Wie heeft de zon nodig als ie achter zn pc zit.quote:
Dacht het niet gezien de specsquote:Op maandag 4 februari 2008 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Weet niet of ie hierop draait...
Ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wie heeft de zon nodig als ie achter zn pc zit.
Ik niet!![]()
Als ik buiten loop heb ik wel liever zon dan regen natuurlijk
Ik weet niet, ik ga het zien zo.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dacht het niet gezien de specs
Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt hoor, maar dat ze gewoon een aantal specs hebben neergezet waarmee het zeker weten werktquote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ga het zien zo.
Opzich zou ik niet weten waarom het hier niet zou draaien...
De programma's verschillen amper van die vorige iLife...
Hyves ftw.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je mag niet hyven () op je werk?
Vorige wg had inderdaad geheel hyves niet toegankelijk gemaakt vw het misbruik die sommigen ervan maakten.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je mag niet hyven ( [afbeelding] ) op je werk? [afbeelding]
Alleen iMovie werkt niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt hoor, maar dat ze gewoon een aantal specs hebben neergezet waarmee het zeker weten werkt
Hoe vroeg (of laatquote:Op maandag 4 februari 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas werken [afbeelding]
Keurig netjesquote:Op maandag 4 februari 2008 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alleen iMovie werkt niet.
Maar ik hoef toch enkelt iPhoto en iWeb, de rest /care.
En die 2 draaien hier gewoon op
Ik straks ook zo te zien!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, lekker in het zonnetje naar huis gefietst
Damn... vergeten, dan maar gewoon zonderquote:Op maandag 4 februari 2008 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je je zonnebril bij je dan?
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:46 schreef OA het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)erbod_vissenkom.html
Het blijft ook een mickey mouse partij hèquote:Op maandag 4 februari 2008 16:46 schreef OA het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)erbod_vissenkom.html
Toch niet echt meer nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Damn... vergeten, dan maar gewoon zonder
Nee, ik ben toch nog niet helemaal optimaal.quote:
Bummer, maar het gaat wel beter?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch nog niet helemaal optimaal.
GELUKKIG MAARquote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
HOI IK BEN WEER IN UTRECHT AANGEKOMEN
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
HOI IK BEN WEER IN UTRECHT AANGEKOMEN
Maar hier wel dusquote:Op maandag 4 februari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
D'r gaat iets niet goed met teksten bij mij...
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:36 schreef eer-ik het volgende:
En dat is niet alleen hier, maar overal in m'n browser
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |