twiedelediequote:Op maandag 4 februari 2008 13:54 schreef eer-ik het volgende:
tralalala
Echt belachelijk. De wereld komt 4 dagen per jaar tot stilstand in Limland e.o.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Zo met Muckie naar de optocht, en dan de stad in![]()
![]()
Link?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Grappig om eens de hyves van Joran van der Sloot te bekijken, wel lieve reacties voor die jongen
Hij is best aardig, volgens mij. Best goed dat hij haar op het strand heeft genomen. of iig geprobeerdquote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Grappig om eens de hyves van Joran van der Sloot te bekijken, wel lieve reacties voor die jongen
en dampende sexquote:Op maandag 4 februari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Echt belachelijk. De wereld komt 4 dagen per jaar tot stilstand in Limland e.o.![]()
Optochten kijken, verkleden, etc...
Inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Echt belachelijk. De wereld komt 4 dagen per jaar tot stilstand in Limland e.o.![]()
Optochten kijken, verkleden, etc...
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
http://joran-sloot.hyves.nl/
Je mag niet hyven (quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
Firewalled. P0wned.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je mag niet hyven () op je werk?
Koffie is gezondquote:Op zondag 3 februari 2008 15:58 schreef ScarFace- het volgende:
Peter trekt meer kijkers.
Boer zoekt vrouw kleine 4 miljoen.
Peter zo`n 6 miljoen.
Ik had ooit een hyvespagina. Na anderhalf jaar mocht ik mij al omringen met 7 vrinden...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Nu heb ik ook geen Hyve, dus ik kan het niet missen
0 vrienden staat zo stom
Vandaar dat ik er niet aan begin.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ooit een hyvespagina. Na anderhalf jaar mocht ik mij al omringen met 7 vrinden...![]()
Toen heb ik de hele boel maar opgeheven.
Dat is trouwens niet eens eenvoudig... de linkjes en knopjes daarvoor heeft men goed verstopt...
Ik wil ook!quote:
ZH ftw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |