abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56577807
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...
Doei.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:24:49 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56578787
Lekker dan ik moet een smaakje in mijn water anders drink ik niet genoeg.
Misschien toch maar weer thee gaan proberen .
pi_56579629
Gewoon alleen water drinken lukt me ook niet, ik moet er ook een smaakje in hebben, dus ik drink ook vooral thee en limonade. En 's avonds 1-2 glazen cola light. En dat van die onderzoeken neem ik altijd een beetje met een korreltje zout, want ze verzinnen toch elke keer weer wat anders. En denk niet dat 2 glazen veel uitmaakt Als je er nou liters van drinkt op een dag ofzo, dan lijkt me de kans groter.

Ik had al een tijd niet op de weegschaal gestaan, niet echt op mn eten gelet, maar toch onder de 61 kg, nl 60.6 Was ik zelf erg verbaasd over, want dacht juist dat ik nu meer in de buurt van de 62 zou zitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door _Hestia_ op 07-02-2008 12:08:14 ]
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:51:10 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56580769
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat stukje over die drukke klas of mis ik iets ?
Daar ben je dan ook scholier voor . Als je zelf nog eens voor de klas komt te staan, realiseer je je pas wat een etterbakje je zelf ooit bent geweest .

Ik ben al een tijdje bezig. WC-papier was op vanochtend, dus om half 9 stond ik in de supermarkt. Meteen maar even boodschappen voor vanavond mee genomen. Alleen de spinazie lag er nog niet, dus daar moet ik nog even voor terug.
Heb verder m'n nieuwe vest aan. Moest er eerst even aan wennen en twijfelde of 'ie niet te klein was, maar volgens mij hoort het zo. Kan me er prima in bewegen en als ik nog een grotere maat zou nemen, zouden de mouwen veel te lang zijn. Alleen vraag ik me wel af hoeveel wasbeurten 'ie overleeft zonder te krimpen . We'll see. Maar zo min mogelijk wassen dan, want hij zit heerlijk .

Verder druk bezig geweest met studie en werk. Zal nu eerst even een eitje bakken en dan m'n kamer eens gaan opruimen. En wat ik dan ga doen weet ik nog niet. Misschien even verder met het werk (maar dat kan ook morgen nog) of afwassen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:57:10 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56580895
Ha, afwassen hoeft niet meer, want ik liep naar de keuken en m'n huisgenote is bezig met afwassen . Nu even wachten tot ik een eitje kan gaan eten . Het ruikt hier trouwens heel lekker. Heb wierooksticks met vanillegeur gekocht bij de Xenos .
Niet meer actief op Fok!
pi_56580987
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Heb wierooksticks met vanillegeur gekocht bij de Xenos .
oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinken

Ik wilde gisteren gaan koken en kreeg accuut buikpijn en werd ontzettend misselijk, heel onsmakelijk dit maar moest ook overgeven, waar dat opeens vandaan kwam weet ik niet. Later toch maar wat gegeten, ik had zo'n hard bruin bolletje met een groenteburger, daarop een salade met avocado en stukjes peper en ui, dat ging er toen wel weer in Maargoed net naar school geweest en nu wel wat minder stress gelukkig. Ik ga zometeen met een vriendin naar Juno, die film...maar ik ga echt NEE zeggen tegen cola en popcorn
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:43:42 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56581786
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

oeh die heb ik ook maar vind het ontzettend stinken
Die vriendin met wie ik was ook.
"Als je dat zo aan gaat steken als we thuis zijn, ben ik weg" .

Zijn er meerdere Firefox-gebruikers hier met problemen? Ik dacht dat Fok! het niet deed, tot ik het eens met Internet Explorer ging proberen. Toen deed 'ie het ineens wel.
Vanavond eet ik waarschijnlijk een broodje van Bart, want ik moet om 17 uur eerst naar de fysio, daarna met Mark shoppen voor nieuwe shirts voor hem en misschien een rokje oid voor mij, om 20:30 willen we thuis zijn, want dan komt Wie is de Mol en we moeten nog hardlopen .

Ik heb m'n kamer opgeruimd en ik ga morgenochtend de rest vh huis schoonmaken. Zou ik nu in principe ook wel kunnen doen, maar dan heb ik morgen niets meer te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56581885
Ik gebruik ook FF, maar hier werkt Fok gewoon hoor Ik heb vandaag een lekker relaxed dagje, van de week al druk genoeg geweest, nu ff een dagje rustig aan doen
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:10:04 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56582352
Ik zit me te vervelen .
Net lijst van scholen gemaakt waar ik komende week even langs ga voor een onderzoek en nu weet ik niet wat ik moet doen.
Dus ik ga toch maar schoonmaken . Is dat maar vast gebeurd .
Niet meer actief op Fok!
pi_56582983
Zo, ik ben ook weer thuis

College gehad in de Noorderkerk (leuk!) en daarna naar de Albert Cuijp voor gordijnen. Moet het alleen nog ff overdenken, want de gordijnen die ik het liefste wil kosten maar liefst E200,- Dat vind ik eigenlijk teveel geld.

Andere optie is zonder extra verduisteringsstof, want ik vraag me af hoeveel m'n staaldraadconstructie kan hebben. Dan zou ik E116,- kwijt zijn.

Zag wel allemaal goedkope gordijnen, maar waarom hebben ze die nou niet in een mooie kleur zonder stomme motiefjes
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56583154
Jeee, ik ben een keer vroeg vrij van school. Themamiddag waar ik lekker niets nakkes nada mee te maken heb, dus ik kon lekker de HEMA leegkopen aan schoolartikelen en m'n fiets ophalen bij de fietsenmaker. Die is duur zeg 70 euro, en dan heb ik een nieuwe buitenband, een nieuw slot, en m'n lampje doet het weer. Poeh.

M'n uitprobeerklasje van gisteren was vandaag best heel aardig bezig. Een paar meiden die het vertikken ook maar iets uit te voeren streng toegesproken, maar toch ook wel weer aardig, dat ik me écht zorgen over ze maak (ze staan allebei een 2) en dat ze zo echt dit jaar niet gaan redden met Engels. Ik zag ze schrikken, dát hadden ze niet verwacht. Aan het werk dus.

En lijntechnisch gaat het wel OK, morgen nergens heen dus lekker gezond eten en lekker koken.
Sylvana, ik heb het misschien helemaal gemist, maar was er nu al een uitslag van waar al je klachten vandaan komen?
pi_56583297
Hoi, nee ik heb een stuk weg gelaten ...

Voor mijn stage moet ik vanuit mijn dorp eerst 20 min met de bus, naar de stad om daar een trein te pakken. Die trein doet er 10 min over om op een volgend station te komen ... en van daaruit 20 min lopen.
Klinkt niet zo heel ernstig en ik kan prima op de fiets, nu is het geval alleen, dat ik een hele groot stuk over een weg zonder fietspad moet fietsen .. deze weg heeft geen verlichting en mijn fiets ook niet, vandaar die mobiele lampjes ... nu geven deze genoeg licht om op gezien te worden, ik zie alleen de straat niet. Het is pikkedonker 'smorgens .. en direct pal naast deze weg ligt een sloot ... en de weg is smal, en er wordt geraced met auto's ... rijden 90 ipv 60. Dus ik vind dit niet zo heel veilig ... daarom liever en auto ... en mijn vriendje woont in Leeuwarden (A) en nu elke keer 2-3 uur reizen heen en terug met de bus, begint na 3 jaar toch wel vervelend te worden.

Is het nu een legitieme reden dat ik graag een auto wil ? :P:P

Eniwee, vandaag, cruesli balans gegeten, 2 crackers filet americain, straks nog 1 ... en net gesport met zonnebankje, nu ff tas inpakken (weer naar Lwd strak) en gauw nog ff langs de kapper
pi_56583341
Razztwizzle, fijn dat het nu beter liep, soms is het ook gewoon een combinatie van vanalles.. Zijn ze nou meestal op donderdag beter te pruimen dan op woensdag? Je zou ook eens kunnen kijken bij wie ze vandaan komen, en of ze daar heel streng worden gehouden, dan razen ze nl. bij jou uit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56583371
Op donderdag heb ik ze niet klassikaal, dat maakt het verschil. Ze hebben dan hun "domeinuur", wat inhoudt dat ze in hun domein zelfstandig aan het werk gaan. Ik hou dan bij of ze bij zijn, doe met de zwakke leerlingen wat extra oefeningen, en kan de snelle leerlingen wat extra (vaak leukere) dingen geven. Ook kunnen ze dan aan projecten werken (soms vakoverstijgend) op de pc's die er staan.
pi_56583511
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:00 schreef Jeipod het volgende:
Hoi, nee ik heb een stuk weg gelaten ...

Voor mijn stage moet ik vanuit mijn dorp eerst 20 min met de bus, naar de stad om daar een trein te pakken. Die trein doet er 10 min over om op een volgend station te komen ... en van daaruit 20 min lopen.
Klinkt niet zo heel ernstig en ik kan prima op de fiets, nu is het geval alleen, dat ik een hele groot stuk over een weg zonder fietspad moet fietsen .. deze weg heeft geen verlichting en mijn fiets ook niet, vandaar die mobiele lampjes ... nu geven deze genoeg licht om op gezien te worden, ik zie alleen de straat niet. Het is pikkedonker 'smorgens .. en direct pal naast deze weg ligt een sloot ... en de weg is smal, en er wordt geraced met auto's ... rijden 90 ipv 60. Dus ik vind dit niet zo heel veilig ... daarom liever en auto ... en mijn vriendje woont in Leeuwarden (A) en nu elke keer 2-3 uur reizen heen en terug met de bus, begint na 3 jaar toch wel vervelend te worden.

Is het nu een legitieme reden dat ik graag een auto wil ? :P:P

Eniwee, vandaag, cruesli balans gegeten, 2 crackers filet americain, straks nog 1 ... en net gesport met zonnebankje, nu ff tas inpakken (weer naar Lwd strak) en gauw nog ff langs de kapper
Ah, dat verklaart het al een beetje.
Maar afijn, het was vanochtend om 8 uur al licht buiten! En gister om 6 uur was het ook nog licht! Dus tenzij je hele bizarre werktijden hebt, kun je weer fijn in het licht fietsen.
Maar afijn, ik vind dat je altijd kunt fietsen want ik vind autorijden stom. En daarom staat mijn auto vooral voor de deur geparkeerd.
pi_56583543
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef Faithy het volgende:

[..]

ja, dat zei ik: dat ik het dan nóg niet helemaal begreep...
1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijd
terwijl je er vaak met de auto dan opeens in 40 m kan zijn
ik zou het wel weten die 40 minuten winst gaan boksen als lichaamsbeweging oid als je daar op doelde
pi_56583606
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het al een beetje.
Maar afijn, het was vanochtend om 8 uur al licht buiten! En gister om 6 uur was het ook nog licht! Dus tenzij je hele bizarre werktijden hebt, kun je weer fijn in het licht fietsen.
Maar afijn, ik vind dat je altijd kunt fietsen want ik vind autorijden stom. En daarom staat mijn auto vooral voor de deur geparkeerd.
hehe, dinsdag bracht mn moeder me en toen was het half 8 en nog niet licht hoor
ik vind autorijden leuk, maar zodra het gewoon normaal weer is, als in geen storm of regen dan fiets ik ook gewoon het half uurtje erheen.
nu gaan ik lkkr naar de kapper ... knippen, verven, de hele boel
pi_56583631
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar ben je dan ook scholier voor . Als je zelf nog eens voor de klas komt te staan, realiseer je je pas wat een etterbakje je zelf ooit bent geweest .
Hm.. Ik snap het van 2 kanten wel.. natuurlijk wil je jouw visie en je vak is zo leuk en leren is leuk enz overdragen maar sommige mensen behalen dezelfde resultaten zonder er dol enthausiast over te zijn..
En ja.. als je iets moet uitleggen aan 30 ongemotiveerde mensen die ook nog eens heel druk zijn.. Ik zou ook gek worden..

Maarrr aan de andere kant.. druk zijn heeft vaak oorzaak.. bijv de stof is te gemakkelijk of te moeilijk. Te moeilijk: niemand snapt 't, iedereen druk. Te makkelijk: niemand gaat iets doen want kan het toch wel.

Ik zie niet in waarom ik bijv. Nederlands zou oefenen als ik alles boven de 7 heb en een 10 voor mn betoog als je de spellingsfoutjes niet meerekent... en waarom ik Engelse opdrachten zou maken als ik alles boven de 8.0 haal. Dat is het misschien ook wel een beetje maar snap de frustratie kwam er vandaag nog iemand tegen die dat had irl
pi_56583647
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

1 uur in de bus en dan ook nog eens 20 minuten lopen = 80 m reistijd
terwijl je er vaak met de auto dan opeens in 40 m kan zijn
ik zou het wel weten die 40 minuten winst gaan boksen als lichaamsbeweging oid als je daar op doelde
ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dus

nu kan ik zeggen 'ok, dan snap ik het wel' (neem zelf ook de motor terwijl er een prima bus-verbinding is, maargoed.. daar doe ik dan ook wel veel langer over )
Doei.
pi_56583697
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef Faithy het volgende:

[..]

ja, pop, maar dat deel van het verhaal ontbrak dus

nu kan ik zeggen 'ok, dan snap ik het wel' (neem zelf ook de motor terwijl er een prima bus-verbinding is, maargoed.. daar doe ik dan ook wel veel langer over )
ja lees 't nu ook pas op deze pagina !
pi_56583758
Oh ik moet ook weer afvallen. Ik deed vorig jaar mee in dit topic en ben toen zo'n 5 kilo afgevallen, maar het zit er nu weer bijna aan . Ik ben nu bezig de chocola te vervangen door kiwi's, gelijk goed voor de stoelgang .
Tap tap tap
pi_56584157
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:

Sylvana, ik heb het misschien helemaal gemist, maar was er nu al een uitslag van waar al je klachten vandaan komen?
Nope, nog steeds niet CT-scan en cystoscopie was niks op te zien, in urine hebben ze geen kwaadaardige cellen gevonden, dus nou maar weer gewoon bloedprikken en ontlasting inleveren, 19 feb terugkomen. In het ziekenhuis weten ze het volgens mij ook niet meer nu Heb last van mn buik, bloedverlies bij het plassen, maar in mn buik en urine kunnen ze niks vinden :S Dus waar het dan vandaan komt, echt geen idee
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik moet ook weer afvallen. Ik deed vorig jaar mee in dit topic en ben toen zo'n 5 kilo afgevallen, maar het zit er nu weer bijna aan . Ik ben nu bezig de chocola te vervangen door kiwi's, gelijk goed voor de stoelgang .
Dat is balen zeg, dat het er nu weer aan zit, welkom terug en veel succes
pi_56584304
hoeveel onderzoeken hebben ze al gedaan en nogsteeds niks !
pi_56584471
voor Sylvana, echt ongelooflijk zo lang als dit duurt ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56584480
Vanavond lekker uit eten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56585334
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoeveel onderzoeken hebben ze al gedaan en nogsteeds niks !
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:06 schreef Chicolate het volgende:
voor Sylvana, echt ongelooflijk zo lang als dit duurt ...
Thnx

Onderzoeken die ik gehad heb:

Bloedonderzoeken ( tig keer)
Ontlastingonderzoeken ( tig keer)
Urine-onderzoeken ( tig keer)
CT-scan ( 2 keer)
MRI-scan ( 1 keer)
Gastroscopie ( 1 keer)
Endoscopie ( 1 keer)
Cystoscopie ( 1 keer)

En dus nog steeds niks

Wel goed nieuws, tussen 5 en 6 komt die man naar het fornuis kijken, dus hopen dat hij het kan maken, of anders zo snel mogelijk een nieuwe kan neerzetten, zodat ik weer gewoon kan koken

Bij de Expo kwam ik hartjesvormige pasta tegen We doen verder niet aan Valentijnsdag, maar dit vond ik wel erg leuk, dus meegenomen en dan maak ik het van het weekend wel klaar, opdienen in hartvorm met rode saus, lijkt me geweldig

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 07-02-2008 17:07:43 ]
pi_56585474
Ja, wat frustrerend voor je Sylvana. Als er nou gewoon kwaadaardige cellen waren gevonden was je tenminste opgelucht geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56585577
Razztwizzle, was jij het niet die zei dat je zo zat was van knackebrod en rijstewafels en dat soort lijnvoedsel?

Mèns. Ik heb het knackebrod sinds kort herontdekt. Lekker volkoren, met sesamzaad (en een paar plakken kaas ).
Ik hou niet van boterhammen (zeker niet als ze ouder zijn dan een halve dag), en sla ook weleens lunches over daardoor. Dus ik vind crackers ideaal. En dan zijn ze ook nog eens fijn 'slank'
Ben trouwens ook gek op rijstewafels
pi_56585774
Rijstwafels zijn lekker ... ik heb ze mee naar school als tussendoortje, iets van 24 kcal per stuk zijn die van mij (heb kleintjes) ...

Crackers, beschuitjes, cracottes ... allemaal erg lekker. Ik hou gewoon echt van broodproducten tegenwoordig (en dat terwijl ik het een tijd helemaal niet moest hebben allemaal, omdat brood zo snel oud werd ... nu hebben we duurder brood en gaat het prima mee naar school. Maar vers, thuis blijft het lekkerst Lekker roosteren, speciaal beleg of opwarmen in de oven ).
pi_56585788
Ik ben ook juist helemaal van de rijstwafels, crackers en cracottes enzo. Eet ze liever dan gewoon brood
pi_56585799
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat frustrerend voor je Sylvana. Als er nou gewoon kwaadaardige cellen waren gevonden was je tenminste opgelucht geweest.
!

Wel een beetje eens, en ik kan me zo'n opmerking van jouw kant ook prima voorstellen. Maar ik zou er ook aardig gefrustreerd/moedeloos van worden als er steeds maar geen oorzaak werd gevonden.
pi_56585821
Oh, en ik hou van brood . Dik, donker brood . Of witte, zachte puntjes . Krentebollen . Blue Band Brood . Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop . Ik ben brood-addict.
pi_56585824
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzout Of met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
pi_56585846
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

!

Wel een beetje eens, en ik kan me zo'n opmerking van jouw kant ook prima voorstellen. Maar ik zou er ook aardig gefrustreerd/moedeloos van worden als er steeds maar geen oorzaak werd gevonden.
Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS. En als dat IETS dan kwaadaardig is, so be it, dan kan er tenminste wel behandeld worden. En heb ik toch een stuk minder onzekerheid dan dat ze de hele tijd niks kunnen vinden.
pi_56585894
Ik dacht dat Isa sarcastisch was.
pi_56585921
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, volgens caloriechecker.nl is een rijstwafel 19 kcal... Niks mis mee om er daar een paar van te eten tussendoor, dus.
Lekker met selderijzout Of met pindakaas, krijg je zo'n lekker tsjomp-tsjomp gevoel van in je mond
Dat is wel erg weinig, die van mij zijn 29 kcal per stuk. Ik doe er nooit wat op ofzo, eet ze gewoon zo op Peter doet er altijd kaas op, maar ik vind het niet lekker als er beleg op zit.
pi_56585956
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en ik hou van brood . Dik, donker brood . Of witte, zachte puntjes . Krentebollen . Blue Band Brood . Thuis eet ik altijd geroosterd brood, ik bewaar m'n brood namelijk in de vriezer om te voorkomen dat het oud wordt, want ik ben de enige thuis die brood eet. Brood mee naar school? Heerlijk! Boter, ham, sla, komkommer erop . Ik ben brood-addict.
Ik hou alleen van extreem vers brood Noten-rozijnentwisters van de Appie to go, bijvoorbeeld. Of een lekkere dikke zuurdesemboterham met hummus en gegrilde paprika. Of van dat extreem luchtige witbrood van de turk.

Maar gewone boterhammen? Nee, liever niet Ik vind ze zo smakeloos.... Zeker van dat kunstgrepenbrood met moutmeel of 'je eet bruin'-witbrood
pi_56586317
omg cute http://youtube.com/watch?v=viCrJAz5EPc
ik ga zo sporten
pi_56586372
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
De mijne zijn 24 (even op het pak gekeken en uitgerekend hoeveel zo'n ding weegt) ... ik eet ze gewoon zo, zonder beleg (naar school iig, anders worden ze zompig en slap) en thuis soms met jam of hagelslag . Mjam.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ook (ook een brood-addict, ook brood in de vriezer, ook roosteren)
pi_56586467
Nou, man van fornuis is geweest, en we moeten nu maar gewoon stekker eruit doen en met lucifers aansteken en dan gaat ie ff met huisbaas overleggen wat voor nieuw fornuis+ afzuigkap er kan komen enzo
pi_56586515
Vandaag voor het eerst naar de sportschool geweest.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56586641
Nou, het fornuis doet het, dus nou die Hollandse groentenschotel maar aan het warm maken die ik vorige week eigenlijk met kip zou eten. Kip inmiddels al weggegooid, was niet meer goed, dus dan maar zonder kip, geen zin om nu alleen nog daarvoor naar winkel te gaan.

Avondeten bestaat dus uit 225 kcal, balansdagje dus maar
pi_56586652
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Nou, man van fornuis is geweest, en we moeten nu maar gewoon stekker eruit doen en met lucifers aansteken en dan gaat ie ff met huisbaas overleggen wat voor nieuw fornuis+ afzuigkap er kan komen enzo
Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?
pi_56586707
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bedoel je nu te zeggen dat je al die tijd kant-en-klaar hebt gegeten omdat de elektrische ontsteking van je fornuis het niet deed?
Hij deed het wel, maar hij gaf stroomstoten af. En we wisten niet waardoor dat kwam, wat er eventueel mis zou kunnen zijn, dus we vertrouwden het gewoon niet. Wilden eerst zekerheid hebben dat het veilig was zeg maar Ook omdat de afzuigkap niet werkt, dan is het sowieso al niet echt veilig allemaal...

heb geen zin om brand te krijgen of gasproblemen ofzo
pi_56586743
Maar dan had je toch al die tijd gewoon nìet die onsteking kunnen gebruiken en je gas aansteken met lucifers? Zolang je die knop niet indrukt lijkt het me ook niet dat hij stroomstoten afgeeft. (Als in: zomaar).

Maaar ik zeur en het is al opgelost ik ga nu heel onverantwoord het laatste witte puntje uit de zak opeten met boter en hagelslag .
pi_56586790
Mja, wij vertrouwden het niet, alledrie niet, huisbaas zei ook dat we maar moesten afwachten tot die keukenman was geweest, wilden gewoon het zekere voor het onzekere nemen Geen zin in ongelukken.
pi_56586811
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, ik heb ook liever dat ze IETS vinden dan NIETS.
Pfoe, wat een lijst met onderzoeken zeg! Nu maar duimen dat je snel uitsluitsel krijgt.
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:

@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker!
Ha, leuk! Niks mis met allerlei groene kruiden op je tomaat natuurlijk (waarom klinkt dat als een vunzige uitdrukking?), maar zeker bij kip en kerrie smaakt iets zoetigs vaak ook prima.

Verder: ik ben ook dol op brood! Ik vind Lu Cracottes best te pruimen, maar er gaat toch weinig boven verse bruine boterhammen of een knapperig afgebakken ciabattaatje!

Ik weeg vandaag trouwens 55,2 kilo en ik eet een beetje raar, maar wél lekker vanavond:
- Paddestoelentortellini in pesto-roomsaus
- Salade van eikenblad, rode ui, tonijn, eieren, hééééle jonge kaas, verse bieslook en mosterddressing
- Wit en volkoren stokbrood met drie soorten tapenade
- Serranoham en salami op een bordje
En minder wollig kan ik dat écht niet omschrijven.
Oh, en minstens een halve fles witte wijn. En geen toetje.

Ik heb zó'n honger! Hard gewerkt vandaag, wegens verslapen geen tijd voor ontbijt gehad, en als lunch alleen een appel en een bonk ontbijtkoek op. Ik rrrrrrammel!
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:35:22 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56587167
Zo.
Ik heb dus toch het huis maar schoongemaakt. Toen zat ik er zo lekker in dat ik Marks kamer ook nog heb uitgemest . Ik ben gek, ik weet het, maar ik kan het nog verklaren door te zeggen dat hij zijn rommeltjes ook meeneemt naar mijn kamer . Echt een enorme varkensstal. En het mooie is: doordat ik een beginnetje heb gemaakt, is Mark nu gedwongen het af te maken . Hij zou het al in de kerstvakantie doen nml. Het is nu heerlijk schoon en hij heeft veel meer ruimte . Binnenkort zijn kasten nog even en alles is helemaal pico bello. Later op de middag kwam hij zelf ook thuis en toen heeft hij ook mee geholpen, hoor .

Verder had ik gisteren een roze lamp van rijstpapier gekocht die Mark vandaag even voor me opgehangen heeft. Je wilt niet weten waar mijn kamer nu op lijkt, dus ik ga morgen toch maar weer gewoon even een witte kopen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:43:00 #199
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56587359
Gekkewerk Jeipod, jij woont in Den Helder (Julianadorp ) en je vriend in Leeuwarden.... ik heb in Den Helder gewoond en woon nu in Leeuwarden. Vind je Den Helder trouwens niet waardeloos? Ik namelijk wel

Anyways, de post doordeweeks is zo goed als afgelopen dus ik heb vanaf week 9 een ander baantje.... vandaag en morgen ook ander werk, de hele dag hetzelfde... ziekelijk saai en wel de hele tijd staan maar goed geld stinkt niet.
Wel moe in de benen nu... zo maar even een lekker bad en dan maar een andere keer weer hardlopen, vandaag ook prima gegeten trouwens
Bernie en ik zijn tof.
pi_56587587
Hoi
Ik ben er weer. Was even op tentamenleervakantie bij mijn vriendje
En morgen ga ik mijn laatste tentamen ooit maken.

Morgen komt er een gewicht-update, ik heb een week lang alles gegeten waar ik zin in heb (dat doe ik eigenlijk altijd wel, maar op de een of andere manier heb ik bij mijn vriend zin in ander eten dan thuis). We zullen zien.

Oh, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik weet nog wel een pil die je borsten groter maakt: de anticonceptiepil! Ik merk serieus nu al verschil, ben net een paar weken gestopt met de pil en ze zijn echt kleiner. En fijner trouwens, ze doen geen pijn meer en zijn nu relaxed
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')