abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:47:42 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56606411
Propedeusediploma's bestaan ook binnen het Ba/Ma-systeem nog, hoor . En ik kan het weten, want ik behoor tot de eerste lichting Ba/Ma-studenten en ik heb zowel een propedeusediploma als een bachelordiploma. Nu de masterbul nog, dat is natuurlijk de kroon op mijn studie .

Ik ben helemaal blij, want mijn prof was heel enthousiast over mijn nieuwe onderzoeksvoorstel en ik ga komende week mijn scriptieonderzoek uitvoeren in Veendam . Moet volgende week ook langs allemaal middelbare scholen in Groningen-stad, dus wie daar op school zit kan mij nog wel eens tegen het lijf lopen .

Verder heb ik lekker geshopt met Mark. Zelf niks gekocht (alleen een witte rijstpapieren lamp ter vervanging van die roze ) en een paar shirtjes omgeruild bij de H&M. Mark heeft hardloopkleding gekocht (broek, shirt, jasje) en hardloopschoenen. Die is nogal wat van plan dus . Ik vind het zelf een beetje flauwekul om hardloopkleding te kopen. Bovendien zorg ik liever eerst dat ik op m'n streefgewicht zit voor ik dure kleren ga kopen. Verder moest Mark nog een paar gewone truien hebben en ik heb met hem en zijn moeder geluncht bij La Place. Ik ga nu de katjes eten geven en dan koken. Vanavond weer hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56606476
Ik hoef ook geen hardloopkleding. Ik vind het niet echt nodig, want het gaat in gewone sportkleding ook prima, maar bovenal vind ik die broeken zéér lelijk. Soort glimmende leggings En die soort fietsbroeken daar krijg je me al helemaal nooit in. Wat een onappetijtelijk vrouwmens wordt je daarvan zeg
pi_56606484
Ik kreeg geen propedeusediploma.. Ik kreeg slechts een mailtje met de mededeling dat ik wel een bewijsje kon ophalen, als iemand zeker wilde weten dat ik het eerste jaar afgerond had.
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en ga maandag lekker beginnen aan mijn scriptie-onderzoek!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56606501
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik hoef ook geen hardloopkleding. Ik vind het niet echt nodig, want het gaat in gewone sportkleding ook prima, maar bovenal vind ik die broeken zéér lelijk. Soort glimmende leggings En die soort fietsbroeken daar krijg je me al helemaal nooit in. Wat een onappetijtelijk vrouwmens wordt je daarvan zeg
Je moet gewoon een perfect figuur hebben om er daarin goed uit te zien.
Omdat niemand een perfect figuur heeft, moet je je er dus gewoon totaal niet druk om maken hoe je eruit ziet. Dan kun je wel zo'n broek aan. Maar of het lekker zit, zo'n strak ding?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56606535
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:52 schreef Alcarin het volgende:
Ik kreeg geen propedeusediploma.. Ik kreeg slechts een mailtje met de mededeling dat ik wel een bewijsje kon ophalen, als iemand zeker wilde weten dat ik het eerste jaar afgerond had.
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en ga maandag lekker beginnen aan mijn scriptie-onderzoek!
Ik studeer in maart af . Eigenlijk ben ik al een half jaar klaar, maar dat is een heel ander verhaal . Ik heb ook nog een propedeuse, maar ik heb m'n eerste jaar in de oude stijl gedaan en ben daarna overgestapt op het Ba-Ma-systeem. Grote fout .
Tap tap tap
pi_56606541
Ik wist nog geeneens dat er speciale hardloopkleding was
Ik moet misschien nog wel een nieuwe broek hebben voor het dansen, maar eerst maar eens zeker weten dat het door gaat
pi_56606627
Sommige mensen vinden het vervelend als een broek om hun benen wappert tijdens het rennen, en het niet warm genoeg, daarvoor zijn strakke hardloopbroeken. Mijn kont leek er monsterlijk groot in, en ik heb een hekel aan strakzittende kleding, dus die heb ik nooit gekocht . (en het zit niet lekker)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56607084
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)
www.freyaswimwear.com

De bikini's gaan geloof ik tot cup HH, sommige tot G of GG. Hangt van het model af. Omvang vanaf 60-65.
Freya bikini's zijn oa te koop bij Naron (Breda), SandrabrA (Utrecht), Pauline B en Palazzina (beiden in Amsterdam).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56607148
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Goeie morgen! (nog 20 minuutjes)

@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?

Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer) Nou ja, net n giga fruitsalade gehaald bij de ah om me op te vrolijken en vanavond weer eens naar n concertje (van leaf )

Ik schommel trouwens ook gezellig mee, kan bij mij ook wel n kilo van dga tot dag schelen... (vandaar dat ik maar 1 x per week weeg)
2 jaar geleden deden ze er niet zo moeilijk over als je dat verslag niet had... je kon 't ook later inleveren (neem aan dat het om de monografie analyse gaat..) Je kunt ook iets heel slechts inleveren en dan de herkansing doen.

Jammer dat je gaat stoppen! Waarom, en wat wil je gaan doen? Academische vaardigheden I en II hoef je sowieso niet meer te doen als je die gehaald hebt, bij een andere studie geloof ik.

Oh en in het BaMa systeem krijg je nog wel gewoon een propedeuse hoor. Althans, wel bij de faculteit der Geesteswetenschappen aan de UvA.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56607431
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Sommige mensen vinden het vervelend als een broek om hun benen wappert tijdens het rennen, en het niet warm genoeg, daarvoor zijn strakke hardloopbroeken. Mijn kont leek er monsterlijk groot in, en ik heb een hekel aan strakzittende kleding, dus die heb ik nooit gekocht . (en het zit niet lekker)
het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56607741
Ik had op vakantie trouwens Adez uitgeprobeerd maar vond het niet echt lekker, ik had de smaak met ananas
pi_56608498
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

het zit zaaalig! En het is goed voor je spieren, daarom bestaan er van die strakke hardloopbroeken. Niet omdat mensen een lossere broek irritant vinden zitten (zijn er vast ook wel )
Eensch!
Een tight loopt echt ontzettend lekker. Het houdt je benen veel warmer, is vochtregulerend en blijft beter zitten. De meeste van mijn collega's die hardlopen, lopen allemaal in functionele hardloopkleding. Gewoon omdat het veel comfortabeler is.
pi_56610096
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik draag in het dagelijks leven skatebroeken en alles met wijde pijpen + laag kruis, ik vond het vreselijk zitten . Dat het ook echt goed voor je spieren was wist ik niet eens eigenlijk .

Ik hoop dat ze snel de vloer van de sportzaal 'repareren': er zitten allemaal gladde stukken op, fout bij het schoonmaken, en ik ben vandaag 2x door mijn enkel gegaan door zo'n glad stuk ... en het trapt gewoon beroerd, als je standbeen opeens wegschuift ... voor de rest wel lekker, had wat last van buikpijn (laat gegeten, plus iets teveel vandaag, waaronder laxerende dropjes , opgeblazen gevoel enzo)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:36:09 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56610645
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik had op vakantie trouwens Adez uitgeprobeerd maar vond het niet echt lekker, ik had de smaak met ananas
Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekker (andere smaak dat wel). Wij gaan hardlopen. Ik heb het reflecterende hesje aan en Mark ziet er echt damn good uit in zijn hardloopbroek. Hij heeft dan ook van die mooie slanke benen . Maak miss wel even een foto binnenkort .

En als ik dat zo hoor, moet ik ook maar eens zo'n broek kopen. Hebben jullie ook nog speciale bovenkleding, Isa en Liejannuh? Mark heeft een shirtje, een jasje, een broek, thermale handschoenen, een muts (laatste twee dingen heeft hij bij z'n hartslagmeter gekregen) en een ledlichtje voor om z'n arm .
Niet meer actief op Fok!
pi_56610751
Lampje is wel prettig voor fietsers en auto's die je tegenkomt hoor (of die jou tegenkomen, dan zien ze je tenminste nog en word je niet zomaar omver gereden).

Ik ga douchen, kamer opruimen en slapen. Vandaag op tijd slapen, was zo ongelooflijk moe overdag en morgen moet ik hele dag aan school werken. (en taart bakken ).
pi_56610951
holla

vandaag een heerlijk gezellig dagje gehad met mn moeder en tante (en René)

hele dag door Arnhem gewandeld, veel dingen gezien, en veel gelachen..

tussen de middag (nou ja.. om half 3) een bagel op bij "Bagels and Beans" en vanavond gegeten bij een Indonesisch restaurant en ook gewoon lekker gegeten. Niet te veel, precies goed..

dus denk dat het calorie-technisch erg goed is gegaan vandaag, gezien het aantal km's dat we gelopen hebben

en heb 2 nieuwe truitjes gekocht helaas nog wel een XL (met mouwtjes, de andere is een L, zonder mouwtjes), maar denk dat ik daar niet snel van af kom, doordat ik gewoon hele brede schouders heb (door het zwemmen, wat ik dus 14 jaar lang gedaan heb).. qua buikomtrek had ik makkelijk een M kunnen hebben

gelukkig zagen mn moeder en tante ook wel dat ik was afgevallen en dat zeiden ze ook, ze vonden dat ik er érg goed uitzag!

Vanochtend dus 81,1kg, gaat écht de goede kant op! Morgen weer hardlopen en dan maandag ook weer (we hebben de twee dagen rust naar dinsdag-woensdag verplaatst door tijdgebrek deze week)

oh, en 3 kookboeken gekocht, waaronder "Gezond en Slank" van de Da's pas Koken serie van De Slegte
Ja doei.
pi_56610987
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik ook eens gehad idd en ik vond het ook niet lekker (andere smaak dat wel). Wij gaan hardlopen. Ik heb het reflecterende hesje aan en Mark ziet er echt damn good uit in zijn hardloopbroek. Hij heeft dan ook van die mooie slanke benen . Maak miss wel even een foto binnenkort .

En als ik dat zo hoor, moet ik ook maar eens zo'n broek kopen. Hebben jullie ook nog speciale bovenkleding, Isa en Liejannuh? Mark heeft een shirtje, een jasje, een broek, thermale handschoenen, een muts (laatste twee dingen heeft hij bij z'n hartslagmeter gekregen) en een ledlichtje voor om z'n arm .
Ik heb ook thermoshirtjes en hardloopshirtjes. Voornaamste reden om die in de winter te dragen is omdat ik nogal zweet en je koelt echt te hard af in een katoenen shirt. Weinig zin om ziek te worden.
En die sportshirtjes dragen ook gewoon veel lekkerder met het sporten en ze zijn ontzettend cool.
Maar afijn, de uitverkoop is echt een hele goede mogelijkheid om hardloopspullen te kopen. En de Aldi en Lidl en het Kruidvat hebben ook regelmatig hardloopkleding in de aanbieding. Je hoeft echt geen tight van 60 euro te kopen.
pi_56611189
inderdaad

doe het nu nog in een fijne legging-achtige joggingbroek, maar ik zit te wachten tot de Lidl weer aan hardloopspullen doet (zal wel over maandje ofzo zijn?) en dan ga ik echt even inslaan, 2 broeken, shirtjes.. en ook van die lampjes voor om m'n arm enzo maar vooral de kleding.. en ooit échte hardloopschoenen, maar dat komt wel als ik Evy heb uitgelopen.. dat gaat met deze schoenen al prima eigenlijk,

maar, ik het 2 doelen: de City Pier City en de Dam tot Dam loop (ooit) City Pier City misschien in maart al de 5km maar anders in ieder geval volgend jaar, maar dan wil ik 10km lopen
Ja doei.
pi_56611723
Zorgen gezien word is wel fijn, als ik in de auto zit zieik veelste vaak mensen die je echt pas op het laatste moment ziet
Een keer ook in het donker een vrouw met kinderwagen, echt levensgevaarlijk

Ik heb net trouwens weer stokbrood gehad, maar morgen is mijn vriendje er weer dus dan zal er wel niet veel gegeten worden
pi_56611770
Mijn hardloopkleding komt van de aldi, het kruidvat en de hema. Zit erg fijn en het loopt veel beter dan de joggingbroek die ik eerst had. O ja, heb ook een shirt van de Rotterdamse marathon, dat loopt erg stoer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:34:53 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56612152
Zo, wij zijn weer terug.
Ik heb vaak het gevoel dat ik vrij hard loop, maar dat valt dan tegen. Bleh . Nou ja, eerst maar eens zorgen dat ik de 20 min kan lopen (nog één les en dan is het zover ) en dan maak ik me wel druk om het tempo. Ik zal de folders van Lidl even in de gaten houden voor hardloopkleding .
Die ledlichtjes zijn idd wel handig ja, maar het komt zo pro over. Ik bedoel: We zijn nog niet eens klaar met het beginnersschema en Mark heeft al een hele hardloopoutfit aangeschaft .
Nu is hij aan het douchen (jaja, mensen! ) en dan ga ik .

Ik heb totaal geen weekendgevoel, maar mijn hoofd loopt dan ook om met van alles en nog wat. Volgende week zeer drukke week, voor mijn doen. Maandag en dinsdag moet ik bij scholen langs om te vragen of ze mee doen aan mijn onderzoek, donderdag en vrijdag moet ik dus naar Veendam voor m'n scriptieonderzoek en tussendoor moet ik ook nog werken, college volgen en werkopdrachten maken . Iig wel allemaal leuke dingen na al dat monnikenwerk van de afgelopen weken. Achter m'n laptopje artikelen lezen en aan m'n scriptie schrijven komt me even de neus uit. Gelukkig ben ik daar de komende weken even van verlost. Moet vragenlijsten maken en de resultaten van m'n scriptie verwerken . Daar ben ik tot eind deze maand wel zoet mee en dan ga ik wel verder schrijven aan m'n scriptie. Gelukkig is 'ie dan ook bijna af .
Niet meer actief op Fok!
pi_56612502
wij hebben zo'n NEE-JA sticker, dus krijgen geen folders dus als je het ziet staan in een folder, geef dan even een gil

zo maar slapen.. een ehle dag gezellig doen (en zijn) kost energie ben écht op! En morgen wordt het ook weer laat

Truste, fijne dromen allemaal
Ja doei.
pi_56612655
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik wist nog geeneens dat er speciale hardloopkleding was
Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56612841
Yppy, ik ren ook in ordi sportkleding hoor
Een vrij smalle rechte trainingsbroek (ik denk dat t jazzpants zijn) en dan katoenen hemdje (zo'n petit bateau-ding), longsleeve en een hoodie
En als het koud is, doe ik zo'n simpel katoenen sjaalding om.

Ik heb wel echte hardloopsokken en -schoenen (hoewel de schoenen wel echt bizar oud zijn, al een jaar of 8).
pi_56616944
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik ren ook in ordi sportkleding hoor
Een vrij smalle rechte trainingsbroek (ik denk dat t jazzpants zijn) en dan katoenen hemdje (zo'n petit bateau-ding), longsleeve en een hoodie
En als het koud is, doe ik zo'n simpel katoenen sjaalding om.

Ik heb wel echte hardloopsokken en -schoenen (hoewel de schoenen wel echt bizar oud zijn, al een jaar of 8).
Die schoenen zou ik wel even op letten, want ik had tot voor kort ook hardloopschoenen (dure) van zo'n 10 jaar geleden, die had ik helemaal niet zo vaak gebruikt, maar toch waren ze helemaal verspocht (heet dat zo?) Toen ik een x thuis kwam van het rennen lag de halve zool er af. Dus ik heb wel goede schoenen gekocht. Maar de rest geloof ik wel.....
pi_56617351
Nog laat wakker zeg
pi_56618602
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Hadden ze dat niet bij de winkel waar je hardloopschoenen hebt gekocht? Bij 'mijn' zaak hebben ze het door elkaar opgesteld, is niet te missen. Je hebt toch wel hardloopschoenen he? Dat is veel beter voor je enkels. Heb je ook geen jasje om de wind tegen te houden in de winter? Daar ben ik echt wel blij mee als het zo hard waait.
Ik heb de juiste schoenen, maar heb de kleding niet gezien. Maar dat kan ook zijn dat ik werd afgeleid door de danskleding

En ik loop binnen dus het is sowieso niet echt nodig.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 08:37:52 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56618618
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 08:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb de juiste schoenen, maar heb de kleding niet gezien. Maar dat kan ook zijn dat ik werd afgeleid door de danskleding

En ik loop binnen dus het is sowieso niet echt nodig.
Idd.
Die man van de Intersport zei ook al dat Scapino-schoenen prima schoenen zijn voor op de loopband, maar niet voor op asfalt. Mark heeft nu wel een corrigerende schoen. Zijn volgende schoen zal een schoen worden met een stalen plaat in de zool. Die moet echter flink ingelopen worden en dus heeft de aankoop daarvan pas zin als je langer achter elkaar loopt (meer dan een uur). Dus de komende tijd voldoen de schoenen die hij nu heeft prima. We hebben echt goed advies gehad in de winkel gisteren .

Ze hadden daar vier merken: Adidas, Nike, Asics en Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Niet meer actief op Fok!
pi_56618627
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 08:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.
Die man van de Intersport zei ook al dat Scapino-schoenen prima schoenen zijn voor op de loopband, maar niet voor op asfalt. Mark heeft nu wel een corrigerende schoen. Zijn volgende schoen zal een schoen worden met een stalen plaat in de zool. Die moet echter flink ingelopen worden en dus heeft de aankoop daarvan pas zin als je langer achter elkaar loopt (meer dan een uur). Dus de komende tijd voldoen de schoenen die hij nu heeft prima. We hebben echt goed advies gehad in de winkel gisteren .

Ze hadden daar vier merken: Adidas, Nike, Asics en Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Die laatste ken ik ook niet, ik heb Asics.....

En nu eerst ontbijten want ik krijg honger
pi_56618833
Hier ook asics. Al moest ik daar wel echt op leren rennen. De eerste keren voelde het heel raar!
pi_56618853
Saucony? Heel lelijk, heel goed, heel duur

Ik heb nikes.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:44:38 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56618875
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Saucony? Heel lelijk, heel goed, heel duur

Ik heb nikes.
Ja lelijk hè . Vooral die met goud .

Ik heb Air Pegasus, verkozen tot dé hardloopschoen van 2006 . Mark rent in een Adidaspakkie en draagt er Nikes onder. Eigenlijk kan dat niet hè .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:46:54 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56618886
Ik heb de neiging om allemaal nuttige dingen te willen doen vandaag, maar dat stel ik even uit tot morgen, denk ik. Iig is het nog heerlijk vroeg. Ga zo even douchen en dan boodschappen doen voor vandaag en morgen. Ben echt in een goede bui. Heerlijk zonnetje . Vanavond gaan we naar The Mist, wel zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_56619065
Ik ben nog steeds in de vakantie mood dus niet erg nuttig
Wel al een beetje voorbereid op de lessen van volgende week
pi_56619130
ik heb 'witte' zal straks eens kijken wat voor merk

net maar opgestaan.. was wakker! De zon schijnt zo heerlijk.. als ik straks van de motorwinkel hoor dat ze m'n jas hebben, ga ik lekker binnendoor naar Nijmegen op de motor! Even genieten van het mooie zonnetje! Dan ben ik ook wat wakkerder als we straks gaan hardlopen

Nu maar hopen dát ze m'n jas ook echt binnen hebben

ze hebben 'm nog niet maar misschien komtie vandaag nog, en dan bellen ze.. dan maar René helpen boodschappen doen voor z'n feestje

[ Bericht 16% gewijzigd door motorbloempje op 09-02-2008 10:19:36 ]
Ja doei.
pi_56619520
quote:

[..]
Saucony ken ik wel ja. Ze hebben er ook mooie schoenen van hoor, tenminste, 2 jaar geleden wel . Ik heb zelf altijd Nikes (dagelijks leven en hardlopen) ... loop al meer dan 7 jaar alleen maar op Nike, zo gewend aan dat voetbed (en de corrigerende werking) dat ik geen ander sportmerk meer lekker vind zitten . (Mijn Nikes zijn trouwens gewone hardloopschoenen, niet die modedingen)

Ik ga vandaag cheesecake bakken . Superveel suiker enzo, hartstikke niet gezond, maar vast wel lekker ... heb al meer dan een week een 'bak-bui' en nu gaan mijn vriend en ik voor de eerste keer samen de keuken in .

Trouwens, het zonnetje is echt heerlijk! Mn wang werd gewoon een klein beetje warm als de zon erop scheen! En het is zoveel mooier buiten als de zon er weer is. Laat het nu maar snel lente worden, wil dit zonnetje niet meer kwijt op mn zaterdagochtend. Zonnetje, zonnetje, zonnetje

[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 09-02-2008 11:11:04 ]
pi_56619849
quote:

[..]

Saucony. Van die laatste had ik dus echt nog nooit gehoord. Jullie wel? Is dat een nieuw merk ofzo? Of een merk van één van de grote sportmerken?
Heb ik. Loopt prima, maar ik had er zelf ook nog niet van gehoord. Alle hardloopschoenen zijn lelijk vind ik, maar de saucony zaten gewoon het beste. Je moet hardloopschoenen trouwens ook altijd groter kopen dan je eigen maat, omdat je voeten opzwellen bij het lopen. Dan heb je van die groete witte dingen aan je poten.
Ik heb een kast vol hardloopkleren, maat de lekkerste spullen heb ik voor 7 euro bij de lidl gekocht

Vanwaar een stalen plaat en waarom pas bij meer dan een uur?
pi_56620165
Ik vind hardloopschoenen altijd lelijk zodra ik mooie zie koop ik ze
pi_56620184
waarom moeten hardloopschoenen MOOI zijn het gaat toch om de functionaliteit
Ja doei.
pi_56620188
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind hardloopschoenen altijd lelijk zodra ik mooie zie koop ik ze
Om ze vervolgens in de kast te zetten en ze te bewonderen?
De kans dat die mooie schoenen ook goed zitten is wel klein..
  zaterdag 9 februari 2008 @ 11:48:31 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56620211
Ik vind bijna alle hardloopschoenen mooi . Behalve die van Saucony dus. Maar de functionaliteit staat idd voorop. Gelukkig gaan schoonheid en functionaliteit bij mij hand in hand .
Niet meer actief op Fok!
pi_56620244
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
waarom moeten hardloopschoenen MOOI zijn het gaat toch om de functionaliteit
't Oog wil ook wat! Ik heb uiteindelijk wel lelijke hardloopschoenen gekocht, omdat er simpelweg geen mooie bestaan, maar no way dat ik daar voor de lol mee zou gaan lopen en het was fijn geweest als ze wel een mooiere vorm hadden gehad! Dus ja, functionaliteit is het belangrijkste in het geval van hardloopschoenen, maar daarom is het uiterlijk niet onbelangrijk.
pi_56620290
Ik vind hardloopschoenen juist mooi . Witte/lichte voor het hardlopen, en de donkere kleuren voor dagelijks leven (had ooit hele mooie donkerblauwe, maar die kan ik nergens meer vinden, uit de collectie ofzo). Maar ik vind dan praktisch alle soorten laarzen, ballerina's, hakjes en andere vrouwenschoenen lelijk. En ik kan er niet op lopen, dus doe mij maar hardloopschoenen (of skateschoenen).
pi_56620438
Ik kan beter hardlopen met mooiee/lekkerzittende kleding
Als ik me belachelijk voel en ik ren al zo belabberd....
pi_56620552
Ik vind mijn Saucony's wel mooi. Ze zijn met metallic groen en zilver.
Wel erg duur trouwens, maar afijn, goede schoenen zijn essentieel.
Ik heb me er alleen maar belachelijk mee gevoeld toen ik midden in een drukke winkelstraat ging uitproberen hoe die dingen liepen. En ik maar op en neer rennen in de Schoolstraat.
Tip: doe een sportbeha aan als je hardloopschoenen gaat passen.
pi_56620679
Wat het is met hardloopschoenen, die dempende zool is zo goed omdat ie zo hoog en lelijk is (in mijn ogen dan hè) In het dagelijks leven loop ik ook wel op Nike, maar dan de platte witte oldskool tennisvariant. (Al jaren, ik heb al zeker 5 paar versleten al of niet met klittenband) Die dunks die je nu veel ziet vind ik ook wel aardig, maar die waren in mijn jeugd ook al in de mode en je weet wat ze zeggen hè: als je de originele versie van iets nog hebt gedragen, dan ben je te oud om dat te dragen als het wéér in de mode komt
pi_56620794
ja, ik heb ze liever in een neutrala kleur als ik de keuze had, maar stel dat degenen die het lekkerst lopen alleen in fluoriserend roze te krijgen waren, dan maakt dat me geen ene moer uit het gaat om het hardlopen en niet om de mooi vind ik dan
Ja doei.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:28:15 #298
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56620811
Ik heb ook nikes en loop altijd in dezelfde kleren die ik draag als ik een kater heb, 6,50 bristolbroek en hoodie dus
Bernie en ik zijn tof.
pi_56621000
Vanmiddag lekker de keuken in! We eten kabeljauwfilet met een korstje van knoflook en bieslook, en zelfgemaakte aardappelsalade!
Proud property of hollander172
pi_56621867
Chicolate, cheesecake Oh wat lekker Geniet ervan

Ik heb Brooks hardloopschoenen en die bevallen me geweldig, maar ik heb dan ook nog nooit Asics of Saucony's gepast Ik heb wel een Nike hardloopbroek, een Brooks winddichtvestje, maffe sokken en een blauwe shockabsorber sportbh. Ik wilde de roze. Maar die hadden ze niet in mijn maat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')