abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56556382

Het vorige deel 124

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Tss gooi ik 'm dicht, nou het is in elk geval niet Viking voor een keertje

En hier is m'n laatste post:
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb vanochtend ook niet de verwarming uitgezet (dat doe ik soms aangezien het vaak 14 graden is na een nacht de kachel uit gehad te hebben), dus vanavond zal het wel flink warm zijn
Gisteren hardgelopen, deels in de regen. Ik had les 3 van Evy opgezet, maar vanwege vervelend buikgevoel wel een stukje gewandeld tussendoor en niet echt versneld.
Dat fruit komt wel op! Heb nog maar een paar abrikozen, een halve ananas en wat appels. De groentes wordt moeilijk denk ik. Vanavond ratatouille maken daar heb ik in elk geval genoeg ingredienten voor
Ohja en van de week 62 kg op het werk, in de avond. Dat is toch 2 kg minder dan de vorige week
Het mooi kotsende meisje.
pi_56556517
Ik heb nu al bijna een week niet gesport: wilde niet het risico lopen dat ik een echte blessure zou oplopen. Vandaag wil ik toch rustig aan weer wat gaan bewegen, ik voel heel in de verte nog wel een pijntje, maar ga vandaag even testen of dat niet erger wordt met hardlopen...Wel nog een paar uurtjes wachten, want ik ben net pas wakker.

@Veiligheidsspeldje: jij woont toch ook (deels) in Rotterdam? Ik vond het wel heel leuk voor die 2 dagen, maar hoe is het om daar te wonen?

Kan niet wachten tot de lente weer begint, ik kan die grijze luchten niet meer zíen
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:15:04 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56556642
Ik wil ook lente idd .
En ik vind Rotterdam een behoorlijk troosteloze stad. Zou er nooit willen wonen. Of ligt dat aan mij? .

Edit: oeh, was ik toch op een haartje na de laatste geweest in deeltje 124 .
Niet meer actief op Fok!
pi_56556663
Vanmiddag klaart het al op Conleche.
En de wind gaat ook wat liggen en dat is alleen maar fijn want ik heb tegenwind.
pi_56556701
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu al bijna een week niet gesport: wilde niet het risico lopen dat ik een echte blessure zou oplopen. Vandaag wil ik toch rustig aan weer wat gaan bewegen, ik voel heel in de verte nog wel een pijntje, maar ga vandaag even testen of dat niet erger wordt met hardlopen...Wel nog een paar uurtjes wachten, want ik ben net pas wakker.

@Veiligheidsspeldje: jij woont toch ook (deels) in Rotterdam? Ik vond het wel heel leuk voor die 2 dagen, maar hoe is het om daar te wonen?

Kan niet wachten tot de lente weer begint, ik kan die grijze luchten niet meer zíen
Ik wil ook lente, of zomer (en dan niet zo een als afgelopen jaar )

Heb m'n kamer idd in Rotterdam. Het is niet bepaald m'n favoriete stad, maar ik ben erg blij dat ik ingeloot was, dat maakt een hoop goed. De hoeveelheid voorzieningen enzo vind ik wel leuk en ik woon in een van de minder grijze buurten, dus ik zie weleens gras en bomen Behalve de (nu weggehaalde) kwekerij van de onderbuurman en de tegenwerking w.b. inschrijving van de gemeente toen ik nog antikraak woonde heb ik op zich weinig negativiteit meegemaakt. Er is wel een universiteit, maar er zijn denk ik ontzettend veel mensen die thuis wonen en dat maakt het wel een stuk minder dan utrecht/amsterdam denk ik. Als je van housen houdt kan je er uitstekend uitgaan, maar qua bandjes enzo valt het behoorlijk tegen.
Conclusie: ik blijf er m'n studie wonen en daarna ga ik eens bedenken waar ik heen wil.
pi_56556937
Hé, hoeveelstejaars ben je eigenlijk, veiligheidsspeldje?

Ik vind Rotterdam qua skyline en architectuur wel erg mooi. Niet zo mooi dat ik er zou willen wonen, maar toch Enne, er zit een geweldige Italiaanse delicatessenwinkel in Rotterdam
pi_56557032
tvp 62,6 vanochtend
Nog 2.7 kg
pi_56557062
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, hoeveelstejaars ben je eigenlijk, veiligheidsspeldje?

Ik vind Rotterdam qua skyline en architectuur wel erg mooi. Niet zo mooi dat ik er zou willen wonen, maar toch Enne, er zit een geweldige Italiaanse delicatessenwinkel in Rotterdam
Dat had ik ook! Veel meer een wereldstad dan Amsterdam. Ik zou er dus ook liever niet wonen, maar ik vind dat ze de grote "oorlogswonden" heel goed hebben opgelost! Als ze in Amsterdams soms iets nieuws bouwen tussen het oude in, is het vaak niet om áán te zien, maar in Rotterdam heb je echt hele leuke gebouwen. Italiaanse delicatessewinkel ben ik however niet tegengekomen
pi_56557120
Ik heb ook een tijdjegestudeerd in Rotterdam Wel meer werelds, maar ik zou er niet willen wonen.

Ik ben absoluut verliefd op Amsterdam, al vanaf de eerste keer dat ik er was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56557248
* veiligheidsspeldje is alweer vierdejaars. Het gewone studeren zit er dan ook alweer bijna op
Rotterdam heeft inderdaad als enige in NL denk ik de neiging een echte grote stad te zijn. Dat is wel leuk en ik krijg ook wel meer binding met de stad, maar echt super zal ik het nooit vinden denk ik. tis niet echt gezellig ofzo.
Heb heel eventjes in schiedam gewoond (paar maanden omdat het antikraak was dus) en dat vind ik wel zo een schattig centrumpje hebben, maar is wel flink aan het aftakelen helaas.
Ohja in rdam zijn ze mijn hardlooppark aan het slopen om er dure huizen neer te zetten dus dat is ook al vervelend eraan
pi_56557312
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje is alweer vierdejaars. Het gewone studeren zit er dan ook alweer bijna op
Rotterdam heeft inderdaad als enige in NL denk ik de neiging een echte grote stad te zijn. Dat is wel leuk en ik krijg ook wel meer binding met de stad, maar echt super zal ik het nooit vinden denk ik. tis niet echt gezellig ofzo.
Heb heel eventjes in schiedam gewoond (paar maanden omdat het antikraak was dus) en dat vind ik wel zo een schattig centrumpje hebben, maar is wel flink aan het aftakelen helaas.
Ohja in rdam zijn ze mijn hardlooppark aan het slopen om er dure huizen neer te zetten dus dat is ook al vervelend eraan
Nou, na de studie dan maar naar A'dam verhuizen! Ik denk niet dat ze het Vondelpark zo snel zullen slopen

(ik zou hier ook nooit meer wegwillen overigens, tenminste niet voor lange tijd.)
Ik ga maar eens ontbijten nu en dan een beetje huishouden, want das braucht das haus
pi_56557323
Veiligheidsspeldje, dan ben je een jaargenoot van een vriendin van mij
Het oude centrum van Schiedam is zoooo leuk maar direct daarbuiten is Schiedam een grote pauperzooi Rotterdam Delfshaven is trouwens ook heel schattig.

Maarre, nu je er toch nog woont, moet je 's vleeswaar en kaas halen bij Little Italy, hoor Lekker.
pi_56557372
Rotterdam is qua architectuur idd erg mooi, maar ik vind het er maar kil, ik heb toch liever Amsterdam.

Over steden gesproken, ik heb vandaag een gesprek met de decaan, en dan krijg ik te horen of ik vanaf juli 6 maanden naar Londen kan! Ik heb alles namelijk al geregeld, ik moet alleen even kijken of het met mijn studie ook kan (eigenlijk wel het belangrijkste).

Qua afvallen gaat het nog slechter dan gisteren, ik woog vanmorgen 68 kilo Dus een halve kilo meer dan gister. Ik snap dus echt niet hoe dat kan. Vandaag dus nog maar een dagje rustig met eten doen, en zometeen weer een uur fietsen door weer en wind.
pi_56557402
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Rotterdam is qua architectuur idd erg mooi, maar ik vind het er maar kil, ik heb toch liever Amsterdam.

Over steden gesproken, ik heb vandaag een gesprek met de decaan, en dan krijg ik te horen of ik vanaf juli 6 maanden naar Londen kan! Ik heb alles namelijk al geregeld, ik moet alleen even kijken of het met mijn studie ook kan (eigenlijk wel het belangrijkste).

Qua afvallen gaat het nog slechter dan gisteren, ik woog vanmorgen 68 kilo Dus een halve kilo meer dan gister. Ik snap dus echt niet hoe dat kan. Vandaag dus nog maar een dagje rustig met eten doen, en zometeen weer een uur fietsen door weer en wind.
pi_56557425
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef shinydiscoball het volgende:

Londen is leuk!! Geweldige stad.

En je gewicht schommelt altijd. Schommelingen van een kilo zijn dus ook heel erg normaal.
pi_56557465
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, na de studie dan maar naar A'dam verhuizen! Ik denk niet dat ze het Vondelpark zo snel zullen slopen

(ik zou hier ook nooit meer wegwillen overigens, tenminste niet voor lange tijd.)
Ik ga maar eens ontbijten nu en dan een beetje huishouden, want das braucht das haus
Ik had kortgeleden een optie op een leuke baan in Almere, en dan had ik ook zeker graag in Amsterdam willen wonen, vind het een leuke stad.
Maar uiteindelijk heb ik toch besloten om in België een promotieonderzoek te gaan doen
pi_56557484
teeveepee

lekker vanaf 't werk

ben een nieuwe collega aan het inwerken, die ineens 4 uur meer werkt en straks pikt ze nog mijn 4 uur in

heb namelijk NOG STEEDS geen akkoord voor het werken van de vrijdag in plaats van de maandag door studie (iets wat ik al een maand geleden heb aangevraagd ) en dan hoor ik morgen hoe of wat.. ben erg benieuwd.. straks moet ik nog een nieuwe baan zoeken

blah.. het zint me niets.... ben echt bang dat ze er 4 uur bij mij afhalen nu
Doei.
pi_56557528
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Faithy het volgende:
teeveepee

lekker vanaf 't werk

ben een nieuwe collega aan het inwerken, die ineens 4 uur meer werkt en straks pikt ze nog mijn 4 uur in

heb namelijk NOG STEEDS geen akkoord voor het werken van de vrijdag in plaats van de maandag door studie (iets wat ik al een maand geleden heb aangevraagd ) en dan hoor ik morgen hoe of wat.. ben erg benieuwd.. straks moet ik nog een nieuwe baan zoeken

blah.. het zint me niets.... ben echt bang dat ze er 4 uur bij mij afhalen nu
Moet je d'r alles verkeerd laten doen
pi_56557537
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Londen is leuk!! Geweldige stad.

En je gewicht schommelt altijd. Schommelingen van een kilo zijn dus ook heel erg normaal.
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me ook erg leuk! En vergeleken met Londen in Amsterdam natuurlijk een dorp. Ben wel een beetje zenuwachtig

Fijn om te weten van die schommelingen, het is alleen wel erg frustrerend
pi_56557538
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had kortgeleden een optie op een leuke baan in Almere, en dan had ik ook zeker graag in Amsterdam willen wonen, vind het een leuke stad.
Maar uiteindelijk heb ik toch besloten om in België een promotieonderzoek te gaan doen
Waar in Belgie?
pi_56557588
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar in Belgie?
Leuven.
pi_56557603
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Moet je d'r alles verkeerd laten doen
je zou het niet zeggen, maar zo ben ik niet
Doei.
pi_56557701
Hieperdepiep, de honderdvijfentwintigste! Dit wordt vást het topicnummer waarin iedereen z'n/d'r streefgewicht bereikt.

Wie trouwens de confrontatie met eigen lijf aan wil gaan: maak eens een paspop van jezelf!
Mijn lief heeft me dit weekend (in mijn blootje) in gips verpakt, me uitgezaagd, de mal gevuld met purschuim en het gips er weer afgepulkt, teneinde mij een perfect gelijkende paspop te bezorgen voor al mijn zelfmaaknaai-avonturen.

(Achterkant, slechte telefoonfoto. Tussenfase met een dun laagje papier maché. Dat moet nog gladgewreven worden, drogen en dan kan er stof overheen.)

Het is heel gek om ineens een overdreven precieze afdruk van je blote lijf te hebben, een ding met precies dezelfde borsten, schouderbladen, sleutelbeenderen, heupen, navel en bilspleet als jijzelf!
Ik heb er wel honderd keer omheen gelopen: mijn kont blijkt groter dan ik had verwacht!
Al met al erg leuk om te doen (en spannend: ik ben tijdens het gipsen bijna flauwgevallen) en een goede manier om eens écht te kunnen zien hoe je lijf eruit ziet.
pi_56557966
Hey, wat tof
Ik ben ook altijd benieuwd hoe ik er nou écht uitzie!
Alleen ik denk niet dat ik TARA zo ver krijg om me in te gipsen En daarbij naai ik niet, dus heeft het geen praktische functie
pi_56558005
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
Hey, wat tof
Ik ben ook altijd benieuwd hoe ik er nou écht uitzie!
Alleen ik denk niet dat ik TARA zo ver krijg om me in te gipsen
Het is anders wel écht heel leuk om samen te doen!
Afgezien van het flauwvallen dan, dus niet doen als je ongesteld bent én vooraf wel even goed eten.
pi_56558057
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef minilotje het volgende:
Hieperdepiep, de honderdvijfentwintigste! Dit wordt vást het topicnummer waarin iedereen z'n/d'r streefgewicht bereikt.

Wie trouwens de confrontatie met eigen lijf aan wil gaan: maak eens een paspop van jezelf!
Mijn lief heeft me dit weekend (in mijn blootje) in gips verpakt, me uitgezaagd, de mal gevuld met purschuim en het gips er weer afgepulkt, teneinde mij een perfect gelijkende paspop te bezorgen voor al mijn zelfmaaknaai-avonturen.

[ afbeelding ]
(Achterkant, slechte telefoonfoto. Tussenfase met een dun laagje papier maché. Dat moet nog gladgewreven worden, drogen en dan kan er stof overheen.)

Het is heel gek om ineens een overdreven precieze afdruk van je blote lijf te hebben, een ding met precies dezelfde borsten, schouderbladen, sleutelbeenderen, heupen, navel en bilspleet als jijzelf!
Ik heb er wel honderd keer omheen gelopen: mijn kont blijkt groter dan ik had verwacht!
Al met al erg leuk om te doen (en spannend: ik ben tijdens het gipsen bijna flauwgevallen) en een goede manier om eens écht te kunnen zien hoe je lijf eruit ziet.
omg dat is echt coool

hoe krijg je eigenlijk zichtbare buikspieren?

door geen snoep meer te eten?
door sowieso minder te eten?
door te hardlopen?
door buikspier oefeningen?
pi_56558079
Maar als je vooaf goed eet ben je dikker
pi_56558101
ik moet er écht neit aan denken, maar wel leuk om van een ander te zien
Doei.
pi_56558126
ik probeerde van mezelf een foto in bikini te maken van de achterkant om te kijken hoe ik er nu ECHT uitzie
maar dat gaat zo moeilijk
pi_56558155
en al mn bikini broekjes zijn te groot en het was al allemaal maat 36
nederlandse billen zijn blijkbaar over het algemeen heel lang en uitgerekt? als ik mn broekjes trek zodat ze strak zitten op mn bil zitten ze ongeveer tot aan mn oksels
pi_56558332
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nederlandse billen zijn blijkbaar over het algemeen heel lang en uitgerekt? als ik mn broekjes trek zodat ze strak zitten op mn bil zitten ze ongeveer tot aan mn oksels
Breek me de bek niet open over Nederlandse billen
Omdat het overgrote deel van de NL vrouwen platten billen en meer spekvorming op de buik heeft, kan ik (ronde, bolle billen) nooit een fatsoenlijke broek vinden. Hou ik achteraan een flap over of zitten ze te laag (zelfs toen ik nog maatje 36/38 droeg )
pi_56558355
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ook 'korte', bolle billen. Niet lang, wel brééd, ontdekte ik door mijn paspop. Net kadetjes!
Ik hou ook altijd bikinibroek over. Ik doe het al tijden met heupbroekjes, want gewone bikinibroekjes pas ik voor geen meter.

Voor de mensen die er écht niet aan moeten denken, zo'n paspop.. Ik heb dat nu al meer gehoord, en ik vraag me dan toch af, is het nou écht zo'n probleem om jezelf eens serieus goed te kunnen bekijken? Hoe werkt dat dan? Het is toch je eigen lijf?
Ik moet zeggen dat ik echt dikke pret heb gehad om de vorm van mijn achterwerk en ik vond het interessant om te zien op welke manier mijn borsten a-symmetrisch zijn. Ik hou van mijn lijf (ook toen ik zeventig kilo woog) en vind het leuk om het beter te leren kennen, en ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het voelt om dat juist niet te hebben. Lijkt me werkelijk heel vervelend.
pi_56558388
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open over Nederlandse billen
Omdat het overgrote deel van de NL vrouwen platten billen en meer spekvorming op de buik heeft, kan ik (ronde, bolle billen) nooit een fatsoenlijke broek vinden. Hou ik achteraan een flap over of zitten ze te laag (zelfs toen ik nog maatje 36/38 droeg )
herkenbaar, en dan is mijn derrière niet eens zo heel bescheiden

ik heb ALTIJD ruimte over in mijn broeken
Doei.
pi_56558401
Mij lijkt het dus wél leuk minilotje
Maar brede korte billen zijn juist wel mooi Vind ik dan

En ik geloof dat ik zowaar redelijk symetrische borsten heb
pi_56558443
ik bekijk mezelf regelmatig in de spiegel, en dat vind ik al erg genoeg.. misschien als ik eens 70 weeg dat ik het aan zou durven, maar tot die tijd.. nee
Doei.
pi_56558449
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:45 schreef freecell het volgende:
Mij lijkt het dus wél leuk minilotje
Doen!
quote:
En ik geloof dat ik zowaar redelijk symetrische borsten heb
Ha, die zou ik ook wel willen. Maar helaas.
pi_56558616
Goeiemorgen

Nog steeds geen uitslag, ct-scan zag er gewoon goed uit, en op cystoscopie hadden ze dus ook al niks kunnen vinden. Nou weer bloed geprikt, ontlasting inleveren en uitslag van uroloog van maandag even afwachtren. Schiet dus niet op.

Gisteren met mn moeder wezen shoppen, 2 broeken, 1 sweater en een bloesje met daarover heen nog een vestje gekregen Broeken zijn allebei in maat 40 nu, nu 3 broeken dus in maat 40, toch beetje jammer, maar goed, heb belangrijkere dingen aan mn hoofd dan piekeren over mn broekmaat.

Daarna bij de Subway gegeten, die is pas geopend in Deventer. Had een broodje van 15 cm met Teriyaki, kip was echt superheerlijk, en verder had ik er nog tomaat, komkommer en salade op

In Amerika gingen we er iedere dag heen, maar dat ga ik zelf maar niet doen nu, want 4 euro voor een broodje is niet echt heel goedkoop natuurlijk. Maar ga er wel af en toe langs, want het is wel superlekker
pi_56558757
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:47 schreef minilotje het volgende:

[..]

Doen!
[..]

Ha, die zou ik ook wel willen. Maar helaas.
Leuk! Maar weinig praktisch nut als je geen naaister bent...
Ik heb er nooit over nagedacht of mijn borsten symmetrisch zijn
*Tluurt naar beneden in shirt: volgens mij wel redelijk, ja. Waar zit 'm de afwijking dan, bij jou?
Zowel mijn ogen als mijn oren zijn niet symmetrisch: m'n linkeroog is kleiner. En rechts flapt mijn oor een klein beetje, links niet
pi_56558850
Sinds ik ontdekt heb dat bij de mcDonalds eten minder calorieën is dan de subway, kom ik daar maar niet meer
pi_56558872
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
Sinds ik ontdekt heb dat bij de mcDonalds eten minder calorieën is dan de subway, kom ik daar maar niet meer
Tja, ik vind de Mac dus echt niet lekker, en Subway wel. Maar je moet het gewoon als hoofdmaaltijd nemen, en niet als tussendoortje
pi_56558897
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuk! Maar weinig praktisch nut als je geen naaister bent...
Ik heb er nooit over nagedacht of mijn borsten symmetrisch zijn
*Tluurt naar beneden in shirt: volgens mij wel redelijk, ja. Waar zit 'm de afwijking dan, bij jou?
Zowel mijn ogen als mijn oren zijn niet symmetrisch: m'n linkeroog is kleiner. En rechts flapt mijn oor een klein beetje, links niet
Ha, nou, de ene borst is wat groter dan de andere en de tepels zitten niet op precies dezelfde hoogte.
Maar ik ben sowieso niet zo symmetrisch.
Mijn ene oor flapt ook meer dan de ander, één van mijn oorschelpen heeft een deuk, mijn ene wenkbrauw is korter dan de ander, mijn ene oog is tevens groter dan de ander en als klap op de vuurpijl krijg ik 's zomers maar aan één kant van mijn gezicht sproeten! En flink ook!
Zoals de befaamde House Of Orange-topvisagist John Kattenberg ooit tegen me zei terwijl -ie in mijn feestelijk bolle wangetjes kneep: "Meisje, je gezicht is niet mooi, maar wel heel grappig!"

[ Bericht 0% gewijzigd door minilotje op 06-02-2008 12:21:50 ]
pi_56559018
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik vind de Mac dus echt niet lekker, en Subway wel. Maar je moet het gewoon als hoofdmaaltijd nemen, en niet als tussendoortje
Als tussendoortje zeker niet inderdaad
Maar ik heb dan de neiging om het als lunch te nemen. En dan is het gewoon vrij veel. Wél heel lekker trouwens
pi_56559062
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:11 schreef minilotje het volgende:

"Meisje, je gezicht is niet mooi, maar wel heel grappig!"

Dat je maar aan één kant sproeten krijgt, is wel vreemd, zeg.

Freecell, ik ben op allebei niet dol. Subway heeft wat meer smaak, maar ik vind t vaak extreem vet en de Mac vind ik ronduit deprimerend, eet-wise. Dat ze zoveel calorieen in zo weinig smaak weten te persen Een groot menu is vaak zo'n 1000-1200 kcal!!! Nou ben ik helemaal niet zo'n calorieenteller, maar als ik dat naar binnen werk, moet ik er toch even aan denken wat ik in plaats daarvan had kunnen eten Een bord andijviestamppot met worst en jus en een dikke vette brownie toe en dan ben je er nog vaak niet helemaal.
Nee, ik mag van mezelf alleen af en toe friet van de goeie snackbar verderop in de straat: stevige, knapperige, niet-te-vettige-of-zompige goudgele friet. Héérlijk.
pi_56559293
het enige lekkere bij de Mac zijn de Chicken Mythic's

verder eigenlijk niets

het liefst bak ik zelf een hamburger, een runderburger, met alles erop en eraan.. dat is écht lekker

en nu naar huis en René ontbijt op bed brengen die is in bed blijven liggen tot ik thuis ben
Doei.
pi_56559477
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja. Dat vertel ik aan de vooravond van elke lente ook aan mijn pigment, maar luisteren hó maar.

Enerzijds is het natuurlijk erg stom dat ik bij zonnig weer met een half gezicht vol bruine spikkels moet lopen, aan de andere kant is het zó idioot dat ik er eigenlijk wel aan gehecht ben. Ik kan sowieso altijd wel heel blij worden van het besef dat er nergens ter wereld precies zo'n lijf en zo'n hoofd is als die van mij, en dan ben ik juist heel dankbaar voor mijn sproetverdeling, mijn bolle armen, mijn ongelijke wenkbrauwen en mijn rare hazetandjes.
't Zal vast de invloed van al die weerzinwekkend zoete, gristelijke Elly & Rikkert-liedjes uit mijn vroege jeugd zijn.
pi_56559507
elly en Rikkert is best tof En op de foto heb je wél een leuk hoofd, dus ik heb er wel vertrouwen in

Ik bak mijn patatjes altijd zelf Dan stinkt de hele keuken, maar gelukkig kunnen we die goed van de rest van het huis afsluiten
pi_56559524
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Freecell, ik ben op allebei niet dol. Subway heeft wat meer smaak, maar ik vind t vaak extreem vet en de Mac vind ik ronduit deprimerend, eet-wise. Dat ze zoveel calorieen in zo weinig smaak weten te persen Een groot menu is vaak zo'n 1000-1200 kcal!!! Nou ben ik helemaal niet zo'n calorieenteller, maar als ik dat naar binnen werk, moet ik er toch even aan denken wat ik in plaats daarvan had kunnen eten Een bord andijviestamppot met worst en jus en een dikke vette brownie toe en dan ben je er nog vaak niet helemaal.
Nee, ik mag van mezelf alleen af en toe friet van de goeie snackbar verderop in de straat: stevige, knapperige, niet-te-vettige-of-zompige goudgele friet. Héérlijk.
patatjes zij idd afentoe veel lekkerder dan mac voer of subway broodjes!

Ik geloof dat ik al uit lijstje lag, dus ik heb maar weer eens geupdate... zit maar n halve kilo bij! (ben er een week of 3 niet echt mee bezig geweest)
Hardlopen kan ik nog steeds niet (dikke blauwe gekneusde voet) maar ik ga vanmiddag wel weer eens mee met mn sportmaatje fitnessen, hou t gewoon op krachttraining en fietsen. (en daarna lekker de sauna in )

Die voet komt trouwens door mn 1 1/2 jaar date, waarom ik om ideeen liep te zeuren :p is uiteindelijk niet de winterefteling geworden, maar snowboarden... ik had n verkeerd board en mn schoenen zaten te los. toen ben ik op n rare manier gevallen zodat mn voet n btje omhoog kwam in mn schoen en knakte.
Maar dat was eigenlijk niet eens het ergst, ik wou de hele dag niet verpesten dus ben daarna nog op mn hakjes uiteten gegaan... thuis zag t er niet heel mooi uit!

Zag trouwens dat het lijstje niet alleen veel langer is geworden, maar volgens mij doen jullie t allemaal erg goed toch? netjes hor!
pi_56559635
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ja. Dat vertel ik aan de vooravond van elke lente ook aan mijn pigment, maar luisteren hó maar.

Enerzijds is het natuurlijk erg stom dat ik bij zonnig weer met een half gezicht vol bruine spikkels moet lopen, aan de andere kant is het zó idioot dat ik er eigenlijk wel aan gehecht ben. Ik kan sowieso altijd wel heel blij worden van het besef dat er nergens ter wereld precies zo'n lijf en zo'n hoofd is als die van mij, en dan ben ik juist heel dankbaar voor mijn sproetverdeling, mijn bolle armen, mijn ongelijke wenkbrauwen en mijn rare hazetandjes.
't Zal vast de invloed van al die weerzinwekkend zoete, gristelijke Elly & Rikkert-liedjes uit mijn vroege jeugd zijn.
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raaaaaaaaar
Ik ben er trouwens niet mee opgegroeid, ik was toen nog een tandje christelijker, zeg maar Heb het pas later leren kennen.

Freecell, maak je ze dan helemaal zelf? Met aardappels en twee keer bakken enzo?

Bagel, zonde, de winterefteling is juist reuze leuk Beterschap met je voet; ik ben zelf echt wel bang voor blessures, ineens een hele tijd niet sporten zou beslist klote zijn voor de lijn....
pi_56559849
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raaaaaaaaar
Ik ben er trouwens niet mee opgegroeid, ik was toen nog een tandje christelijker, zeg maar Heb het pas later leren kennen.

Freecell, maak je ze dan helemaal zelf? Met aardappels en twee keer bakken enzo?

Bagel, zonde, de winterefteling is juist reuze leuk Beterschap met je voet; ik ben zelf echt wel bang voor blessures, ineens een hele tijd niet sporten zou beslist klote zijn voor de lijn....
Nee, ik maak ze niet helemaal zelf Die van de lidle (minifrite) zijn lekker en goedkoop. Daarbij vind ik patat gemaksvoedsel
Ik maak nog wel eens zelf aardappelpartjes uit de oven Ook wel lekker!

Elly en Rikkert ligt hier nog op cassettebandjes Staat nooit meer op, maar voor kinderen vind ik het zo leuk dat ik het, als ik ooit een kind heb, waarschijnlijk wel weer op zou zetten (als je dan nog cassettespelers kan vinden op deze wereld ) en anders toch maar eens de cd's kopen
pi_56559877
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
ja, was nu ook liever daarheen gegaan maar op zich kun je voor je lijn natuurlijk ook altijd andere sporten blijven doen (ik voelde me gewoon te zielig, chagga en had veel tentamens, maar anders had ik lichamelijk de afgelopen weken toch best wat meer kunnen doen) ik baal alleen enorm omdta t hardlopen zo lekker ging en ik was al op zoek naar korte wedstrijden enz om t leuk te houden...
Wat doe je eigenlijk dat je zo bang bent voor blessures? (niet bang voor zijn, met veel sporten ga je dan juist op je bek )

@ minilotje: snap precies wat je bedoeld, ik vind ook dat dat soort 'rare' dingen iemand juist heel bijzonder maken! Zo'n paspop lijkt me wel best wel confronterend, maar ik zou t ook wel heel leuk vinden om eens n rondje om mezelf heen te kunnen lopen
pi_56559909
Hm, ik krijg vooral een wat zeeziek-achtig gevoel in mijn onderbuik als ik aan Elly & Rikkert denk. Ik vond het als kind altijd fijn, maar ook al walgelijk tegelijk.
Nee, ik vrees dat mijn toekomstige kinderen later een andere bron zullen moeten aanboren voor dat weeïge 'ook jij mag er zijn!'-gevoel van welbehagen.
pi_56559936
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef minilotje het volgende:

[ afbeelding ]

Gaaf!! Hoe zorg je ervoor dat het van je huid loslaat? En hoe zaag je het los? Lijkt mij wel leuk om een keer te doen.
pi_56559968
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik heb ook 'korte', bolle billen. Niet lang, wel brééd, ontdekte ik door mijn paspop. Net kadetjes!
Ik hou ook altijd bikinibroek over. Ik doe het al tijden met heupbroekjes, want gewone bikinibroekjes pas ik voor geen meter.

Voor de mensen die er écht niet aan moeten denken, zo'n paspop.. Ik heb dat nu al meer gehoord, en ik vraag me dan toch af, is het nou écht zo'n probleem om jezelf eens serieus goed te kunnen bekijken? Hoe werkt dat dan? Het is toch je eigen lijf?
Ik moet zeggen dat ik echt dikke pret heb gehad om de vorm van mijn achterwerk en ik vond het interessant om te zien op welke manier mijn borsten a-symmetrisch zijn. Ik hou van mijn lijf (ook toen ik zeventig kilo woog) en vind het leuk om het beter te leren kennen, en ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het voelt om dat juist niet te hebben. Lijkt me werkelijk heel vervelend.
Je hebt helaas ook mensen die niks van hun lijf willen weten...

Mijn lijf is niet perfect, maar het functioneert en ik vind het er goed uitzien

Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik het er wel minder goed vond uitzien toen ik 72 kg woog Maar met mijn taille-heup verhouding ben ik altijd blij geweest.

Zometeen lekker naar de Albert Cuijp, gordijnen uitzoeken
pi_56559985
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:05 schreef omearos het volgende:

[..]

Gaaf!! Hoe zorg je ervoor dat het van je huid loslaat? En hoe zaag je het los? Lijkt mij wel leuk om een keer te doen.
Vooraf scheren waar nodig, inwrijven met babyolie, en dan niettemin even de tanden op mekaar als het gips loskomt. Je houdt er wél een babyzacht velletje aan over.
En we hebben het losgezaagd met een hobbymesje, een stanleymes, een schaar en een kartelig broodmes. Dat kán vast handiger, denk ik.
pi_56560043
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef minilotje het volgende:

[..]

Vooraf scheren waar nodig, inwrijven met babyolie, en dan niettemin even de tanden op mekaar als het gips loskomt. Je houdt er wél een babyzacht velletje aan over.
En we hebben het losgezaagd met een hobbymesje, een stanleymes, een schaar en een kartelig broodmes. Dat kán vast handiger, denk ik.
Misschien een heel stomme vraag, maar hoe doe je dat met je borsten als je een bh aantrekt? Dan worden ze toch anders van vorm etc. dan de vorm die je paspop heeft. Een bh corrigeert toch.

Nu scheelt het natuurlijk wel of je enorm dikke opvulling hebt of gewoon eentje zonder vulling
pi_56560051
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef minilotje het volgende:

[..]

Hmm, heeft niet zo'n vaste hand Eens nadenken over mogelijke trucjes
pi_56560096
Bagel, ik heb een slechte enkel, jaren geleden eens mijn banden gescheurd en dat blijft gewoon een gevoelige plek. Bergwandelen is bijvoorbeeld hels. Ik ben dus blij zolang het goed gaat met hardlopen, en geniet er wel van. Het is immers zo fijn makkelijk en laagdrempelig. Zwemmen of dingen op de sportschool kosten gewoon veel meer tijd. Afijn, ik maak me er maar niet te druk om.

Minilotje, dat gevoel ga je dus gewoon zèlf aan je kinderen meegeven?
Dit klinkt heeeeeel dramatisch, maar ik WOU dat ik dat gevoel van 'ook jij mag er zijn' had meegekregen, soms
pi_56560122
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Misschien een heel stomme vraag, maar hoe doe je dat met je borsten als je een bh aantrekt? Dan worden ze toch anders van vorm etc. dan de vorm die je paspop heeft. Een bh corrigeert toch.

Nu scheelt het natuurlijk wel of je enorm dikke opvulling hebt of gewoon eentje zonder vulling
Nou, ik heb van mezelf maar een klein b-cupje, dus daar zit weinig vervorming in.
Ik heb er expres voorgekozen om een paspop te maken zónder beha, omdat ik er allerlei verschillende soorten kledingstukken op wil kunnen maken, en ik dan liever uitga van de basis.
Ik kan mijn pop natuurlijk makkelijk allerlei verschillende soorten beha's aantrekken wanneer dat handig of nodig is. Als je de pop al inclusief beha maakt dan zit je aan die vorm vast, en ik heb allerlei verschillende beha's, voor onder verschillende soorten kleding, dus dat schiet niet op.
pi_56560191
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef minilotje het volgende:

[..]

Bij mij komen heupbroekjes tot mn navel ook korte billen
een foto van jezelf geeft dat niet hetzelfde idee?
pi_56560196
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Minilotje, dat gevoel ga je dus gewoon zèlf aan je kinderen meegeven?
Dit klinkt heeeeeel dramatisch, maar ik WOU dat ik dat gevoel van 'ook jij mag er zijn' had meegekregen, soms
Uiteraard. Mijn lief en ik zijn het erover eens dat dát een van de belangrijkste dingen is die je aan een kind mee kunt geven!
Ik heb zelf enorm geluk gehad met mijn opvoeding, ik heb me altijd erg gewaardeerd en welkom gevoeld en dat is heel prettig voor je zelfvertrouwen. Ik pluk er als volwassene ook nog dagelijks de vruchten van en ik weet ook heel goed hoeveel ik aan mijn ouders te danken heb als ik om me heen zie hoe veel mensen worstelen met hun lijf, hun zelfbeeld en hun onzekerheden.
pi_56560198
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:14 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou, ik heb van mezelf maar een klein b-cupje, dus daar zit weinig vervorming in.
Ik heb er expres voorgekozen om een paspop te maken zónder beha, omdat ik er allerlei verschillende soorten kledingstukken op wil kunnen maken, en ik dan liever uitga van de basis.
Ik kan mijn pop natuurlijk makkelijk allerlei verschillende soorten beha's aantrekken wanneer dat handig of nodig is. Als je de pop al inclusief beha maakt dan zit je aan die vorm vast, en ik heb allerlei verschillende beha's, voor onder verschillende soorten kleding, dus dat schiet niet op.
Ah, vandaar

Tja, ik heb zelf een cupje FF/G, da's wel een verschil Ik heb dan ook altijd een bh aan, muv een paar (gala)jurken en strapless topjes.

Het is niet zo dat ze onwijs hangen, maar ze zijn wel heel breed. Met een bh maakt dat bij mij meestal wel een verschil: ze worden naar binnen geduwd (binnen m'n torso) en krijgen meer projectie.

Vandaar
pi_56560231
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bij mij komen heupbroekjes tot mn navel ook korte billen
een foto van jezelf geeft dat niet hetzelfde idee?
Ik heb hele kleine heupbroekjes.

En nee, een foto is toch anders! Foto's en spiegels geven toch altijd maar een tweedimensionale, ietwat vervorme weergave in vergelijking met gewoon een lichtgewicht versie van je lijf op ware grootte op je salontafel kunnen zetten!
pi_56560238
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ah, vandaar

Tja, ik heb zelf een cupje FF/G, da's wel een verschil Ik heb dan ook altijd een bh aan, muv een paar (gala)jurken en strapless topjes.

Het is niet zo dat ze onwijs hangen, maar ze zijn wel heel breed. Met een bh maakt dat bij mij meestal wel een verschil: ze worden naar binnen geduwd (binnen m'n torso) en krijgen meer projectie.

Vandaar
ik had 70B+ en nu 70A oid helpt wel dat ik er meteen dunner uitzie maar ook jonger
pi_56560299
Bij mij is dit al verkleind Je lijkt idd wel een stuk forser door grote borsten (nog los van het probleem van kleding kopen)

Na de verkleining riep iedereen ook dat ik er meteen slanker uitzag, terwijl ik gigantisch opgezet was door al het vocht wat ik vasthield. Mijn omvang was toen 1-2 maten groter dan normaal.

En wat betreft leeftijd... op mijn 14e kon ik al door voor 18.. toen had ik al cup D...bij 50 kg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 06-02-2008 13:31:14 ]
pi_56560333
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Ewelina het volgende:
Bij mij is dit al verkleind Je lijkt idd wel een stuk forser door grote borsten (nog los van het probleem van kleding kopen)
Mja, ik heb af en toe al 'last' dat sommige topjes niet echt gevuld genoeg raken zonder pushupje, maar het si natuurlijk véél moeilijker als je echt grote borsten hebt. Je had vast ook last van je rug enzo!
pi_56560356
ik had op mn 12e AA (40KG)... op mn 15e A(50kg) op mn 18eB (72kg)en nu weer A(62kg) bestaan er pilletjes voor of zo
pi_56560455
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:24 schreef minilotje het volgende:

[..]

Mja, ik heb af en toe al 'last' dat sommige topjes niet echt gevuld genoeg raken zonder pushupje, maar het si natuurlijk véél moeilijker als je echt grote borsten hebt. Je had vast ook last van je rug enzo!
Dat kan je altijd nog innemen Uitnemen gaat wat moeilijker

Idd rugklachten, was ook de reden voor de operatie... wat wil je met cup H/J

Nu soms nog problemen met kleding kopen, ach... 't is niet het einde van de wereld De rugklachten zijn over, ze zien er mooi uit en passen vrij goed bij mijn lijf dus waar zeur ik over Ik heb iig een prachtig decolleté

Mijn omvang is 65, dus zo super groot zijn ze niet. Meeste mensen denken dat ik cup C heb.
pi_56560478
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Ewelina het volgende:

Na de verkleining riep iedereen ook dat ik er meteen slanker uitzag, terwijl ik gigantisch opgezet was door al het vocht wat ik vasthield. Mijn omvang was toen 1-2 maten groter dan normaal.

En wat betreft leeftijd... op mijn 14e kon ik al door voor 18.. toen had ik al cup D...
haha, hier nog 1. Bij mij is t door afvallen en allemaal hormonen gedoe wel n stuk kleiner inmiddels! (heb nu kleinere borster dan op mn 14e )

foto's en spiegels vind ik op zich ook wel fijn, vooral in van die paskamers met spiegels in iedere hoek. (hebben ze bij sommige Hennesen) Vroeger had ik een heel vertekend beeld van mn benen, ik vond ze dik en dahct dta ze net als bij sommige anderen onder de putten zaten. (ze zijn wel dik, maar heel strak en niet hobbelig enz, dus t ziet er nog best leuk uit) Toen ben ik n keer uitgebreid naar me gaan staan kijken en daar werd ik wel positiever van...
Voor dingen (zoals je buik) die normaal alleen van boven ziet vindt ik t ook fijn, mn buik is van voren gezien wel wat mooier dan van boven!
pi_56560527
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef minilotje het volgende:

[..]

Uiteraard. Mijn lief en ik zijn het erover eens dat dát een van de belangrijkste dingen is die je aan een kind mee kunt geven!
Ik heb zelf enorm geluk gehad met mijn opvoeding, ik heb me altijd erg gewaardeerd en welkom gevoeld en dat is heel prettig voor je zelfvertrouwen. Ik pluk er als volwassene ook nog dagelijks de vruchten van en ik weet ook heel goed hoeveel ik aan mijn ouders te danken heb als ik om me heen zie hoe veel mensen worstelen met hun lijf, hun zelfbeeld en hun onzekerheden.
Sja, opgroeien op de Veluwe, met goedbedoelende maar niet altijd even handige ouders, en in de zwartekousenkerk is idd niet erg bevorderlijk. Maargoed, da's een lang verhaal. Ik werk eraan

PF, toen ik de Yasmin ging slikken, kwam ik niet aan, maar schoot mijn voorgevel binnen twee maanden van een gemiddelde B naar een stevige C. En die heb ik nu nog steeds
Ik kreeg wel echt afgrijselijke migraineaanvallen ervan Dus heb ik nu een Mirena.
pi_56560580
Bij mij worden ze niet kleiner van afvallen, er moest een plastisch chirurg aan te pas komen. Ze zijn wel groter dan op mijn 16e/18e. Kreeg op mijn 19e/20e nog even een groeispurt: even 3/4 cupmaten erbij

Nu heb ik wel bredere heupen, dus 't is wat beter in verhouding.

Ik wil idd nog een grote spiegel
pi_56560603
Hm.. dus op je 20e kunnen ze nog groeien ?
pi_56560646
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. dus op je 20e kunnen ze nog groeien ?
Sorry, ik moest een beetje grinneken.....Hoop doet leven!!

Maar 't kán wel. Een vriendin van mij heeft nu een flinke C terwijl ze nog geen 50 kilo weegt en bij haar begon het pas op haar 18e te groeien
pi_56560711

Ik heb 90E gehad en door afvallen zit ik nu op 75D Stuk makkelijker ook met beha's kopen. En veeeeel goedkoper

Mijn ouders hebben mij zeker het gevoel meegegeven dat ik er mocht zijn. Helaas waren mijn klasgenootjes er goed in om dat weer af te breken
Inmiddels heb ik na járen eindelijk weer een zelfbeeld boven vriespunt En ik denk toch dat ook dat weer wat met de opvoeding te maken heeft. Want ik wist altijd dat mn ouders en broers en mn zus me tóch wel tof vonden!
pi_56560791
Mooi zo, Freecell! En terecht, toch? Je ziet er goed uit, hebt een (vast heel erg leuke) vent, leuke vrienden....
pi_56560814
Check

edit: die vent in kwestie is trouwens écht heel goed voor mijn zelfbeeld (en vice versa trouwens)
In het begin vond ik het zo raar dat hij me écht leuk vond
pi_56560945
Ik heb een 75C, maar ben nog niet zoveel aangekomen of afgevallen dat ik een andere cupmaat heb. Heb dit al sinds mn 12e ofzo. Maar dat komt ook omdat ik ze op mn 7e al kreeg, omdat ik toen al in de puberteit kwam. En sinds die tijd weinig meer gegroeid ben enzo.

Op school hebben mn klasgenoten mn zelfbeeld helemaal ontnomen, maar dankzij Peter is het ook wel weer boven het vriespunt gekomen inmiddels Alleen mn familie die is wat dat betreft niet zo aardig, die maken wel vaak kwetsende opmerkingen over mn uiterlijk.

Ik ben net klaar met de afwas, zo nog een beetje opruimen, de stad in en dan maar weer eens kijken hoe het in Deventer is. Daar moet ik ook nog wel een aantal dingen doen, zoals boodschappen doen en mn bed opmaken. En aangezien ik een tweepersoons hoogslaper heb, kost dat best veel energie.
pi_56560973
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Check

edit: die vent in kwestie is trouwens écht heel goed voor mijn zelfbeeld (en vice versa trouwens)
In het begin vond ik het zo raar dat hij me écht leuk vond
... En je bent afgestudeerd. Hoe benijdenswaardig
pi_56561065
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:59 schreef Sylvana het volgende:
Op school hebben mn klasgenoten mn zelfbeeld helemaal ontnomen, maar dankzij Peter is het ook wel weer boven het vriespunt gekomen inmiddels Alleen mn familie die is wat dat betreft niet zo aardig, die maken wel vaak kwetsende opmerkingen over mn uiterlijk.
Ik heb van pesten eigenlijk nooit last gehad; dat kleine beetje op de basisschool deerde me niet (het was ook nauwelijks pesten te noemen, meer dat ik het opnam voor het slachtoffer en daardoor mezelf ook kortstondig mikpunt maakte). Maar familie kan echt hard zijn daarin; ik ben altijd 'dikkerd' en 'bolletje' genoemd (zelfs met een BMI van onder de 20 ).

Afijn: een relatie is goed voor je zelfbeeld. En veel sex is goed voor je lichaamsbeeld En je humeur En niet altijd voor je nachtrust
pi_56561467
Ik ben wegens pluishaar, dikke bril en konijnengebit altijd een behóórlijke pispaal geweest op school, tot halverwege de middelbare school ongeveer. Schooltas in de sloot, laatste gekozen bij gym, kauwgum in haar, al dat soort dingen.
Toch geloof ik niet dat dat ook maar een béétje een deuk in mijn zelfvertrouwen heeft geslagen. Ik begreep denk ik al vroeg dat kinderen nu eenmaal geneigd zijn om te zoeken naar een pispaal en ik heb het me nooit persoonlijk aangetrokken.
Ik denk ook dat het pesten daardoor nooit écht ernstige vormen aannam, ik bleef altijd onverstoorbaar vrolijk, óók tegen de bullebakken. Dan is de lol er natuurlijk snel af en loopt het niet zo gauw uit de hand.
Achteraf gezien heb ik wel 'es het idee dat ik nu eenmaal het slachtoffer van pesterijen was omdat ik tenslotte echt de lelijkste van de klas was, maar dat ik als zondebok vrij onbevredigend voor pestkoppen moet zijn geweest.
Nou ja, beter dat ze die behoefte op mij loslieten dan dat er een minder zeker meisje of jochie in die positie had gezeten.
pi_56561543
Pluishaar, konijnengebit? Op de foto lijk je meer op Goudlokje met een blaadje sla De asymmetrische sproeten daargelaten
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:29:24 #81
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56561568
Ik heb nog niet echt een goed zelfbeeld geloof ik, op m'n werk zei ik dat meiden die net zo'n dikke buik als ik hebben niet strakke shirtjes/topjes moeten dragen
Reageerden mijn collega's verontwaardigd met: "vind jij jezelf dik?" en toen zeiden ze dat zei het niet vonden dat was wel eens tof om te horen maar toch mag er nog steeds wel genoeg vanaf

Misschien moet ik maar op zoek naar een relatie..... maar ik denk het niet
Bernie en ik zijn tof.
pi_56561603
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Pluishaar, konijnengebit? Op de foto lijk je meer op Goudlokje met een blaadje sla De asymmetrische sproeten daargelaten
Ja, vroeger hè? Vijftien jaar geleden enzo.
Nou ja, ik heb nog steeds wel hazetanden. Al is mijn hoofd natuurlijk gegroeid, dus zijn ze verhoudingsgewijs niet meer te groot. Ik heb twee maanden een beugel geprobeerd, maar dat vond ik zó'n onplezierig gedoe, dat ik er weer mee opgehouden ben.
En mijn haar, ooooh, als ik foto's van vroeger zie! Een enorme, sliertige bos stro-haar!
pi_56561649
zow weer thuis
René zijn ontbijtje (lunchje) op bed gegeven en zelf ook twee afbakcroisantjes op maar 't was wel lekker..

zodadelijk gaan we naar de Hypotheker en daarna hardlopen en dan snel douchen want dan staan schoonouders op de stoep voor René's verjaardag

Pesten, ja.. breek me de bek niet open 11 jaar lang het pispaaltje geweest, op zowel basisscholen en middelbare school (tot aan de 6e klas ). Waarom? Ik was niet mager, deed niet met de rages mee, en ga zo maar door..
Mijn enige houvast op de middelbare school was over algemeen schooltoneel, waar ik dan wél in uitblonk en hoofdrollen kreeg, mijn twee weken fame op school in een jaartje, en dan was dat 't ook wel weer

Inmiddels door het dumpen van mijn oude 'vriendengroep' ("Ja, je kan nu wel zeggen dat het goed met je gaat, maar straks voel je toch weer kut en zit je weer te zeiken" toen ik door het vele pesten depressief was geworden en een zelfbeeld had van ver beneden nul ) en het maken van nieuwe vrienden door het motorrijden en ook daardoor het leren kennen van mijn vriend, is er een hoop verbeterd

Ben nog steeds achterdochtig/paranoia, erg bang om iets verkeerd te doen/niet aardig gevonden te worden, maar 't gaat steeds beter, met de dag bijna en vind zelfs dat ik er leuker uitzie, nu er wat kilo's af zijn.. dus het kan alleen nog maar beter worden
Ja doei.
pi_56561658
Minilotje, dat was voordat ze conditioner uitvonden?

Met mijn tanden ben ik trouwens altijd erg tevreden. Ze zijn klein, tamelijk wit en recht Een van de weinige dingen aan mezelf die ik echt mooi vind. En mijn handen maatje 9
pi_56561708
Cool idee dat van dat gips, alleen ben ik niet zo'n doe hetzelfer

Eniwee, vandaag meetdagje en er gaat werkelijkwaar geen ene reet qua kilo's af!!!

Borstomvang 3 cm ervan af
Buikomvang 4 cm ervan af
Beenomvang 1,5 cm en zoiets ook voor het onderbeen

Qua buikomvang toch best veel. Mn vriend zei dat valt vet mee ... dus ik cm erbij pakken, maar ik moest mezelf behoorlijk opblazen en mn adem inhouden om er 4 cm bij te krijgen.
Vandaag gegeten: cruesli balans met melk en actimelk. Straks nog even een appel, moet autorijden >> krijg mn examen datum!! Jeej o/
pi_56561834
Tja, zelfbeeld...

Echt enorm gepest ben ik gelukkig niet, alleen zagen ze me toen ik 12/13 was (en heel kort haar had) vaak voor een jongen aan. Dit heeft me een trauma opgeleverd zodat ik nooooit meer kort haar wilde Nu gedroeg ik me ook jongensachtig, dus niet zo heel verwonderlijk. Dik ben ik nooit genoemd. Wel ben ik een keer heel hard afgewezen door een jongen met de woorden 'ik kan wel betere krijgen dan jij'. Ook niet echt leuk..

Op mijn 14e was mijn haar inmiddels weer lang, en heb ik eigenlijk nooit meer negatieve opmerkingen over mijn uiterlijk gehad op school, eerder het tegenovergestelde. Ze vonden me mooi En meisjes waren jaloers op mijn figuur, dus wat had ik te klagen Ik wou alleen wat meer heup krijgen. En dat heb ik nu 8). Ik vond mezelf er alleen wel wat minder appetijtelijk uitzien toen ik ineens 20 (!!!) kg zwaarder was.

Wat ik vanuit thuis heb meegekregen was overigens absoluut niet positief, daar worstel ik soms nu nog mee. Maar da's een ander verhaal. Over mijn lijf heb ik niks te klagen.
pi_56562060
Oh jee een praatgroep
Ben niet echt gepest, wel dat ik me nergens bij thuisvoel. Heb dat soms nog wel. Vreetbuien zijn wel voornamelijk alleenzijn-geinduceerd, dus wat dat betreft heeft het wel te maken met mn vadsigheid misschien. Qua thuissituatie, zelfvertrouwen en positiviteit... laten we zeggen dat de prioriteiten voornamelijk elders lagen/liggen. Dat merk ik wel aan mezelf, maar het op mezelf wonen en ook het afvallen heeft wel een goede positieve boost eraan gegeven.

Minilotje: leuk idee van zo'n pop!
Lijkt me wel confronterend, maar ik weet heel goed wat mijn slechte punt is, namelijk de door coldfeet al benoemde nederlandse buik, met vieze vadsige ribvetjes en al. Die hoef ik niet levensgroot in 3d te zien. Wat me wel leuk lijkt is je achterkant eens beter bekijken, hoe het figuur van die zijde is, SI gewrichten en rugvet enzo heb je nu weinig kijk op.

Heb vanochtend heel fijn boterhammetjes gesmeerd voor tussen de middag, in een trommeltje gedaan en natuurlijk vergeten, stom stom... Dus zo eens naar huis om ze op te eten, want had gelukkig wel 2 appels bij.
pi_56562088
Ik ben gelukkig nooit gepest op school. Deed ook niet mee met pesten al was ik soms wel heel hard. (kan me een voorval herinneren dat op de lagere school een jongen (Marcel, met witblonde haartjes en wiens wangetjes bij het minste of geringste scharlakenrood kleurden ) verliefd op me was en me een zelfgemaakte uitnodiging voor z'n verjaardag gaf. Nu, het meest positieve wat je op mijn daaropvolgend gedrag kan zeggen is dat ik er in ieder geval niet van hield om iemand aan het lijntje te houden , want ik heb het kaartje onder z'n neus verscheurd met de woorden dat ik er niet aan dácht om te komen. x3

Paar jaar later ging de telefoon, ik zat intussen in de brugklas en hij zat op een hele andere school, vroeg ie of ik mee ging zwemmen. Uit schaamte heb ik toegezegd. Werd ik die middag toch ongesteld zeg en moest ik voor het eerst een tampon in, maar dat kon ik nog niet zo goed, dus ik kon niet fietsen, niet zitten, niet zwemmen en ik verging van de pijn. Nou ja, mijn welverdiende straf.)

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 06-02-2008 15:06:28 ]
pi_56562200
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Oh jee een praatgroep
Ja, wel een beetje hè. Maar lijf en zelfbeeld en al dan niet dik zijn heeft zo vreselijk veel te maken met elkaar!
quote:
maar ik weet heel goed wat mijn slechte punt is, namelijk de door coldfeet al benoemde nederlandse buik, met vieze vadsige ribvetjes en al.
Die ribvetjes had ik niet genoemd, dat zijn jouw woorden Maar hé, jij kunt tenminste broeken van de H&M dragen

@conleche: Jij ontzettend naar mens Blozende jongetjes vernederen, heel erg vals!
pi_56562233
Haha, ik ben gelukkig nooit echt gepest, maar nu we toch bezig zijn, ben voor n jongen die me niet zag staan wel in n paar maanden erg veel afgevallen op n erg ongezonde manier

En relaties zijn zeker goed voor je ego! hoewel vriendjes soms wel de raarste dingen aan je mooi kunnen vinden...
pi_56562248
Heb net trouwens zo'n half uur hardgelopen. (precies weet ik het niet, want ik heb m'n nike-dingetje in Belgie laten liggen) Het ging wel goed, voelde m'n been nog wel een beetje, maar had niet het gevoel dat ik er slecht aan deed om er weer mee te rennen.
pi_56563040
oh pesten Ik ben nooit heel erg gepest maar ik had vaak van die meisjes om me heen die wel mijn vriendinnetje waren, maar waarschijnlijk omdat ze zo makkelijk over me heen konden lopen. Ik was (en ben nog steeds) veel te lief en dat is dus niet erg positief in mijn geval, en ook niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig heb ik ook altijd wel lieve vriendinnen en familie maar ik hou als ik nieuwe mensen leer kennen nog wel altijd een soort afstand, komt ook door onzekerheid.

Trouwens Minilotje ik vind dat gips ook wel een grappig idee. Zou wel grappig zijn mezelf zo te zien, al ben ik zelf ook erg scheef
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2008 @ 15:44:11 #93
163650 Greys
pi_56563041
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:55 schreef conleche het volgende:
Nou ja, mijn welverdiende straf.)
* Greys om hoekje loert...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56563840
alle hypotheek mannen waren in overleg dus voor niets naar de stad gegaan

hardlopen verplaatsen we naar morgen, zodat vrijdag een rustdag is, en we zaterdag weer kunnen lopen en dan maandag weer. Vrijdag namelijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite (moeder en tante) en vandaag komen over een half uur René's ouders, dus weinig tijd

baal wél, maar ik vind dan wel dat het morgen extra goed moet gaan

wel lekker gourmetten straks
Ja doei.
pi_56563959
Owja, gefeliciteerd met René MoBlo

Ik werd net al gebeld door het ziekenhuis, en ook in urine hebben ze niks kwaadaardigs gevonden. Dus maar ff die bloed- en ontlastingonderzoeken afwachten, waar ik over 2 weken uitslag van krijg. Al hebben ze dat al zovaak onderzocht, dat ik niet verwacht dat ze nu opeens wel wat zullen vinden.

Ik ga zo maar eens boodschappen doen, kijken welke stoommaaltijden er nu nog zijn, van de week waren ze om deze tijd bijna allemaal op :S En van vanavond maar eens huisbaas bellen wanneer die vent komt met het nieuwe fornuis, want hij zou aan het begin van de week bellen, en nu loopt het toch al richting eind van de week.

Ga vanaf maandag weer zwemmen denk ik Er is nu een hoop spanning weg, ben niet meer ongesteld, dus dan gewoon maandag overdag wat rustig aan doen, dan heb ik 's avonds vast wel puf genoeg om naar het zwembad te gaan
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:33:34 #96
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56564075
zo, de vastelaovend is weer voorbij. Vandaag nog even de haring eten en dan hebben we 't gehad.
Vastelaovend 2007-2008 is weer voorbij. De kater doet vandaag nog goed zijn best.

Ben benieuwd als ik op de schaal ga staan. Gok dat d'r wel wat bij zit, van al dat bier, al het eten dat door god en alleman verboden is. De alcoholpromillages zijn weer goed omhoog geschoten de afgelopen dagen.

Toch was het weer een erg leuke tijd, 't blijft toch een feest waar je naar toe leeft. Meer dan nog naar de kerst of de december maand. Misschien is 't nog wel slechter dan de kerst maar ja, je moet af en toe wat
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56564179
Net lekker naar de Dappermarkt geweest

Een hoop dingen gekocht, o.a. voor het avondeten vandaag, allemaal gezond en lekker
Ga denk ik morgen naar de Albert Cuijp, nu geen tijd meer voor.

Ik eet vanavond kerriekip met allemaal bijgerechtjes
- tomaatjes uit de oven
- mandarijntjes
- basmatirijst
- komkommer

Ga zo al koken, vriendlief komt pas om 19:00u maar dan kan de kerrie goed intrekken

Boodschappen doen op de markt is leuk trouwens. En goedkoop!

@zwahiel: jij hebt carnaval gevierd? Waar?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 06-02-2008 16:52:33 ]
pi_56564289
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef zwahiel het volgende:
al het eten dat door god en alleman verboden is.
De alcohol is ingeslagen in je hersenen

Ewelina, mmm, dat klinkt goed! Tomaatjes uit de oven? Gewoon puur, of heb je daar een opwindend recept voor?
pi_56564360
Receptje:

Nodig:
- tomaatjes
- peper
- zout
- olijfolie
- basilicum
- oregano

Materiaal:
- oven
- mes
- ovenschaal

Bereidingswijze:

Ik kerf een kruisje in de tomaatjes, doe er olijfolie over, beetje oregano/basilicum en evt peper en zout Dan gewoon 10 minuutjes in de oven. Temperatuur is denk ik iets van 180-200C, maar ik heb een oventje wat maar 1 temperatuur heeft en die weet ik niet precies

Eventueel kun je er ook mozerella bij doen, maar ik lust geen kaas. Kruiden kun je ook variëren, bv provencaalse kruiden of italiaanse kruiden erover, of rozemarijn.
pi_56565795
Paspoppen en pesterijen terzijde; ik heb al veel te lang niet over eten gepraat!

Vanavond eet ik de mooiste groente van de wereld: Romanesco (torentjesbloemkool)! :

Een broccoli vermomd als de LSD-visioenen die ik af en toe 's zomers op rare strandfeestjes aan de binnenkant van mijn ogen zie! Geweldig!

Ik stoom 'm in een mandje met grote tenen knoflook. Eroverheen gaat een roomsaus met lente-ui.
Ernaast een dotje aardappelpuree met blauwaderkaas en wat rosbief uit de oven.
Glaasje advocaat als toetje!

Verder op vandaag: twee bruine boterhammen met gerookte kip en tomatentapenade, en een pruim, een abrikoos en een appel. Datw as alles, dus ik heb behoorlijk veel trek in mijn avondeten!

Gewicht vandaag: precies 55,5.
pi_56565833
Zo, dat gaat goed zeg minilotje

Ik heb macaroni bolognese op, de kipmaaltijden waren helaas allemaal al op
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:20:51 #102
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56565854
@Ewelina:

In Tegelen bij mijn ouders en in Venlo. Was echt heel erg gezellig. Is toch iets wat in het bloed zit en wat er niet uit gaat / kan. Heb jij ook nog gevierd dan?

Had me een wetsuit gekocht ( dat kan nu hé) en een duikbril met snorkel geregeld.
Zilvertape en een rioolbuis vormde mijn duikersfles. Horloge over het wetsuit heen, dat was mijn duikersklok. En hoppa. Moet zeggen, die snorkel vormde meer een ingang voor drank dan wat anders. Hoeveel mensen me daar wel niet bier of flügel ingeschonken hebben

Damn wat gaan deze topique's altijd snel, ben voor ik op verzenden gedrukt heb alweer tig posts met een ander onderwerp verder.

foto's van 't duikerspak heb ik wel, maar ja aangezien de grote hoeveelheden versnaperingen en de tijdstippen zal ik die niemand aandoen hiero.
Wel een kleine foto van tijdens de optocht. Mensen die eerdere foto's hebben gezien mogen nu de verschillen zoeken

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56565874
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Eventueel kun je er ook mozerella bij doen, maar ik lust geen kaas. Kruiden kun je ook variëren, bv provencaalse kruiden of italiaanse kruiden erover, of rozemarijn.
Mocht je oventomaatjes willen die qua smaak wat beter aansluiten bij kerriekip en mandarijntjes...
Rooster eens wat ingekerfde tomaten in de oven met zoete ui in grote stukken, flinke tenen knoflook, een schepje bruine suiker, een beetje honing, zwarte peper en wat chilipoeder!
pi_56565891
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb macaroni bolognese op, de kipmaaltijden waren helaas allemaal al op
Achgossie! Wanneer kun je eigenlijk weer gewoon koken?
pi_56565949
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:22 schreef minilotje het volgende:

[..]

Achgossie! Wanneer kun je eigenlijk weer gewoon koken?
Geen idee, man die nieuw fornuis zou komen brengen, zou aan begin van de week bellen, maar nog niks gehoord. En mn huisbaas neemt zn telefoon niet op, heb het nummer van die keukenman zelf niet.
pi_56566198
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:21 schreef minilotje het volgende:

[..]

Mocht je oventomaatjes willen die qua smaak wat beter aansluiten bij kerriekip en mandarijntjes...
Rooster eens wat ingekerfde tomaten in de oven met zoete ui in grote stukken, flinke tenen knoflook, een schepje bruine suiker, een beetje honing, zwarte peper en wat chilipoeder!
Oeh dat klinkt lekker! Dank voor de tip

@Zwahiel: ik heb geen carnaval gevierd, maar het is en blijft een leuk feest
pi_56566742
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

* Greys om hoekje loert...

Hé mutsie, kom je ook weer gezellig hier??
pi_56567762
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:37 schreef Ewelina het volgende:
Bij mij worden ze niet kleiner van afvallen, er moest een plastisch chirurg aan te pas komen. Ze zijn wel groter dan op mijn 16e/18e. Kreeg op mijn 19e/20e nog even een groeispurt: even 3/4 cupmaten erbij
Je maakt me bang ... het blijft maar groeien bij mij, zit nu op 70E, neigt naar F ... en ik vind het een prima maat . Het staat mooi bij mijn lichaam, ok wat groot, maar al mijn vrouwelijke rondingen zijn groot (en met een goede bh blijven ze binnen mn lichaam, lijk er niet dikker door ofzo). Moet er niet aan denken dat ze nog gaan groeien, dan pas ik geen enkel shirt meer en moet ik dure bh's kopen ...
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:17 schreef minilotje het volgende:
Een broccoli vermomd als de LSD-visioenen die ik af en toe 's zomers op rare strandfeestjes aan de binnenkant van mijn ogen zie!

Die paspop lijkt me trouwens echt een grappig idee . Om jezelf eens goed te kunnen bekijken, te zien hoe anderen jou zien ... denk alleen niet dat lief in staat is om mij in te gipsen, die verzint halverwege vast dat ie veel leukere dingen met gips weet (als ie het al aan wil raken).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:08:59 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56567986
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Ewelina het volgende:
Net lekker naar de Dappermarkt geweest

Een hoop dingen gekocht, o.a. voor het avondeten vandaag, allemaal gezond en lekker
Ga denk ik morgen naar de Albert Cuijp, nu geen tijd meer voor.

Ik eet vanavond kerriekip met allemaal bijgerechtjes
- tomaatjes uit de oven
- mandarijntjes
- basmatirijst
- komkommer

Ga zo al koken, vriendlief komt pas om 19:00u maar dan kan de kerrie goed intrekken

Boodschappen doen op de markt is leuk trouwens. En goedkoop!

@zwahiel: jij hebt carnaval gevierd? Waar?
Bijna buurvrouw Ik woon ook vlakbij de Dappermarkt

Ben ook fan van de markt. Veel keus en veel goedkoper.
pi_56568428
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb daar vroeger ook gewoond op de 1e van Swindenstraat to de Albert Heijn!
pi_56569244
Zo deze topics gaan snel zeg! Hier hou ik me nog netjes aan water en thee drinken, ontbijten, en sit ups. En ik ben dus gewoon dikker geworden. Schijnt wel normaal te zijn, als je echt net bent begonnen, dat je meer vasthoudt...
Maargoed, we gaan vrolijk door. Vandaag wel netjes. Vanmorgen kommetje magere yoghurt met muesli, een banaan, smiddags anderhalf broodje, en eind van de middag een cup a soupje. En net biefstukje met sla en aardappelschijfjes. Best sjiek, al zeg ik het zelf.
Proud property of hollander172
pi_56569247
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Volgende keer zal ik zwaaien

Fijn dat de markt nu dichtbij is 5 minuutjes fietsen

Vandaag een hoop gekocht:
- komkommer
- 800 gram tomaten
- bakje cherrytomaatjes
- 3 paprika's: rood, geel en groen
- kilo uien
- kilo mandarijnen
- zakje kerriepoeder
- 1 kg basmatirijst

Totaalschade: nog geen 10 euro

Denk dat ik voortaan bijna alles daar maar haal, iig m'n groenten. De mandarijntjes zijn zalig en de rest is ook gewoon lekker vers

@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker! heb alleen geen zwarte peper en bruine suiker gebruikt, omdat ik dat niet in huis had. In plaats daarvan heb ik de peper & zout weggelaten en gewone kristalsuiker gebruikt. Smaakte ook prima

Binnenkort met zwarte peper, zout en bruine suiker uitproberen
pi_56569676
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]
@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker! heb alleen geen zwarte peper en bruine suiker gebruikt, omdat ik dat niet in huis had. In plaats daarvan heb ik de peper & zout weggelaten en gewone kristalsuiker gebruikt. Smaakte ook prima

Binnenkort met zwarte peper, zout en bruine suiker uitproberen
En dit vind ik nou een van de leukste dingen van het topic: de ideetjes om iets lekkers te maken, en nu dat jij het ook echt lekker vindt .

Ik heb morgen weegdag, ben benieuwd. Merk sowieso al dat mijn buik wat 'compacter' is. Hij was weer wat slapjes, vet vastpakken enzo, en na een week kan ik al niets meer vastpakken, maar is alles heel compact en stevig geworden, minder flubberig. Dat is al leuk . En dan over 2 weken weer in mn snowboardbroek passen (bijna onmogelijk, die zit echt strak, maar het kan al bij 64 kg, alleen hoe wil ik dat zonder crashen doen).
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:22:36 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56569708
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb daar vroeger ook gewoond op de 1e van Swindenstraat to de Albert Heijn!
Wat grappig zeg!

Het afvallen gaat trouwens heel langzaam maar gestaag. Ik heb echt mijn gedrag veranderd. Dat is het belangrijkste. Ik zit nu op 68,5 kilo. Toch ruim 1,5 kilo minder dan op 1 januari!
pi_56569758
Jubileum!
Hebben jullie het nou ook altijd dat je buik in de avond veel dikker lijkt/opgezwollen? En dan vooral het deel onder je navel. Iemand die weet hoe dat komt?
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:28:34 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56569861
Volgens mij hebben heel veel mensen last van een opgeblazen buik. Mezelf incluis helaas.
Combi van (slecht) verterende voeding (daardoor gasvorming) en geirriteerde/gevoelige darmen.
pi_56570055
Ik heb het niet alleen 's avonds, maar gewoon al als ik iets gegeten of gedronken heb. Weet iemand of het helpt als je strakkere buikspieren hebt, dat je buik dan minder opgezwollen lijkt? Ik kan in de zomer best een leuk jurkje aan, maar dan moet ik niks eten of drinken, doe ik dat wel dan lijk ik wel zwanger in dat leuke jurkje
pi_56570233
Ik heb ook heel snel een opgezette buik. Ben er aan gewend en stoor me er niet meer aan, tenzij het echt pijn doet. Maar om dat te voorkomen snoep ik niet teveel en eet ik niet teveel vette dingen

Kerriekip was lekker, maar niet echt kerrieachtig Volgende keer meer kerrie gebruiken

Net toetje op: chocolade- en slagroomijs
pi_56570322
Ja heb ik ook ... 's morgens is alles strakgetrokken (en in de zomervakantie merk ik vaak dat als ik weinig tot niets gegeten heb, het strak blijft) en dan is de spiegel al een stuk leuker ... met strakke buikspieren is het bolle wel wat minder, maar het verdwijnt niet, bij mij tenminste .

Sowieso heb ik 's morgens een nacht gelegen, en het lijkt alsof door de ontspanning mijn buik al een stuk dunner is ... sta maar eens op na een uurtje gelegen/geslapen te hebben, groot deel van de bolling is dan al weg . Naja, zal wel goed zitten, zoveel is het verschil niet ...
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:45:22 #120
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56570341
Ik heb 2 biertjes op met het voetbal van deze avond, misschien dat er nog een bijkomt (ik denk het wel, gheghe) maar de chips/nootjes laat ik lekker staan

Edit: daar issie al
Bernie en ik zijn tof.
pi_56570521
vandaag pizza... frietjes.. ijs... wijn... koekjes
oeps!
morgen weer sporten sinds 7 weken en weer gezond eten en nu echt
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:07:10 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56570838
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Ja heb ik ook ... 's morgens is alles strakgetrokken (en in de zomervakantie merk ik vaak dat als ik weinig tot niets gegeten heb, het strak blijft) en dan is de spiegel al een stuk leuker ... met strakke buikspieren is het bolle wel wat minder, maar het verdwijnt niet, bij mij tenminste .

Sowieso heb ik 's morgens een nacht gelegen, en het lijkt alsof door de ontspanning mijn buik al een stuk dunner is ... sta maar eens op na een uurtje gelegen/geslapen te hebben, groot deel van de bolling is dan al weg . Naja, zal wel goed zitten, zoveel is het verschil niet ...
's Nachts wordt ijn buik ook altijd platter. Dat zal wel komen omdat je alles ontspant en alle spijsverteringsprocessen dan hebben stilgelegen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:22:25 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56571228
Zo, Fok! doet het weer eens, dus ik kom ook weer even posten .
Leuke dag gehad vandaag. Geluncht bij V&D, daarna geshopt en schandalig veel kleren gekocht. Twee shirtjes moeten helaas terug ivm onjuiste maat; had geen zin om te passen, morgen even kijken of ze ze ook nog in een andere maat hebben. Ben nu een filmpje aan het kijken, maar niet wat je noemt een feel good movie. Nml 'Away from her' over een dementerende vrouw die na opname in een tehuis haar echtgenoot niet meer kent. Lijkt me vreselijk. Ik hoop niet dat mijn ouders ooit gaan dementeren . Zit de hele film al met een brok in m'n keel.
Niet meer actief op Fok!
pi_56571259
Zo zeg, jullie gaan snel! Mijn dag was lijntechnisch best wel saai, maar goed gelukt, omdat ik gewoon simpelweg te druk ben geweest om te eten! Ontbeten met koffie en ontbijtkoek, lunch een cup-a-soup en een boterham met ham, avondeten groentesoep en een broodje kroket. Niet echt gezond, en al helemaal geen groente en fruit , maar het was wel weinig allemaal. Heb ook totaal geen honger nu, wie wil weten hoe dat komt moet maar even in dit topic lezen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:28:31 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56571408
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo zeg, jullie gaan snel! Mijn dag was lijntechnisch best wel saai, maar goed gelukt, omdat ik gewoon simpelweg te druk ben geweest om te eten! Ontbeten met koffie en ontbijtkoek, lunch een cup-a-soup en een boterham met ham, avondeten groentesoep en een broodje kroket. Niet echt gezond, en al helemaal geen groente en fruit , maar het was wel weinig allemaal. Heb ook totaal geen honger nu, wie wil weten hoe dat komt moet maar even in dit topic lezen.
Gelezen.
voor jou .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:29:41 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56571442
Ik neem nog een biertje het gaat nu snel maar de Bintangs worden opengemaakt en dan moet ik van de partij zijn. Komende dagen dus maar rustig aan... in ieder geval morgen/overmorgen 8 uur per dag werken en overmorgen 8/11 uur dus dat moet goedkomen
Bernie en ik zijn tof.
pi_56571686
quote:
Ik kan me voorstellen dat je dan geen honger hebt nee, wat kut zeg
pi_56571693
zow, dit was een avondje onverantwoord genieten

heerlijk

morgen maar eens een balansdagje
Ja doei.
pi_56571918
quote:
Ik kan je helemaal begrijpen

... ik ga maar eens slapen, moe enzo. Weltrusten allemaal
pi_56573665
Zo, nou na de cruesli en de appel voor het vaond eten paar chippies gehad bij mn vriendin en bij haar beef shanghai gegeten .... toen oppassen bij een tante en vanavond 2 eierkoeken op ... best netjes =)

Ennnnn ik mag de 27e afrijden o/ hopelijk in 1x ... heb dat geluk echt nodig, moet een auto ... door weer en wind elke keer 20 min naar stage lopen is niet leuk. Dinsdag zeikesnat ... komt je gezondheid en humeur niet ten goede ...
pi_56574822
Toch blij dat ik al heel lang geleden ben gestopt met het drinken van light frisdranken; het blijkt toch niet echt best voor je te zijn.
quote:
Metabool syndroom door light frisdrank
Uitgegeven: 6 februari 2008 18:36

Het drinken van de 'light' versie van frisdranken vergroot je kansen op het metabool syndroom. Light frisdranken zijn wat dat betreft slechter voor je dan het eten van gefrituurd voedsel.

Een 'westers' dieet – met veel vetten, suikers en rood vlees – verhoogt je kansen op het metabool syndroom met 18%. Een gezond dieet – met veel groente, fruit, vis en gevogelte – vermindert het risico op dit syndroom niet. Zo ontdekten wetenschappers in Amerika in een onderzoeksgroep van 9500 mensen die negen jaar zijn gevolgd.

De groep die het meest gefrituurde voedsel at had vergeleken met de groep die het minst gefrituurde voedsel at, had 25% meer kans op het metabool syndroom. Terwijl mensen die elke dag een blikje light frisdrank drinken hun kans hebben verhoogd met 34%, vergeleken met mensen die dat niet deden.

Het metabool syndroom is een combinatie van vier aandoeningen: een hoge bloeddruk, verhoogd cholesterol en bloedsuiker waardes en obesitas. Deze geven op hun beurt weer een verhoogd risico op hart- en vaatziekten en suikerziekte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 februari 2008 @ 01:36:41 #132
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56574864
Oei mijn moeder had vandaag Hachée gemaakt
Zo af en toe heeft in hotel pap en mam logeren we zo zijn voordelen. Hachée met gekookte aardappelen en spruiten. Alleen die Vienetta was dan wat minder gezond. Maar wel lekker!
pi_56575849
zow, het begin van mn balansdag

wel de vertrouwde yoghurt met muesli, maar vanmiddag vooral fruit en wasa-crackers met 20+ smeerkaas..

vanavond na 't werk hardlopen en daarna iets met veel groente eten

*gaap*
Ja doei.
pi_56576169
Goedemorgen

Zometeen college in de Noorderkerk, over 10 minuutjes maar eens gaan fietsen..
pi_56576220
en, we hebben d'r weer zin in

bleh! geen zin om te werken
Doei.
pi_56576293
Nog een halfje en ik pas mijn snowboardbroek weer (waarschijnlijk haha, hoop het)

Vanmiddag hepatitis A vaccinatie, niet vergeten daarvoor iets te eten (het is in de middag en dan vergeet ik vaak mijn tussendoortje, vooral omdat ik direct uit school kom) en het lijkt me niet zo handig om flauw te vallen ofzo door eetgebrek . (niet bang voor prikken, hou er niet zo van, maar kijk wel altijd mee hoe hij mijn arm in gaat) ...

En ik heb spierpijn! Bovenbenen/lies, toch te enthousiast gedaan dinsdagavond .
pi_56576388
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Toch blij dat ik al heel lang geleden ben gestopt met het drinken van light frisdranken; het blijkt toch niet echt best voor je te zijn.
[..]
ja, zo ben ik ook blij dat ik dat spul sowieso al niet te drinken vind...
Maar wel apart, meestal drinken mensen het om juist makkelijker af te vallen, en het kan dus gewoon tot het tegenovergestelde leiden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56576402
uh huh..

wij drinken echt alleen nog maar thee, water en melk goedkoop, lekker en gezond
Doei.
pi_56576448
Ik drink meestal ook thee, water en melk, en soms eens een glaasje fris of limonade..

drinkt wel meer fris, maar ik vind het vaak ook gewoon veels te zoet....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56576490
wij hébben niet eens fris in huis ok, een pak sap.. maar daar komen we nagenoeg nooit aan, eigenlijk..
Doei.
pi_56576498
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 00:02 schreef Jeipod het volgende:
Ennnnn ik mag de 27e afrijden o/ hopelijk in 1x ... heb dat geluk echt nodig, moet een auto ... door weer en wind elke keer 20 min naar stage lopen is niet leuk. Dinsdag zeikesnat ... komt je gezondheid en humeur niet ten goede ...
Tof dat je af mag rijden en ik hoop dat je het haalt, maar ik snap je verhaal verder niet.
Je moet 20 minuten lopen. Ik ga er van uit dat je redelijk doorloopt en dan loop je 6 km per uur, dus dan is het 2 km. Jij bent dus in staat om voor 2 km een auto te gaan kopen????
En wat nou als het regent en je kunt de auto niet voor de deur parkeren? Dan ben je nog steeds nat.
Kun je niet beter een regenpak kopen? En een fiets? Stuk goedkoper, minder onderhoud en een stuk gezonder!
pi_56576559
20 minuten lopen? en daar een auto voor kopen

jemig.. da's inderdaad niet écht een verbetering
Doei.
pi_56577088
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Die ribvetjes had ik niet genoemd, dat zijn jouw woorden Maar hé, jij kunt tenminste broeken van de H&M dragen
En van de 15 euro aanbieding van Only ook , maar toch klopt het niet dat ik 4 inchmaten gekrompen zou zijn. Ze moeten gewoon groter zijn gaan vallen.
quote:
Een 'westers' dieet – met veel vetten, suikers en rood vlees – verhoogt je kansen op het metabool syndroom met 18%. Een gezond dieet – met veel groente, fruit, vis en gevogelte – vermindert het risico op dit syndroom niet. Zo ontdekten wetenschappers in Amerika in een onderzoeksgroep van 9500 mensen die negen jaar zijn gevolgd.
Dit is wel een beetje een rare zin. Het lijkt erop dat ze het gezonde dieet als referentiekader gebruiken. Dan is dat het relatief risico van 1 toch?
Edit: Ohnee, ten opzichte van de normale bevolking waarschijnlijk maakt het niet uit of je een dieet volgt met veel groente, fruit, vis en gevogelte. Zou het zo zijn dat erg veel mensen in de VS zo'n dieet volgen

Heb toch nog een verklaring inschrijving onderzoek gekregen, nu dus toch weer eens bezig met het schrijven van m'n onderzoeksprotocol (dat gelukkig al zo'n beetje voorgeschreven is ).

Vandaag is m'n broer jarig, misschien ga ik wel langs vanavond, hij heeft toch geen taartjes.

Edit 2: Misschien moet jeipod eerst met het OV en dan 20 minuten lopen nog eens, dan zou het weleens te ver fietsen kunnen zijn. Maar om dan de auto te nemen vind ik idd. ook overdreven. Zo vaak regent het nou ook weer niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 07-02-2008 09:57:21 ]
pi_56577330
Ik drink af en toe wel een fanta light en ik denk eigenlijk dat zolang je er geen liters per dag van gaat drinken, dat het allemaal wel los zal lopen. Ik ga zo naar Arnhem, m'n moeder is jarig en we nemen haar mee uit lunchen. Ik ga geen taart nemen of ze moet toevallig hazelnootschuimgebak in huis hebben gehaald. Dat kan ik misschien niet weerstaan

Die groene torentjes bloemkool van Minilotje heb ik vorig jaar ook een paar keer gegeten: ik vond de smaak toen niet eens zo bijzonder, maar het was idd een prachtige groente. Mij deed het denken aan die ouderwetse oorknopjes die ik vroeger veel zag. Het recept van Minilotje is het proberen wel eens waard, ik denk dat het dan een stuk lekkerder wordt!
pi_56577356
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Edit 2: Misschien moet jeipod eerst met het OV en dan 20 minuten lopen nog eens, dan zou het weleens te ver fietsen kunnen zijn. Maar om dan de auto te nemen vind ik idd. ook overdreven. Zo vaak regent het nou ook weer niet.
maar dan nog of je nou eerst met het OV meot en dan 20 minuten lopen, of alleen 20 minuten lopen.. als je het alleen voor die 20 minuten doet..

vind 20 minuten nog wel mee vallen en het is goed voor de gezondheid, en je wordt lekker wakker 's ochtends
Doei.
pi_56577383
quote:
Dat stukje over die drukke klas of mis ik iets ?
pi_56577392
Die 'torentjesbloemkool' noem ik altijd aliengroente trouwens Maar nu weet ik het: romanesco!
pi_56577477
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:08 schreef Faithy het volgende:

[..]

maar dan nog of je nou eerst met het OV meot en dan 20 minuten lopen, of alleen 20 minuten lopen.. als je het alleen voor die 20 minuten doet..

vind 20 minuten nog wel mee vallen en het is goed voor de gezondheid, en je wordt lekker wakker 's ochtends
Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
pi_56577524
Maar als Jeipod nu graag een auto wil kan ik dat ook best begrijpen hoor! Ik ben dan wel een meisje, maar ben ook dol op auto's en heb sinds m'n 19e altijd een auto gehad. Dus als ze hem alleen gebruikt als het keihard regent en verder wel gewoon blijft lopen, zie ik het probleem niet zo. Als ik hier in Amsterdam ben gebruik ik de auto overigens niet, doe alles op de fiets, ook als het regent. Maar in Belgie wonen we in the middle of nowhere, dus daar doe ik alles met de auto.
pi_56577542
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Volgens mij is "ie" een meissie
pi_56577807
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...
Doei.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:24:49 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56578787
Lekker dan ik moet een smaakje in mijn water anders drink ik niet genoeg.
Misschien toch maar weer thee gaan proberen .
pi_56579629
Gewoon alleen water drinken lukt me ook niet, ik moet er ook een smaakje in hebben, dus ik drink ook vooral thee en limonade. En 's avonds 1-2 glazen cola light. En dat van die onderzoeken neem ik altijd een beetje met een korreltje zout, want ze verzinnen toch elke keer weer wat anders. En denk niet dat 2 glazen veel uitmaakt Als je er nou liters van drinkt op een dag ofzo, dan lijkt me de kans groter.

Ik had al een tijd niet op de weegschaal gestaan, niet echt op mn eten gelet, maar toch onder de 61 kg, nl 60.6 Was ik zelf erg verbaasd over, want dacht juist dat ik nu meer in de buurt van de 62 zou zitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door _Hestia_ op 07-02-2008 12:08:14 ]
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:51:10 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56580769
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat stukje over die drukke klas of mis ik iets ?
Daar ben je dan ook scholier voor . Als je zelf nog eens voor de klas komt te staan, realiseer je je pas wat een etterbakje je zelf ooit bent geweest .

Ik ben al een tijdje bezig. WC-papier was op vanochtend, dus om half 9 stond ik in de supermarkt. Meteen maar even boodschappen voor vanavond mee genomen. Alleen de spinazie lag er nog niet, dus daar moet ik nog even voor terug.
Heb verder m'n nieuwe vest aan. Moest er eerst even aan wennen en twijfelde of 'ie niet te klein was, maar volgens mij hoort het zo. Kan me er prima in bewegen en als ik nog een grotere maat zou nemen, zouden de mouwen veel te lang zijn. Alleen vraag ik me wel af hoeveel wasbeurten 'ie overleeft zonder te krimpen . We'll see. Maar zo min mogelijk wassen dan, want hij zit heerlijk .

Verder druk bezig geweest met studie en werk. Zal nu eerst even een eitje bakken en dan m'n kamer eens gaan opruimen. En wat ik dan ga doen weet ik nog niet. Misschien even verder met het werk (maar dat kan ook morgen nog) of afwassen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:57:10 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56580895
Ha, afwassen hoeft niet meer, want ik liep naar de keuken en m'n huisgenote is bezig met afwassen . Nu even wachten tot ik een eitje kan gaan eten . Het ruikt hier trouwens heel lekker. Heb wierooksticks met vanillegeur gekocht bij de Xenos .
Niet meer actief op Fok!
pi_56580987
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Heb wierooksticks met vanillegeur gekocht bij de Xenos .
oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinken

Ik wilde gisteren gaan koken en kreeg accuut buikpijn en werd ontzettend misselijk, heel onsmakelijk dit maar moest ook overgeven, waar dat opeens vandaan kwam weet ik niet. Later toch maar wat gegeten, ik had zo'n hard bruin bolletje met een groenteburger, daarop een salade met avocado en stukjes peper en ui, dat ging er toen wel weer in Maargoed net naar school geweest en nu wel wat minder stress gelukkig. Ik ga zometeen met een vriendin naar Juno, die film...maar ik ga echt NEE zeggen tegen cola en popcorn
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:43:42 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56581786
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinken
Die vriendin met wie ik was ook.
"Als je dat zo aan gaat steken als we thuis zijn, ben ik weg" .

Zijn er meerdere Firefox-gebruikers hier met problemen? Ik dacht dat Fok! het niet deed, tot ik het eens met Internet Explorer ging proberen. Toen deed 'ie het ineens wel.
Vanavond eet ik waarschijnlijk een broodje van Bart, want ik moet om 17 uur eerst naar de fysio, daarna met Mark shoppen voor nieuwe shirts voor hem en misschien een rokje oid voor mij, om 20:30 willen we thuis zijn, want dan komt Wie is de Mol en we moeten nog hardlopen .

Ik heb m'n kamer opgeruimd en ik ga morgenochtend de rest vh huis schoonmaken. Zou ik nu in principe ook wel kunnen doen, maar dan heb ik morgen niets meer te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56581885
Ik gebruik ook FF, maar hier werkt Fok gewoon hoor Ik heb vandaag een lekker relaxed dagje, van de week al druk genoeg geweest, nu ff een dagje rustig aan doen
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:10:04 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56582352
Ik zit me te vervelen .
Net lijst van scholen gemaakt waar ik komende week even langs ga voor een onderzoek en nu weet ik niet wat ik moet doen.
Dus ik ga toch maar schoonmaken . Is dat maar vast gebeurd .
Niet meer actief op Fok!
pi_56582983
Zo, ik ben ook weer thuis

College gehad in de Noorderkerk (leuk!) en daarna naar de Albert Cuijp voor gordijnen. Moet het alleen nog ff overdenken, want de gordijnen die ik het liefste wil kosten maar liefst E200,- Dat vind ik eigenlijk teveel geld.

Andere optie is zonder extra verduisteringsstof, want ik vraag me af hoeveel m'n staaldraadconstructie kan hebben. Dan zou ik E116,- kwijt zijn.

Zag wel allemaal goedkope gordijnen, maar waarom hebben ze die nou niet in een mooie kleur zonder stomme motiefjes
pi_56583154
Jeee, ik ben een keer vroeg vrij van school. Themamiddag waar ik lekker niets nakkes nada mee te maken heb, dus ik kon lekker de HEMA leegkopen aan schoolartikelen en m'n fiets ophalen bij de fietsenmaker. Die is duur zeg 70 euro, en dan heb ik een nieuwe buitenband, een nieuw slot, en m'n lampje doet het weer. Poeh.

M'n uitprobeerklasje van gisteren was vandaag best heel aardig bezig. Een paar meiden die het vertikken ook maar iets uit te voeren streng toegesproken, maar toch ook wel weer aardig, dat ik me écht zorgen over ze maak (ze staan allebei een 2) en dat ze zo echt dit jaar niet gaan redden met Engels. Ik zag ze schrikken, dát hadden ze niet verwacht. Aan het werk dus.

En lijntechnisch gaat het wel OK, morgen nergens heen dus lekker gezond eten en lekker koken.
Sylvana, ik heb het misschien helemaal gemist, maar was er nu al een uitslag van waar al je klachten vandaan komen?
pi_56583297
Hoi, nee ik heb een stuk weg gelaten ...

Voor mijn stage moet ik vanuit mijn dorp eerst 20 min met de bus, naar de stad om daar een trein te pakken. Die trein doet er 10 min over om op een volgend station te komen ... en van daaruit 20 min lopen.
Klinkt niet zo heel ernstig en ik kan prima op de fiets, nu is het geval alleen, dat ik een hele groot stuk over een weg zonder fietspad moet fietsen .. deze weg heeft geen verlichting en mijn fiets ook niet, vandaar die mobiele lampjes ... nu geven deze genoeg licht om op gezien te worden, ik zie alleen de straat niet. Het is pikkedonker 'smorgens .. en direct pal naast deze weg ligt een sloot ... en de weg is smal, en er wordt geraced met auto's ... rijden 90 ipv 60. Dus ik vind dit niet zo heel veilig ... daarom liever en auto ... en mijn vriendje woont in Leeuwarden (A) en nu elke keer 2-3 uur reizen heen en terug met de bus, begint na 3 jaar toch wel vervelend te worden.

Is het nu een legitieme reden dat ik graag een auto wil ? :P:P

Eniwee, vandaag, cruesli balans gegeten, 2 crackers filet americain, straks nog 1 ... en net gesport met zonnebankje, nu ff tas inpakken (weer naar Lwd strak) en gauw nog ff langs de kapper
pi_56583341
Razztwizzle, fijn dat het nu beter liep, soms is het ook gewoon een combinatie van vanalles.. Zijn ze nou meestal op donderdag beter te pruimen dan op woensdag? Je zou ook eens kunnen kijken bij wie ze vandaan komen, en of ze daar heel streng worden gehouden, dan razen ze nl. bij jou uit..
pi_56583371
Op donderdag heb ik ze niet klassikaal, dat maakt het verschil. Ze hebben dan hun "domeinuur", wat inhoudt dat ze in hun domein zelfstandig aan het werk gaan. Ik hou dan bij of ze bij zijn, doe met de zwakke leerlingen wat extra oefeningen, en kan de snelle leerlingen wat extra (vaak leukere) dingen geven. Ook kunnen ze dan aan projecten werken (soms vakoverstijgend) op de pc's die er staan.
pi_56583511
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:00 schreef Jeipod het volgende:
Hoi, nee ik heb een stuk weg gelaten ...

Voor mijn stage moet ik vanuit mijn dorp eerst 20 min met de bus, naar de stad om daar een trein te pakken. Die trein doet er 10 min over om op een volgend station te komen ... en van daaruit 20 min lopen.
Klinkt niet zo heel ernstig en ik kan prima op de fiets, nu is het geval alleen, dat ik een hele groot stuk over een weg zonder fietspad moet fietsen .. deze weg heeft geen verlichting en mijn fiets ook niet, vandaar die mobiele lampjes ... nu geven deze genoeg licht om op gezien te worden, ik zie alleen de straat niet. Het is pikkedonker 'smorgens .. en direct pal naast deze weg ligt een sloot ... en de weg is smal, en er wordt geraced met auto's ... rijden 90 ipv 60. Dus ik vind dit niet zo heel veilig ... daarom liever en auto ... en mijn vriendje woont in Leeuwarden (A) en nu elke keer 2-3 uur reizen heen en terug met de bus, begint na 3 jaar toch wel vervelend te worden.

Is het nu een legitieme reden dat ik graag een auto wil ? :P:P

Eniwee, vandaag, cruesli balans gegeten, 2 crackers filet americain, straks nog 1 ... en net gesport met zonnebankje, nu ff tas inpakken (weer naar Lwd strak) en gauw nog ff langs de kapper
Ah, dat verklaart het al een beetje.
Maar afijn, het was vanochtend om 8 uur al licht buiten! En gister om 6 uur was het ook nog licht! Dus tenzij je hele bizarre werktijden hebt, kun je weer fijn in het licht fietsen.
Maar afijn, ik vind dat je altijd kunt fietsen want ik vind autorijden stom. En daarom staat mijn auto vooral voor de deur geparkeerd.
pi_56583543
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef Faithy het volgende:

[..]

ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...
1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijd
terwijl je er vaak met de auto dan opeens in 40 m kan zijn
ik zou het wel weten die 40 minuten winst gaan boksen als lichaamsbeweging oid als je daar op doelde
pi_56583606
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het al een beetje.
Maar afijn, het was vanochtend om 8 uur al licht buiten! En gister om 6 uur was het ook nog licht! Dus tenzij je hele bizarre werktijden hebt, kun je weer fijn in het licht fietsen.
Maar afijn, ik vind dat je altijd kunt fietsen want ik vind autorijden stom. En daarom staat mijn auto vooral voor de deur geparkeerd.
hehe, dinsdag bracht mn moeder me en toen was het half 8 en nog niet licht hoor
ik vind autorijden leuk, maar zodra het gewoon normaal weer is, als in geen storm of regen dan fiets ik ook gewoon het half uurtje erheen.
nu gaan ik lkkr naar de kapper ... knippen, verven, de hele boel
pi_56583631
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar ben je dan ook scholier voor . Als je zelf nog eens voor de klas komt te staan, realiseer je je pas wat een etterbakje je zelf ooit bent geweest .
Hm.. Ik snap het van 2 kanten wel.. natuurlijk wil je jouw visie en je vak is zo leuk en leren is leuk enz overdragen maar sommige mensen behalen dezelfde resultaten zonder er dol enthausiast over te zijn..
En ja.. als je iets moet uitleggen aan 30 ongemotiveerde mensen die ook nog eens heel druk zijn.. Ik zou ook gek worden..

Maarrr aan de andere kant.. druk zijn heeft vaak oorzaak.. bijv de stof is te gemakkelijk of te moeilijk. Te moeilijk: niemand snapt 't, iedereen druk. Te makkelijk: niemand gaat iets doen want kan het toch wel.

Ik zie niet in waarom ik bijv. Nederlands zou oefenen als ik alles boven de 7 heb en een 10 voor mn betoog als je de spellingsfoutjes niet meerekent... en waarom ik Engelse opdrachten zou maken als ik alles boven de 8.0 haal. Dat is het misschien ook wel een beetje maar snap de frustratie kwam er vandaag nog iemand tegen die dat had irl
pi_56583647
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijd
terwijl je er vaak met de auto dan opeens in 40 m kan zijn
ik zou het wel weten die 40 minuten winst gaan boksen als lichaamsbeweging oid als je daar op doelde
ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dus

nu kan ik zeggen 'ok, dan snap ik het wel' (neem zelf ook de motor terwijl er een prima bus-verbinding is, maargoed.. daar doe ik dan ook wel veel langer over )
Doei.
pi_56583697
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef Faithy het volgende:

[..]

ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dus

nu kan ik zeggen 'ok, dan snap ik het wel' (neem zelf ook de motor terwijl er een prima bus-verbinding is, maargoed.. daar doe ik dan ook wel veel langer over )
ja lees 't nu ook pas op deze pagina !
pi_56583758
Oh ik moet ook weer afvallen. Ik deed vorig jaar mee in dit topic en ben toen zo'n 5 kilo afgevallen, maar het zit er nu weer bijna aan . Ik ben nu bezig de chocola te vervangen door kiwi's, gelijk goed voor de stoelgang .
Tap tap tap
pi_56584157
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:

Sylvana, ik heb het misschien helemaal gemist, maar was er nu al een uitslag van waar al je klachten vandaan komen?
Nope, nog steeds niet CT-scan en cystoscopie was niks op te zien, in urine hebben ze geen kwaadaardige cellen gevonden, dus nou maar weer gewoon bloedprikken en ontlasting inleveren, 19 feb terugkomen. In het ziekenhuis weten ze het volgens mij ook niet meer nu Heb last van mn buik, bloedverlies bij het plassen, maar in mn buik en urine kunnen ze niks vinden :S Dus waar het dan vandaan komt, echt geen idee
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik moet ook weer afvallen. Ik deed vorig jaar mee in dit topic en ben toen zo'n 5 kilo afgevallen, maar het zit er nu weer bijna aan . Ik ben nu bezig de chocola te vervangen door kiwi's, gelijk goed voor de stoelgang .
Dat is balen zeg, dat het er nu weer aan zit, welkom terug en veel succes
pi_56584304
hoeveel onderzoeken hebben ze al gedaan en nogsteeds niks !
pi_56584471
voor Sylvana, echt ongelooflijk zo lang als dit duurt ...
pi_56584480
Vanavond lekker uit eten
pi_56585334
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoeveel onderzoeken hebben ze al gedaan en nogsteeds niks !
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:06 schreef Chicolate het volgende:
voor Sylvana, echt ongelooflijk zo lang als dit duurt ...
Thnx

Onderzoeken die ik gehad heb:

Bloedonderzoeken ( tig keer)
Ontlastingonderzoeken ( tig keer)
Urine-onderzoeken ( tig keer)
CT-scan ( 2 keer)
MRI-scan ( 1 keer)
Gastroscopie ( 1 keer)
Endoscopie ( 1 keer)
Cystoscopie ( 1 keer)

En dus nog steeds niks

Wel goed nieuws, tussen 5 en 6 komt die man naar het fornuis kijken, dus hopen dat hij het kan maken, of anders zo snel mogelijk een nieuwe kan neerzetten, zodat ik weer gewoon kan koken

Bij de Expo kwam ik hartjesvormige pasta tegen We doen verder niet aan Valentijnsdag, maar dit vond ik wel erg leuk, dus meegenomen en dan maak ik het van het weekend wel klaar, opdienen in hartvorm met rode saus, lijkt me geweldig

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 07-02-2008 17:07:43 ]
pi_56585474
Ja, wat frustrerend voor je Sylvana. Als er nou gewoon kwaadaardige cellen waren gevonden was je tenminste opgelucht geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56585577
Razztwizzle, was jij het niet die zei dat je zo zat was van knackebrod en rijstewafels en dat soort lijnvoedsel?

Mèns. Ik heb het knackebrod sinds kort herontdekt. Lekker volkoren, met sesamzaad (en een paar plakken kaas ).
Ik hou niet van boterhammen (zeker niet als ze ouder zijn dan een halve dag), en sla ook weleens lunches over daardoor. Dus ik vind crackers ideaal. En dan zijn ze ook nog eens fijn 'slank'
Ben trouwens ook gek op rijstewafels
pi_56585774
Rijstwafels zijn lekker ... ik heb ze mee naar school als tussendoortje, iets van 24 kcal per stuk zijn die van mij (heb kleintjes) ...

Crackers, beschuitjes, cracottes ... allemaal erg lekker. Ik hou gewoon echt van broodproducten tegenwoordig (en dat terwijl ik het een tijd helemaal niet moest hebben allemaal, omdat brood zo snel oud werd ... nu hebben we duurder brood en gaat het prima mee naar school. Maar vers, thuis blijft het lekkerst Lekker roosteren, speciaal beleg of opwarmen in de oven ).
pi_56585788
Ik ben ook juist helemaal van de rijstwafels, crackers en cracottes enzo. Eet ze liever dan gewoon brood
pi_56585799
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat frustrerend voor je Sylvana. Als er nou gewoon kwaadaardige cellen waren gevonden was je tenminste opgelucht geweest.
!

Wel een beetje eens, en ik kan me zo'n opmerking van jouw kant ook prima voorstellen. Maar ik zou er ook aardig gefrustreerd/moedeloos van worden als er steeds maar geen oorzaak werd gevonden.
pi_56585821
Oh, en ik hou van brood . Dik, donker brood . Of witte, zachte puntjes . Krentebollen . Blue Band Brood . Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop . Ik ben brood-addict.
pi_56585824
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzout Of met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
pi_56585846
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

!

Wel een beetje eens, en ik kan me zo'n opmerking van jouw kant ook prima voorstellen. Maar ik zou er ook aardig gefrustreerd/moedeloos van worden als er steeds maar geen oorzaak werd gevonden.
Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS. En als dat IETS dan kwaadaardig is, so be it, dan kan er tenminste wel behandeld worden. En heb ik toch een stuk minder onzekerheid dan dat ze de hele tijd niks kunnen vinden.
pi_56585894
Ik dacht dat Isa sarcastisch was.
pi_56585921
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzout Of met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
Dat is wel erg weinig, die van mij zijn 29 kcal per stuk. Ik doe er nooit wat op ofzo, eet ze gewoon zo op Peter doet er altijd kaas op, maar ik vind het niet lekker als er beleg op zit.
pi_56585956
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en ik hou van brood . Dik, donker brood . Of witte, zachte puntjes . Krentebollen . Blue Band Brood . Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop . Ik ben brood-addict.
Ik hou alleen van extreem vers brood Noten-rozijnentwisters van de Appie to go, bijvoorbeeld. Of een lekkere dikke zuurdesemboterham met hummus en gegrilde paprika. Of van dat extreem luchtige witbrood van de turk.

Maar gewone boterhammen? Nee, liever niet Ik vind ze zo smakeloos.... Zeker van dat kunstgrepenbrood met moutmeel of 'je eet bruin'-witbrood
pi_56586317
omg cute http://youtube.com/watch?v=viCrJAz5EPc
ik ga zo sporten
pi_56586372
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
De mijne zijn 24 (even op het pak gekeken en uitgerekend hoeveel zo'n ding weegt) ... ik eet ze gewoon zo, zonder beleg (naar school iig, anders worden ze zompig en slap) en thuis soms met jam of hagelslag . Mjam.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ook (ook een brood-addict, ook brood in de vriezer, ook roosteren)
pi_56586467
Nou, man van fornuis is geweest, en we moeten nu maar gewoon stekker eruit doen en met lucifers aansteken en dan gaat ie ff met huisbaas overleggen wat voor nieuw fornuis+ afzuigkap er kan komen enzo
pi_56586515
Vandaag voor het eerst naar de sportschool geweest.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56586641
Nou, het fornuis doet het, dus nou die Hollandse groentenschotel maar aan het warm maken die ik vorige week eigenlijk met kip zou eten. Kip inmiddels al weggegooid, was niet meer goed, dus dan maar zonder kip, geen zin om nu alleen nog daarvoor naar winkel te gaan.

Avondeten bestaat dus uit 225 kcal, balansdagje dus maar
pi_56586652
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Nou, man van fornuis is geweest, en we moeten nu maar gewoon stekker eruit doen en met lucifers aansteken en dan gaat ie ff met huisbaas overleggen wat voor nieuw fornuis+ afzuigkap er kan komen enzo
Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?
pi_56586707
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?
Hij deed het wel, maar hij gaf stroomstoten af. En we wisten niet waardoor dat kwam, wat er eventueel mis zou kunnen zijn, dus we vertrouwden het gewoon niet. Wilden eerst zekerheid hebben dat het veilig was zeg maar Ook omdat de afzuigkap niet werkt, dan is het sowieso al niet echt veilig allemaal...

heb geen zin om brand te krijgen of gasproblemen ofzo
pi_56586743
Maar dan had je toch al die tijd gewoon nìet die onsteking kunnen gebruiken en je gas aansteken met lucifers? Zolang je die knop niet indrukt lijkt het me ook niet dat hij stroomstoten afgeeft. (Als in: zomaar).

Maaar ik zeur en het is al opgelost ik ga nu heel onverantwoord het laatste witte puntje uit de zak opeten met boter en hagelslag .
pi_56586790
Mja, wij vertrouwden het niet, alledrie niet, huisbaas zei ook dat we maar moesten afwachten tot die keukenman was geweest, wilden gewoon het zekere voor het onzekere nemen Geen zin in ongelukken.
pi_56586811
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS.
Pfoe, wat een lijst met onderzoeken zeg! Nu maar duimen dat je snel uitsluitsel krijgt.
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:

@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker!
Ha, leuk! Niks mis met allerlei groene kruiden op je tomaat natuurlijk (waarom klinkt dat als een vunzige uitdrukking?), maar zeker bij kip en kerrie smaakt iets zoetigs vaak ook prima.

Verder: ik ben ook dol op brood! Ik vind Lu Cracottes best te pruimen, maar er gaat toch weinig boven verse bruine boterhammen of een knapperig afgebakken ciabattaatje!

Ik weeg vandaag trouwens 55,2 kilo en ik eet een beetje raar, maar wél lekker vanavond:
- Paddestoelentortellini in pesto-roomsaus
- Salade van eikenblad, rode ui, tonijn, eieren, hééééle jonge kaas, verse bieslook en mosterddressing
- Wit en volkoren stokbrood met drie soorten tapenade
- Serranoham en salami op een bordje
En minder wollig kan ik dat écht niet omschrijven.
Oh, en minstens een halve fles witte wijn. En geen toetje.

Ik heb zó'n honger! Hard gewerkt vandaag, wegens verslapen geen tijd voor ontbijt gehad, en als lunch alleen een appel en een bonk ontbijtkoek op. Ik rrrrrrammel!
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:35:22 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56587167
Zo.
Ik heb dus toch het huis maar schoongemaakt. Toen zat ik er zo lekker in dat ik Marks kamer ook nog heb uitgemest . Ik ben gek, ik weet het, maar ik kan het nog verklaren door te zeggen dat hij zijn rommeltjes ook meeneemt naar mijn kamer . Echt een enorme varkensstal. En het mooie is: doordat ik een beginnetje heb gemaakt, is Mark nu gedwongen het af te maken . Hij zou het al in de kerstvakantie doen nml. Het is nu heerlijk schoon en hij heeft veel meer ruimte . Binnenkort zijn kasten nog even en alles is helemaal pico bello. Later op de middag kwam hij zelf ook thuis en toen heeft hij ook mee geholpen, hoor .

Verder had ik gisteren een roze lamp van rijstpapier gekocht die Mark vandaag even voor me opgehangen heeft. Je wilt niet weten waar mijn kamer nu op lijkt, dus ik ga morgen toch maar weer gewoon even een witte kopen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:43:00 #199
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56587359
Gekkewerk Jeipod, jij woont in Den Helder (Julianadorp ) en je vriend in Leeuwarden.... ik heb in Den Helder gewoond en woon nu in Leeuwarden. Vind je Den Helder trouwens niet waardeloos? Ik namelijk wel

Anyways, de post doordeweeks is zo goed als afgelopen dus ik heb vanaf week 9 een ander baantje.... vandaag en morgen ook ander werk, de hele dag hetzelfde... ziekelijk saai en wel de hele tijd staan maar goed geld stinkt niet.
Wel moe in de benen nu... zo maar even een lekker bad en dan maar een andere keer weer hardlopen, vandaag ook prima gegeten trouwens
Bernie en ik zijn tof.
pi_56587587
Hoi
Ik ben er weer. Was even op tentamenleervakantie bij mijn vriendje
En morgen ga ik mijn laatste tentamen ooit maken.

Morgen komt er een gewicht-update, ik heb een week lang alles gegeten waar ik zin in heb (dat doe ik eigenlijk altijd wel, maar op de een of andere manier heb ik bij mijn vriend zin in ander eten dan thuis). We zullen zien.

Oh, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik weet nog wel een pil die je borsten groter maakt: de anticonceptiepil! Ik merk serieus nu al verschil, ben net een paar weken gestopt met de pil en ze zijn echt kleiner. En fijner trouwens, ze doen geen pijn meer en zijn nu relaxed
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56587974
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zo.
Ik heb dus toch het huis maar schoongemaakt. Toen zat ik er zo lekker in dat ik Marks kamer ook nog heb uitgemest . Ik ben gek, ik weet het, maar ik kan het nog verklaren door te zeggen dat hij zijn rommeltjes ook meeneemt naar mijn kamer . Echt een enorme varkensstal. En het mooie is: doordat ik een beginnetje heb gemaakt, is Mark nu gedwongen het af te maken . Hij zou het al in de kerstvakantie doen nml. Het is nu heerlijk schoon en hij heeft veel meer ruimte . Binnenkort zijn kasten nog even en alles is helemaal pico bello. Later op de middag kwam hij zelf ook thuis en toen heeft hij ook mee geholpen, hoor .
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
pi_56588369
@Sylvana; vervelend dat je nog steeds niet weet wat er aan de hand is.
Maar ik vind wel dat je gewoon blij moet zijn dat er uit bepaalde onderzoeken geen positieve uitslag komt.
Je zegt wel; so be it..... maar zo simpel is het echt niet hoor...
je zou maar op zo';n jonge leeftijd iets kwaadaardigs hebben...

helaas zie ik het te vaak....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56588412
Natuurlijk is het hartstikke kut als er wat kwaadaardigs wordt gevonden, natuurlijk is het niet zo simpel, maar als het zo moet zijn, dan moet het blijkbaar zo zijn, maar die onzekerheid word ik ook gek van hoor
pi_56588607
Net heerlijk Evy 14 gelopen, met stukjes (3) van ZES (!!!!!) minuten

ik schrok me dood toen ik het hoorde, maar het ging écht lekker er zit écht verbetering in : D
Ja doei.
pi_56588611
dat is ook logisch, maar het gaat (mijn inziens) net ff te ver om dan maar te roepen dat het je niet kan schelen als het kanker is, omdat je er dan maar een labeltje op hebt kunnen plakken.....

maar dat is ook maar een mening hoor...
pi_56588946
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is ook logisch, maar het gaat (mijn inziens) net ff te ver om dan maar te roepen dat het je niet kan schelen als het kanker is, omdat je er dan maar een labeltje op hebt kunnen plakken.....

maar dat is ook maar een mening hoor...
Ik heb niet gezegd dat het me niet kan schelen, ik heb gezegd dat het dan maar zo moet zijn als het zo is. En natuurlijk is het dan niet leuk, kanker is een vreselijke ziekte, dat ontken ik ook niet. Maar NIET weten wat je hebt, is ook heel erg frustrerend, omdat er dan ook geen behandeling kan worden gestart, en je wel de hele dag met klachten zit. Dat is ook niet leuk

Maar verder heb ik geen zin in deze discussie, ben nu wel duidelijk genoeg geweest dacht ik.
pi_56589081
zal ik dan ook maar ff in het jubileumtopic posten
pi_56589353
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:02 schreef Miss_S het volgende:
zal ik dan ook maar ff in het jubileumtopic posten
Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?

(indien optie 1: hoe was het , indien optie 2: nog veel plezier dan )
pi_56589394
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?

(indien optie 1: hoe was het , indien optie 2: nog veel plezier dan )
Het is optie 1
Het was erg leuk, alleen jammer van het Nederlandse weer.
We zijn elke dag uiteten geweest, dus heb ik lekker veel vis kunnen eten.
Maar verder ook veel chocola en drank op dus ben benieuwd wat de weegschaal volgende week aangeeft.
pi_56590753
chocolade, weet al niet eens meer hoe het smaakt, evenals drank

gaat zo makkelijk om eraf te blijven als je gemotiveerd bent
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad, dat is het belangrijkste Miss_S

al denk ik dat ik zaterdag wel twee biertjes van mezelf mag, als het Hertog Jan is, op het feestje van René, die heeft dan wat vrienden uitgenodigd voor zijn verjaadag die niet ál te lang kunnen blijven ( wat rot ) door reistijd naar Nijmegen enzo

Ik mocht Sushi daarnet aaien! Zo tof! en daarna zette René per ongeluk Cato op mijn hand, en die ligt nu alsnog open
Ja doei.
pi_56590796
Welkom terug Miss_S

Hier ff kutmomentje, op ander forum waar ik zit is vanmiddag iemand overleden, pas 31 jaar
pi_56590827
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
Whehehe, in het begin dacht ik dat ook, dat Viking en Mark een setje waren

Wel fijn als je zulke huisgenoten hebt, ik ken dat iig niet. Het contact was heel oppervlakkig, af en toe een gesprekje, en zo af en toe samen flink dronken en/of stoned worden En dan Kinderen voor kinderen gaan kijken

Overigens moet ik wel zeggen dat mijn oude huisgenoot wel heel lief eitjes voor me heeft gebakken toen ik de ergste kater ooit had (Niet dat het veel nut had: niet veel later kwam het er net zo hard weer uit )

Nu woon ik alleen, met mijn 2 katten En mijn vriend die de helft van de tijd bij me is

Vanavond lekker uit eten geweest

heb ongeveer 200 gram gebakken roodbaarsfilet op met een bolletje aardappelpuree en geroosterde venkel en witlof

En als toetje een ENORM stuk chocolade taart Wat ik overigens niet helemaal opkreeg omdat het echt te groot was Hij was wel erg lekker

Ben nu 3/4 dagen weer serieus bezig en er is gewoon al bijna een kilo af Dat gaat snel!
Eind van deze maan maar een nieuwe bikini kopen, anders is m'n maat al weg
pi_56590945
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade, weet al niet eens meer hoe het smaakt, evenals drank

gaat zo makkelijk om eraf te blijven als je gemotiveerd bent
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad, dat is het belangrijkste Miss_S
Chocola had ik ook al heel lang niet meer op, en ik heb er ook geen moeite mee om het nu weer te laten
Leuk voor een weekje maar zo wil ik nooit meer echt leven

En de drank was vooral steeds een wijntje bij het eten (verder drink ik niet veel)

Heb nu wel weer zin om te sporten en lekker gezond te doen
pi_56591031
we hadden trouwens een prive sauna en zonnebank dus dat was ook erg lekker
pi_56591204
Mja, ik ben zelf niet zo van de sauna's en zonnebanken vind ik eng

Maar fijn te horen dat het leuk was!

Eind deze maand een bikini kopen, ik denk dat het één van deze wordt:

Freya Vodkatini:

Freya Cuba Libre:

detail:

Freya Liquid Gold:

Freya Soda:

Freya Black Russian met Swarovskisteentjes:

Misschien koop ik er wel 2, vind ze echt leuk
pi_56591227
Chocola . M'n grootste zonde.
Tap tap tap
pi_56591449
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:

Freya Vodkatini:
[ afbeelding ]

Freya Cuba Libre:
[ afbeelding ]

detail:
[ afbeelding ]

Freya Liquid Gold:
[ afbeelding ]

Freya Soda:
[ afbeelding ]

Freya Black Russian met Swarovskisteentjes:
[ afbeelding ]

Die bovenste wil ik ook! Alleen dan in een andere kleur ... had ooit de tequilla versie aan, maar die kleur stond me niet mooi, het model topje wel (Freya is geweldig voor grote borsten, en die bovenste heeft geen beugel ofzo, voor zover ik kon voelen)

Edit: Deze wil ik dus, maar dan zonder de drank enzo:

(en je hebt een goede smaak voor bikini's, vind ik )

[ Bericht 6% gewijzigd door Chicolate op 07-02-2008 22:03:29 ]
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:40:09 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56592409
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja maar hij is mijn beste vriend en dat waren we al voor we huisgenoten werden (ik kan niet met iedereen in huis wonen ). Zijn kamer is nu zo schoon en netjes . Hij heeft nu veel meer ruimte. En nu is hij zelf ook helemaal blij . Nog steeds bezig met de laatste dingetjes op te ruimen nu.

Ik ga nu pitten. Adios .
Niet meer actief op Fok!
pi_56597678
goedemorgen!

de zon schijnt heerlijk

over een uurtje staan mijn moeder en tante op de stoep, dus zo maa eens afwassen, ontbijten en aankleden én nog wat appelflappen voor ze maken, die maak ik altijd vers

we gaan waarschijnlijk een geocache lopen in Arnhem, zodat ze een beete wat van historisch arnhem meekrijgen, en vanavond lekker uit eten in een indonesisch restaurant
Ja doei.
pi_56599059
Och met huisgenoten kan dat heel goed hoor
Gisteren is hier onze oude huisgenoot van járen geleden nog op bezoek geweest om whiskey te drinken en we komen nog regelmatig bij elkaar over de vloer. Ook in het huis toen was het oergezellig, alleen veel te klein
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 februari 2008 @ 11:03:44 #221
163650 Greys
pi_56599389
Waar koop je die Freya bikini's?
Ik wil die bovenste!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56599512
Goeiemorgen

Met 1 huisgenoot had ik wel heel erg goed contact, zat ik ook regelmatig hele avond bij op de kamer enzo. Alleen heeft hij nu een vriendin, en nu issie amper meer thuis, en als hij thuis is, is zn vriendin er ook...

Mn lichaam houdt echt van schommelen, blijft maar schommelen tussen de 60.4 en 61.6. Vandaag op 61.3, terwijl ik gister dus op 60.6 zat :S
pi_56599776
Och, ik schommel ook behoorlijk. Kan je niet zo veel aan doen. Beetje naar de algemene lijn kijken en niet naar de dag-tot-dag verschillen

edit: Fuji-appels zijn lekker !
pi_56599873
Goeiemorgen!

Vanochtend deed ik de jalouzieen open en ik dacht 'Wat een prachtige dag vandaag, vast perfect om hard te lopen'. Helaas was ik te snel gaan lopen na m'n ontbijt --> daar krijg je vet ranzige boeren van Dus toen ben ik na een tijdje maar gaan wandelen. Maar ik heb wel erg genoten van het zonnetje en de mooie blauwe lucht

Bij m'n broer gisteren een koek op en 2 glazen cola niet-light (light heeft ie niet) en wat borrelnootjes. Niet slecht dus. Het was best gezellig.

Gegeten: vanochtend een dubbele boterham met hagelslag (wel lekker, maar geen goed idee) en net een bakje yoghurt en verse ananas
pi_56600089
Ik ben aan het stressen voor mijn laatste tentamen. Nou ja, laatste, als ik het haal dus...

En dus heb ik geen honger en heb ik met tegenzin havermout naar binnen gepropt.
En dus ga ik na mijn tentamen chocolade kopen, want dan ben ik blij en opgelucht en heb ik wel honger.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56600094
Goeie morgen! (nog 20 minuutjes)

@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?

Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer) Nou ja, net n giga fruitsalade gehaald bij de ah om me op te vrolijken en vanavond weer eens naar n concertje (van leaf )

Ik schommel trouwens ook gezellig mee, kan bij mij ook wel n kilo van dga tot dag schelen... (vandaar dat ik maar 1 x per week weeg)
pi_56600142
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer)
Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?
pi_56600158
quote:

Dat weten ze niet :S Hij lag al sinds december in het ziekenhuis, ze dachten dat hij een reumatische aandoening had, maar werd nog onderzocht, en nou is hij gistermiddag dus zomaar opeens overleden
pi_56600261
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Alcarin het volgende:

Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?
* veiligheidsspeldje heeft wel nog een propedeuse Is toch leuker dan ba/ma worden denk ik

Bagel: misschien is het wel nuttig om te kijken of en wat voor overlap er qua vakken is tussen je verschillende studies, want dan is het wel nuttig denk ik om nog wat te doen de rest van dit jaar
pi_56600330
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!

Vanochtend deed ik de jalouzieen open en ik dacht 'Wat een prachtige dag vandaag, vast perfect om hard te lopen'. Helaas was ik te snel gaan lopen na m'n ontbijt --> daar krijg je vet ranzige boeren van Dus toen ben ik na een tijdje maar gaan wandelen. Maar ik heb wel erg genoten van het zonnetje en de mooie blauwe lucht

Bij m'n broer gisteren een koek op en 2 glazen cola niet-light (light heeft ie niet) en wat borrelnootjes. Niet slecht dus. Het was best gezellig.

Gegeten: vanochtend een dubbele boterham met hagelslag (wel lekker, maar geen goed idee) en net een bakje yoghurt en verse ananas
volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mij
pi_56600471
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mij
Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoor
pi_56601405
Nou ik mag gaan updaten naar 73, ik ben ook ongesteld dus het is zal wel niet helemaal kloppen dat ik in 2 weken 2 kilo ben aangekomen maar dan kan ik nu tenminste het weer in de gaten houden

Vandaag begonnen met cornflakes rode vruchten en halfvolle melk
tussendoor een glaasje coolbest
en nu al lunch 150gram sushi
pi_56601532
kreeg trouwens net een mailtje dat dansen weer gaat beginnen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:55:30 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56603418
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:

op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:32:24 #235
200395 Koentj
And Justice For All
pi_56603975
Ik heb een probleem, ik heb voor het eerst broeken gepast waar ik niet in kwam, het waren dan wel vrouwen broeken maar toch(unisex). Ik heb te dikke kuiten. Iemand die me kan vertellen hoe ik die kuiten eraf krijg. Het meeste is gewoon spier, van voetbal een paar jaar geleden. Maar ik zit dus echt in een dilemma.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2008 @ 15:47:46 #236
70532 loveli
N
pi_56604282
Ophouden met bewegen, dan slinken je spieren vanzelf. Even serieus, geen probleem van maken en een ander model broek uitkiezen.
crap in = crap out
pi_56604887
Ik ben van plan om te gaan ontbijten op Kellogs Cornflakes (de normale, niet die Loops ofzo gevuld met suiker) en magere kwark. En daarbij dan fruit.

Want ik eet ook al 7 boterhammen ofzo overdag. En zoveel brood kan me maag niet tegelijk aan om te verteren lijkt het. Goed idee in plaats van brood?
pi_56605048
je kan ook de special K proberen, maar een keer iets anders dan boterhammen lijkt me alleen maar goed
pi_56605300
De Freyasite: http://www.freyaswimwear.com/default.asp

Staat ook een lijst op van plaatsen waar ze het verkopen, ook handig
pi_56605449
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoor
Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangeland
pi_56605469
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangeland
Is dat niet zo dan?
pi_56605513
pi_56605586
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is zoet beleg niet slecht?
pi_56605638
Nee, als je geen acht kilo hagelslag op je boterham doet is zoet beleg niet slecht, nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2008 17:00:03 ]
pi_56605665
Defineer slecht? Zijn suikers slecht? Is onverzadigd vet slechter? Is te zout boroodbeleg slecht? Is een boterham met hagelslag net zo slecht als een gevulde koek?

pi_56605669
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, als je geen acht kilo hagelslag op je boterham doet is zoet beleg niet slecht, nee.
En 4 boterhammen met hagelslag elke dag?
pi_56605685
Zoet beleg hoeft helemaal niet slecht te zijn . Als ik zoet op mn brood heb, hoef ik de rest van de tijd geen zoet meer ... en halvajam is zoet, en heel erg lekker .

En als het calorieën verhaal komt: in een plak 30+ kaas zit volgens de doos 90 kcal per plak, dat is veel meer dan de 20 kcal van jam of de 70 kcal van hagelslag .
pi_56605694
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Defineer slecht? Zijn suikers slecht? Is onverzadigd vet slechter? Is te zout boroodbeleg slecht? Is een boterham met hagelslag net zo slecht als een gevulde koek?

Als je dingen gaat vergelijken dan klopt dat hagelslag niet snel 'slecht' is
alleen bij mij past het niet meermaal daags in mijn etenspatroon als ik wil afvallen
pi_56605762
ik neem elke dag 2-4 crackers met een heel klein beetje hagelslag ipv 6 boterhammen met heel dik chocopasta en vaak nog een paar koeken ook
pi_56606097
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:06 schreef Miss_S het volgende:

Vandaag begonnen met cornflakes rode vruchten en halfvolle melk
tussendoor een glaasje coolbest
en nu al lunch 150gram sushi
Avondeten: spinazie, aardappelen en een kleine schnitzel

Verder heb ik ook al zo'n 2,5 liter water op
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:47:42 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56606411
Propedeusediploma's bestaan ook binnen het Ba/Ma-systeem nog, hoor . En ik kan het weten, want ik behoor tot de eerste lichting Ba/Ma-studenten en ik heb zowel een propedeusediploma als een bachelordiploma. Nu de masterbul nog, dat is natuurlijk de kroon op mijn studie .

Ik ben helemaal blij, want mijn prof was heel enthousiast over mijn nieuwe onderzoeksvoorstel en ik ga komende week mijn scriptieonderzoek uitvoeren in Veendam . Moet volgende week ook langs allemaal middelbare scholen in Groningen-stad, dus wie daar op school zit kan mij nog wel eens tegen het lijf lopen .

Verder heb ik lekker geshopt met Mark. Zelf niks gekocht (alleen een witte rijstpapieren lamp ter vervanging van die roze ) en een paar shirtjes omgeruild bij de H&M. Mark heeft hardloopkleding gekocht (broek, shirt, jasje) en hardloopschoenen. Die is nogal wat van plan dus . Ik vind het zelf een beetje flauwekul om hardloopkleding te kopen. Bovendien zorg ik liever eerst dat ik op m'n streefgewicht zit voor ik dure kleren ga kopen. Verder moest Mark nog een paar gewone truien hebben en ik heb met hem en zijn moeder geluncht bij La Place. Ik ga nu de katjes eten geven en dan koken. Vanavond weer hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56606476
Ik hoef ook geen hardloopkleding. Ik vind het niet echt nodig, want het gaat in gewone sportkleding ook prima, maar bovenal vind ik die broeken zéér lelijk. Soort glimmende leggings En die soort fietsbroeken daar krijg je me al helemaal nooit in. Wat een onappetijtelijk vrouwmens wordt je daarvan zeg
pi_56606484
Ik kreeg geen propedeusediploma.. Ik kreeg slechts een mailtje met de mededeling dat ik wel een bewijsje kon ophalen, als iemand zeker wilde weten dat ik het eerste jaar afgerond had.
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en ga maandag lekker beginnen aan mijn scriptie-onderzoek!
pi_56606501
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik hoef ook geen hardloopkleding. Ik vind het niet echt nodig, want het gaat in gewone sportkleding ook prima, maar bovenal vind ik die broeken zéér lelijk. Soort glimmende leggings En die soort fietsbroeken daar krijg je me al helemaal nooit in. Wat een onappetijtelijk vrouwmens wordt je daarvan zeg
Je moet gewoon een perfect figuur hebben om er daarin goed uit te zien.
Omdat niemand een perfect figuur heeft, moet je je er dus gewoon totaal niet druk om maken hoe je eruit ziet. Dan kun je wel zo'n broek aan. Maar of het lekker zit, zo'n strak ding?
pi_56606535
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:52 schreef Alcarin het volgende:
Ik kreeg geen propedeusediploma.. Ik kreeg slechts een mailtje met de mededeling dat ik wel een bewijsje kon ophalen, als iemand zeker wilde weten dat ik het eerste jaar afgerond had.
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en ga maandag lekker beginnen aan mijn scriptie-onderzoek!
Ik studeer in maart af . Eigenlijk ben ik al een half jaar klaar, maar dat is een heel ander verhaal . Ik heb ook nog een propedeuse, maar ik heb m'n eerste jaar in de oude stijl gedaan en ben daarna overgestapt op het Ba-Ma-systeem. Grote fout .
Tap tap tap
pi_56606541
Ik wist nog geeneens dat er speciale hardloopkleding was
Ik moet misschien nog wel een nieuwe broek hebben voor het dansen, maar eerst maar eens zeker weten dat het door gaat
pi_56606627
Sommige mensen vinden het vervelend als een broek om hun benen wappert tijdens het rennen, en het niet warm genoeg, daarvoor zijn strakke hardloopbroeken. Mijn kont leek er monsterlijk groot in, en ik heb een hekel aan strakzittende kleding, dus die heb ik nooit gekocht . (en het zit niet lekker)
pi_56607084
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)
www.freyaswimwear.com

De bikini's gaan geloof ik tot cup HH, sommige tot G of GG. Hangt van het model af. Omvang vanaf 60-65.
Freya bikini's zijn oa te koop bij Naron (Breda), SandrabrA (Utrecht), Pauline B en Palazzina (beiden in Amsterdam).
pi_56607148
quote:
Goeie morgen! (nog 20 minuutjes)

Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer) Nou ja, net n giga fruitsalade gehaald bij de ah om me op te vrolijken en vanavond weer eens naar n concertje (van leaf )

Ik schommel trouwens ook gezellig mee, kan bij mij ook wel n kilo van dga tot dag schelen... (vandaar dat ik maar 1 x per week weeg)
2 jaar geleden deden ze er niet zo moeilijk over als je dat verslag niet had... je kon 't ook later inleveren (neem aan dat het om de monografie analyse gaat..) Je kunt ook iets heel slechts inleveren en dan de herkansing doen.

Jammer dat je gaat stoppen! Waarom, en wat wil je gaan doen? Academische vaardigheden I en II hoef je sowieso niet meer te doen als je die gehaald hebt, bij een andere studie geloof ik.

Oh en in het BaMa systeem krijg je nog wel gewoon een propedeuse hoor. Althans, wel bij de faculteit der Geesteswetenschappen aan de UvA.
pi_56607431
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Sommige mensen vinden het vervelend als een broek om hun benen wappert tijdens het rennen, en het niet warm genoeg, daarvoor zijn strakke hardloopbroeken. Mijn kont leek er monsterlijk groot in, en ik heb een hekel aan strakzittende kleding, dus die heb ik nooit gekocht . (en het zit niet lekker)
het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel )
pi_56607741
Ik had op vakantie trouwens Adez uitgeprobeerd maar vond het niet echt lekker, ik had de smaak met ananas
pi_56608498
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel )
Eensch!
Een tight loopt echt ontzettend lekker. Het houdt je benen veel warmer, is vochtregulerend en blijft beter zitten. De meeste van mijn collega's die hardlopen, lopen allemaal in functionele hardloopkleding. Gewoon omdat het veel comfortabeler is.
pi_56610096
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik draag in het dagelijks leven skatebroeken en alles met wijde pijpen + laag kruis, ik vond het vreselijk zitten . Dat het ook echt goed voor je spieren was wist ik niet eens eigenlijk .

Ik hoop dat ze snel de vloer van de sportzaal 'repareren': er zitten allemaal gladde stukken op, fout bij het schoonmaken, en ik ben vandaag 2x door mijn enkel gegaan door zo'n glad stuk ... en het trapt gewoon beroerd, als je standbeen opeens wegschuift ... voor de rest wel lekker, had wat last van buikpijn (laat gegeten, plus iets teveel vandaag, waaronder laxerende dropjes , opgeblazen gevoel enzo)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:36:09 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56610645
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik had op vakantie trouwens Adez uitgeprobeerd maar vond het niet echt lekker, ik had de smaak met ananas
Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekker (andere smaak dat wel). Wij gaan hardlopen. Ik heb het reflecterende hesje aan en Mark ziet er echt damn good uit in zijn hardloopbroek. Hij heeft dan ook van die mooie slanke benen . Maak miss wel even een foto binnenkort .

En als ik dat zo hoor, moet ik ook maar eens zo'n broek kopen. Hebben jullie ook nog speciale bovenkleding, Isa en Liejannuh? Mark heeft een shirtje, een jasje, een broek, thermale handschoenen, een muts (laatste twee dingen heeft hij bij z'n hartslagmeter gekregen) en een ledlichtje voor om z'n arm .
Niet meer actief op Fok!
pi_56610751
Lampje is wel prettig voor fietsers en auto's die je tegenkomt hoor (of die jou tegenkomen, dan zien ze je tenminste nog en word je niet zomaar omver gereden).

Ik ga douchen, kamer opruimen en slapen. Vandaag op tijd slapen, was zo ongelooflijk moe overdag en morgen moet ik hele dag aan school werken. (en taart bakken ).
pi_56610951
holla

vandaag een heerlijk gezellig dagje gehad met mn moeder en tante (en René)

hele dag door Arnhem gewandeld, veel dingen gezien, en veel gelachen..

tussen de middag (nou ja.. om half 3) een bagel op bij "Bagels and Beans" en vanavond gegeten bij een Indonesisch restaurant en ook gewoon lekker gegeten. Niet te veel, precies goed..

dus denk dat het calorie-technisch erg goed is gegaan vandaag, gezien het aantal km's dat we gelopen hebben

en heb 2 nieuwe truitjes gekocht helaas nog wel een XL (met mouwtjes, de andere is een L, zonder mouwtjes), maar denk dat ik daar niet snel van af kom, doordat ik gewoon hele brede schouders heb (door het zwemmen, wat ik dus 14 jaar lang gedaan heb).. qua buikomtrek had ik makkelijk een M kunnen hebben

gelukkig zagen mn moeder en tante ook wel dat ik was afgevallen en dat zeiden ze ook, ze vonden dat ik er érg goed uitzag!

Vanochtend dus 81,1kg, gaat écht de goede kant op! Morgen weer hardlopen en dan maandag ook weer (we hebben de twee dagen rust naar dinsdag-woensdag verplaatst door tijdgebrek deze week)

oh, en 3 kookboeken gekocht, waaronder "Gezond en Slank" van de Da's pas Koken serie van De Slegte
Ja doei.
pi_56610987
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekker (andere smaak dat wel). Wij gaan hardlopen. Ik heb het reflecterende hesje aan en Mark ziet er echt damn good uit in zijn hardloopbroek. Hij heeft dan ook van die mooie slanke benen . Maak miss wel even een foto binnenkort .

En als ik dat zo hoor, moet ik ook maar eens zo'n broek kopen. Hebben jullie ook nog speciale bovenkleding, Isa en Liejannuh? Mark heeft een shirtje, een jasje, een broek, thermale handschoenen, een muts (laatste twee dingen heeft hij bij z'n hartslagmeter gekregen) en een ledlichtje voor om z'n arm .
Ik heb ook thermoshirtjes en hardloopshirtjes. Voornaamste reden om die in de winter te dragen is omdat ik nogal zweet en je koelt echt te hard af in een katoenen shirt. Weinig zin om ziek te worden.
En die sportshirtjes dragen ook gewoon veel lekkerder met het sporten en ze zijn ontzettend cool.
Maar afijn, de uitverkoop is echt een hele goede mogelijkheid om hardloopspullen te kopen. En de Aldi en Lidl en het Kruidvat hebben ook regelmatig hardloopkleding in de aanbieding. Je hoeft echt geen tight van 60 euro te kopen.
pi_56611189
inderdaad

doe het nu nog in een fijne legging-achtige joggingbroek, maar ik zit te wachten tot de Lidl weer aan hardloopspullen doet (zal wel over maandje ofzo zijn?) en dan ga ik echt even inslaan, 2 broeken, shirtjes.. en ook van die lampjes voor om m'n arm enzo maar vooral de kleding.. en ooit échte hardloopschoenen, maar dat komt wel als ik Evy heb uitgelopen.. dat gaat met deze schoenen al prima eigenlijk,

maar, ik het 2 doelen: de City Pier City en de Dam tot Dam loop (ooit) City Pier City misschien in maart al de 5km maar anders in ieder geval volgend jaar, maar dan wil ik 10km lopen
Ja doei.
pi_56611723
Zorgen gezien word is wel fijn, als ik in de auto zit zieik veelste vaak mensen die je echt pas op het laatste moment ziet
Een keer ook in het donker een vrouw met kinderwagen, echt levensgevaarlijk

Ik heb net trouwens weer stokbrood gehad, maar morgen is mijn vriendje er weer dus dan zal er wel niet veel gegeten worden
pi_56611770
Mijn hardloopkleding komt van de aldi, het kruidvat en de hema. Zit erg fijn en het loopt veel beter dan de joggingbroek die ik eerst had. O ja, heb ook een shirt van de Rotterdamse marathon, dat loopt erg stoer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:34:53 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56612152
Zo, wij zijn weer terug.
Ik heb vaak het gevoel dat ik vrij hard loop, maar dat valt dan tegen. Bleh . Nou ja, eerst maar eens zorgen dat ik de 20 min kan lopen (nog één les en dan is het zover ) en dan maak ik me wel druk om het tempo. Ik zal de folders van Lidl even in de gaten houden voor hardloopkleding .
Die ledlichtjes zijn idd wel handig ja, maar het komt zo pro over. Ik bedoel: We zijn nog niet eens klaar met het beginnersschema en Mark heeft al een hele hardloopoutfit aangeschaft .
Nu is hij aan het douchen (jaja, mensen! ) en dan ga ik .

Ik heb totaal geen weekendgevoel, maar mijn hoofd loopt dan ook om met van alles en nog wat. Volgende week zeer drukke week, voor mijn doen. Maandag en dinsdag moet ik bij scholen langs om te vragen of ze mee doen aan mijn onderzoek, donderdag en vrijdag moet ik dus naar Veendam voor m'n scriptieonderzoek en tussendoor moet ik ook nog werken, college volgen en werkopdrachten maken . Iig wel allemaal leuke dingen na al dat monnikenwerk van de afgelopen weken. Achter m'n laptopje artikelen lezen en aan m'n scriptie schrijven komt me even de neus uit. Gelukkig ben ik daar de komende weken even van verlost. Moet vragenlijsten maken en de resultaten van m'n scriptie verwerken . Daar ben ik tot eind deze maand wel zoet mee en dan ga ik wel verder schrijven aan m'n scriptie. Gelukkig is 'ie dan ook bijna af .
Niet meer actief op Fok!
pi_56612502
wij hebben zo'n NEE-JA sticker, dus krijgen geen folders dus als je het ziet staan in een folder, geef dan even een gil

zo maar slapen.. een ehle dag gezellig doen (en zijn) kost energie ben écht op! En morgen wordt het ook weer laat

Truste, fijne dromen allemaal
Ja doei.
pi_56612655
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik wist nog geeneens dat er speciale hardloopkleding was
Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56612841
Yppy, ik ren ook in ordi sportkleding hoor
Een vrij smalle rechte trainingsbroek (ik denk dat t jazzpants zijn) en dan katoenen hemdje (zo'n petit bateau-ding), longsleeve en een hoodie
En als het koud is, doe ik zo'n simpel katoenen sjaalding om.

Ik heb wel echte hardloopsokken en -schoenen (hoewel de schoenen wel echt bizar oud zijn, al een jaar of 8).
pi_56616944
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik ren ook in ordi sportkleding hoor
Een vrij smalle rechte trainingsbroek (ik denk dat t jazzpants zijn) en dan katoenen hemdje (zo'n petit bateau-ding), longsleeve en een hoodie
En als het koud is, doe ik zo'n simpel katoenen sjaalding om.

Ik heb wel echte hardloopsokken en -schoenen (hoewel de schoenen wel echt bizar oud zijn, al een jaar of 8).
Die schoenen zou ik wel even op letten, want ik had tot voor kort ook hardloopschoenen (dure) van zo'n 10 jaar geleden, die had ik helemaal niet zo vaak gebruikt, maar toch waren ze helemaal verspocht (heet dat zo?) Toen ik een x thuis kwam van het rennen lag de halve zool er af. Dus ik heb wel goede schoenen gekocht. Maar de rest geloof ik wel.....
pi_56617351
Nog laat wakker zeg
pi_56618602
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.
Ik heb de juiste schoenen, maar heb de kleding niet gezien. Maar dat kan ook zijn dat ik werd afgeleid door de danskleding

En ik loop binnen dus het is sowieso niet echt nodig.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 08:37:52 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56618618
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 08:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb de juiste schoenen, maar heb de kleding niet gezien. Maar dat kan ook zijn dat ik werd afgeleid door de danskleding

En ik loop binnen dus het is sowieso niet echt nodig.
Idd.
Die man van de Intersport zei ook al dat Scapino-schoenen prima schoenen zijn voor op de loopband, maar niet voor op asfalt. Mark heeft nu wel een corrigerende schoen. Zijn volgende schoen zal een schoen worden met een stalen plaat in de zool. Die moet echter flink ingelopen worden en dus heeft de aankoop daarvan pas zin als je langer achter elkaar loopt (meer dan een uur). Dus de komende tijd voldoen de schoenen die hij nu heeft prima. We hebben echt goed advies gehad in de winkel gisteren .

Ze hadden daar vier merken: Adidas, Nike, Asics en Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Niet meer actief op Fok!
pi_56618627
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 08:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.
Die man van de Intersport zei ook al dat Scapino-schoenen prima schoenen zijn voor op de loopband, maar niet voor op asfalt. Mark heeft nu wel een corrigerende schoen. Zijn volgende schoen zal een schoen worden met een stalen plaat in de zool. Die moet echter flink ingelopen worden en dus heeft de aankoop daarvan pas zin als je langer achter elkaar loopt (meer dan een uur). Dus de komende tijd voldoen de schoenen die hij nu heeft prima. We hebben echt goed advies gehad in de winkel gisteren .

Ze hadden daar vier merken: Adidas, Nike, Asics en Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Die laatste ken ik ook niet, ik heb Asics.....

En nu eerst ontbijten want ik krijg honger
pi_56618833
Hier ook asics. Al moest ik daar wel echt op leren rennen. De eerste keren voelde het heel raar!
pi_56618853
Saucony? Heel lelijk, heel goed, heel duur

Ik heb nikes.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:44:38 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56618875
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Saucony? Heel lelijk, heel goed, heel duur

Ik heb nikes.
Ja lelijk hè . Vooral die met goud .

Ik heb Air Pegasus, verkozen tot dé hardloopschoen van 2006 . Mark rent in een Adidaspakkie en draagt er Nikes onder. Eigenlijk kan dat niet hè .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:46:54 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56618886
Ik heb de neiging om allemaal nuttige dingen te willen doen vandaag, maar dat stel ik even uit tot morgen, denk ik. Iig is het nog heerlijk vroeg. Ga zo even douchen en dan boodschappen doen voor vandaag en morgen. Ben echt in een goede bui. Heerlijk zonnetje . Vanavond gaan we naar The Mist, wel zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_56619065
Ik ben nog steeds in de vakantie mood dus niet erg nuttig
Wel al een beetje voorbereid op de lessen van volgende week
pi_56619130
ik heb 'witte' zal straks eens kijken wat voor merk

net maar opgestaan.. was wakker! De zon schijnt zo heerlijk.. als ik straks van de motorwinkel hoor dat ze m'n jas hebben, ga ik lekker binnendoor naar Nijmegen op de motor! Even genieten van het mooie zonnetje! Dan ben ik ook wat wakkerder als we straks gaan hardlopen

Nu maar hopen dát ze m'n jas ook echt binnen hebben

ze hebben 'm nog niet maar misschien komtie vandaag nog, en dan bellen ze.. dan maar René helpen boodschappen doen voor z'n feestje

[ Bericht 16% gewijzigd door motorbloempje op 09-02-2008 10:19:36 ]
Ja doei.
pi_56619520
quote:

[..]
Saucony ken ik wel ja. Ze hebben er ook mooie schoenen van hoor, tenminste, 2 jaar geleden wel . Ik heb zelf altijd Nikes (dagelijks leven en hardlopen) ... loop al meer dan 7 jaar alleen maar op Nike, zo gewend aan dat voetbed (en de corrigerende werking) dat ik geen ander sportmerk meer lekker vind zitten . (Mijn Nikes zijn trouwens gewone hardloopschoenen, niet die modedingen)

Ik ga vandaag cheesecake bakken . Superveel suiker enzo, hartstikke niet gezond, maar vast wel lekker ... heb al meer dan een week een 'bak-bui' en nu gaan mijn vriend en ik voor de eerste keer samen de keuken in .

Trouwens, het zonnetje is echt heerlijk! Mn wang werd gewoon een klein beetje warm als de zon erop scheen! En het is zoveel mooier buiten als de zon er weer is. Laat het nu maar snel lente worden, wil dit zonnetje niet meer kwijt op mn zaterdagochtend. Zonnetje, zonnetje, zonnetje

[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 09-02-2008 11:11:04 ]
pi_56619849
quote:

[..]

Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Heb ik. Loopt prima, maar ik had er zelf ook nog niet van gehoord. Alle hardloopschoenen zijn lelijk vind ik, maar de saucony zaten gewoon het beste. Je moet hardloopschoenen trouwens ook altijd groter kopen dan je eigen maat, omdat je voeten opzwellen bij het lopen. Dan heb je van die groete witte dingen aan je poten.
Ik heb een kast vol hardloopkleren, maat de lekkerste spullen heb ik voor 7 euro bij de lidl gekocht

Vanwaar een stalen plaat en waarom pas bij meer dan een uur?
pi_56620165
Ik vind hardloopschoenen altijd lelijk zodra ik mooie zie koop ik ze
pi_56620184
waarom moeten hardloopschoenen MOOI zijn het gaat toch om de functionaliteit
Ja doei.
pi_56620188
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind hardloopschoenen altijd lelijk zodra ik mooie zie koop ik ze
Om ze vervolgens in de kast te zetten en ze te bewonderen?
De kans dat die mooie schoenen ook goed zitten is wel klein..
  zaterdag 9 februari 2008 @ 11:48:31 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56620211
Ik vind bijna alle hardloopschoenen mooi . Behalve die van Saucony dus. Maar de functionaliteit staat idd voorop. Gelukkig gaan schoonheid en functionaliteit bij mij hand in hand .
Niet meer actief op Fok!
pi_56620244
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
waarom moeten hardloopschoenen MOOI zijn het gaat toch om de functionaliteit
't Oog wil ook wat! Ik heb uiteindelijk wel lelijke hardloopschoenen gekocht, omdat er simpelweg geen mooie bestaan, maar no way dat ik daar voor de lol mee zou gaan lopen en het was fijn geweest als ze wel een mooiere vorm hadden gehad! Dus ja, functionaliteit is het belangrijkste in het geval van hardloopschoenen, maar daarom is het uiterlijk niet onbelangrijk.
pi_56620290
Ik vind hardloopschoenen juist mooi . Witte/lichte voor het hardlopen, en de donkere kleuren voor dagelijks leven (had ooit hele mooie donkerblauwe, maar die kan ik nergens meer vinden, uit de collectie ofzo). Maar ik vind dan praktisch alle soorten laarzen, ballerina's, hakjes en andere vrouwenschoenen lelijk. En ik kan er niet op lopen, dus doe mij maar hardloopschoenen (of skateschoenen).
pi_56620438
Ik kan beter hardlopen met mooiee/lekkerzittende kleding
Als ik me belachelijk voel en ik ren al zo belabberd....
pi_56620552
Ik vind mijn Saucony's wel mooi. Ze zijn met metallic groen en zilver.
Wel erg duur trouwens, maar afijn, goede schoenen zijn essentieel.
Ik heb me er alleen maar belachelijk mee gevoeld toen ik midden in een drukke winkelstraat ging uitproberen hoe die dingen liepen. En ik maar op en neer rennen in de Schoolstraat.
Tip: doe een sportbeha aan als je hardloopschoenen gaat passen.
pi_56620679
Wat het is met hardloopschoenen, die dempende zool is zo goed omdat ie zo hoog en lelijk is (in mijn ogen dan hè) In het dagelijks leven loop ik ook wel op Nike, maar dan de platte witte oldskool tennisvariant. (Al jaren, ik heb al zeker 5 paar versleten al of niet met klittenband) Die dunks die je nu veel ziet vind ik ook wel aardig, maar die waren in mijn jeugd ook al in de mode en je weet wat ze zeggen hè: als je de originele versie van iets nog hebt gedragen, dan ben je te oud om dat te dragen als het wéér in de mode komt
pi_56620794
ja, ik heb ze liever in een neutrala kleur als ik de keuze had, maar stel dat degenen die het lekkerst lopen alleen in fluoriserend roze te krijgen waren, dan maakt dat me geen ene moer uit het gaat om het hardlopen en niet om de mooi vind ik dan
Ja doei.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:28:15 #298
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56620811
Ik heb ook nikes en loop altijd in dezelfde kleren die ik draag als ik een kater heb, 6,50 bristolbroek en hoodie dus
Bernie en ik zijn tof.
pi_56621000
Vanmiddag lekker de keuken in! We eten kabeljauwfilet met een korstje van knoflook en bieslook, en zelfgemaakte aardappelsalade!
pi_56621867
Chicolate, cheesecake Oh wat lekker Geniet ervan

Ik heb Brooks hardloopschoenen en die bevallen me geweldig, maar ik heb dan ook nog nooit Asics of Saucony's gepast Ik heb wel een Nike hardloopbroek, een Brooks winddichtvestje, maffe sokken en een blauwe shockabsorber sportbh. Ik wilde de roze. Maar die hadden ze niet in mijn maat
pi_56621882
gelukkig heb ik dan ook een hekel aan roze

komen hier vanavond MINIMAAL 10 mensen in huis vraag me af HOE
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')