ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
Daar ben je dan ook scholier voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat stukje over die drukke klas of mis ik iets?
oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Heb wierooksticks met vanillegeur gekocht bij de Xenos.
Die vriendin met wie ik was ook.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinken![]()
Ah, dat verklaart het al een beetje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:00 schreef Jeipod het volgende:
Hoi, nee ik heb een stuk weg gelaten ...
Voor mijn stage moet ik vanuit mijn dorp eerst 20 min met de bus, naar de stad om daar een trein te pakken. Die trein doet er 10 min over om op een volgend station te komen ... en van daaruit 20 min lopen.
Klinkt niet zo heel ernstig en ik kan prima op de fiets, nu is het geval alleen, dat ik een hele groot stuk over een weg zonder fietspad moet fietsen .. deze weg heeft geen verlichting en mijn fiets ook niet, vandaar die mobiele lampjes ... nu geven deze genoeg licht om op gezien te worden, ik zie alleen de straat niet. Het is pikkedonker 'smorgens .. en direct pal naast deze weg ligt een sloot ... en de weg is smal, en er wordt geraced met auto's ... rijden 90 ipv 60. Dus ik vind dit niet zo heel veilig ... daarom liever en auto ... en mijn vriendje woont in Leeuwarden (A) en nu elke keer 2-3 uur reizen heen en terug met de bus, begint na 3 jaar toch wel vervelend te worden.
Is het nu een legitieme reden dat ik graag een auto wil ?:P:P
Eniwee, vandaag, cruesli balans gegeten, 2 crackers filet americain, straks nog 1 ... en net gesport met zonnebankje, nu ff tas inpakken (weer naar Lwd strak) en gauw nog ff langs de kapper
1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...
hehe, dinsdag bracht mn moeder me en toen was het half 8 en nog niet licht hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het al een beetje.
Maar afijn, het was vanochtend om 8 uur al licht buiten!En gister om 6 uur was het ook nog licht!
Dus tenzij je hele bizarre werktijden hebt, kun je weer fijn in het licht fietsen.
Maar afijn, ik vind dat je altijd kunt fietsen want ik vind autorijden stom. En daarom staat mijn auto vooral voor de deur geparkeerd.
Hm.. Ik snap het van 2 kanten wel.. natuurlijk wil je jouw visie en je vak is zo leuk en leren is leuk enz overdragenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook scholier voor. Als je zelf nog eens voor de klas komt te staan, realiseer je je pas wat een etterbakje je zelf ooit bent geweest
.
ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijd
terwijl je er vaak met de auto dan opeens in 40 m kan zijn
ik zou het wel wetendie 40 minuten winst gaan boksen als lichaamsbeweging oid als je daar op doelde
ja lees 't nu ook pas op deze paginaquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dus![]()
nu kan ik zeggen 'ok, dan snap ik het wel' (neem zelf ook de motor terwijl er een prima bus-verbinding is, maargoed.. daar doe ik dan ook wel veel langer over)
Nope, nog steeds nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Sylvana, ik heb het misschien helemaal gemist, maar was er nu al een uitslag van waar al je klachten vandaan komen?
Dat is balen zeg, dat het er nu weer aan zit, welkom terug en veel succesquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik moet ook weer afvallen. Ik deed vorig jaar mee in dit topic en ben toen zo'n 5 kilo afgevallen, maar het zit er nu weer bijna aan. Ik ben nu bezig de chocola te vervangen door kiwi's, gelijk goed voor de stoelgang
.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoeveel onderzoeken hebben ze al gedaanen nogsteeds niks
!
Thnxquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:06 schreef Chicolate het volgende:voor Sylvana, echt ongelooflijk zo lang als dit duurt ...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat frustrerend voor je Sylvana. Als er nou gewoon kwaadaardige cellen waren gevonden was je tenminste opgelucht geweest.
Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS. En als dat IETS dan kwaadaardig is, so be it, dan kan er tenminste wel behandeld worden. En heb ik toch een stuk minder onzekerheid dan dat ze de hele tijd niks kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
!
Wel een beetje eens, en ik kan me zo'n opmerking van jouw kant ook prima voorstellen. Maar ik zou er ook aardig gefrustreerd/moedeloos van worden als er steeds maar geen oorzaak werd gevonden.
Dat is wel erg weinig, die van mij zijn 29 kcal per stuk. Ik doe er nooit wat op ofzo, eet ze gewoon zo opquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzoutOf met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
Ik hou alleen van extreem vers broodquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en ik hou van brood. Dik, donker brood
. Of witte, zachte puntjes
. Krentebollen
. Blue Band Brood
. Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop
. Ik ben brood-addict.
De mijne zijn 24quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzoutOf met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
Ik ook (ook een brood-addict, ook brood in de vriezer, ook roosteren)quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en ik hou van brood. Dik, donker brood
. Of witte, zachte puntjes
. Krentebollen
. Blue Band Brood
. Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop
. Ik ben brood-addict.
Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Nou, man van fornuis is geweest, en we moeten nu maar gewoon stekker eruit doen en met lucifers aansteken en dan gaat ie ff met huisbaas overleggen wat voor nieuw fornuis+ afzuigkap er kan komen enzo
Hij deed het wel, maar hij gaf stroomstoten af. En we wisten niet waardoor dat kwam, wat er eventueel mis zou kunnen zijn, dus we vertrouwden het gewoon niet. Wilden eerst zekerheid hebben dat het veilig was zeg maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?
Pfoe, wat een lijst met onderzoeken zeg! Nu maar duimen dat je snel uitsluitsel krijgt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS.
Ha, leuk! Niks mis met allerlei groene kruiden op je tomaat natuurlijk (waarom klinkt dat als een vunzige uitdrukking?), maar zeker bij kip en kerrie smaakt iets zoetigs vaak ook prima.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:
@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |