abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56587974
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zo.
Ik heb dus toch het huis maar schoongemaakt. Toen zat ik er zo lekker in dat ik Marks kamer ook nog heb uitgemest . Ik ben gek, ik weet het, maar ik kan het nog verklaren door te zeggen dat hij zijn rommeltjes ook meeneemt naar mijn kamer . Echt een enorme varkensstal. En het mooie is: doordat ik een beginnetje heb gemaakt, is Mark nu gedwongen het af te maken . Hij zou het al in de kerstvakantie doen nml. Het is nu heerlijk schoon en hij heeft veel meer ruimte . Binnenkort zijn kasten nog even en alles is helemaal pico bello. Later op de middag kwam hij zelf ook thuis en toen heeft hij ook mee geholpen, hoor .
Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
pi_56588369
@Sylvana; vervelend dat je nog steeds niet weet wat er aan de hand is.
Maar ik vind wel dat je gewoon blij moet zijn dat er uit bepaalde onderzoeken geen positieve uitslag komt.
Je zegt wel; so be it..... maar zo simpel is het echt niet hoor...
je zou maar op zo';n jonge leeftijd iets kwaadaardigs hebben...

helaas zie ik het te vaak....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56588412
Natuurlijk is het hartstikke kut als er wat kwaadaardigs wordt gevonden, natuurlijk is het niet zo simpel, maar als het zo moet zijn, dan moet het blijkbaar zo zijn, maar die onzekerheid word ik ook gek van hoor
pi_56588607
Net heerlijk Evy 14 gelopen, met stukjes (3) van ZES (!!!!!) minuten

ik schrok me dood toen ik het hoorde, maar het ging écht lekker er zit écht verbetering in : D
Ja doei.
pi_56588611
dat is ook logisch, maar het gaat (mijn inziens) net ff te ver om dan maar te roepen dat het je niet kan schelen als het kanker is, omdat je er dan maar een labeltje op hebt kunnen plakken.....

maar dat is ook maar een mening hoor...
pi_56588946
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is ook logisch, maar het gaat (mijn inziens) net ff te ver om dan maar te roepen dat het je niet kan schelen als het kanker is, omdat je er dan maar een labeltje op hebt kunnen plakken.....

maar dat is ook maar een mening hoor...
Ik heb niet gezegd dat het me niet kan schelen, ik heb gezegd dat het dan maar zo moet zijn als het zo is. En natuurlijk is het dan niet leuk, kanker is een vreselijke ziekte, dat ontken ik ook niet. Maar NIET weten wat je hebt, is ook heel erg frustrerend, omdat er dan ook geen behandeling kan worden gestart, en je wel de hele dag met klachten zit. Dat is ook niet leuk

Maar verder heb ik geen zin in deze discussie, ben nu wel duidelijk genoeg geweest dacht ik.
pi_56589081
zal ik dan ook maar ff in het jubileumtopic posten
pi_56589353
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:02 schreef Miss_S het volgende:
zal ik dan ook maar ff in het jubileumtopic posten
Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?

(indien optie 1: hoe was het , indien optie 2: nog veel plezier dan )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56589394
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey ben je terug van je vakantie of gewoon stiekem op de computer/laptop tussendoor?

(indien optie 1: hoe was het , indien optie 2: nog veel plezier dan )
Het is optie 1
Het was erg leuk, alleen jammer van het Nederlandse weer.
We zijn elke dag uiteten geweest, dus heb ik lekker veel vis kunnen eten.
Maar verder ook veel chocola en drank op dus ben benieuwd wat de weegschaal volgende week aangeeft.
pi_56590753
chocolade, weet al niet eens meer hoe het smaakt, evenals drank

gaat zo makkelijk om eraf te blijven als je gemotiveerd bent
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad, dat is het belangrijkste Miss_S

al denk ik dat ik zaterdag wel twee biertjes van mezelf mag, als het Hertog Jan is, op het feestje van René, die heeft dan wat vrienden uitgenodigd voor zijn verjaadag die niet ál te lang kunnen blijven ( wat rot ) door reistijd naar Nijmegen enzo

Ik mocht Sushi daarnet aaien! Zo tof! en daarna zette René per ongeluk Cato op mijn hand, en die ligt nu alsnog open
Ja doei.
pi_56590796
Welkom terug Miss_S

Hier ff kutmomentje, op ander forum waar ik zit is vanmiddag iemand overleden, pas 31 jaar
pi_56590827
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het echt apart hoe Mark en jij met elkaar omgaan, terwijl jullie gewoon huisgenoten zijn. Je zou echt denken dat jullie een relatie hebben en samenwonen als ik je posts af en toe lees. Ik heb echt heel oppervlakkig contact met mn huisgenoten, af en toe een praatje en verder niks. Ik ga echt niet met ze shoppen, hardlopen of hun kamer uitmesten
Whehehe, in het begin dacht ik dat ook, dat Viking en Mark een setje waren

Wel fijn als je zulke huisgenoten hebt, ik ken dat iig niet. Het contact was heel oppervlakkig, af en toe een gesprekje, en zo af en toe samen flink dronken en/of stoned worden En dan Kinderen voor kinderen gaan kijken

Overigens moet ik wel zeggen dat mijn oude huisgenoot wel heel lief eitjes voor me heeft gebakken toen ik de ergste kater ooit had (Niet dat het veel nut had: niet veel later kwam het er net zo hard weer uit )

Nu woon ik alleen, met mijn 2 katten En mijn vriend die de helft van de tijd bij me is

Vanavond lekker uit eten geweest

heb ongeveer 200 gram gebakken roodbaarsfilet op met een bolletje aardappelpuree en geroosterde venkel en witlof

En als toetje een ENORM stuk chocolade taart Wat ik overigens niet helemaal opkreeg omdat het echt te groot was Hij was wel erg lekker

Ben nu 3/4 dagen weer serieus bezig en er is gewoon al bijna een kilo af Dat gaat snel!
Eind van deze maan maar een nieuwe bikini kopen, anders is m'n maat al weg
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56590945
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade, weet al niet eens meer hoe het smaakt, evenals drank

gaat zo makkelijk om eraf te blijven als je gemotiveerd bent
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad, dat is het belangrijkste Miss_S
Chocola had ik ook al heel lang niet meer op, en ik heb er ook geen moeite mee om het nu weer te laten
Leuk voor een weekje maar zo wil ik nooit meer echt leven

En de drank was vooral steeds een wijntje bij het eten (verder drink ik niet veel)

Heb nu wel weer zin om te sporten en lekker gezond te doen
pi_56591031
we hadden trouwens een prive sauna en zonnebank dus dat was ook erg lekker
pi_56591204
Mja, ik ben zelf niet zo van de sauna's en zonnebanken vind ik eng

Maar fijn te horen dat het leuk was!

Eind deze maand een bikini kopen, ik denk dat het één van deze wordt:

Freya Vodkatini:

Freya Cuba Libre:

detail:

Freya Liquid Gold:

Freya Soda:

Freya Black Russian met Swarovskisteentjes:

Misschien koop ik er wel 2, vind ze echt leuk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56591227
Chocola . M'n grootste zonde.
Tap tap tap
pi_56591449
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:

Freya Vodkatini:
[ afbeelding ]

Freya Cuba Libre:
[ afbeelding ]

detail:
[ afbeelding ]

Freya Liquid Gold:
[ afbeelding ]

Freya Soda:
[ afbeelding ]

Freya Black Russian met Swarovskisteentjes:
[ afbeelding ]

Die bovenste wil ik ook! Alleen dan in een andere kleur ... had ooit de tequilla versie aan, maar die kleur stond me niet mooi, het model topje wel (Freya is geweldig voor grote borsten, en die bovenste heeft geen beugel ofzo, voor zover ik kon voelen)

Edit: Deze wil ik dus, maar dan zonder de drank enzo:

(en je hebt een goede smaak voor bikini's, vind ik )

[ Bericht 6% gewijzigd door Chicolate op 07-02-2008 22:03:29 ]
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:40:09 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56592409
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja maar hij is mijn beste vriend en dat waren we al voor we huisgenoten werden (ik kan niet met iedereen in huis wonen ). Zijn kamer is nu zo schoon en netjes . Hij heeft nu veel meer ruimte. En nu is hij zelf ook helemaal blij . Nog steeds bezig met de laatste dingetjes op te ruimen nu.

Ik ga nu pitten. Adios .
Niet meer actief op Fok!
pi_56597678
goedemorgen!

de zon schijnt heerlijk

over een uurtje staan mijn moeder en tante op de stoep, dus zo maa eens afwassen, ontbijten en aankleden én nog wat appelflappen voor ze maken, die maak ik altijd vers

we gaan waarschijnlijk een geocache lopen in Arnhem, zodat ze een beete wat van historisch arnhem meekrijgen, en vanavond lekker uit eten in een indonesisch restaurant
Ja doei.
pi_56599059
Och met huisgenoten kan dat heel goed hoor
Gisteren is hier onze oude huisgenoot van járen geleden nog op bezoek geweest om whiskey te drinken en we komen nog regelmatig bij elkaar over de vloer. Ook in het huis toen was het oergezellig, alleen veel te klein
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 februari 2008 @ 11:03:44 #221
163650 Greys
pi_56599389
Waar koop je die Freya bikini's?
Ik wil die bovenste!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56599512
Goeiemorgen

Met 1 huisgenoot had ik wel heel erg goed contact, zat ik ook regelmatig hele avond bij op de kamer enzo. Alleen heeft hij nu een vriendin, en nu issie amper meer thuis, en als hij thuis is, is zn vriendin er ook...

Mn lichaam houdt echt van schommelen, blijft maar schommelen tussen de 60.4 en 61.6. Vandaag op 61.3, terwijl ik gister dus op 60.6 zat :S
pi_56599776
Och, ik schommel ook behoorlijk. Kan je niet zo veel aan doen. Beetje naar de algemene lijn kijken en niet naar de dag-tot-dag verschillen

edit: Fuji-appels zijn lekker !
pi_56599873
Goeiemorgen!

Vanochtend deed ik de jalouzieen open en ik dacht 'Wat een prachtige dag vandaag, vast perfect om hard te lopen'. Helaas was ik te snel gaan lopen na m'n ontbijt --> daar krijg je vet ranzige boeren van Dus toen ben ik na een tijdje maar gaan wandelen. Maar ik heb wel erg genoten van het zonnetje en de mooie blauwe lucht

Bij m'n broer gisteren een koek op en 2 glazen cola niet-light (light heeft ie niet) en wat borrelnootjes. Niet slecht dus. Het was best gezellig.

Gegeten: vanochtend een dubbele boterham met hagelslag (wel lekker, maar geen goed idee) en net een bakje yoghurt en verse ananas
Het mooi kotsende meisje.
pi_56600089
Ik ben aan het stressen voor mijn laatste tentamen. Nou ja, laatste, als ik het haal dus...

En dus heb ik geen honger en heb ik met tegenzin havermout naar binnen gepropt.
En dus ga ik na mijn tentamen chocolade kopen, want dan ben ik blij en opgelucht en heb ik wel honger.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56600094
Goeie morgen! (nog 20 minuutjes)

@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?

Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer) Nou ja, net n giga fruitsalade gehaald bij de ah om me op te vrolijken en vanavond weer eens naar n concertje (van leaf )

Ik schommel trouwens ook gezellig mee, kan bij mij ook wel n kilo van dga tot dag schelen... (vandaar dat ik maar 1 x per week weeg)
pi_56600142
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:
Ik heb n probleem, moet eigenlijk over n uurtje n verslag inleveren... maar ik heb t nog helemaal niet! (ga volgend jaar stoppen met mn studie, dus erg veel motivatie is er niet meer)
Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56600158
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Bagel het volgende:

@ sylvana: wat klote... en zo jong! hoe kwam het?
Dat weten ze niet :S Hij lag al sinds december in het ziekenhuis, ze dachten dat hij een reumatische aandoening had, maar werd nog onderzocht, en nou is hij gistermiddag dus zomaar opeens overleden
pi_56600261
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Alcarin het volgende:

Dat is wel begrijpelijk ja.. Heb je nog wel iets dat je moet afronden? Een propedeuse ofzo (maar die bestaan niet meer toch?), of een bachelor? Dat het nog nut heeft dat je je best doet?
* veiligheidsspeldje heeft wel nog een propedeuse Is toch leuker dan ba/ma worden denk ik

Bagel: misschien is het wel nuttig om te kijken of en wat voor overlap er qua vakken is tussen je verschillende studies, want dan is het wel nuttig denk ik om nog wat te doen de rest van dit jaar
pi_56600330
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!

Vanochtend deed ik de jalouzieen open en ik dacht 'Wat een prachtige dag vandaag, vast perfect om hard te lopen'. Helaas was ik te snel gaan lopen na m'n ontbijt --> daar krijg je vet ranzige boeren van Dus toen ben ik na een tijdje maar gaan wandelen. Maar ik heb wel erg genoten van het zonnetje en de mooie blauwe lucht

Bij m'n broer gisteren een koek op en 2 glazen cola niet-light (light heeft ie niet) en wat borrelnootjes. Niet slecht dus. Het was best gezellig.

Gegeten: vanochtend een dubbele boterham met hagelslag (wel lekker, maar geen goed idee) en net een bakje yoghurt en verse ananas
volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mij
pi_56600471
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

volgens mij is 2x een dubbele boterham hagelslag nog gezonder dan die dubbele boterham hagelslag, koek, cola, borrelnootjes of ligt dat nou aan mij
Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoor
pi_56601405
Nou ik mag gaan updaten naar 73, ik ben ook ongesteld dus het is zal wel niet helemaal kloppen dat ik in 2 weken 2 kilo ben aangekomen maar dan kan ik nu tenminste het weer in de gaten houden

Vandaag begonnen met cornflakes rode vruchten en halfvolle melk
tussendoor een glaasje coolbest
en nu al lunch 150gram sushi
pi_56601532
kreeg trouwens net een mailtje dat dansen weer gaat beginnen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:55:30 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56603418
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:

op welke site heb je die bikini's gevonden? en ze zijn echt erg leuk! (en Freya gaat tot een grote cupmaat, dus ben erg nieuwsgierig)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:32:24 #235
200395 Koentj
And Justice For All
pi_56603975
Ik heb een probleem, ik heb voor het eerst broeken gepast waar ik niet in kwam, het waren dan wel vrouwen broeken maar toch(unisex). Ik heb te dikke kuiten. Iemand die me kan vertellen hoe ik die kuiten eraf krijg. Het meeste is gewoon spier, van voetbal een paar jaar geleden. Maar ik zit dus echt in een dilemma.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2008 @ 15:47:46 #236
70532 loveli
N
pi_56604282
Ophouden met bewegen, dan slinken je spieren vanzelf. Even serieus, geen probleem van maken en een ander model broek uitkiezen.
crap in = crap out
pi_56604887
Ik ben van plan om te gaan ontbijten op Kellogs Cornflakes (de normale, niet die Loops ofzo gevuld met suiker) en magere kwark. En daarbij dan fruit.

Want ik eet ook al 7 boterhammen ofzo overdag. En zoveel brood kan me maag niet tegelijk aan om te verteren lijkt het. Goed idee in plaats van brood?
pi_56605048
je kan ook de special K proberen, maar een keer iets anders dan boterhammen lijkt me alleen maar goed
pi_56605300
De Freyasite: http://www.freyaswimwear.com/default.asp

Staat ook een lijst op van plaatsen waar ze het verkopen, ook handig
pi_56605449
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het was geen goed idee vanwege het hardlopen, daar kreeg ik last bij van m'n ontbijt. Niet alles hoeft bekeken te worden op calorische waarde hoor
Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangeland
pi_56605469
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Op die manier.. Ik dacht even dat hier de zoet beleg op je brood is slecht politie was aangeland
Is dat niet zo dan?
pi_56605513
pi_56605586
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is zoet beleg niet slecht?
pi_56605638
Nee, als je geen acht kilo hagelslag op je boterham doet is zoet beleg niet slecht, nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2008 17:00:03 ]
pi_56605665
Defineer slecht? Zijn suikers slecht? Is onverzadigd vet slechter? Is te zout boroodbeleg slecht? Is een boterham met hagelslag net zo slecht als een gevulde koek?

pi_56605669
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, als je geen acht kilo hagelslag op je boterham doet is zoet beleg niet slecht, nee.
En 4 boterhammen met hagelslag elke dag?
pi_56605685
Zoet beleg hoeft helemaal niet slecht te zijn . Als ik zoet op mn brood heb, hoef ik de rest van de tijd geen zoet meer ... en halvajam is zoet, en heel erg lekker .

En als het calorieën verhaal komt: in een plak 30+ kaas zit volgens de doos 90 kcal per plak, dat is veel meer dan de 20 kcal van jam of de 70 kcal van hagelslag .
pi_56605694
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Defineer slecht? Zijn suikers slecht? Is onverzadigd vet slechter? Is te zout boroodbeleg slecht? Is een boterham met hagelslag net zo slecht als een gevulde koek?

Als je dingen gaat vergelijken dan klopt dat hagelslag niet snel 'slecht' is
alleen bij mij past het niet meermaal daags in mijn etenspatroon als ik wil afvallen
pi_56605762
ik neem elke dag 2-4 crackers met een heel klein beetje hagelslag ipv 6 boterhammen met heel dik chocopasta en vaak nog een paar koeken ook
pi_56606097
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:06 schreef Miss_S het volgende:

Vandaag begonnen met cornflakes rode vruchten en halfvolle melk
tussendoor een glaasje coolbest
en nu al lunch 150gram sushi
Avondeten: spinazie, aardappelen en een kleine schnitzel

Verder heb ik ook al zo'n 2,5 liter water op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: