Dat meen jequote:
OH NOES!!!!!!!!!!!!!1!!!1EINSBBQ ZWEI!!!!quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:32 schreef eer-ik het volgende:
Ja, idd
Goed leven, 4 dagen werken, gaat prima
Hehe, jij hebt het ook zwaar hè jongequote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog altijd regen, toch wil ik even een frisse neus halen.
Paraplu dan maar
Werk jij ook daar? Of pluk je cocusnoten ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog altijd regen, toch wil ik even een frisse neus halen.
Paraplu dan maar
Na de carnaval. Nu niet nuchter genoeg daarvoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
MPG, zet dat bier eens neer, trek je apenpak uit en werk de wiki even bij.... alsjeblieft.
Volgens mij neukt hij jonge meisjes, meer niet. Oh ja, zo af en toe fokkenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Werk jij ook daar? Of pluk je cocusnoten ofzo?
Geen zaadvragende ogenquote:
twiedelediequote:Op maandag 4 februari 2008 13:54 schreef eer-ik het volgende:
tralalala
Echt belachelijk. De wereld komt 4 dagen per jaar tot stilstand in Limland e.o.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Zo met Muckie naar de optocht, en dan de stad in![]()
![]()
Link?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Grappig om eens de hyves van Joran van der Sloot te bekijken, wel lieve reacties voor die jongen
Hij is best aardig, volgens mij. Best goed dat hij haar op het strand heeft genomen. of iig geprobeerdquote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Grappig om eens de hyves van Joran van der Sloot te bekijken, wel lieve reacties voor die jongen
en dampende sexquote:Op maandag 4 februari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Echt belachelijk. De wereld komt 4 dagen per jaar tot stilstand in Limland e.o.![]()
Optochten kijken, verkleden, etc...
Inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Echt belachelijk. De wereld komt 4 dagen per jaar tot stilstand in Limland e.o.![]()
Optochten kijken, verkleden, etc...
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
http://joran-sloot.hyves.nl/
Je mag niet hyven (quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
Firewalled. P0wned.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je mag niet hyven () op je werk?
Koffie is gezondquote:Op zondag 3 februari 2008 15:58 schreef ScarFace- het volgende:
Peter trekt meer kijkers.
Boer zoekt vrouw kleine 4 miljoen.
Peter zo`n 6 miljoen.
Ik had ooit een hyvespagina. Na anderhalf jaar mocht ik mij al omringen met 7 vrinden...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Nu heb ik ook geen Hyve, dus ik kan het niet missen
0 vrienden staat zo stom
Vandaar dat ik er niet aan begin.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ooit een hyvespagina. Na anderhalf jaar mocht ik mij al omringen met 7 vrinden...![]()
Toen heb ik de hele boel maar opgeheven.
Dat is trouwens niet eens eenvoudig... de linkjes en knopjes daarvoor heeft men goed verstopt...
Ik wil ook!quote:
ZH ftw!quote:
Wie heeft de zon nodig als ie achter zn pc zit.quote:
Dacht het niet gezien de specsquote:Op maandag 4 februari 2008 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Weet niet of ie hierop draait...
Ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wie heeft de zon nodig als ie achter zn pc zit.
Ik niet!![]()
Als ik buiten loop heb ik wel liever zon dan regen natuurlijk
Ik weet niet, ik ga het zien zo.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dacht het niet gezien de specs
Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt hoor, maar dat ze gewoon een aantal specs hebben neergezet waarmee het zeker weten werktquote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ga het zien zo.
Opzich zou ik niet weten waarom het hier niet zou draaien...
De programma's verschillen amper van die vorige iLife...
Hyves ftw.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je mag niet hyven () op je werk?
Vorige wg had inderdaad geheel hyves niet toegankelijk gemaakt vw het misbruik die sommigen ervan maakten.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je mag niet hyven ( [afbeelding] ) op je werk? [afbeelding]
Alleen iMovie werkt niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt hoor, maar dat ze gewoon een aantal specs hebben neergezet waarmee het zeker weten werkt
Hoe vroeg (of laatquote:Op maandag 4 februari 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas werken [afbeelding]
Keurig netjesquote:Op maandag 4 februari 2008 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alleen iMovie werkt niet.
Maar ik hoef toch enkelt iPhoto en iWeb, de rest /care.
En die 2 draaien hier gewoon op
Ik straks ook zo te zien!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, lekker in het zonnetje naar huis gefietst
Damn... vergeten, dan maar gewoon zonderquote:Op maandag 4 februari 2008 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je je zonnebril bij je dan?
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:46 schreef OA het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)erbod_vissenkom.html
Het blijft ook een mickey mouse partij hèquote:Op maandag 4 februari 2008 16:46 schreef OA het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)erbod_vissenkom.html
Toch niet echt meer nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Damn... vergeten, dan maar gewoon zonder
Nee, ik ben toch nog niet helemaal optimaal.quote:
Bummer, maar het gaat wel beter?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch nog niet helemaal optimaal.
GELUKKIG MAARquote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
HOI IK BEN WEER IN UTRECHT AANGEKOMEN
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
HOI IK BEN WEER IN UTRECHT AANGEKOMEN
Maar hier wel dusquote:Op maandag 4 februari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
D'r gaat iets niet goed met teksten bij mij...
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:36 schreef eer-ik het volgende:
En dat is niet alleen hier, maar overal in m'n browser
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |