Je moet gewoon een perfect figuur hebben om er daarin goed uit te zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik hoef ook geen hardloopkleding. Ik vind het niet echt nodig, want het gaat in gewone sportkleding ook prima, maar bovenal vind ik die broeken zéér lelijk. Soort glimmende leggingsEn die soort fietsbroeken daar krijg je me al helemaal nooit in. Wat een onappetijtelijk vrouwmens wordt je daarvan zeg
Ik studeer in maart afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:52 schreef Alcarin het volgende:
Ik kreeg geen propedeusediploma.. Ik kreeg slechts een mailtje met de mededeling dat ik wel een bewijsje kon ophalen, als iemand zeker wilde weten dat ik het eerste jaar afgerond had.
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en ga maandag lekker beginnen aan mijn scriptie-onderzoek!
www.freyaswimwear.comquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)
2 jaar geleden deden ze er niet zo moeilijk over als je dat verslag niet had... je kon 't ook later inleveren (neem aan dat het om de monografie analyse gaat..) Je kunt ook iets heel slechts inleveren en dan de herkansing doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Goeie morgen! (nog 20 minuutjes)
@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?
Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer) Nou ja, net n giga fruitsalade gehaald bij de ah om me op te vrolijken en vanavond weer eens naar n concertje (van leaf)
Ik schommel trouwens ook gezellig mee, kan bij mij ook wel n kilo van dga tot dag schelen... (vandaar dat ik maar 1 x per week weeg)
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Sommige mensen vinden het vervelend als een broek om hun benen wappert tijdens het rennen, en het niet warm genoeg, daarvoor zijn strakke hardloopbroeken. Mijn kont leek er monsterlijk groot in, en ik heb een hekel aan strakzittende kleding, dus die heb ik nooit gekocht. (en het zit niet lekker)
Eensch!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel
)
Ik draag in het dagelijks leven skatebroeken en alles met wijde pijpen + laag kruis, ik vond het vreselijk zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel
)
Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik had op vakantie trouwens Adez uitgeprobeerd maar vond het niet echt lekker, ik had de smaak met ananas
Ik heb ook thermoshirtjes en hardloopshirtjes. Voornaamste reden om die in de winter te dragen is omdat ik nogal zweet en je koelt echt te hard af in een katoenen shirt. Weinig zin om ziek te worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekker(andere smaak dat wel). Wij gaan hardlopen. Ik heb het reflecterende hesje aan en Mark ziet er echt damn good uit in zijn hardloopbroek. Hij heeft dan ook van die mooie slanke benen
. Maak miss wel even een foto binnenkort
.
En als ik dat zo hoor, moet ik ook maar eens zo'n broek kopen. Hebben jullie ook nog speciale bovenkleding, Isa en Liejannuh? Mark heeft een shirtje, een jasje, een broek, thermale handschoenen, een muts(laatste twee dingen heeft hij bij z'n hartslagmeter gekregen) en een ledlichtje voor om z'n arm
.
. Nou ja, eerst maar eens zorgen dat ik de 20 min kan lopen (nog één les en dan is het zover
Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik wist nog geeneens dat er speciale hardloopkleding was
Die schoenen zou ik wel even op letten, want ik had tot voor kort ook hardloopschoenen (dure) van zo'n 10 jaar geleden, die had ik helemaal niet zo vaak gebruikt, maar toch waren ze helemaal verspocht (heet dat zo?) Toen ik een x thuis kwam van het rennen lag de halve zool er af. Dus ik heb wel goede schoenen gekocht. Maar de rest geloof ik wel.....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik ren ook in ordi sportkleding hoor
Een vrij smalle rechte trainingsbroek (ik denk dat t jazzpants zijn) en dan katoenen hemdje (zo'n petit bateau-ding), longsleeve en een hoodie
En als het koud is, doe ik zo'n simpel katoenen sjaalding om.
Ik heb wel echte hardloopsokken en -schoenen (hoewel de schoenen wel echt bizar oud zijn, al een jaar of 8).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |