Dat is ook niet leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is ook logisch, maar het gaat (mijn inziens) net ff te ver om dan maar te roepen dat het je niet kan schelen als het kanker is, omdat je er dan maar een labeltje op hebt kunnen plakken.....
maar dat is ook maar een mening hoor...
Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:02 schreef Miss_S het volgende:
zal ik dan ook maar ff in het jubileumtopic posten
Het is optie 1quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?![]()
(indien optie 1: hoe was het, indien optie 2: nog veel plezier dan
)
Whehehe, in het begin dacht ik dat ook, dat Viking en Mark een setje warenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
Chocola had ik ook al heel lang niet meer op, en ik heb er ook geen moeite mee om het nu weer te latenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade, weet al niet eens meer hoe het smaakt, evenals drank
gaat zo makkelijk om eraf te blijven als je gemotiveerd bent
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad, dat is het belangrijkste Miss_S![]()
Die bovenste wil ik ook! Alleen dan in een andere kleur ... had ooit de tequilla versie aan, maar die kleur stond me niet mooi, het model topje welquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:
Mja, ik ben zelf niet zo van de sauna's en zonnebanken vind ik eng
Maar fijn te horen dat het leuk was!
Eind deze maand een bikini kopen, ik denk dat het één van deze wordt:
Freya Vodkatini:
[ afbeelding ]
Freya Cuba Libre:
[ afbeelding ]
detail:
[ afbeelding ]
Freya Liquid Gold:
[ afbeelding ]
Freya Soda:
[ afbeelding ]
Freya Black Russian met Swarovskisteentjes:
[ afbeelding ]
Misschien koop ik er wel 2, vind ze echt leuk
Ja maar hij is mijn beste vriend en dat waren we al voor we huisgenoten werdenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer)
Dat weten ze niet :S Hij lag al sinds december in het ziekenhuis, ze dachten dat hij een reumatische aandoening had, maar werd nog onderzocht, en nou is hij gistermiddag dus zomaar opeens overledenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?
* veiligheidsspeldje heeft wel nog een propedeusequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Alcarin het volgende:
Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?
volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend deed ik de jalouzieen open en ik dacht 'Wat een prachtige dag vandaag, vast perfect om hard te lopen'. Helaas was ik te snel gaan lopen na m'n ontbijt --> daar krijg je vet ranzige boeren vanDus toen ben ik na een tijdje maar gaan wandelen. Maar ik heb wel erg genoten van het zonnetje en de mooie blauwe lucht
![]()
Bij m'n broer gisteren een koek op en 2 glazen cola niet-light (light heeft ie niet) en wat borrelnootjes. Niet slecht dus. Het was best gezellig.
Gegeten: vanochtend een dubbele boterham met hagelslag (wel lekker, maar geen goed idee) en net een bakje yoghurt en verse ananas
Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mij
op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:
Mja, ik ben zelf niet zo van de sauna's en zonnebanken vind ik eng
Maar fijn te horen dat het leuk was!
Eind deze maand een bikini kopen, ik denk dat het één van deze wordt:
Misschien koop ik er wel 2, vind ze echt leuk
Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangelandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoor
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangeland
En 4 boterhammen met hagelslag elke dag?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, als je geen acht kilo hagelslag op je boterham doet is zoet beleg niet slecht, nee.
Als je dingen gaat vergelijken dan klopt dat hagelslag niet snel 'slecht' isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Defineer slecht? Zijn suikers slecht? Is onverzadigd vet slechter? Is te zout boroodbeleg slecht? Is een boterham met hagelslag net zo slecht als een gevulde koek?
Avondeten: spinazie, aardappelen en een kleine schnitzelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:06 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag begonnen met cornflakes rode vruchten en halfvolle melk
tussendoor een glaasje coolbest
en nu al lunch 150gram sushi
Je moet gewoon een perfect figuur hebben om er daarin goed uit te zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik hoef ook geen hardloopkleding. Ik vind het niet echt nodig, want het gaat in gewone sportkleding ook prima, maar bovenal vind ik die broeken zéér lelijk. Soort glimmende leggingsEn die soort fietsbroeken daar krijg je me al helemaal nooit in. Wat een onappetijtelijk vrouwmens wordt je daarvan zeg
Ik studeer in maart afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:52 schreef Alcarin het volgende:
Ik kreeg geen propedeusediploma.. Ik kreeg slechts een mailtje met de mededeling dat ik wel een bewijsje kon ophalen, als iemand zeker wilde weten dat ik het eerste jaar afgerond had.
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en ga maandag lekker beginnen aan mijn scriptie-onderzoek!
www.freyaswimwear.comquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)
2 jaar geleden deden ze er niet zo moeilijk over als je dat verslag niet had... je kon 't ook later inleveren (neem aan dat het om de monografie analyse gaat..) Je kunt ook iets heel slechts inleveren en dan de herkansing doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Goeie morgen! (nog 20 minuutjes)
@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?
Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer) Nou ja, net n giga fruitsalade gehaald bij de ah om me op te vrolijken en vanavond weer eens naar n concertje (van leaf)
Ik schommel trouwens ook gezellig mee, kan bij mij ook wel n kilo van dga tot dag schelen... (vandaar dat ik maar 1 x per week weeg)
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Sommige mensen vinden het vervelend als een broek om hun benen wappert tijdens het rennen, en het niet warm genoeg, daarvoor zijn strakke hardloopbroeken. Mijn kont leek er monsterlijk groot in, en ik heb een hekel aan strakzittende kleding, dus die heb ik nooit gekocht. (en het zit niet lekker)
Eensch!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel
)
Ik draag in het dagelijks leven skatebroeken en alles met wijde pijpen + laag kruis, ik vond het vreselijk zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel
)
Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik had op vakantie trouwens Adez uitgeprobeerd maar vond het niet echt lekker, ik had de smaak met ananas
Ik heb ook thermoshirtjes en hardloopshirtjes. Voornaamste reden om die in de winter te dragen is omdat ik nogal zweet en je koelt echt te hard af in een katoenen shirt. Weinig zin om ziek te worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekker(andere smaak dat wel). Wij gaan hardlopen. Ik heb het reflecterende hesje aan en Mark ziet er echt damn good uit in zijn hardloopbroek. Hij heeft dan ook van die mooie slanke benen
. Maak miss wel even een foto binnenkort
.
En als ik dat zo hoor, moet ik ook maar eens zo'n broek kopen. Hebben jullie ook nog speciale bovenkleding, Isa en Liejannuh? Mark heeft een shirtje, een jasje, een broek, thermale handschoenen, een muts(laatste twee dingen heeft hij bij z'n hartslagmeter gekregen) en een ledlichtje voor om z'n arm
.
Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik wist nog geeneens dat er speciale hardloopkleding was
Die schoenen zou ik wel even op letten, want ik had tot voor kort ook hardloopschoenen (dure) van zo'n 10 jaar geleden, die had ik helemaal niet zo vaak gebruikt, maar toch waren ze helemaal verspocht (heet dat zo?) Toen ik een x thuis kwam van het rennen lag de halve zool er af. Dus ik heb wel goede schoenen gekocht. Maar de rest geloof ik wel.....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik ren ook in ordi sportkleding hoor
Een vrij smalle rechte trainingsbroek (ik denk dat t jazzpants zijn) en dan katoenen hemdje (zo'n petit bateau-ding), longsleeve en een hoodie
En als het koud is, doe ik zo'n simpel katoenen sjaalding om.
Ik heb wel echte hardloopsokken en -schoenen (hoewel de schoenen wel echt bizar oud zijn, al een jaar of 8).
Ik heb de juiste schoenen, maar heb de kleding niet gezien. Maar dat kan ook zijn dat ik werd afgeleid door de danskledingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.
Idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de juiste schoenen, maar heb de kleding niet gezien. Maar dat kan ook zijn dat ik werd afgeleid door de danskleding
En ik loop binnen dus het is sowieso niet echt nodig.
Die laatste ken ik ook niet, ik heb Asics.....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Die man van de Intersport zei ook al dat Scapino-schoenen prima schoenen zijn voor op de loopband, maar niet voor op asfalt. Mark heeft nu wel een corrigerende schoen. Zijn volgende schoen zal een schoen worden met een stalen plaat in de zool. Die moet echter flink ingelopen worden en dus heeft de aankoop daarvan pas zin als je langer achter elkaar loopt (meer dan een uur). Dus de komende tijd voldoen de schoenen die hij nu heeft prima. We hebben echt goed advies gehad in de winkel gisteren.
Ze hadden daar vier merken: Adidas, Nike, Asics en Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Ja lelijk hèquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Saucony? Heel lelijk, heel goed, heel duur
Ik heb nikes.
Saucony ken ik wel ja. Ze hebben er ook mooie schoenen van hoor, tenminste, 2 jaar geleden welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hadden daar vier merken: Adidas, Nike, Asics en Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Heb ik. Loopt prima, maar ik had er zelf ook nog niet van gehoord. Alle hardloopschoenen zijn lelijk vind ik, maar de saucony zaten gewoon het beste. Je moet hardloopschoenen trouwens ook altijd groter kopen dan je eigen maat, omdat je voeten opzwellen bij het lopen. Dan heb je van die groete witte dingen aan je poten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Om ze vervolgens in de kast te zetten en ze te bewonderen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind hardloopschoenen altijd lelijkzodra ik mooie zie koop ik ze
't Oog wil ook wat! Ik heb uiteindelijk wel lelijke hardloopschoenen gekocht, omdat er simpelweg geen mooie bestaan, maar no way dat ik daar voor de lol mee zou gaan lopen en het was fijn geweest als ze wel een mooiere vorm hadden gehad! Dus ja, functionaliteit is het belangrijkste in het geval van hardloopschoenen, maar daarom is het uiterlijk niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
waarom moeten hardloopschoenen MOOI zijnhet gaat toch om de functionaliteit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |