abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56565833
Zo, dat gaat goed zeg minilotje

Ik heb macaroni bolognese op, de kipmaaltijden waren helaas allemaal al op
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:20:51 #102
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56565854
@Ewelina:

In Tegelen bij mijn ouders en in Venlo. Was echt heel erg gezellig. Is toch iets wat in het bloed zit en wat er niet uit gaat / kan. Heb jij ook nog gevierd dan?

Had me een wetsuit gekocht ( dat kan nu hé) en een duikbril met snorkel geregeld.
Zilvertape en een rioolbuis vormde mijn duikersfles. Horloge over het wetsuit heen, dat was mijn duikersklok. En hoppa. Moet zeggen, die snorkel vormde meer een ingang voor drank dan wat anders. Hoeveel mensen me daar wel niet bier of flügel ingeschonken hebben

Damn wat gaan deze topique's altijd snel, ben voor ik op verzenden gedrukt heb alweer tig posts met een ander onderwerp verder.

foto's van 't duikerspak heb ik wel, maar ja aangezien de grote hoeveelheden versnaperingen en de tijdstippen zal ik die niemand aandoen hiero.
Wel een kleine foto van tijdens de optocht. Mensen die eerdere foto's hebben gezien mogen nu de verschillen zoeken

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56565874
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Eventueel kun je er ook mozerella bij doen, maar ik lust geen kaas. Kruiden kun je ook variëren, bv provencaalse kruiden of italiaanse kruiden erover, of rozemarijn.
Mocht je oventomaatjes willen die qua smaak wat beter aansluiten bij kerriekip en mandarijntjes...
Rooster eens wat ingekerfde tomaten in de oven met zoete ui in grote stukken, flinke tenen knoflook, een schepje bruine suiker, een beetje honing, zwarte peper en wat chilipoeder!
pi_56565891
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb macaroni bolognese op, de kipmaaltijden waren helaas allemaal al op
Achgossie! Wanneer kun je eigenlijk weer gewoon koken?
pi_56565949
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:22 schreef minilotje het volgende:

[..]

Achgossie! Wanneer kun je eigenlijk weer gewoon koken?
Geen idee, man die nieuw fornuis zou komen brengen, zou aan begin van de week bellen, maar nog niks gehoord. En mn huisbaas neemt zn telefoon niet op, heb het nummer van die keukenman zelf niet.
pi_56566198
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:21 schreef minilotje het volgende:

[..]

Mocht je oventomaatjes willen die qua smaak wat beter aansluiten bij kerriekip en mandarijntjes...
Rooster eens wat ingekerfde tomaten in de oven met zoete ui in grote stukken, flinke tenen knoflook, een schepje bruine suiker, een beetje honing, zwarte peper en wat chilipoeder!
Oeh dat klinkt lekker! Dank voor de tip

@Zwahiel: ik heb geen carnaval gevierd, maar het is en blijft een leuk feest
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56566742
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

* Greys om hoekje loert...

Hé mutsie, kom je ook weer gezellig hier??
pi_56567762
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:37 schreef Ewelina het volgende:
Bij mij worden ze niet kleiner van afvallen, er moest een plastisch chirurg aan te pas komen. Ze zijn wel groter dan op mijn 16e/18e. Kreeg op mijn 19e/20e nog even een groeispurt: even 3/4 cupmaten erbij
Je maakt me bang ... het blijft maar groeien bij mij, zit nu op 70E, neigt naar F ... en ik vind het een prima maat . Het staat mooi bij mijn lichaam, ok wat groot, maar al mijn vrouwelijke rondingen zijn groot (en met een goede bh blijven ze binnen mn lichaam, lijk er niet dikker door ofzo). Moet er niet aan denken dat ze nog gaan groeien, dan pas ik geen enkel shirt meer en moet ik dure bh's kopen ...
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:17 schreef minilotje het volgende:
Een broccoli vermomd als de LSD-visioenen die ik af en toe 's zomers op rare strandfeestjes aan de binnenkant van mijn ogen zie!

Die paspop lijkt me trouwens echt een grappig idee . Om jezelf eens goed te kunnen bekijken, te zien hoe anderen jou zien ... denk alleen niet dat lief in staat is om mij in te gipsen, die verzint halverwege vast dat ie veel leukere dingen met gips weet (als ie het al aan wil raken).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:08:59 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56567986
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Ewelina het volgende:
Net lekker naar de Dappermarkt geweest

Een hoop dingen gekocht, o.a. voor het avondeten vandaag, allemaal gezond en lekker
Ga denk ik morgen naar de Albert Cuijp, nu geen tijd meer voor.

Ik eet vanavond kerriekip met allemaal bijgerechtjes
- tomaatjes uit de oven
- mandarijntjes
- basmatirijst
- komkommer

Ga zo al koken, vriendlief komt pas om 19:00u maar dan kan de kerrie goed intrekken

Boodschappen doen op de markt is leuk trouwens. En goedkoop!

@zwahiel: jij hebt carnaval gevierd? Waar?
Bijna buurvrouw Ik woon ook vlakbij de Dappermarkt

Ben ook fan van de markt. Veel keus en veel goedkoper.
pi_56568428
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb daar vroeger ook gewoond op de 1e van Swindenstraat to de Albert Heijn!
pi_56569244
Zo deze topics gaan snel zeg! Hier hou ik me nog netjes aan water en thee drinken, ontbijten, en sit ups. En ik ben dus gewoon dikker geworden. Schijnt wel normaal te zijn, als je echt net bent begonnen, dat je meer vasthoudt...
Maargoed, we gaan vrolijk door. Vandaag wel netjes. Vanmorgen kommetje magere yoghurt met muesli, een banaan, smiddags anderhalf broodje, en eind van de middag een cup a soupje. En net biefstukje met sla en aardappelschijfjes. Best sjiek, al zeg ik het zelf.
Proud property of hollander172
pi_56569247
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Volgende keer zal ik zwaaien

Fijn dat de markt nu dichtbij is 5 minuutjes fietsen

Vandaag een hoop gekocht:
- komkommer
- 800 gram tomaten
- bakje cherrytomaatjes
- 3 paprika's: rood, geel en groen
- kilo uien
- kilo mandarijnen
- zakje kerriepoeder
- 1 kg basmatirijst

Totaalschade: nog geen 10 euro

Denk dat ik voortaan bijna alles daar maar haal, iig m'n groenten. De mandarijntjes zijn zalig en de rest is ook gewoon lekker vers

@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker! heb alleen geen zwarte peper en bruine suiker gebruikt, omdat ik dat niet in huis had. In plaats daarvan heb ik de peper & zout weggelaten en gewone kristalsuiker gebruikt. Smaakte ook prima

Binnenkort met zwarte peper, zout en bruine suiker uitproberen
pi_56569676
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]
@Minilotje: de tomaatjes waren erg lekker! heb alleen geen zwarte peper en bruine suiker gebruikt, omdat ik dat niet in huis had. In plaats daarvan heb ik de peper & zout weggelaten en gewone kristalsuiker gebruikt. Smaakte ook prima

Binnenkort met zwarte peper, zout en bruine suiker uitproberen
En dit vind ik nou een van de leukste dingen van het topic: de ideetjes om iets lekkers te maken, en nu dat jij het ook echt lekker vindt .

Ik heb morgen weegdag, ben benieuwd. Merk sowieso al dat mijn buik wat 'compacter' is. Hij was weer wat slapjes, vet vastpakken enzo, en na een week kan ik al niets meer vastpakken, maar is alles heel compact en stevig geworden, minder flubberig. Dat is al leuk . En dan over 2 weken weer in mn snowboardbroek passen (bijna onmogelijk, die zit echt strak, maar het kan al bij 64 kg, alleen hoe wil ik dat zonder crashen doen).
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:22:36 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56569708
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb daar vroeger ook gewoond op de 1e van Swindenstraat to de Albert Heijn!
Wat grappig zeg!

Het afvallen gaat trouwens heel langzaam maar gestaag. Ik heb echt mijn gedrag veranderd. Dat is het belangrijkste. Ik zit nu op 68,5 kilo. Toch ruim 1,5 kilo minder dan op 1 januari!
pi_56569758
Jubileum!
Hebben jullie het nou ook altijd dat je buik in de avond veel dikker lijkt/opgezwollen? En dan vooral het deel onder je navel. Iemand die weet hoe dat komt?
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:28:34 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56569861
Volgens mij hebben heel veel mensen last van een opgeblazen buik. Mezelf incluis helaas.
Combi van (slecht) verterende voeding (daardoor gasvorming) en geirriteerde/gevoelige darmen.
pi_56570055
Ik heb het niet alleen 's avonds, maar gewoon al als ik iets gegeten of gedronken heb. Weet iemand of het helpt als je strakkere buikspieren hebt, dat je buik dan minder opgezwollen lijkt? Ik kan in de zomer best een leuk jurkje aan, maar dan moet ik niks eten of drinken, doe ik dat wel dan lijk ik wel zwanger in dat leuke jurkje
Proud property of hollander172
pi_56570233
Ik heb ook heel snel een opgezette buik. Ben er aan gewend en stoor me er niet meer aan, tenzij het echt pijn doet. Maar om dat te voorkomen snoep ik niet teveel en eet ik niet teveel vette dingen

Kerriekip was lekker, maar niet echt kerrieachtig Volgende keer meer kerrie gebruiken

Net toetje op: chocolade- en slagroomijs
pi_56570322
Ja heb ik ook ... 's morgens is alles strakgetrokken (en in de zomervakantie merk ik vaak dat als ik weinig tot niets gegeten heb, het strak blijft) en dan is de spiegel al een stuk leuker ... met strakke buikspieren is het bolle wel wat minder, maar het verdwijnt niet, bij mij tenminste .

Sowieso heb ik 's morgens een nacht gelegen, en het lijkt alsof door de ontspanning mijn buik al een stuk dunner is ... sta maar eens op na een uurtje gelegen/geslapen te hebben, groot deel van de bolling is dan al weg . Naja, zal wel goed zitten, zoveel is het verschil niet ...
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:45:22 #120
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56570341
Ik heb 2 biertjes op met het voetbal van deze avond, misschien dat er nog een bijkomt (ik denk het wel, gheghe) maar de chips/nootjes laat ik lekker staan

Edit: daar issie al
Bernie en ik zijn tof.
pi_56570521
vandaag pizza... frietjes.. ijs... wijn... koekjes
oeps!
morgen weer sporten sinds 7 weken en weer gezond eten en nu echt
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:07:10 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56570838
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Ja heb ik ook ... 's morgens is alles strakgetrokken (en in de zomervakantie merk ik vaak dat als ik weinig tot niets gegeten heb, het strak blijft) en dan is de spiegel al een stuk leuker ... met strakke buikspieren is het bolle wel wat minder, maar het verdwijnt niet, bij mij tenminste .

Sowieso heb ik 's morgens een nacht gelegen, en het lijkt alsof door de ontspanning mijn buik al een stuk dunner is ... sta maar eens op na een uurtje gelegen/geslapen te hebben, groot deel van de bolling is dan al weg . Naja, zal wel goed zitten, zoveel is het verschil niet ...
's Nachts wordt ijn buik ook altijd platter. Dat zal wel komen omdat je alles ontspant en alle spijsverteringsprocessen dan hebben stilgelegen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:22:25 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56571228
Zo, Fok! doet het weer eens, dus ik kom ook weer even posten .
Leuke dag gehad vandaag. Geluncht bij V&D, daarna geshopt en schandalig veel kleren gekocht. Twee shirtjes moeten helaas terug ivm onjuiste maat; had geen zin om te passen, morgen even kijken of ze ze ook nog in een andere maat hebben. Ben nu een filmpje aan het kijken, maar niet wat je noemt een feel good movie. Nml 'Away from her' over een dementerende vrouw die na opname in een tehuis haar echtgenoot niet meer kent. Lijkt me vreselijk. Ik hoop niet dat mijn ouders ooit gaan dementeren . Zit de hele film al met een brok in m'n keel.
Niet meer actief op Fok!
pi_56571259
Zo zeg, jullie gaan snel! Mijn dag was lijntechnisch best wel saai, maar goed gelukt, omdat ik gewoon simpelweg te druk ben geweest om te eten! Ontbeten met koffie en ontbijtkoek, lunch een cup-a-soup en een boterham met ham, avondeten groentesoep en een broodje kroket. Niet echt gezond, en al helemaal geen groente en fruit , maar het was wel weinig allemaal. Heb ook totaal geen honger nu, wie wil weten hoe dat komt moet maar even in dit topic lezen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:28:31 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56571408
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo zeg, jullie gaan snel! Mijn dag was lijntechnisch best wel saai, maar goed gelukt, omdat ik gewoon simpelweg te druk ben geweest om te eten! Ontbeten met koffie en ontbijtkoek, lunch een cup-a-soup en een boterham met ham, avondeten groentesoep en een broodje kroket. Niet echt gezond, en al helemaal geen groente en fruit , maar het was wel weinig allemaal. Heb ook totaal geen honger nu, wie wil weten hoe dat komt moet maar even in dit topic lezen.
Gelezen.
voor jou .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:29:41 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56571442
Ik neem nog een biertje het gaat nu snel maar de Bintangs worden opengemaakt en dan moet ik van de partij zijn. Komende dagen dus maar rustig aan... in ieder geval morgen/overmorgen 8 uur per dag werken en overmorgen 8/11 uur dus dat moet goedkomen
Bernie en ik zijn tof.
pi_56571686
quote:
Ik kan me voorstellen dat je dan geen honger hebt nee, wat kut zeg
pi_56571693
zow, dit was een avondje onverantwoord genieten

heerlijk

morgen maar eens een balansdagje
Ja doei.
pi_56571918
quote:
Ik kan je helemaal begrijpen

... ik ga maar eens slapen, moe enzo. Weltrusten allemaal
pi_56573665
Zo, nou na de cruesli en de appel voor het vaond eten paar chippies gehad bij mn vriendin en bij haar beef shanghai gegeten .... toen oppassen bij een tante en vanavond 2 eierkoeken op ... best netjes =)

Ennnnn ik mag de 27e afrijden o/ hopelijk in 1x ... heb dat geluk echt nodig, moet een auto ... door weer en wind elke keer 20 min naar stage lopen is niet leuk. Dinsdag zeikesnat ... komt je gezondheid en humeur niet ten goede ...
pi_56574822
Toch blij dat ik al heel lang geleden ben gestopt met het drinken van light frisdranken; het blijkt toch niet echt best voor je te zijn.
quote:
Metabool syndroom door light frisdrank
Uitgegeven: 6 februari 2008 18:36

Het drinken van de 'light' versie van frisdranken vergroot je kansen op het metabool syndroom. Light frisdranken zijn wat dat betreft slechter voor je dan het eten van gefrituurd voedsel.

Een 'westers' dieet – met veel vetten, suikers en rood vlees – verhoogt je kansen op het metabool syndroom met 18%. Een gezond dieet – met veel groente, fruit, vis en gevogelte – vermindert het risico op dit syndroom niet. Zo ontdekten wetenschappers in Amerika in een onderzoeksgroep van 9500 mensen die negen jaar zijn gevolgd.

De groep die het meest gefrituurde voedsel at had vergeleken met de groep die het minst gefrituurde voedsel at, had 25% meer kans op het metabool syndroom. Terwijl mensen die elke dag een blikje light frisdrank drinken hun kans hebben verhoogd met 34%, vergeleken met mensen die dat niet deden.

Het metabool syndroom is een combinatie van vier aandoeningen: een hoge bloeddruk, verhoogd cholesterol en bloedsuiker waardes en obesitas. Deze geven op hun beurt weer een verhoogd risico op hart- en vaatziekten en suikerziekte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 februari 2008 @ 01:36:41 #132
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56574864
Oei mijn moeder had vandaag Hachée gemaakt
Zo af en toe heeft in hotel pap en mam logeren we zo zijn voordelen. Hachée met gekookte aardappelen en spruiten. Alleen die Vienetta was dan wat minder gezond. Maar wel lekker!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56575849
zow, het begin van mn balansdag

wel de vertrouwde yoghurt met muesli, maar vanmiddag vooral fruit en wasa-crackers met 20+ smeerkaas..

vanavond na 't werk hardlopen en daarna iets met veel groente eten

*gaap*
Ja doei.
pi_56576169
Goedemorgen

Zometeen college in de Noorderkerk, over 10 minuutjes maar eens gaan fietsen..
pi_56576220
en, we hebben d'r weer zin in

bleh! geen zin om te werken
Doei.
pi_56576293
Nog een halfje en ik pas mijn snowboardbroek weer (waarschijnlijk haha, hoop het)

Vanmiddag hepatitis A vaccinatie, niet vergeten daarvoor iets te eten (het is in de middag en dan vergeet ik vaak mijn tussendoortje, vooral omdat ik direct uit school kom) en het lijkt me niet zo handig om flauw te vallen ofzo door eetgebrek . (niet bang voor prikken, hou er niet zo van, maar kijk wel altijd mee hoe hij mijn arm in gaat) ...

En ik heb spierpijn! Bovenbenen/lies, toch te enthousiast gedaan dinsdagavond .
pi_56576388
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Toch blij dat ik al heel lang geleden ben gestopt met het drinken van light frisdranken; het blijkt toch niet echt best voor je te zijn.
[..]
ja, zo ben ik ook blij dat ik dat spul sowieso al niet te drinken vind...
Maar wel apart, meestal drinken mensen het om juist makkelijker af te vallen, en het kan dus gewoon tot het tegenovergestelde leiden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56576402
uh huh..

wij drinken echt alleen nog maar thee, water en melk goedkoop, lekker en gezond
Doei.
pi_56576448
Ik drink meestal ook thee, water en melk, en soms eens een glaasje fris of limonade..

drinkt wel meer fris, maar ik vind het vaak ook gewoon veels te zoet....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56576490
wij hébben niet eens fris in huis ok, een pak sap.. maar daar komen we nagenoeg nooit aan, eigenlijk..
Doei.
pi_56576498
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 00:02 schreef Jeipod het volgende:
Ennnnn ik mag de 27e afrijden o/ hopelijk in 1x ... heb dat geluk echt nodig, moet een auto ... door weer en wind elke keer 20 min naar stage lopen is niet leuk. Dinsdag zeikesnat ... komt je gezondheid en humeur niet ten goede ...
Tof dat je af mag rijden en ik hoop dat je het haalt, maar ik snap je verhaal verder niet.
Je moet 20 minuten lopen. Ik ga er van uit dat je redelijk doorloopt en dan loop je 6 km per uur, dus dan is het 2 km. Jij bent dus in staat om voor 2 km een auto te gaan kopen????
En wat nou als het regent en je kunt de auto niet voor de deur parkeren? Dan ben je nog steeds nat.
Kun je niet beter een regenpak kopen? En een fiets? Stuk goedkoper, minder onderhoud en een stuk gezonder!
pi_56576559
20 minuten lopen? en daar een auto voor kopen

jemig.. da's inderdaad niet écht een verbetering
Doei.
pi_56577088
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Die ribvetjes had ik niet genoemd, dat zijn jouw woorden Maar hé, jij kunt tenminste broeken van de H&M dragen
En van de 15 euro aanbieding van Only ook , maar toch klopt het niet dat ik 4 inchmaten gekrompen zou zijn. Ze moeten gewoon groter zijn gaan vallen.
quote:
Een 'westers' dieet – met veel vetten, suikers en rood vlees – verhoogt je kansen op het metabool syndroom met 18%. Een gezond dieet – met veel groente, fruit, vis en gevogelte – vermindert het risico op dit syndroom niet. Zo ontdekten wetenschappers in Amerika in een onderzoeksgroep van 9500 mensen die negen jaar zijn gevolgd.
Dit is wel een beetje een rare zin. Het lijkt erop dat ze het gezonde dieet als referentiekader gebruiken. Dan is dat het relatief risico van 1 toch?
Edit: Ohnee, ten opzichte van de normale bevolking waarschijnlijk maakt het niet uit of je een dieet volgt met veel groente, fruit, vis en gevogelte. Zou het zo zijn dat erg veel mensen in de VS zo'n dieet volgen

Heb toch nog een verklaring inschrijving onderzoek gekregen, nu dus toch weer eens bezig met het schrijven van m'n onderzoeksprotocol (dat gelukkig al zo'n beetje voorgeschreven is ).

Vandaag is m'n broer jarig, misschien ga ik wel langs vanavond, hij heeft toch geen taartjes.

Edit 2: Misschien moet jeipod eerst met het OV en dan 20 minuten lopen nog eens, dan zou het weleens te ver fietsen kunnen zijn. Maar om dan de auto te nemen vind ik idd. ook overdreven. Zo vaak regent het nou ook weer niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 07-02-2008 09:57:21 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_56577330
Ik drink af en toe wel een fanta light en ik denk eigenlijk dat zolang je er geen liters per dag van gaat drinken, dat het allemaal wel los zal lopen. Ik ga zo naar Arnhem, m'n moeder is jarig en we nemen haar mee uit lunchen. Ik ga geen taart nemen of ze moet toevallig hazelnootschuimgebak in huis hebben gehaald. Dat kan ik misschien niet weerstaan

Die groene torentjes bloemkool van Minilotje heb ik vorig jaar ook een paar keer gegeten: ik vond de smaak toen niet eens zo bijzonder, maar het was idd een prachtige groente. Mij deed het denken aan die ouderwetse oorknopjes die ik vroeger veel zag. Het recept van Minilotje is het proberen wel eens waard, ik denk dat het dan een stuk lekkerder wordt!
pi_56577356
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Edit 2: Misschien moet jeipod eerst met het OV en dan 20 minuten lopen nog eens, dan zou het weleens te ver fietsen kunnen zijn. Maar om dan de auto te nemen vind ik idd. ook overdreven. Zo vaak regent het nou ook weer niet.
maar dan nog of je nou eerst met het OV meot en dan 20 minuten lopen, of alleen 20 minuten lopen.. als je het alleen voor die 20 minuten doet..

vind 20 minuten nog wel mee vallen en het is goed voor de gezondheid, en je wordt lekker wakker 's ochtends
Doei.
pi_56577383
quote:
Dat stukje over die drukke klas of mis ik iets ?
pi_56577392
Die 'torentjesbloemkool' noem ik altijd aliengroente trouwens Maar nu weet ik het: romanesco!
Het mooi kotsende meisje.
pi_56577477
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:08 schreef Faithy het volgende:

[..]

maar dan nog of je nou eerst met het OV meot en dan 20 minuten lopen, of alleen 20 minuten lopen.. als je het alleen voor die 20 minuten doet..

vind 20 minuten nog wel mee vallen en het is goed voor de gezondheid, en je wordt lekker wakker 's ochtends
Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
pi_56577524
Maar als Jeipod nu graag een auto wil kan ik dat ook best begrijpen hoor! Ik ben dan wel een meisje, maar ben ook dol op auto's en heb sinds m'n 19e altijd een auto gehad. Dus als ze hem alleen gebruikt als het keihard regent en verder wel gewoon blijft lopen, zie ik het probleem niet zo. Als ik hier in Amsterdam ben gebruik ik de auto overigens niet, doe alles op de fiets, ook als het regent. Maar in Belgie wonen we in the middle of nowhere, dus daar doe ik alles met de auto.
pi_56577542
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Misschien moet ie eerst een uur in de bus en dan 20 minuten lopen..
Volgens mij is "ie" een meissie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')