Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmestenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zo.
Ik heb dus toch het huis maar schoongemaakt. Toen zat ik er zo lekker in dat ik Marks kamer ook nog heb uitgemest. Ik ben gek, ik weet het, maar ik kan het nog verklaren door te zeggen dat hij zijn rommeltjes ook meeneemt naar mijn kamer
. Echt een enorme varkensstal. En het mooie is: doordat ik een beginnetje heb gemaakt, is Mark nu gedwongen het af te maken
. Hij zou het al in de kerstvakantie doen nml. Het is nu heerlijk schoon en hij heeft veel meer ruimte
. Binnenkort zijn kasten nog even en alles is helemaal pico bello. Later op de middag kwam hij zelf ook thuis en toen heeft hij ook mee geholpen, hoor
.
Ik heb niet gezegd dat het me niet kan schelen, ik heb gezegd dat het dan maar zo moet zijn als het zo is. En natuurlijk is het dan niet leuk, kanker is een vreselijke ziekte, dat ontken ik ook niet. Maar NIET weten wat je hebt, is ook heel erg frustrerend, omdat er dan ook geen behandeling kan worden gestart, en je wel de hele dag met klachten zit. Dat is ook niet leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is ook logisch, maar het gaat (mijn inziens) net ff te ver om dan maar te roepen dat het je niet kan schelen als het kanker is, omdat je er dan maar een labeltje op hebt kunnen plakken.....
maar dat is ook maar een mening hoor...
Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:02 schreef Miss_S het volgende:
zal ik dan ook maar ff in het jubileumtopic posten
Het is optie 1quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?![]()
(indien optie 1: hoe was het, indien optie 2: nog veel plezier dan
)
Whehehe, in het begin dacht ik dat ook, dat Viking en Mark een setje warenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
Chocola had ik ook al heel lang niet meer op, en ik heb er ook geen moeite mee om het nu weer te latenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade, weet al niet eens meer hoe het smaakt, evenals drank
gaat zo makkelijk om eraf te blijven als je gemotiveerd bent
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad, dat is het belangrijkste Miss_S![]()
Die bovenste wil ik ook! Alleen dan in een andere kleur ... had ooit de tequilla versie aan, maar die kleur stond me niet mooi, het model topje welquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:
Mja, ik ben zelf niet zo van de sauna's en zonnebanken vind ik eng
Maar fijn te horen dat het leuk was!
Eind deze maand een bikini kopen, ik denk dat het één van deze wordt:
Freya Vodkatini:
[ afbeelding ]
Freya Cuba Libre:
[ afbeelding ]
detail:
[ afbeelding ]
Freya Liquid Gold:
[ afbeelding ]
Freya Soda:
[ afbeelding ]
Freya Black Russian met Swarovskisteentjes:
[ afbeelding ]
Misschien koop ik er wel 2, vind ze echt leuk
Ja maar hij is mijn beste vriend en dat waren we al voor we huisgenoten werdenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer)
Dat weten ze niet :S Hij lag al sinds december in het ziekenhuis, ze dachten dat hij een reumatische aandoening had, maar werd nog onderzocht, en nou is hij gistermiddag dus zomaar opeens overledenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?
* veiligheidsspeldje heeft wel nog een propedeusequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Alcarin het volgende:
Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?
volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend deed ik de jalouzieen open en ik dacht 'Wat een prachtige dag vandaag, vast perfect om hard te lopen'. Helaas was ik te snel gaan lopen na m'n ontbijt --> daar krijg je vet ranzige boeren vanDus toen ben ik na een tijdje maar gaan wandelen. Maar ik heb wel erg genoten van het zonnetje en de mooie blauwe lucht
![]()
Bij m'n broer gisteren een koek op en 2 glazen cola niet-light (light heeft ie niet) en wat borrelnootjes. Niet slecht dus. Het was best gezellig.
Gegeten: vanochtend een dubbele boterham met hagelslag (wel lekker, maar geen goed idee) en net een bakje yoghurt en verse ananas
Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mij
op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:
Mja, ik ben zelf niet zo van de sauna's en zonnebanken vind ik eng
Maar fijn te horen dat het leuk was!
Eind deze maand een bikini kopen, ik denk dat het één van deze wordt:
Misschien koop ik er wel 2, vind ze echt leuk
Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangelandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoor
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangeland
En 4 boterhammen met hagelslag elke dag?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, als je geen acht kilo hagelslag op je boterham doet is zoet beleg niet slecht, nee.
Als je dingen gaat vergelijken dan klopt dat hagelslag niet snel 'slecht' isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Defineer slecht? Zijn suikers slecht? Is onverzadigd vet slechter? Is te zout boroodbeleg slecht? Is een boterham met hagelslag net zo slecht als een gevulde koek?
Avondeten: spinazie, aardappelen en een kleine schnitzelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:06 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag begonnen met cornflakes rode vruchten en halfvolle melk
tussendoor een glaasje coolbest
en nu al lunch 150gram sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |